- Yettel topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- T Phone 2 5G - kétszer olyan jó
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Várható a HyperOS a Poco F3-ra is
- Xiaomi Watch 2 Pro - oké, Google, itt vagyunk mi is
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
Hirdetés
-
SGF24 - Remekül fest a Phantom Blade Zero
gp A Summer Game Fest utolsó játéka nem más volt mint a PC-re és PS5-re készülő játék, amelyhez még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot.
-
Computex 2024: monstrumhűtő a DeepCoolnál (videóval!)
ph Az Assassin IV széria legújabb verziója egy vapor chamber talpat kapott, így már 300 wattig használható.
-
10 éve nem változott ekkorát a Netflix tévés appja
it A Netflix útnak indította a megújult tévés appját, amely az első nagy felújítást jelenti az utóbbi 10 évben.
-
Mobilarena
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
Sziasztok!
Zafira B Touch&Connect rendszer helyere szeretnek Android Auto fejegyseget rakni. Ha jol latom, gyart pl. a Kenwood es a Sony is ilyet. Ha jol lattam a specifikaciokat, akkor a Touch&Connect es pl. a Sony fele XAV-205DB meretben egyezo, 2DIN magas megoldas.
Ezek a 3rd party cuccok mennyire kompatibilisek az autoval? Nem szeretnek lyukra futni.
Csinalt mar kozulunk valaki hasonlo "tuningot" innen a topikbol?Koszi!
Udv. core2
-
Petyyyyy
addikt
CarPass ~ 11K + kb 10 perc várakozás, kis kártya amire felvésheted az adatokat 370 pé'z.
BC feltanítva, viszont csak fékkapcsolóm van - kuplungkapcsolóm nincs, így nem enged tempomatulni a rendszer (egyébként nagyon helyesen).
Alkatrész beszerez, aztán majd folyt köv.Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
#81556480
törölt tag
válasz Petyyyyy #85857 üzenetére
Én bowdenest építettem be magamnak. És eltörtem a kuplung kapcsoló foglalatát ezért vettem újat. De megvan a régi is ami működik, csak a tartó füle van letorve. Kb 2 hétig használtam úgy hogy be volt kabelkotegelozve . Ha kell kőcsönadom kipróbálni, vagy neked is adom ha kell.
-
peppe79
senior tag
Sziasztok!
Egy picit zavar, hogy a fix kormánymagasságú Astrámba nehézkes a beszállás, és az ülést sem tudom feljebb emelni, mivel túl alacsony pozícióban áll a kormány. Ezt nem lehet sehogyan magasabb állásban rögzíteni?
-
Tikakukac
titán
válasz peppe79 #85866 üzenetére
Akkor meglehet, hogy az elején ilyen is volt.
Biztosan ez is megoldható, de szerintem ehhez nagyon durván szét kéne belezni a verdát.
Más:
Ma végre sikerült befaragni azokat a qrva kapcsolókat is, működik a rendszer, egy kis relézést még kérni fog, mert most gyújtás nélkül is tud üzemelni a rendszer, ami necces, mert ha úgy marad akkunak nyekk.Astra G, Vectra B bőrülések, Omega B kapcsolók
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
rumos XIII
aktív tag
Opel corsa, hibajelenség, hogy ha a bal oldali ablakot magától engedtetem fel, miután teljesen felment, vissza megy egy kicsit. Semmilyen akadályt nem találtam a réseiben, merre keressem a hibát? Köszi.
-
diablo1984
veterán
válasz rumos XIII #85868 üzenetére
valahol szorul, lehet a mechanikában és úgy érzékeli, hogy valamit becsípett....
-
trassher
addikt
válasz mohabá 007 #85869 üzenetére
Ma lett meg. Tegnap este már csak 3 henger ment, hibakód nincs. Ma kapott 4 új gyertyát, most jó. Kalap sz@rt sem ér a g astra diagnosztikai rendszere ez most végleg kiderült. Már a gyújtáskimaradást is jeleznie kellett volna de még azt sem sikerült amikor 1 henger nem ment. Ami probléma, hogy a gyertya menete olajos volt, 16.000 km-rel ezelőtt voltak cserélve.
[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
_q
addikt
Ez a stabilizátor rúd jó lesz G astrához? Vagy lenne ilyen esetek olcsóbb áron ajánlottabb típus?
-
_seth_
veterán
Kész!
Kis brigeciol csodákra képes. Megérkezett néhány új tömítés, cső, azok is kicserélve. Egy hibátlan bontott GM hűtő került be az utángyártott nissens helyére alapos tisztítás után. Tartósabb és jobb a hőleadó képessége. Kapott új hűtörtartó gumibakokat is, így most minden pontosan a helyén van ahogy kell. A vízhűtő venti egy újabb szintén gyárira lett cserélve, annak nem volt baja, de a fiatalítás sosem árt. A generátor fesszabályozója is vacakolt már így kapott egy újat:
Mármint generátort, így egyszerűbb volt megoldani, mint szaladozni felújíttatni. A vezérlés burkolata sérült volt, gondoltam veszek egy bontott hibátlant, de nem találtam, így maradt a javítása, jól sikerült már a helyén van.
A főtengely szimmering a vezérlés oldalon kicsit ereszti az olajat, megint... nincs egy éves ami benne, van, ami előtte benne volt az csak pár hónapig bírta, pedig bele való, méretpontos darab kerül bele, mindenesetre van egy tartalék darab a csomagtartóban. Cseréje meglesz előbb-utóbb, de mivel az ékszíjátrcsa egy kissé viseltes így az is cserélve lesz, majd veszek egyet és egyszerre lesznek cserélve.
Tegnap cseréltem olajat, Eneos Hyper Premium 5W40 került bele, MANN filterek, még a benzinszűrő várat magára, nincs valami jó helyen, nem sürget a berakása, tavasszal került a helyére az előző.
Előbb utóbb elkezd majd gyengülni az önindító, azt sem várom meg, legkésőbb tavasszal cserélem újra.Terv szerint idén már csak 4 db 205/55 R16 új téligumi amit mindenképp venni akarok. Bár 2 évesek a 195/65 R15-ös Goodyear UG9-es gumik, azoknál peresebbet akarok télre is, oldalirányba azok a ballonos gumik túl sokat mozognak, nekem. 16-os felni van, már csak a régi szettet kell eladni.
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
_seth_
veterán
válasz Petyyyyy #85875 üzenetére
trassher:
Petyyyyy:
Használtam kefét: Signal white system, bár lehet, hogy egy másik fajta is megfelel
Csak néhány helyen kellett, a brigeciolt beöntöttem egy szórófejes flakonba, szépen körbefújtam mindenhol, mire a végére értem el is fogyott az egy liter. Utána letöröltem ronggyal szárazra.Még ráérsz tisztogatni, csak 24-én lesz a topiktali
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
Petyyyyy
addikt
válasz _seth_ #85876 üzenetére
Akkor használd tovább, szép legyen majd a
ColgateSignal mosoly a csoportképen.
Azt hittem kerti slaggal/magasnyomásúval csaptad le, de ha rongy is elég, mégjobb.Dehogy érek rá, nyakunkon a tali. Meg amúgy sem akarom égetni a Vectra-s bagázst.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
_seth_
veterán
válasz Petyyyyy #85877 üzenetére
Áh, így sokkal egyszerűbb volt. Első indításra így is ívet húztak a gyertya kábelek, a slagg után sokszor be sem indulnak az autók. Nekem mindesetetre így indult elsőre, miután a gyertyakábeleket áttöröltem már az alapjárat is jó lett, hagytam is, hogy szépen átmelegedjen a motor és mindenhonnan elpárologjon a brigeciol, elsőre jól nézett ki a füstölő motor, többen is gondolhatták a járókelők, hogy de laza.. "ég" a motor közben pedig csak telefonál a tulaj...
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
Matthew
senior tag
Sziasztok!
Nincs véletlenül valakinek Opel márkaszervizes ismerőse? Ha igen akkor kérem dobjon egy privit, köszönöm! -
pvt.peter
őstag
Sziasztok,
Opel Vectra C (2004) -nél ti hogyan oldjátok meg a klíma azonnali kikapcsolását?
A problémám az, hogy ha beállítom automatikusra a klímát, akkor csak a középső ventillátor szabályozó tekerővel tudom csak kikapcsolni, lsd. a képen lent.Viszont ez a tekerőt elég nehézkes pont 0 -ra beállítani, ráadásul menet közben eléggé eltudja terelni a figyelmemet a vezetésről.
Köszönöm a választ.
[ Szerkesztve ]
Ez egy .50-es rombolópuska, elég szép visszarúgással.
-
Petyyyyy
addikt
válasz pvt.peter #85880 üzenetére
Sajnos itt nincs meg az ECO gomb, ami pl a Corsa vagy Astra klímapanelen igen, így ha nincs időd figyelni a kijelzőt, egyszerűen nullára tekered. Mivel mínuszba nem tudod, így nyugodtan tekerj rajta egy rendeset.
De lehet Szada tud erre valami jobbat.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
pvt.peter
őstag
válasz Petyyyyy #85881 üzenetére
Köszi a választ.
Az a baj a "rendes tekeréssel", hogy ha túl tekerem akkor képes felugrani bármelyik értékre, kivéve a 0 -ra
Mellesleg ez a tekerő sem százas, de elméletileg ez vmi gyerekbetegsége ennek a fajtának.Ez egy .50-es rombolópuska, elég szép visszarúgással.
-
Szada85
aktív tag
válasz pvt.peter #85882 üzenetére
Igen, a központi tekerö-nyomógomb potmétere hajlamos letenni a müszakot elöbb vagy utóbb, ilyenkor a legváltozatosabb tüneteket tudja produkálni.
Egyébként valóban benyomva jutnál abba a menübe, ahol effektíve ki-be tudod kapcsolní a klímát magát, más esetben pedig marad, amit Peti is írt, hogy 0-ra tekered, csak ugye akkor semmilyen befúvás nincs.
Mivel már engem is utolért ez az átok a gombbal, az enyémben a nyomás funkcó döglött meg mostanra szinte teljesen, így nekem megy a klíma folyamatosan, ha nem akarom, akkor én is 0-ra tekerem jobb híján.
Javítják egyébként a Vectra Clubos arczok közül többen is, hónap végi hazalátogatáskor nekem is javíttatva lesz.
-
pvt.peter
őstag
válasz Szada85 #85883 üzenetére
Köszi a választ.
Igen, egyszer már voltam a menüben, igazi kaland volt bejutni és kijutni
A legjobb az lenne, ha lehetne vmilyen módon ezt a potmétert javítani.
Tudsz egy linket adni az általad említett Vectra Club -hoz?Ez egy .50-es rombolópuska, elég szép visszarúgással.
-
Szada85
aktív tag
válasz pvt.peter #85884 üzenetére
Facebook-os csoport, rákeresel hogy Vectra C, Signum Club Hungary, és máris dobja a találatot.
A csatlakozáshoz van egy rövid kérdezz-felelek feltételül (nem engedik "felhígulni" a klubbot, tényleg csak az léphet be, akinek ilyen autója van), visznont olyan a közösség, amilyet én eddig nem láttam. -
polk
csendes tag
válasz pvt.peter #85884 üzenetére
Ugyanezzel a hibával küzdöttem én is. Ki kell szedni a klímapanelt, csatlakozókat lehúzni, majd szétszedni. A hardcore arcok leforrasztják a mikrokapcsolót és új forrasztást kap, a kevésbé hardcore emberek - köztük én is - kontaktspray-t fújnak a kapcsolóhoz (ne wd40-et). Nálam tökéletesen működik azóta, de állítólag nem bír sokat, bár eltelt már elég sok idő és még jó.
-
Brave_86
aktív tag
Sziasztok!
Astra - J - 1.4T (ST) -ről hol lehet még olvasgatni?
Melyik évjáratot érdemes nézegetni? (Mennyi km-ig? tudom ez az anyagiaktól is függ.)
Keresgettem itt a topicban, de nem sok találatom volt. Vannak erről összefoglalók, hasznos leírások?
Előre is köszönöm, ha megosztanátok velem! -
_q
addikt
dupla
[ Szerkesztve ]
-
_q
addikt
Tikakukac elsősorban tőled kérdezem, mert te írtál korábban bővebben a cikkszám alapján rendelésről. Ha másnak van észrevétele tőle is szívesen várok véleményt.
Szeretnék rendelni stabilizátor rudat G astra-hoz. Nem tudom mi a gyári, hogyan deríthetem ki? Volt szó róla, hogy cromax-nál érdemes rákeresni ott van cikk szám is. Igen van külön fül alatt alkatrész gyártók árral, meg van egy külön fül ömlesztve cikkszámokkal. A kettőt hogy tudom összetársítani, hogy melyik gyártóhoz melyik cikkszámú alkatrész tartozik? Pl a gyári stabilizátor rúd "opel" néven fut [link], de persze rákattintatni nem lehet, hogy hát ha azon belül látom a cikkszámot. Gyári számok fül alatt meg valahogy rá kelleni találni, hogy vajon melyik lehet a gyári, vagy a gyárihoz közeli minőségű.
Ezt hogyan lehet kivitelezni?
-
Tikakukac
titán
Minden gyártónak megvan a maga cikkszám formátuma. Egyeseknek mondjuk ott a rövidítése is, pölö FEBI az FB, BOSCH BSC hasonlók.
Ha vadorzó akarsz lenne akkor Ecat kikeresed mi kell és ha megvan a gyári szám azt ha bedobod random bolt keresőjébe már jönni is fognak a találatok. Hogy ezen belül mit veszel, remek kérdés. Van amiből a gyári halál. Nekem most féltengely kell. Az 97k. A második legdurvább árban ami van és név az SKF 17k. Itt elég tiszta, hogy melyik lesz a gyanúsan gyári cucc. Szűrőnél meg van 20ft köztük, leeresztő csavarnál 18Ft ott meg ez segít.
Stabrúdnál meg mindegy. Pár év alatt úgyis szétmegy, amit alvázra kidobnak vagy amit a típus és motorkód kombó kiad az faja. Valami kicsit nevesebb legyen azt szevasz.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Szada85
aktív tag
-
_q
addikt
válasz Tikakukac #85894 üzenetére
Ecat alatt ezt akartad linkelni ugye? [link]
Ha 18 Ft meg 20 Ft a különbség, de legyen akár 1-2 ezer Ft különbség, ott mi segít? Ezt a részt nem annyira értettem, ha közel ugyan annyi minden. Stabilizátor rúdnál az is gond, hogy pl kovács autóalkatrész kidobott olyat ami 300 mm hosszú, de olyat is ami 304 mm sőt van ami 340 mm. Így nem egyszerű választani, és akkor még ott az ár.
-
Tikakukac
titán
Nope, ezt
Kovácsnál mindent kidob minden. Ott G Astra XEP kóddal gyakorlatilag nincs is. Felejtős. 1-2 esetben rendeltem onnan, abból egyet le is kellett mondani, mert nem tudták meghozni.
Cromax neked kezdetnek tökéletes. Az tutira megmondja mit vegyél. Amúgy a 300mm-es kell. 304mm-es ugyanaz, ekkora eltérések szűrőben is vannak, ne akadj fent rajta. A 340mm az sok.
Ha valami kb. ugyanannyi ott tényleg az segít, hogy mik szoktak adott helyre beszállítani. De a bolt is segít, én nyiregyen vagyok ugye leginkább, ott is fejből kenik miből mit vigyél.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
_q
addikt
válasz Tikakukac #85897 üzenetére
Ja ez az ecat nekem így sok Egyszerűbb út kell.
Cromax alapból ugyan annyiért árul, mint ha bemegyek unix-hoz és tőlük veszem meg. Sőt jelent esetben stabilizátor rúdnál még többe is kerül 2-300Ft-al a Cromax. Kovács alkatrésznél van meg a nagyságrendi ár különbség.
Vagy félre értettelek, te csak azt mondtad, hogy keressem meg Cromax-nál, majd vegyem megy mondjuk másnál akár Kovács alkatrész akár Zsu? Csak ugye itt jön amivel kezdtem, hogy Cromax-nál csak gyártó van minden féle adat nélkül, se méret, se cikkszám.
-
Tikakukac
titán
Jól látod, ott keresd ki és utána tied a világ.
Nem kell neked onnan pontos cikkszám. Elég egy szimpatikus. Kauffer oldalt kis okosan ilyenkor ki is dobja minden olyan termék árát és nevét is, amik ugyanehhez tartoznak csak más márkából. Ha nagyon akarod ilyenkor annak a számát visszadobod egy másik keresőbe és ha reverz is megy, nyertél. Egyszerű ez
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Politika
- Yettel topik
- E-roller topik
- Nők, nőügyek (18+)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- BMW topik
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Hegesztés topic
- További aktív témák...
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Suzuki Swift 2005 1.3 GLX CD AC - AndroidAuto & CarPlay
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen