Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Kihagyták az NVIDIA-t egy új AI-hálózati szabványból
it Számos big tech cég összefogásával készült el egy új AI-hálózati szabvány, mindebből viszont kihagyták az NVIDIA-t.
-
A hajlíthatók kedvence lehet a Dimensity 7300X 5G
ma Átcímkézés helyett csíkszélességet váltott a MediaTek, népszerű Motorolában debütálhat.
-
Mobilarena
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
diegho
nagyúr
válasz stickermajom #85950 üzenetére
A láncszakadást is annyian emlegetik. Nehéz kicserélni vásárlás után? Nem olyan drága, múltkor valaki írta, hogy 60k volt neki munkadíjjal együtt, ez abszolút nem sok, de azért egy valamiben kiegyezhetünk a 2000-es évek végéből a legjobb 1.5 alatti turbó motort a Fiat tette le az asztalra, csak sajnos a sok dízellel ellentétben ezt a motor senki más nem kapta meg.
-
Sanki
addikt
Van ez az új benzinkutas jelölés.
Most akkor volt eddig pl. 2 pisztoly benzin (95 - 98), ezután pedig lesz mostmár 6?
Mert ugye van az E5, E10 és E85. -
-
Magnum_
nagyúr
válasz Luck Dragon #85958 üzenetére
nem, teljesen okés a dolog, köszönöm.
még nem tudom, hogy a mostani opelem cserélődik-e másik opelre, de ki tudja, mik fognak történni, de a kép tisztul, Nektek köszönhetően
[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
-
-
zolikaDB
veterán
Szada85: koszonom!
Sracok: a szervizfuzet 1. es 2. oldalan mi van? Nekem az hianyzik, 3.-al kezdodik, ami a tartalom...
Es nem talalom a carpass-t sem... Ahhoz gondolom az Opelen keresztul jutok hozza. Mi penz az manapsag? -
válasz zolikaDB #85961 üzenetére
Nem is olyan régen volt erről szó a kód kiolvasása és a kártya hozzá 17,000-Ft de sok helyen szerintem olcsóbb lehet. Ez Székesfehérváron volt.
Szervízkonyv első két oldalán is tartalom bejegyzés található.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
-
Szada85
aktív tag
válasz Luck Dragon #85958 üzenetére
Pedig nem célom elvenni a kedvét senkinek semmitöl.
Én is azt az utat pártolom, amit Saint, hogy inkább vásárlás elött végzek böséges forráskutatást, semmint vásárlás után jöjjön a szörprájz.
Teljesen még így sem tudja magát az ember bebiztosítani egy használt autónál, de ami rajtunk múlik, azt tegyük meg a megelözés oltárán. -
-
Petyyyyy
addikt
válasz Luck Dragon #85962 üzenetére
Igen, a nagy faluban Pesten pl olcsóbb, 11K ellenében kiadják kártyával együtt.
Annyi a könnyítés, hogy pl Csergőben nem kell ott lenni személyesen. Mail-en elküldöd a forgalmi-személyi-lakcímkártya triót, elutalod az összeget, ők pedig elküldik a kódokat.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
-
Petyyyyy
addikt
válasz Luck Dragon #85968 üzenetére
Ezt mondjuk nem kérdeztem, lehet mail-en továbbküldik.
Skype-on beszélgetnek amúgy a németországi kollégákkal.Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
-
zolikaDB
veterán
válasz Luck Dragon #85968 üzenetére
Ma beszeltem a debreceni Opel Magocsával, 10e HUF.
Elozo gazda se tudja hol van. De a szervizfuzetben benne van a car assistant meg az ertekesito nevjegykartyaja is, csak ez nincs meg... -
Bitpalace
senior tag
sziasztok!
Valaki meg tudja mondani nekem hogy melyik Opelnek szoktátok az ablakmosó spricnit átszerelni? Ami egy az egyben jó G astrára és porlasztva nyomja egyenletesen a folyadékot.
Köszönöm előre is!
Üdv!
-
_q
addikt
Elszomorít, ahogy olvasom a J astra tüneteit. M32 váltóhiba elég problémás, klímával is vannak gondok, illetve itt a fórumon is említésre került pár másik. 2010 körül nincs egy normális autó se amire nem kell 100 ezreket költeni gyári hibák miatt?
-
beg
veterán
8 éves, napi használatból kikerülő autót keresel amire nem kell költeni még 10 ft-ot sem? Ha találsz, szólj mert vennék belőle párat.
[ Szerkesztve ]
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
Szada85
aktív tag
2010 körül már csúcson pörgött a költségoptimalizálás a legtöbb - nem csak autós - cégnél, ennek azt gondolom ha nem is törvényszerü következménye, de nyilván gyakoribb velejárója egy-egy hiba elöjövetele. #konspiráció
Használt autónál pedig föleg igaz, hogy hibátlan darabot 8 éves korral nagyon nagy szerencsével fog tudni találni az ember.
Igazából szerintem inkább azt érdemes mérlegelni, hogy az ismert hibák, illetve azok következményei mennyire súlyosak, illetve javíthatóak-e, és ha igen, mennyiböl.Attól mert az M32-es szériának van ismert hibája, nem jelenti azt, hogy az összes, a piacon lévö autóból ki akar esni a váltó, csak azt, hogy oda kell rá figyelni, mert problémás lehet. Ha megnézéskor, próba alatt nem mutat tünetet, vásárlás után pedig beütemezel egy olajcserét, majd rendszeresen karbantartatod azt is, akkor valószínü, hogy hosszú ideig probléma nélkül ki fog szolgálni.
A többi dolog pedig olyan, hogy más típusokban is elromolhat a klíma, a termosztát, egyéb piszlicsáré dolgok, ezekkel kalkulálni kell, ha az ember használt autót nyüstöl.
[ Szerkesztve ]
-
Petyyyyy
addikt
válasz stickermajom #85978 üzenetére
Kérem...?
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
_q
addikt
Azt tudom hogy költeni kell, itt a 100 ezrek költése amit írtam, mivel 300 ezer legalább egy váltócsere.
Arra rájöttem, hogy költségmentes autó nincs, de azért azt elvártam volna, hogy kopó alkatrészeket kelljen max cserélni, nem gyárilag hibás elemeket.
Konkrétabban, ahogy haladunk G - H - J astra, egyre költségesebb és nem csak mert újabb konstrukció, hanem mert gyárilag rossz valami. Engem ez a tendencia zavar és nehezen barátkozok meg vele.
(#85979) Szada85
Igen, mindegyik szériánál benne van, csak mivel opel topic, azért hegyeztem ki J astrára. A lutri az egészben még jobban zavaró, hiszen lehet megvételnél jó ha most a váltóról beszélünk, majd 10 ezer km után oda van vagy nincs. Nem szeretem a szerencse játékokat[ Szerkesztve ]
-
toth_janika
őstag
Én júniusban vettem a H astra TT-nket. Tudtam, hogy a tetőt meg kell csináltatni (200k), a szakértő, aki körbenézte, mondta, hogy a hátramenetet nehezen veszi, biztosan váltócsere (200k), olajakat, szűrőket, fékbetéteket cserélni kell (50-60k) és még az átírás, eredetiségvizsga, stb költsége (80-90k).
Ebből kiderült, hogy a váltónak semmi baja, csak az olajat kellett lecserélni és normálisan feltölteni benne.
Várható még az okoskerék és a szelonid (vagy hogy kell írni) szelep cseréje, ami komoly tétel lesz (200-300k), de ez majd csak később. 11 éves autó, 111k km-el. 1,7M-be került, 2,2M-nél állt meg a javítással mindennel (és ebbe nincs benne még az okoskerék).
Tehát használt autó drága, de még mindig olcsóbb és rentábilisabb, mint egy új. És inkább kicserélek rajta "mindent", és tudom, hogy mi van benne, mint, hogy kockáztassak. Sztem[ Szerkesztve ]
Flickr - http://www.flickr.com/photos/toth_janos/
-
Szada85
aktív tag
Az idö elörehaladtával egyre bonyolultabb lett a Technika, mind a motorokon is, min az autók elektromos rendszerei, amik így nyilvánvalóan több hibaforrást is jelentenek. Ehhez jött hozzá a költségoptimalizálás a gyáraknál, plusz talán kicsit a fogyasztói társadalom pörgetése is.
A váltót én nem látom ennyire tragikusnak, ahogy írtam, megnézéskor próbaút alatt alaposan ki lehet próbálni, ha nincs hangja, rögtön olajcserével nyitni, majd rendszeresen cserélni, és máris tettél a probléma ellen.
Nem törvényszerü, hogy az összes váltó szétesik, a neten vannak sztorik igen, de ha hozzávesszük, hogy H Astra óta szinte minden modelljében a 6 sebességes váltó ilyen M32, akkor máris pozitívabb a kép, mert mennyi autó fut ilyen váltóval, és mekkora részük térdelt le.Ha mégis bibis lesz, akkor pedig egyszer megjavíttatod, majd utána megfelelö karbantartással örökélet+2 nap, és nincs vele többet gondod.
Teljesen szerintem is csak egy új, garanciális autóval biztosítod be magad (amíg tart a garancia) ilyenek ellen, minden más autó egy szerencsejáték, ha innen nézzük.
Júliusi hazaúton a Vectrában is elnyekkent az 5. sebesség szinkrongyürüje, szerencsére a magyar limiteket 4-ben is böven tudta az autó, aztán bontott váltóból kapott új 5.-et váltókerékkel együtt (mivel újként már nem kapni), és kész.
-
zolikaDB
veterán
Megvan a carpass meg a kod.
Azt mondja az inges ember a pultnal, h masik autobol szarmazo kulcsot nem biztos, h fel lehet tanitani... A kulcsszáram jo, inditja az autot, az elektronikat kellene feltanitani, h nyissa-zarja az autot a taviranyito. -
Vesztor87
senior tag
Sziasztok!
Eladó H Astrája itt közülünk nincs valakinek? Benyás érdekelne leginkább Min. 1,6-os motorral, 5 ajtós kivitelben, köszi.
H Astra kapcsán, mik azok a dolgok, amik ha balul üt ki a vásárlás (=szart veszek) cserések, és mennyibe kerülnek? Köszönöm
-
-
Vesztor87
senior tag
válasz Luck Dragon #85989 üzenetére
Ha jó az autó érdekelhet, mennyire komoly a szándék? Km, évjárat, motorkód?
-
_q
addikt
válasz Szada85 #85985 üzenetére
M32-es váltó van a mostaniakban, viszont ott már valamit mókoltak vele, tehát nem a hibás széria került. Alapvetően elfogadom, hogy nincs hibamentes használt autó, viszont amit olvastam 350 ezer Ft-os ár kicsit elrettentett. Az jogos, hogy talán nem törvényszerű a hibás darab, habár olvastam olyanról is akinek 60-70 ezer körül jött ki szalonból kihozott autónál
(#85984) toth_janika
Jól csinálod, mert így meglepetés nem érhet, elfogadtad, hogy ennyi az annyi. Sajnos lassan már nem lesz igaz ami régen, hogy 500 ezer Ft legyen tartalékban, mikor 1 alkatrész szerelési költséggel együtt majd hogy nem annyiba kerül, viszont ilyen költségű elemből lehet 2-3 is az autóban. -
toth_janika
őstag
Hát igen... Főleg a TT-ben, ahol a tető az zsebbenyúlós, de azt 1x kell megcsináltatni. Viszont úgy gondolom, hogy az 1.8 szívó nem annyira bonyolult... Az okoskerék az drága igen, de nincs turbó meg kettőstömegű lendkerék meg ilyen finomságok, amik aztán nagyon drágák.
Meg persze, ha pimpelni akarod, akkor az sem kutya... Egy DVD90 fejegység 60-70k, egy CID 35-40k (már, ha lehet kapni mindkettőt), és a felnikről nem is beszéltünkFlickr - http://www.flickr.com/photos/toth_janos/
-
_q
addikt
válasz toth_janika #85992 üzenetére
A vezérléshez a kerék biztos, hogy olyan költséges (Amúgy szolenoidnak mondják ami kell hozzá)? Nekem valami 80 ezer Ft körüli összeg rémlik, hogy olvastam.
Egyébként az 1.4 turbo még elvileg nem rossz motorikusan. Cserébe ott a váltó
[ Szerkesztve ]
-
toth_janika
őstag
Őszintén megmondva, én úgy tudom, hogy 80-100k az alkatrész és 50-70k a munkaköltség. De, ha már szét van bontva a motor, akkor ki kell(ene) cserélni a vezérlést is meg a mit tudom én még mit, hogy ne legyen magasabb a munkaköltség... Én nem értek hozzá, elhiszem, amit a szerelő mond, hálistennek maximálisan megbízom benne
Flickr - http://www.flickr.com/photos/toth_janos/
-
válasz Vesztor87 #85990 üzenetére
Hogy mennyire jó az autó ez szubjektív. Lehet nekem jó, de neked már nem fog megfelelni.
Az eladási szándék év végére jobban körvonalazódik.
Maga az autó megtekinthető az összefoglalóban.A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
amargo
addikt
Ezt azért nem állítanám, igaz én kicsit több mint 5 evéssen vettem meg.
Váltóra odalehet figyelni.
Nálam a trafó és tágulási tartály nem volt egyedül betervezve. Mivel magam cseréltem, ezért 60k alatt voltam. Szóval ez nem vészes.
A gumik jobban fájtak, téli nyári szett már 300k.. szóval lehet gondolkodni melyik a jobb“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
peppe79
senior tag
Tudnátok segíteni abban, hogy a dísztárcsáknál mik ezek a FF, FG, KK, PD, stb jelölések?
-
Magnum_
nagyúr
-
Vesztor87
senior tag
válasz Luck Dragon #85995 üzenetére
Kép alapján csinos, akkor amikor készült az összefoglaló még szinte bejáratós volt Ha úgy alakul gondolj rám, dobj egy pm-et ha eladó lesz. Köszönöm! -
_q
addikt
válasz Luck Dragon #85995 üzenetére
Mi lesz helyette?
(#85996) amargo
17-es felni van hozzá? Az a 300 gumikra elég húzós ár. Ahogy néztem van 16 colos felni is hozzá, ahhoz talán olcsóbb a gumi szett egy 100-assal.
Megbántad amúgy a vételt? Inkább vettél volna mást akár octavia vagy valami másik márkából?[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- noblechairs Hero fekete/piros gamer szék eladó
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest