- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Telekom mobilszolgáltatások
- Netfone
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
Hirdetés
-
Mozgásban az F1 24
gp A Forma 1 versenyek rajongói hamarosan végre belevethetik magukat az idei epizódba.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
iPaden is vége az App Store monopóliumának
ma Ősztől lehet alternatív alkalmazásboltból telepíteni az EU tagállamaiban.
-
Mobilarena
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
mephi666
nagyúr
válasz toompa #101651 üzenetére
...folyamatosan van benne cd, mert ez az első ajánlás volt, amikor megvettük a kocsit és találtunk benne egy lagymatag albumot vagy lázadna a kocsi, hogy a megszokott relax album helyett machine head-et kapott?
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
mephi666
nagyúr
van valami ajánlás egyébként egyenáramot mérő (olcsóbb) lakatfogós multiméterre? nézelődök, de sorban csak olyat találok, ami ACA/ACV/DCV-t tud, nekem meg DCA kellene... (15ezer lenne a felső lélektani határ)
[ Szerkesztve ]
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
mephi666
nagyúr
válasz mephi666 #101653 üzenetére
na, ezt találtam, ami ilyen áron jó lehet: 2A-s tartományban jól kiméricskélem, hogy mi a retek szívja az akkut (sógorom a civic-nél azt csinálta, hogy az összes lámpát kicserélte az utastérben led-re és onnantól szívhatták az akkut, kevesek voltak hozzá )
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
farkas-j
őstag
Erről az OP-COM-ról mi a véleményetek? EU-s szállítású, így talán nincs vele vámolási gond.
Segédletek LG TV-khez: http://goo.gl/Brr7V4
-
Markizmark
addikt
válasz toompa #101651 üzenetére
Nem megoldás, próbáltam. Kicseréltem droidos fejegységre és megszűnt a merülés.
mephi666: vedd ki az infotainment biztit 1 napig (nálam a 35-ös számú, de 2 fajta biztitábla is létezik), ha 24 óráig ugyanannyi az akkuban a fesz akkor tuti az a ludas. Más nem nagyon szokott meríteni. Még a generátor diódahíd lehet hibás, de az ritkább.
Egyébként gyári rádió beépítéshet kell opcom, igen. Letanított rádiót kell venni és kell a feltanításhoz a sajátod pinkódja, ami a carpass kártyán van.[ Szerkesztve ]
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
mephi666
nagyúr
válasz Markizmark #101657 üzenetére
azért megrendeltem a konrádos cuccot, mert ilyen műszer még nincs a háznál és jól jöhet egyszerűbb vele a tesztelés is (érdekes, mert amúgy setupban belőttem, hogy a rádió csak gyújtásra kapjon powert... de akkor van olyan része, ami így is képes zabálni?)
ui: rádió tanítgatáshoz elég a 10ezres kínai opcom?
[ Szerkesztve ]
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
Markizmark
addikt
válasz mephi666 #101660 üzenetére
Nálam is ki volt ikszelve a gyújtás logic, de az nem azt jelenti, hogy csak akkor kap powert sajnos, ugyanúgy be tudod kapcsolni manuálisan. Én végigmértem az egész autót, az összes biztit és csak a rádiónál esett le az áramfelvétel. 0,06 vagy max 0,1A lehet a nyugalmi áramfelvétel.
Amúgy ezzel a kicsi lakatfogóval az lesz a bajod, hogy nem éred át a kábelköteget, de elképzelhető, hogy a negatív sarura rá tudod akasztani.ui: rádió tanítgatáshoz elég a 10ezres kínai opcom?
Elég, az összes tag aki megcsinálná neked 99%, hogy kínaival operál.
Én egy ilyet tettem be, plug & play, nem kell tanítgatni. Viszont ezzel elestem a lehetőségtől, hogy belépjek a rejtett menübe.
[ Szerkesztve ]
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
mephi666
nagyúr
válasz Markizmark #101661 üzenetére
nem olyan vastag szerintem a kábel az akkunál, hogy ne érje körül...
...tetszik az ilyen nagykijelzős-droidos, de ha a rádióval van gebasz, szerintem egy mp3-ast kerítek bele meg egy opcom-ot hogy legyen a háznál és 1/3 ennyinél megállok összegben
ui: a villanyász mondta, hogy cim-modul cseréhez kell gyári szoftver... aki meg gyárival meg tudta volna csinálni, ő mondta hogy kell a kód a car pass-ból, viszont ha már cserélve volt a cim-modul valószínű az nem is jó hozzá és a villanyász ki tudná olvasni olcsóbban qrvára eltévedek az erdőben, hogy akkor mi az, amihez elég a kínai opcom és mihez kell már gyári cucc
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
Markizmark
addikt
válasz mephi666 #101662 üzenetére
A CIM modul az valóban macerásabb, oda nem elég a kínai opcom. Egyéb gyári műszer is kell. De egy rádióhoz vagy kijelző cseréhez elég a kínai.
nem olyan vastag szerintem a kábel az akkunál, hogy ne érje körül...
A pozitívból 2, a testből 3 kábel van a sarura csatlakoztatva, a pozitívhoz eleve nem férsz hozzá, csak a testet fogod tudni mérni. És ugye mindhármat körül kell ölelnie, hogy ne tévesen mérjen. De gondolom nálad is van egy kanyar a testsaruban, és oda pont befér a pofája a lakatfogónak.[ Szerkesztve ]
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
mephi666
nagyúr
válasz Markizmark #101663 üzenetére
immo kódot is ki lehet olvastatni kínaival? ...egy ilyet berendeltem, már az F-nél is tervben volt, de annak még 92-es lévén csatija sem volt
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
-
FoLey-v
addikt
válasz mephi666 #101662 üzenetére
Ez Zafira B-nél is előfordul. Forrasztással javítható.
Astra H egyik típushibája a kormány elektronikai modul (CIM) csatlakozó forrasztásainak meghibásodása.
Voltak olyan CIM modulok ahol nem forrasztásos rögzítés alkalmaztak, hanem bepattintós jellegű érintkezést, ez elterjedt technika, de itt a kormányoszlop rázkódása és hideg/meleg változás miatt nem vált be, ezért ezeket is le kell forrasztani.lehet meg is találtam a választ
Kínai op-com-al nem működik én próbáltam.Markizmark Neked milyen android fejegységed van? Nekem 2/64GB,de egy gondom van vele,hogy rádió állomást nem is mutatja. Pedig szuper fejegység.
[ Szerkesztve ]
• Opel Astra H 1.6 2005 Optima Z16XEP Caravan 105 LE • OnePlus 8 Pro 12/256GB • Google Pixel 6 Pro 12/128GB •
-
mephi666
nagyúr
válasz FoLey-v #101667 üzenetére
majd ha nem lesznek ilyen hidegek, lekapom a burkolatot és megnézem, mi van alatta úgy értettem, hogy ebben már cseréltek és utángyártottat tettek bele, amit nem lehet így javítani... ezért tanácsolták, hogy bontóból kellene egy jó gyári, ami esetleg később javítható lesz, ha mégis szórakozna... (csak hát a most benne levő immo kódját akkor ki kellene szedetni, de ehhez ott lesz a zopcom)
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
FoLey-v
addikt
válasz mephi666 #101668 üzenetére
Akkor nem írtam semmit ilyen mókány utángyártottat nem is érdemes.
Esetleg ha nekikezdenél lesd meg az Opel Műhely oldalát is. Ott mindent leírnak igaz H Astra,de B Zafirára is vonatkozik.Én is örülnék ha lenne carpass kódom,de szervízkönyvben sehol nem találom. Márkakereskedésben meg 10-15 ezer ft-ért vesztegetik. Főleg hogy az egyikben nem is akarok már oda menni a váltóolaj téma miatt.
• Opel Astra H 1.6 2005 Optima Z16XEP Caravan 105 LE • OnePlus 8 Pro 12/256GB • Google Pixel 6 Pro 12/128GB •
-
mephi666
nagyúr
válasz FoLey-v #101669 üzenetére
közben termosztátot megnézettem, cseréltettem... 25ezrest raktak bele a megszokott műhelyben: ez cromaxnál a febi/gates szint... múltkor ahogy cseréltettem a hátsó gumikat, akkor körbenézegettem alulról a kocsit, hogy mégis milyen alkatrészekből tették rendbe a lengéscsillapítókat... monroe-t raktak bele, fékből meg asszem brembo-t... nem az árlista aljáról szemezgetnek és visszagondolva F-nél sem volt problémám semmi alkatrésszel, amit ők szereztek be (bontottat leszámítva, de az zsákbamacska...)
ui: a videón is kínaival olvassa ki a csóka az immo kódot (3:41-nél ott virít egy jókora opcom china-clone felirat)
[ Szerkesztve ]
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
Markizmark
addikt
válasz FoLey-v #101667 üzenetére
Valami kínai fejegységem van, zafirás csoportban árulgatja egy srác, 2/32GB, ebben sincs RDS, nem mutatja az állomás nevét. Erről nem a hardver, hanem a rádió app tehet elvileg, amit viszont nem egyszerű cserélni, mert bele van épülve. Ezzel kénytelen leszek sztem együtt élni.
Egyelőre ezenkívül jó a fejegység.Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
FoLey-v
addikt
válasz mephi666 #101670 üzenetére
Nekem alkatrészből vegyes. A lengéscsillapító qwp elől-hátul én nem megyek annyit,de muszáj is volt cserélnem. Jah igen a rugó is qwp meg a stabilizátor rúd,de azt nem is fogom bele tenni,mert jobbat szeretnék. A többi monroe,febi. Amúgy érdekes,hogy hátul lengéscsillapító 16 év után is gyári volt benne.
A szelepfedél membránt is kicseréltem házzal együtt. Na az egy macerás melo volt,de sikerült. Kapott tömítést is és nem folyik ki az olaj.
Tavasszal maradék csövet is kicserélem,mert szükség is lesz rá.
Amennyire szerettem volna másik autót már nem is kell.a videón is kínaival olvassa ki a csóka az immo kódot (3:41-nél ott virít egy jókora opcom china-clone felirat
Érdekes én nem tudtam kiolvastatni,pedig nekem is van kínai op-comom.
Közben megnéztem 1.59v szoftvert kaptam mellé és angol nyelv.Amúgy fogyasztása sem vészes. Van egy oldalon kalkulátor azzal számoltam ki. Az hogy mennyire mérvadó azt nem tudom. Mol 100-as benzin volt benne. Két személlyel.
Abony-Veresegyház távolság oda vissza autópályán M4,M0,M31 és út szadán át. 110km/h átlag tempomattal,volt egy 120-140 tempo is néha. Meg mai kis átruccanás városba. Tankban volt még 80km kijelző szerint,de tankoltam már még bele.Markizmark
Enyém külföldi ac8227l cpu van benne. Azért nem cserélem vissza egy rds hiány miatt. Ha van olyan app akkor megnézzem.
[ Szerkesztve ]
• Opel Astra H 1.6 2005 Optima Z16XEP Caravan 105 LE • OnePlus 8 Pro 12/256GB • Google Pixel 6 Pro 12/128GB •
-
addikt
A műszerfal világításnak van biztije? Teljes sötétségbe borult az egész - pedig eddig ment nagyából a fele
A visszajelzők mennek, csak "háttérvilágítás" nincs.Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
mephi666
nagyúr
válasz FoLey-v #101672 üzenetére
na, a hőfok is beállt: városban 5km után már 102-103 fok stabilan... fogyasztást eddig legjobb napokon kicsivel 7 fölé tudtuk beállítani, de akkor nyaralás volt, dimbes-dombos táj és sok klíma... nagyrészt főúton...
előbb azt figyeltem meg, hogy kezdett sötétedni, kulcsot kivettem, asszonnyal magunkra zártam a kocsit távirányítóval és kétoldalt az ablakemelő háttérvilágítása halványan világított... műszerfalon az ajtózár gombja szép pirosan és a kormányon is a kezelőszerveké... pár perc múlva az ajtókon levő világítás kialudt, műszerfalon a zár piros lámpája, legvégül meg kis késéssel a kormányon levő nagyon halvány lámpák is... pedig már kezdtem reménykedni, hogy nem-e ezek szívják az akkut
#101673: kapcsolj cd-t/rádiót és világítani fog minden
[ Szerkesztve ]
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
Markizmark
addikt
válasz mephi666 #101675 üzenetére
Minden belső világítást letilt 10 perc után, a nyitva hagyott kesztyűtartót is, a direkt felkapcsolt belső világítást is. Ehhez be se kell zárni, én a garázsban csak kiveszem belőle a kulcsot.
Egy egyszerű feszültség mérővel is ki tudod mérni a rádiót, ha kiveszed a biztit és másnap reggel ugyanannyi a fesz, mint este akkor az volt a ludas. Nekem az új rádióval 24 óra alatt sem változott, 12.5V stabilan, a régi rádióval pedig tizedeket esett fél nap alatt. 2-3 nap alatt pedig 8V-ra merítette az akkut. Mázli hogy a régit eltettem a spájzba feltöltve, bikakábellel simán beindítottam arról. Az is mázli hogy rohadt könnyen indul a motor. Jéghidegen is másfelet fordul kb.
[ Szerkesztve ]
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
FoLey-v
addikt
válasz mephi666 #101675 üzenetére
Nekem így városon kívűl 92-94 fokon ment.
Ne aggódj a világítás miatt ez ilyen normális. Tudok neked még tippet is adni. Ha kiveszed a kulcsot és a távolsági kart megpöckölöd akkor egy percig világítani fog,utána meg kialszik.• Opel Astra H 1.6 2005 Optima Z16XEP Caravan 105 LE • OnePlus 8 Pro 12/256GB • Google Pixel 6 Pro 12/128GB •
-
Sanki
addikt
Jól gondolom, hogy az állandó 12V lényege, hogy folyamatosan elérhető a 12V? Akármeddig elérhető, akár zárva akár nincs lezárva az autó.
Levettem piggy fuse-zal egy állandó 12V-ot (16), de úgy tűnik X perc után lekapcsolja a multitimer (? Vagy valami más).
Z14xep, 2005-ös g Astra.
[kép][ Szerkesztve ]
-
mohabá 007
aktív tag
válasz cappa72 #101606 üzenetére
Minden tőled telhetőt megtettél,de a hiba nem szünt meg,de ez nem a te hibád. Azt mondom, hogy keress egy szakit, műhelyt, akik tudnak menet közbeni oszcilloszkópos ellenőrzést végezni. Így feketén-fehéren láthatóvá tehető a "kopogix" esetleges viselkedési zavara, esetleg kiderülne, ha mégis mással lenne bubanc.
Rángatásos tüneteket más is okozhat, de az ECU a P0325-öt dobja.
Ez azért furcsa, mert mind a 3 , ebből 2 új "kopogix"-re is az áramkör hibás működése kódot dobja.
Mennyire hihető, hogy egyik se normális?A vekim, ha úgy van kedve, dobja a P0340= Vezérműtengely helyzet érzékelő áramkör hiba hibakódot.
Ilyenkor félreállok, az érzékelőre menő vezeték csatiját megmozgatom, és a hiba megszűnik. (tudom, hogy a vezeték csatija néha önlló életet él, kontakt hiba)
Neked: P0325= kopogásszabályozó, áramkör hiba Az nem lehet, hogy ugyanolyan kontakt nyűgöd van mint nekem?
Azt meg végképp nem értem, hogy miért csak menet közben dob hibakódot, álló helyzetben minden fordulatszámon okéMurphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
gban
Közösségépítő
-
nagyúr
válasz mohabá 007 #101680 üzenetére
Köszi!
keress szakit, műhelyt, akik tudnak menet közbeni oszcilloszkópos ellenőrzést végezni.
Igen, így gondolom én is. Csak hát ugye... ilyen hibával beállítani valahova; de azért próbálkozok keresni valakit, hátha...
(amikor javítottam még tévéket, videókat, akkor volt olyan videó, amit 3 szervizben nem tudtak megjavítani... teflon kenést kellett felújítani a mechanikán, és annyi volt a baja... vagy átforrasztani egy 5W-os ellenállást, mert szétrohadt a gyári forrasztás... szinte nincs anyagköltség, de 2-5 óra, mire az ember rájön az ilyenekre...)Neked: P0325= kopogásszabályozó, áramkör hiba Az nem lehet, hogy ugyanolyan kontakt nyűgöd van mint nekem?
Simán. Ezért is próbáltam korábban kimérni korábban szakadásvizsgálóval.
De most már arra is gondolok, hogy fogok egy jó hosszú árnyékolt kábet, és bekötöm direktbe' (ez most jutott eszembe)Még egy dolgot nem tettem meg: csere előtt nem húztam le az akkut.
Ezt egy [könyvből] kapott fotó alapján írom (ennek a 82. oldalán van a kopogásézrékelő csere leírása, igaz, csak x16sz, de a kép és leírás alapján nem más, mint az x16szr esetén; ugyanúgy az általad említett 20N-t hozza, szóval...)
Azt meg végképp nem értem, hogy miért csak menet közben dob hibakódot, álló helyzetben minden fordulatszámon oké
És csak akkor, ha 2-3kRPM között van, és óvatos gyorsításnál.
Ha taposom, akkor megint nem jön, 2kRPM alatt meg megint nem.
Ez most már egészen biztos, mert ha nem én megyek vele, akkor 99%, hogy jön a hibaüzi'. És onnantól tényleg meghülyül, érezhető erővesztés, rángatás.Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
addikt
Jah, h ezért nem látok az úton???
Azért kérdem a biztit mert addig nem szedném szét míg ki nem mérem. Amúgyis szét akartam már szedni mert a "fele" már nem világított mióta nálam van a gép Kis égőket már beszereztem, ki is cserélgettem mindenhol ahol tudtamMindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
kisharsany
tag
válasz kisharsany #101648 üzenetére
.
-
mephi666
nagyúr
válasz cappa72 #101683 üzenetére
nálunk F-nél az egyik leghülyébb hiba akkor volt, amikor a gyújtáselosztó modul kicsit megrepedt és a motor melegedésével a hőtágulás miatt elkezdett tágulni egy hézag, ami miatt ki-kihagyott egy henger első bontott modul szintén hasonlóan hibás volt, majd a következővel már teljesen jól járt egészen eladásig... ilyen jellegű kontakthibára nem gondoltatok, ami csak adott fordulatszámon (rezgési frekvencián?) jelentkezik, vagy hőtágulás miatt lép fel? (mikor is kezdett jelentkezni a probléma? amikor elkezdtek jönni a hidegek?) ...nem tudok semmi konkrétat, csak találgatok, hogy milyen jelenségek hozhatnak elő könnyen kontakthibát a nagy hőmérsékletingadozás tud pl vicceskedni
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
nagyúr
válasz mephi666 #101686 üzenetére
Végülis ez sem lehetetlen.
Azt is ki lehetne/kellene próbálni.Gyűjtöm az ötleteket, hátha még tudok valami ráolvasást, kuruzslást csinálni.
Igazából tényleg el kellene vinni egy normális szervizbe. Tatabányán nem tudom, van-e ilyen. Amitől a leginkább tartok, hogy mibe kerül... meg hogy ez most elektromos, vagy miféle (autószerelő v. autóvillamossági szerelő...)
Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
mephi666
nagyúr
válasz mohabá 007 #101688 üzenetére
persze, nem is írtam, hogy a gyújtással lesz gond, hanem a hiba jellegére céloztam, hogy melegedéssel-hőtágulással kapcsolatos kontakthiba mit okozott nálunk máshol adott fordulatszámtartományban fellépő rezonancia is okozhat kontakthibát akár
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
addikt
válasz mohabá 007 #101689 üzenetére
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
mohabá 007
aktív tag
válasz Sanki #101682 üzenetére
Ami a multitimerbe van bekötve (hátsó ködlámpa) nincs állandó 12V.
"....MULTITIMER
Ez egy, a biztosítéktáblába beépített integrált vezérlő.
Ebben van az irányjelző ütemadó, ami vezérli a relét, ablaktörlő ütemvezérlését, műszerfal fényerőszabályozását, elhalványuló utastérlámpa vezérlést, a belsőtér világítás késleltetést, ködlámpákat, és a hátsóablak fűtés-vezérlést. Az irányjelző villogtatásáról is a multitimer gondoskodik...."Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
-
BaKeSZ87
senior tag
Hi all!
Ma felhívtam két Opel kereskedést, CarPass ügyben, az egyiknél nem tudták kapcsolni a kollégát aki tudja miről van szó, a másiknál egyből sikerült beszélnem egy emberrel, mondta, hogy semmi nem kell, csak forgalmi, meg 15.000 Ft. Kb. 20 perc alatt sikerült felírni egy cetlire az IMMO kódot és a gyári kulcs kódját. Rizikós volt, mert nem tudtam, hogy cseréltek e motorvezérlőt, szerencsére nem, és így tudtam magamnak programozni egy pótkulcsot. -
addikt
válasz mohabá 007 #101693 üzenetére
Van ott vmi izébigyó (vmi lámpa ikon):
De, h ezekből a mórickaábrákból ki ért bármit is?
A 33-as mi lenne? Elképzelésem nincsen
Jah meg közben (hogy írtad nem az én kocsimhoz van a manuálom), kicsit utánakerestem. Persze semmi. Így felnéztem a virágboltba és találtam vmi érdekeset:
[ Szerkesztve ]
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
Tikakukac
titán
válasz mohabá 007 #101696 üzenetére
Na, ez úgyis lassan szamterületed, mutass már ebből olyat, ami G Astra és Z14XEP is benne van. Én rohadjak meg nem találtam. Bármilyen szerelős progit is használok mindig sz0pok, mert G Astra és H Astra kombókat kell keresnem. Alkatrészkatalógusok is padlóznak le, amikor azt mondom, hogy márpedig ez egy 2005-ös G Astra, de 1364 köbös motorral.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
addikt
válasz mohabá 007 #101696 üzenetére
Az a helyzet csak ez a piros volt fent. Elcseréljük? Ez úgyis a tiedhez való
online megtaláltam a kéket
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
Új hozzászólás Aktív témák
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Új állapotú Ubiquiti Unifi G4 Doorbell Pro + Chime dobozában eladó - UVC-G4 Doorbell Pro UP-Chime
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen