- Két fontosabb újítással megjelent az iOS 17.5
- Milyen okostelefont vegyek?
- Szinte csak formaság: bemutatkozott a Pixel 6 és Pixel 6 Pro
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Mobil flották
- Elhagyhat egy kamerát a Galaxy S25 Ultra
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Huawei P30 - kell ennél több?
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Drágább lett a Pixel 8a
Hirdetés
-
Xbox Game Pass [2024] - Az extra májusi lista
gp Az elkövetkező időszakban többek között a Senua’s Saga: Hellblade II-t kapják meg az előfizetők.
-
Európába érkezett a ChatGPT egyik legnagyobb ellenfele
it A Google-hátszelű Anthropic Európában is kiadja a Claude AI-chatbotot.
-
Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
ma A Telekom saját márkás modelljeinek új generációja jelentős előrelépés az első T Phone-okhoz képest.
-
Mobilarena
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
escie
őstag
na, bejelentkezek én is Opelosnak!
jómagam egy 1989-es Kadettet vezetek, 1.7-es dízel motorral. no turbo, no abs, no servo, no problem. gyárilag 57 lóerő, szedán kiépítés. nem egy idegbeteg, öreguras típusú kocsi, de tud menni, ha kell, öt személlyel, teli csomagtartóval 120km/h körül. füstölés teljesen egészséges, kicsit jobban füstöl, mint egy új dízel, ha húzatom, akkor eléggé, ha nem akkor nem is látszik. nagyon jó állapotban van tehát, olajat nem eszik, teljesen tiszta gázolajfüst jön, ha jön.
a fogyasztása igen jó, meg minden más is, de a szokásos Kadettes dolgok ugye megvannak. a hátsó sárhányókat 3-4 évente rendbe kell tenni, a fék elég gyengus, a Wartburgban komolyabb volt, igaz ott nem volt rásegítés. és hajlamos tönkremenni(értsd, beszorul), de ha odafigyel az ember, idejében meg lehet javítani.
minden sarka volt már törve, de nagyjából egészben van a gép, gyönyörű metálkék, gyári kpzár, annak idején elegáns céges autó volt, második tulaj vagyunk.
a rugók eredetiek, szóval igencsak le van ülve, vagányul néz ki, de kéne már új bele. a kuplungot tavaly cserélték, bírta volna még a gyári, de ha már hozzá kellett nyúlni, kicseréltük inkább.
tavaly volt még adagoló felújítás, tulajdonképp feleslegesen, mert nem amiatt nem indult.(el volt szakadva egy ?testkábel?, és nem töltött csak egytizede árammal. egy évbe tellt, mire felfedeztük, de a szerelők sem jöttek rá. emiatt még az indítót is felújítottuk feleslegesen.)
elég ritka modell, de a sors fintoraként a városban van még egy ugyanilyen, ugyanilyen színű. poénból mellé szoktam parkolni, vagy vele szembe...
tanulni is Opelon tanultam, egy gáz/benzin üzemű Astrán. szegény elég kehes gép volt, azt hiszem az oktatás, és a gáz miatt...
nem a legjobb kocsik ezek, de én igencsak szeretem őket, ha rajtam múlik, csak Opelom lesz, a továbbiakban is. van a családban még két másik, félig-meddig tudatosan alakult így. egy egyel régebbi Astra,
és egy facelift előtti új Vectra.
elég jó mindkettő, de a Vectrában vannak idióta megoldások, például a hiperintelliges szellőztető, fűtő, hűtő rendszere, a kevesebb több lett volna alapon. egyébként nagyszerű autó, ezt leszámítva.
van esetleg valaki, akinek ilyen rendszere van? hogyan él vele? meg tudta szokni?
no, hajrá Opelosok, balesetmentes közlekedést!I'm back, baby!
-
Calogero
addikt
Miért nem lehet összehasonlítani L200-al
Íme az én járgányom (igaz nem opel) [link]
Amit tudni kell róla.
Utastér kényelmetlen (szűk, zsúfolt, a japánok nem nagyon ismerik az európai emberek méreteit).
Motorikusan jó, terepet bírja, igaz kapot egy kis tunningot (157Le) ([link]
''majomfogó'' elől-hátul
Golyóálló (előírás, mert munkára is használom, és robbanóanyagot pakolok hátulra)
Ami nem látszik a képen:
Azóta került a tetejére + 5 reflektor ,így van most rajta 7. (Mellék keresetként vadászokat szállítok hétvégeként, és így faszán meg lehet villágítani a területet/vadat)
Aki látta az autót mindenki azt modta hogy megállíthatlan, de egy kocsihoz méretéhez viszonyítva egy pirinyó szőrős, nagyfülű jószág mozgásképtelenné tette a ''szörnyet''
Azt hiszem itt szívesen kipróbálnám hogy mit is bír valójában, meg mit is tudok én [link]
Nha hogy ON is legyek.
Szomorú híreker kaptunk a kereskedőtől. A rendelt járművet lehet hogy csak tavaszra tudják leszállítani
A nehezítő ok: Easytronic váltó + plugin, hogy kormányról is lehessen váltani.
Én mondtam az asszonynak jó lesz nekünk a manuális váltó is, de ő úgy akar váltani mint az F1-be, kormányról. Jha meg a Pajero vezetése után rájött hogy a városba milyen kényelmes az automata, hogy nem kell annyit kuplongolni.
Azt mondja nem fontos van ideje kivárni, ő tudja, ővé lesz a kocsi.
Ezt választotta a leányzó:
5 ajtós Asta H 1.4 Njoy alapfelszereltség
Easytronic váltómú
Njoy plusz csomag (Komfort ülés csomag 1, kartámasz elöl, világítás csomag, 3-küllős bőrborításúkormánykerék szénfekete betéttel, rádióműködtetés a kormánykerékről, elektronikusklímaszabályozó, színezett oldalvédő díszlécek)
Könnyített rosszút csomag
Elektromosan behajható tükör
Levegőminőség érzékelő
Riasztó
CD30 MP3 (7 hangszoró, fedélzeti, információ kijelző)
Fedélzeti számítógép
Kijelző emlékeztető csomag
Első ködlámpák
Behajtahót indító pót kulcs
Elektromos hátsóablak
Könnyűfém hatású acél keréktárcsák
Feketemetál fényezés
Látván az új Corsát, nagyon tetszik, lehet hogy nem az Astrát kellett volna választani.
[Szerkesztve] -
-
Calogero
addikt
2009-ben lesz model frissítés az Astránál
Kerekedő mondta, mert megkérdeztem.
Mert szerintem baromi ronda az új Astra (szvsz). Remélem vissza jön az autó forma az új Astránál.
Valahogy nem szeretem ezt az új ''kerekített'' világot.
Nekem igazándiból a G Astra jön be legjobban, annak még autó formája van.
[Szerkesztve] -
Tacso
aktív tag
válasz Calogero #107 üzenetére
Én 2010-ről tudtam, de minél előbb annál jobb!
[link]
[link]
[link]
Nem lenne rossz ha vmi ilyesmi lenne az új design...
Szerk.: G Astra nekem is bejön, '98-ba mikor kijött nagyon odavoltam érte! Csak mára unalmas lett számomra (sok van belőle), túl konszolidált! A H egyértelműen modernebb formavilág, fiatalosabb, nekem tetszik!
Ez a saját véleményem, meg ne kövezzetek!
[Szerkesztve]No Stress on Cres - I love my Cruze
-
- iSO -
tag
válasz Calogero #104 üzenetére
Tesrvéremnek egy 2003 as L200-asa van.
Igazad van. kényelmetlen, többet eszik, de megy is !
Az övé is chiptuningos... Kormol, mint állat, de nagyon pörgős. A 33x12.5 ös gumikat pörgeti maga alatt.
Terepen amúgy mind a két puickupunk jól megy...
De ha már kilépünk az opelek közül, akkor megmutatom, hogy mi mivel járunk az erdőbe:
[link]
[link]
iSO
[Szerkesztve] -
nemcso
senior tag
válasz Calogero #104 üzenetére
Az én céges 1.4-es Astra H Essentia-mban CD-s a hagrendszer, aminek hangzása egész jó (a februárban összetőrt ugyanilyen kocsimban MP3-as volt a cucc).
Az 1.4-es motor nem éppen robbanékony, a max. sebessége 185kmh, függetlenül, hogy be van-e kapcsolva az automata klíma, vagy sem.
Kényelmes utazás, jó vezethetőség, viszonylag csendes utastér.
A csomagtartó elég kicsi, az elektromos ajtózár néha hülyéskedik a csomagtéri ajtóban.
A szeptember elején átvett kocsi átlagfogyasztása (város+országút) 6,4 , M7-essel 6,7. Ebben benne van az automata klíma használata is.
Bp.-i kollégámnál a városi fogyasztás 8,1-9,0 közötti.Vegetáriánus - régi indián szó, jelentése "béna vadász"
-
nemcso
senior tag
Még inkább gömbölyű, mint a H, de az alapkoncepció marad a H, amint látom.
Nekem is tetszik a H formája, egész harapósra sikerült.
Amikor átvettem a kollegámtól (és februárban összetőrtem) a H Essentia-t, nekem nem igazán tetszett a műszerfal rücskös műanyag borítása (pedíg egy Suzuki 1.6-ből ültem át), de idővel megszoktam.Vegetáriánus - régi indián szó, jelentése "béna vadász"
-
-
nemcso
senior tag
válasz Calogero #113 üzenetére
Jó választás családi kocsinak, mivel hátul is nagy hely van, főleg gyerekeknek (akár gyereküléssel is). A karosszéria erős (tudom, mivel szószerint fejreálltam eggyel, igaz ez inkább oldalról történő fejrebilenés volt), jók a tükrei -> könnyű tolatni. A feleségem is nagyon szereti vezetni, pedíg neki is van saját kocsija, egy Toyota Yaris 1.0 VVT.
Nálam a városi forgalom legfőképp Szfvárt jelenti, mivel ott a munkahelyem.Vegetáriánus - régi indián szó, jelentése "béna vadász"
-
deicide
veterán
válasz Foglalt név #117 üzenetére
hát, még a jogsi előtt is mentem kecskemétre, azért az parázós, hogy hazafelé dunaföldvárig 3 helyen állnak a rendőrök igazoltatni, de szerencsére megúsztam...
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
deicide
veterán
-
A dízelmotoros Astrá-k fogyasztásáról nincs vkinek tapasztalata?
https://www.coreinfinity.tech
-
Calogero
addikt
Kezdődött ott hogy a leányzó amikor hozta a szalonból el két hetes jogsival , fék helyett a gázra lépett. Bumm megcsókolta a Pajerom hátulját. (igy jöttünk össze)
Lehetet az elejét újra építeni.
Nyáron pedig hátul törték meg.
Kiakartam engedni egy buszt - ha már kidugta az orrát félig a sávomba - és akkor bumm.
Mondtam srácnak hogy álljunk félre. Ok találtunk is helyett. megállok, erre bumm belém jött mégegyszer (biztos ami biztos alapon). Kiderült hogy a 2x éves Kadetján nem 100%-os a fék.
Azért is adtuk el mer csak vonzotta a ''bajt'', nem akartuk hogy a 3. törésnél személy sérülés is legyen (egy kis babona). Meg találtunk egy olyan vevőt akinek eltudtuk adni jó árban, így is hogy törve volt az eleje, hátulja.
De amúgy sem voltam vele megelégedve.
Sokat evett
- Vegyes 7-7,2
- Városban 9-10
Ha meleg volt a motor, akkor nem mindig indult pöcre.
Nagyobb esőzéskor/mosáskor állt a víz hátsó lámpában, így rendszerint kivágta a biztit.
Igaz miután kicserélték az egész lámpát ez megszünt.
Amíg nem melegedtek be fékek addig minden fékezéskor visítottak a fékek elől.
Egyszer a 4-es főuton cserben hagyott, autómentő hozta haza, egyszer csak megállt. Elfogyott az áram.... generátor csere.
[Szerkesztve] -
Roxeus
tag
Nekem újdonság ez az ''automata klimával változik a végsebesség''. Mit befolyásol a klima? Ha be van kapcsolva, akkor kisebb a végsebessége? Meg irtad hogy többet fogyaszt klimával... Jó mondjuk ez érthető, mert akkor emeli az alapjáratot, hogy generátor eleget töltsön... De miért befolyásolja a végsebességet?
U.I.: A kocsimban nyoma sincs a klimának , szal még nem tapasztaltam ilyesmit... De a későbbi kocsiválasztásnál jól jöhet egy kis infó... -
nemcso
senior tag
Pont azt írtam, hogy nem befolyásolja a végsebességet a klíma ki-bekapcsolása.
És sehol sem írtam, hogy a fogasztást befolyásolja klíma, pedíg ezt akár írhattam volna is.
A gyorsulást pedíg kihagytam, pedíg azt is befolyásolja a klíma használata.Vegetáriánus - régi indián szó, jelentése "béna vadász"
-
Foglalt név
addikt
A klima hajtására teljesítmény megy el, ergo olyan, mintha gyengébb lenne a motor. Ez nem csak végsebességben jelentkezik. Ellenben érezhetően régi autóknál jellemző, mert ott egy klíma volt belerakva egy modellbe, nem volt illesztve a motorhoz. Ezért a legkisebb motort erősen megfogta a klíma. Most ezt már többféleképpen orvosolják, alap, hogy illesztik a klíma teljesítményét a motorhoz, emellett van, ahol nagyobb gázadásra leveszi a hajtáról a klímát ilyen kick-down kapcsoló jelleggel.
-
Calogero
addikt
válasz Foglalt név #129 üzenetére
Nekem már az szokatlan volt 3 pedált volt benne.
5 éve csak automata váltós autót vezetek.
Igen a Pajerom is lekapcsolja a klimát ha taposom neki. Sőt észre is lehet venni amikor bekapcsol, mert megtorpan egy picit az autó. Előzésnél ez egy kicsit gáz, ezért előzésnél előszeretettel használom ''Turbo boost'' gombot (Knight Rider)
[Szerkesztve] -
Roxeus
tag
válasz Foglalt név #132 üzenetére
Thx, mostmár értem...
-
Foglalt név
addikt
-
Vigneau
félisten
-
Lord Myn
senior tag
Állítólag az 1.6-os kicsit kevesebbet fogyaszt, mint az 1.4-es, mert a 90 LE nagyon küzd az 1200 kilóval. (Tudom, hogy a gyári adatok nem ezt támasztják alá, de azokat hagyjuk...)
Amúgy elégedett vagyok az enyémmel, szigorúan városi fogyasztás most: 8,3 l."War does not determine who is right - only who is left."
-
-
Lord Myn
senior tag
válasz Calogero #142 üzenetére
Ebben teljesen igazad van... Ilyenkor viszont örülök, hogy nem volt több pénzem és nem a 2000-es Turbóst vettem... (Mekkora sz*r, hogy mindig realitásban kell élnünk).
Igazából, csak azért írtam, mert büszke voltam az autó fogyasztására, volt már nem egy 1.6-os autóm és városban mindegyik megette a maga kis 10 literét.
Egyébként meg mindig elönt a méreg, ha eszembe jut hogy veszel egy 1.5-ös feletti autót és úgy megb*sznak az adókkal, mintha milliomos lennél és valami luxushodályt vettél volna.
Egy kis OFF: Ha veszek 1 Rolls-Royce-ot (most kezdtek el röhögni a sörösüvegek a polc tetején), mennyi gépjárműadót kell fizetni? (Ugyanis ott a teljesítményt a gyár nem közli)."War does not determine who is right - only who is left."
-
Traptor
tag
Sziasztok!
Próbálta már valaki a Szervíz 3+ -t?
[link]
Érdemes? Vagy inkább vegye meg az alkatrészt az ember maga és szereltesse be a saját szerelőjével?
Nálam az első lengéscsillapítók cseréje lenne esedékes..: Aláírás helye :.
-
-
nemcso
senior tag
válasz Lord Myn #143 üzenetére
Válasz az OFF-ra :
Rádióban is feltették ezt a kérdést (ott amerikából behozott kocsiról volt szó), amire a következő a válasz :
Mivel a gépjármű-adó kivetése az önkorm. feladata, ilyen esetben ők fogják kikérni az adatot az Közlekedési főfelügyelettől. Ez minden autótípusra fennáll, szóval nyugodtan tőrd szét a malacperselyedet, nem kell aggódnod az adóddal kapcsolatban.Vegetáriánus - régi indián szó, jelentése "béna vadász"
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Milyen TV-t vegyek?
- Kés topik
- Alig egy nap múlva végre bemutatkozik az Assassin's Creed Shadows
- Filmvilág
- Overwatch 2
- Információbiztonság, kiberbiztonság, adatvédelem
- Milyen egeret válasszak?
- Esik a hóóó!!
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
- BMW F10 F11 F30 F31 G30, G80 stb Jubíleumi, M Power vagy fekete embléma szett
- Athom WLED 15W E27 RGB+Warm+Cold White okos villanykörte
- Toyota 2009 Avensis CRUZ tetőcsomagtartó
- Kompakt ( CFL ) fénycsövek ( 13 db )
- Krups, Krups Quattro darálós automata kávé főző kávéfőzők, full vízkőtelenítve és pucolva
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest