- Frissült a MediaTek középkategóriás ajánlata
- Xiaomi Redmi Note 5 Global
- Volkswagen ID.7 menetpróba
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- Huawei P40 lite - kényszerpályán
- Google Pixel 6/7/8 topik
- iPhone topik
- Különleges kameraszettet kapott a Huawei Pura 70 Ultra
- Macrodroid
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
Hirdetés
-
PlayStation konzolokra is megjelenik a Darkest Dungeon 2
gp A korábban PC exkluzív játék hamarosan végre játszható lesz konzolon is.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Frissült a MediaTek középkategóriás ajánlata
ma Hivatalos a Dimensity 6300, ez lesz a MediaTek kínálatából kivezetésre kerülő 6100+ utódja.
-
Mobilarena
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz Calogero #499 üzenetére
Ugyanaz az 1,6 Twinport motor van az én G Astrámban is, mint amit a H-k használnak, és ég és föld a különbség az 1,4-eshez képest. A fogyasztása pedig ugyanannyi (7-7,5l körül). Ja, az 1,2-esé is, gondolhatod, mennyit erőlködik szegény. Viszont ez megy is, ha kell. Cégnél van pár Astránk is (főleg 1,4-esek), a tapasztalat egyébként általános. Sajnos az 1,4-es motor nagyon alap ehhez a mérethez. Menni megy, de néha bosszantó. Olajevés így 8000 km után kicsivel még az enyémnél nem jött elő, a céges autókba pedig gondolhatod, hogy nem tölt senki olajat két kötelező szervíz között... Sőt...
pI talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
deicide
veterán
válasz parandroid #501 üzenetére
nekem most kellett 9000km után tölteni hozzá egy liternyit, mert közeledett a nívószint aljához, úgyhogy azért eszi valamelyest, de 2 olajcsere között azért kibírja általában (bár az enyém F-es astra).
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
Tacso
aktív tag
válasz Calogero #499 üzenetére
Egyet kell, hogy értsek peterkeT kollégával... Twinportról még nem hallottam, hogy enné az olajat. A fogyasztásban valóban nincs sok differencia...nekem az 1.2-es Astra 7litert eszik 75% város 25% előváros, relatíve sok dugóval! Évente mindig megyünk rokontlátogatni Hévízre: tehát M7-es + Balaton É-i parton végig, na ilyen kor szokott 6-6.2-t enni (autópálya 130körül)!
Szóval én még mindig azt mondom, hogy 1.6...No Stress on Cres - I love my Cruze
-
Calogero
addikt
1.3 CDTI motorról mi a véleményetek?
-
Amu
tag
-
bocX
tag
én C Corsa-ban hajtom az 1.2es Twinport motort. A fogyi az kb annyi mint amennyit PeterkeT mondott erre a motorra, városban 7.2 volt a max, országuton eddig 5.9 volt a legjobb de átlag az 6.2 - és ez pedig corsa, ami könnyebb az astra-nal.
korábban vezettem párszor G Astra kombit, 1.4es volt, még nem twinportos, az is elbirta volna az 1.6os motort, főleg országuton.
láttam egyébként majdnem mindenki tett fel a gépsárkányról képeket, majd lehet délután én is csatlakozom egyel.sok munka és ugyanannyi lazaság
-
Wajk
addikt
jah amúgy az én gépem:
most van jelenleg átalakítás alatt. sikerült beszereznem pár finomságot hozzá
[Szerkesztve]iPhone 13 Mini 256GB | RT-AC65P - SWRT B5.1.7 - M3 2TB
-
nemcso
senior tag
4 és félezer kilométerrel a H Astrában (1.4), a fogyasztás :
országúti/sztráda (légkondi nélkül) : 6,2 - 6,4
vegyes : 7,3 - 7,5
Az 1.4 -es motor eléggé lomha, igazi dinamizmust csak 120-nál való ötödikbe felkapcsolásnál érezni, akkor nyúlik a kocsi dereka. De 160 felett már ismét elveszíti lendületét, és komótosan ballag fel a mutató a 185kmh-s végsebességig.Vegetáriánus - régi indián szó, jelentése "béna vadász"
-
nemcso
senior tag
Nem egy agyonstrapált darab, az látszik. A 120e km pedíg nem sok.
Anno én is egy F -et hajtottam (1.6 sedan, mechanikus klímával). Nagyon jó kis kocsi volt, motorja miatt talán a mostani H Astrát is odaadnám érte.
Szóval jó autózást vele !Vegetáriánus - régi indián szó, jelentése "béna vadász"
-
-
Fisha
őstag
Vegul a motorcsere mellett dontottem. Elinditottam a dolgokat. Ha megint kidobok 200-300 HUF-ot az ablakon, akkor lehet, hogy ongyi leszek.
-
Vada
tag
Sokan panaszkodnak a fogyasztásra akkor beírom én is hátha jobb kedvetek lesz városban 8.5 - 11 literig kedvtől , dugotól függ pályán ha sporlósan akarok menni 6.5 re le tudom vinni de ha így akarnék járni 1.4 , 1.6 os motorom lenne (bocs srácok nem félreértés, cukkolás képp ) Tehát pályán 9 literrel megyek általában el. Mindez a 2.0 16V-s GSi moci ami közel 170 LE , ja és 150.000 km van benne és szinte nulla olajfogyasztás.. Persze kinek mire kell az autó ,és persze , ha családos ember lennék (még nem vagyok) mondjuk egy lotus omegára váltanék Kérésképp :mi van , ha fogaszt a moci egy kis olajat? Mennyibe kerül az olaj? 5 liter mondjuk 10.000 forint (ne beszéljünk tescos olajról mondjuk ezt egy középkategóriás olajnak) utántöltötök mondjuk fél litert 5000 kilóméterenként az 1000 forintot kell erre költeni. És akkor megsporoltok egy csomó lóvét a fogyasztáson szerintem az az 1000 forint nem egetverő és roszabb nem lesz a motorod , mert néha eszik egy kis oilt , de lehet tévedek.Minden esetre fateromnak H astrája van 5.5 literrel jár vele 1.4 mocival néha én se akarom elhinni , de ennyit eszik nem is megy , olajat se fogyasztott eddig látható szinten úgy hogy rosszat nem tudok róla írni a teljesítményen kívül.
[Szerkesztve]WC graffity: Ne ide nézz, a vicc a kezedben van.
-
válasz Calogero #499 üzenetére
Nekem azt mondták szervízben, hogy a twinport motor már nem eszi az olajat, az ecotec eszi. Egyébként legyen annyi bajod az új autóval, mint nekem van a g astrával (0).
Én egyszer játszottam ''gyorsulásit'' az m5-ösön 1.4-es twinport corsa ellen, 70-130 között 3.ban és lomha volt, mint atom. Az 1.6-os ecotec lényegesen jobban megy szerintem, mint az 1.4-es, mindkettő van a családban.Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
-
Calogero
addikt
Azt hiszem meg lesz döntés, bár még kicsit fűzni kell az asszonyt
[link]
Ha nem lesz tulnagy különbség árban akkor megnézzük milyen az új 1.6-s motor
Az 1,6 literes Twinport motor változó szelepvezérlést kapott, így teljesítménye 115 lóerőre nőtt, bár ezt a változatot egyelőre a régi, 105 lovas kivitel mellett forgalmazzák. A
Itt már csak az a kérdés hogy honnan fogom én megtudni hogy melyik 1.6 motorral fogom kézhez venni a kocsit.
Ne felejtsük el Magyarországon vagyunk, itt képesek 105Le motorral szerelt autót 115Le motorral szerelt autó áráért eladni. -
Vigneau
félisten
válasz Calogero #521 üzenetére
Kicsit leakadtam... A kocsit megrendeltétek korábban és azt a rendelést módosítjátok? Vagy ehhez el kellene adni a mostanit? Mintha arra emlékeznék, hogy D Corsa is lett volna tervben Nálatok. De az is lehet, csak képzelődök...
Te mondd azt, hogy rablótámadás, a te hangod mééélyebb... Blaaah...
-
Calogero
addikt
Nem képzelődsz, csak egyszerűen mázlim volt, az értékesítő figyelmetlensége miatt.
Nha szépen sorban.
Előszőr is jött az árajánlat kérés, majd leadtuk a ''megrendelést'', meg az időpont hogy tavasszal lesz kocsiból valami.
Végül a tényleges megrendelésből nem lett semmi, mert a megrendelő nevenél nem firkáltam alá a nevemet.
És amikor mentem ezt a hiányt pótolni inkább visszamondtuk
- Szalon tulaja szólt 2007-re változtat a opel a kocsin, és mivel így is úgy is csak jövőre lett volna a kocsiból valami, akkor várjak.
D Corsa csak tesztvezetés volt a nyílt napon
[Szerkesztve] -
válasz Calogero #521 üzenetére
Épp most akartam linkelni én is, de lemaradtam.
Nekem ezen akadt meg a szemem: ''A kétliteres, 170 lóerős turbómotor viszont eltűnik a kínálatból, a helyét a Merova OPC-ből már ismert 180 lóerős, 1,6 literes turbómotor veszi át.''
Mondjuk a 'Merova' nyilván elírás. Mit műveltek ezek, hogy egy 400 ccm-mel kisebb motorból kihoznak 10 LE-vel többet, mint az eddigi csúcs turbós Astra motor?
Amire kíváncsi leszek még, hogy ''a 80 és 100 lóerős 1,7 literes, illetve a 100 és 120 lóerős, 1,9 literes dízelmotorok helyére az 1,7 literes CDTI motor két új változata érkezik, 110 és 125 lóerővel.''. Vajon hogyan pozícionálják ezt árban?
pI talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Calogero
addikt
válasz parandroid #524 üzenetére
De szerintem az is egy jó kis húzás lehett volna ha 1.4-ból kihozták volna 100Le-t
-
KrAt
veterán
válasz parandroid #524 üzenetére
A kétlityós benzines turbómotor több, mint 200 lovas volt Ami az OPC-ben van, az a kétliteres az 240 ló
Viszont az 1.6 turbó 180 lóval az aranyos
[Szerkesztve] -
Boxer001
veterán
Sziasztok!
Corsa B-ről esetleg vélemények? -
Boxer001
veterán
Zsír.
Csak mert párommal tervezgetjük, hogy kellene valami a közeljövőben, sajnos árban max 6-700 inkább...aztán nekem ez jutott elsőre eszembe. 3 ajtóval még nem tudom, hogy kibékülnék-e...de végül is... Mondjuk azon is ment az agyalás, hogy dízel v. benzin, most a benzin mellett vagyok, olcsóbb is... -
Boxer001
veterán
-
válasz Boxer001 #531 üzenetére
Van egy rakás Corsa és Corsa alapú Combo a cégnél. A régebbi B-sek nagy része szanaszét van hajtva, de nem csoda, 250e km fölött van már mind, de még mindig autók. Mondjuk ezek nagyrészt régebbi 1,7-es dieselek, benzinesből egy-két személyautó van csak hasonló futásteljesítménnyel. Sajnos a cég hajlamos spórolni a szervízköltségen amit csak lehet, ha rendesen és mindig időben lenne szervizelve rajtuk minden, egész jó állapotban lennének.
Arra vigyázz, hogy leinformálható autót vegyél, nehogy egy ilyen leselejtezett cégautót sikerüljön találnod.
pI talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Boxer001
veterán
válasz parandroid #532 üzenetére
Elsősorban idősebb tulajokra kellene vadászni... -
-
Vigneau
félisten
válasz Boxer001 #533 üzenetére
Én a C-t Mazda szalonból, mint beszámított autót vettem két évesen. 62 éves hölgy volt az első tulaj, 6000 km-t tett bele mindösszesen. Ez volt tavaly novemberben. Jelenleg 30500-t mutat a kilóméteróra.
Te mondd azt, hogy rablótámadás, a te hangod mééélyebb... Blaaah...
-
nemcso
senior tag
Mivel cégem megköveteli, elvittem az Astra H-t 5000km-es olajcserére.
De mivel nem volt hozzá téli gumiszőnyeg, vehettem bele azt is a szervíztől, 15000Ft -ért !Vegetáriánus - régi indián szó, jelentése "béna vadász"
-
nemcso
senior tag
Anno Astra F-nél tolatásnál sikerült a padka segítségével leszednem a hátsó ''szarpofozók'' egyikét, amit el is hagytam így. Na akkor, kb 6 éve 6.000Ft-ért lehetett venni ilyet a márkaszervíztől. Persze a csomagban két darab volt.
Na utána már felkészültem... nagyméretű alátéttel és lemezcsavarral váltottam fel a kisfejű csavarokat, melyek a gumi ''szarpofozókat'' rögzítette a műanyag elemhez. Na azt már nem tudtam letépetni semmivel.Vegetáriánus - régi indián szó, jelentése "béna vadász"
-
Silencer83
addikt
udv!
jovoev elejen szeretnek egy hasznalt Zafirat, ~ 2001 evjarat, es ami nagyon fontos 2.0dti
tapasztalatok erdekelnenek elsosorban!
Új hozzászólás Aktív témák
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Windows Insider Program
- Kupon kunyeráló
- Anime filmek és sorozatok
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- Frissült a MediaTek középkategóriás ajánlata
- ASUS routerek
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Total Commander
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
- Meross MSS425F okos elosztó, 4 alja + 4 USB, Homekit kompatibilis
- Aqara MCCGQ11LM nyitásérzékelő (HUB szükséges hozzá) + vízmentes 3D nyomtatott tok
- Meross MSS210 intelligens aljzat Homekit kompatibilis 4 darab
- Meross MSS315MA-EU intelligens aljzat energiamérő funkcióval (Matter / Homekit) 4 darab
- noblechairs alkatrészek azonnal készletről EPIC, ICON, HERO, LEGEND