Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Kapanyél

    őstag

    válasz Daffni2 #62401 üzenetére

    Ezt elolvastam, tisztában vagyok a kitétellel. HelloData is ilyen a Telenornál, csak ott még az APN-t is át kellett írnom, mert üzent, hogy csak kijelzővel ellátott készülékben használható.

    De azt mondd meg nekem, hogy abban a pillanatban, amint átteszem az iPadembe vagy a telefonomba, amiknek közel UHD kijelzőjük van és képesek megjeleníteni a HDR tartalmakat is, mi változik? Hirtelen igazam lesz? Jogos lesz az igényem, hogy a min. 1 évre köthető szerződés keretében kifizetett több, mint 200.000 Ft-ért ne korlátozzanak olyan felbontásra, ami egy Junoszty TV-n is homályos?
    Nem lehetek olyan user, aki sokat néz videókat? Akinek erről megy az a Netflix, amire náluk is elő lehet fizetni?
    Ha úgy gondolják, hogy nem felel meg nekik a felhasználási szokásom és a legdrágább díjcsomagukra előfizető ügyfelükkel inkább szerződést bontanak, akkor majd szólnak.

    Ha azt mondod, hogy az én ügyfélmagatartásom miatt tették rá ezt a felháborító korlátozást mindenféle értesítés nelkül, akkor elfogadom a hozzászólásod jogosságát. De van egy erős gyanúm, hogy csak szarházi inkorrekt társaság, amit szerintem te magad is tudsz, így ezt fölösleges beszólásnak tudom csak értékelni. :U

    Hús vagyook, hús, hús, hús, hús, húús!

Új hozzászólás Aktív témák