Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • mexel

    veterán

    válasz Daffni2 #33996 üzenetére

    Ugyanezeket mondják a vodánál is. Hogy érthető legyen leírom mégegyszer. Van 2 db red előfizetés, pár óra eltéréssel lettek megkötve. Mindkettőt külön mailcímmel, külön néven és külön jelszóval regisztráltam a voda online felületén. PC-n.
    Az egyiknél működik a netinfo a másiknál kezdetek óta nem. Ugyanazon a gépen és ugyanazzal a böngészővel lépek be. Tehát nem itt van a baj, mert az egyik működik. Ha mobilon lépnék be ott sem megy az egyink netinfo oldala. A másik ugyanolyon telefonon használt másik előfizetésnél működik. tehát az előfizunál van valami gebasz nem a gépnél és a telefonnál. Fura lenne hogy annál a számál sem a pc sem a mobil nem jó, míg a másik telefonszámnál mindenhol jó.
    Valami nincs aktiválva, vagy nincs bekapcsolva amikor aktiválták a csomagot, de azt mondják ilyen nem lehet.
    Nincs netinfó, nem lehet plusz adatot venni, azt írja: "a szolgáltatás nem elérhető".

Új hozzászólás Aktív témák