Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Atikusz

    senior tag

    válasz mukibuci #18694 üzenetére

    Aláírtam, megkötöttem.
    A szerződésben nincs semmilyen hűség- és tarifhűségről szó, jogkövetkezményekről sem.
    Ám az online ügyfélszolgálaton meg 2 évet ír.
    Felhívtam az ügyfélszolgálatot és azt mondták, hogy én bizony aláírtam 2 év tarifahűséget.
    Csakhogy én ugyan nem, mert a szerződésben szó nincs erről egyrészt, másrészt kértem emailben egy hivatalos álláspontot a SIM-only módban kötött Kredit tarifahűséggel kapcsolatban és visszaírtak, hogy ez esetben határozatlan idejű szerződéssel megköthető tarifahűség vállalása nélkül is.
    A hivatkozási számot elmondtam a telefonos ügyintézőnek, aztán megkérdezte valamelyik kollegát, azután meg azt állította valóban igazam lehet, ő sem találta a jelenleg hatályos ÁSzF-ben ezt a részt és mivel a szerződés sem tartalmazza, úgy gondolom, hogy a Vodafone rosszhiszeműen járt el velem szemben, pedig még egy iyen kitartó és utánajáró embert mint én nem hiszem, hogy van aki január óta jár utána a dolgoknak.
    A panaszt felvette a telefonos kollega, holnap meg megyek asztalt borítani a Vodafone-hoz és persze az illetékes hatóságoknak is jelzem a fennálló problémát, miszerint a Vodafone - rosszhiszeműen - a szerződésre vonatkozó kötelező tartalmi elemeket (szerződés időtartama, jogkövetkezményei..) nem tartja be.
    Folytatás következik..

Új hozzászólás Aktív témák