- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- iPhone topik
- Redmi Note 8 Pro - Redmi, a profi
- Befutottak az első Xperia 1 VII pletykák
- MIUI / HyperOS topik
- Magyarított Android alkalmazások
- 700 dolláron kezdhet a Galaxy Watch Ultra
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- A Qualcomm lehet a Galaxy S25 kizárólagos chipszállítója
Hirdetés
-
Szankciókat kapott az USA-tól a DeepCool
ph A vállalat elvileg tiltott termékeket értékesített Oroszország számára.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
Mobilarena
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Atikusz
senior tag
válasz
mukibuci #18694 üzenetére
Aláírtam, megkötöttem.
A szerződésben nincs semmilyen hűség- és tarifhűségről szó, jogkövetkezményekről sem.
Ám az online ügyfélszolgálaton meg 2 évet ír.
Felhívtam az ügyfélszolgálatot és azt mondták, hogy én bizony aláírtam 2 év tarifahűséget.
Csakhogy én ugyan nem, mert a szerződésben szó nincs erről egyrészt, másrészt kértem emailben egy hivatalos álláspontot a SIM-only módban kötött Kredit tarifahűséggel kapcsolatban és visszaírtak, hogy ez esetben határozatlan idejű szerződéssel megköthető tarifahűség vállalása nélkül is.
A hivatkozási számot elmondtam a telefonos ügyintézőnek, aztán megkérdezte valamelyik kollegát, azután meg azt állította valóban igazam lehet, ő sem találta a jelenleg hatályos ÁSzF-ben ezt a részt és mivel a szerződés sem tartalmazza, úgy gondolom, hogy a Vodafone rosszhiszeműen járt el velem szemben, pedig még egy iyen kitartó és utánajáró embert mint én nem hiszem, hogy van aki január óta jár utána a dolgoknak.
A panaszt felvette a telefonos kollega, holnap meg megyek asztalt borítani a Vodafone-hoz és persze az illetékes hatóságoknak is jelzem a fennálló problémát, miszerint a Vodafone - rosszhiszeműen - a szerződésre vonatkozó kötelező tartalmi elemeket (szerződés időtartama, jogkövetkezményei..) nem tartja be.
Folytatás következik..
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)