- Mobil flották
- DIGI Mobil
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Eleglide C1 - a középérték
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Érintésnélküli fizetési megoldások - PayPass via NFC
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
Hirdetés
-
A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
ph A vállalat többek között egy slim profilos léghűtővel, egy helytakarékos táppal és egy ITX-es házzal adott magáról életjelet.
-
Célkeresztben az OnlyFans, amiért pornót nézhetnek a gyerekek
it Az életkorhitelesítési intézkedések miatt kezdenek vizsgálatot a britek az OnlyFans ellen.
-
Egyre közelebb a Poco F6 startja
ma Újabb ár/érték csatát nyerhet a Xiaomi almárka.
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Predator2
addikt
válasz forceberg #50526 üzenetére
Nem vagyok szakértő. Csináltam képeket. Összedobtam egy albumot, benne a szerelőnél készült képekkel, illetve a régi csapágyról is vannak fent képek. Mondjátok meg, szerintetek mennyire voltak leharcolva!?
[ Szerkesztve ]
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
DonThomasino
veterán
válasz rob210 #50546 üzenetére
Egy valeo t vettem azt hiszem a tárcsa Brembo vagy Textart azért is kérdeztem.
Elvileg 2 garnitúra betétet bír el egy tárcsa?
A szerelő szerint még épppen visítva elbír egy új betétet.
Honnan miből lehet ezt megállapítani ?" I'm going to make him an offer he can't refuse."
-
rob210
Topikgazda
válasz DonThomasino #50553 üzenetére
Meg kell mérni a falvastagságot.
Tárcsa és fékbetét párosítástól függően akár 3,4 betétet is megehet egy tárcsa.
Az a kérdés mit mivel raksz össze.
De mondom meg kell mérni ha jó a tércsa mehet az új betét és kész.Renault power
-
forceberg
veterán
válasz DonThomasino #50557 üzenetére
Arra figyelj, hogy ha válla van ,a tolómérővel nehogy falsot mérj!
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
rob210
Topikgazda
válasz DonThomasino #50557 üzenetére
Jó a tolómérő is, de ilyenkor Egy egy alátétet tegyél be alá, hogy a tárcsa közepét mérd és na a perepemt ami esetlegesen kialakul a szélén, és közepén a fékező felületnek.
Ezt természetesen utána levonod a mért vastagságból és összehasonlítod a gyári minimum értékkel ami típusonként változó ha kell szólj megnézem a tiéd.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz roseane2004 #50559 üzenetére
leveszed a kereket kitekered a kormányt és belenézel a féknyeregbe, egy erős lámpával megvilágítva a két pofát látni fogod, hogy mennyire vannak elkopva, de ez rohadtul nem szakszerű és én nem is avaslom.
A fék nem játék, ha nem értesz hozzá, nézesd meg.Nem bántás életet menthet.
Renault power
-
Tom5
addikt
Üzemmeleg motornál nem kapcsol be a hűtőventim. Csak ha megforgatom. Akkor is kb 2x-3x-ra. De utána megy szépen. Mi halódik/vagy ment tönkre?
-
Shamat
aktív tag
Sziasztok.
Friss Laguna tulaj vagyok, imádom a gépest, két dolog zavar mindössze. Az egyik, hogy vibrál/pulzál az összes belsö világítás, illetve néha nem akar indulni, csak teker, ilyenkor kártya ki majd újra vissza általában megoldja és pöccre indul. 3.0 V6 az autó, már ha ez számít.
Valami ötlet esetleg? Elviszem majd valami szakihoz, de addig is hátha valaki találkozott már ilyennel.
Válaszokat elôre is köszönöm.DEAD LIKE ME
-
rob210
Topikgazda
válasz Shamat #50573 üzenetére
Ez a vibrál ez hol és mi vibrál?
Lehet kontakthibától kezdve haldokló generátorig bár mi.
Mikor csinálja, pontosan mi az ami villog, csak álló helyzetben vagy menet közben is.Az egy komoly gép szeret inni de megy is mint a barom
A nemindulás meg valószínűleg a felső holtponti jeladó lesz, vagy a kártyaolvasó kopott.Renault power
-
Shamat
aktív tag
válasz rob210 #50574 üzenetére
A belsô világítás izzói vibrálnak, minden esetben amikor felkapcsolom ôket. Mindegy, hogy alapjáraton jár a motor, vagy "száguldozok" vele, vagy csak simán gyújtás nélkül mondjuk kinyitom az ajtókat. Ezen kívül más nem csinálja ezt, hibátlan a mûszerfal világítás és a fényszórók is.
A nemindulás jobban zavar, azt mindenképpen orvosolni akarom sürgôsen.
Start gombot nem kell nyomva tartanom, elég egyszer megnyomnom és indul is, amikor úgy dönt, hogy nem, akkor csak teker és újra meg kell nyomnom, hogy ne tekerjen tovább... Remélem találok egy hozzáértô szerelôt Miskolc környékén aki megoldja nekem. A jeladó tippet addig is köszönöm.
Valóban komoly a gép, imádom a hathengert.DEAD LIKE ME
-
imibogyo
veterán
válasz Shamat #50575 üzenetére
Nekem most ugyanez volt Twingoval. Jeladó ki, alaposan megtakarít (WD40 + féktisztító, de mind a kettőt alaposan le kell mosni, mert megehetik a műnyagot/gumit), visszarak és azóta pöcc-röff...
Már csak azt a nyamvadt Km jeladót kellene kicserélnem, de mivel itt sem tudott senki semmi okosat mondani, szerintem marad a szerelő...
-
TayRol
veterán
rob210, köszönjük a mai segítséget!
-
imibogyo
veterán
válasz rob210 #50578 üzenetére
Csak egyfajta "erre vigyázz" hozzászólásokra lettem volna kíváncsi. Van-e valami buktatója a cserének, vagy olyasmi amire érdemes külön odafigyelni, hogy ne utólag legyen, a "ja, hát igen azzal vigyázni kellett volna"...
-
eTrade
tag
válasz kirjak #50571 üzenetére
Lenne pár kérdésem a "régi" 3-as Megan-al kapcsán.
Mik voltak a személyes tapasztalatok vele?
Itt főleg a motor- és a szélzaj érdekelne + az is hogy a hátsó lábtér mennyire kicsi?Gondolom megbízhatósági szempontból nem volt rá sok panasz, mert az új kocsid is Megane lett.
-
rob210
Topikgazda
válasz imibogyo #50584 üzenetére
Igen ezt mindegyik típusnál, muszály oda tenni ahol van.
Viszont ha alulról cseréled, úgy könnyebb.
Kel valaki aki felülről írányítja, hogy merre tapogasd és te meg alulról nőgyógyászkodsz.Én is miádom amikor ezt kell cserélni, de nekem már rutinosan tekeredik a kezem a cél felé.
Renault power
-
Wiz Khalifa
addikt
No a légzsák kijelzésem megszűnt. Ugye én oldalt bizgereltem meg a csatikat meg kontakrtspréztem. De azt nem tudtam hogy az ülés alatt is van csatlakozás. Azokat ma széthúztam, kicsit megfújtam szájjal, meg megtöröltem, összedugtam és elmúlt a légzsák kijelzés.
Amúgy ebben az 1.4 8v-ben az a normális ha 130-nál 3900-at forog kb?
Smoke some weed nigga!
-
Gabady
aktív tag
válasz Wiz Khalifa #50589 üzenetére
*** Megane 2 2.0 16V *** iPhone 11 Pro - Airpods Pro 2 *** DellbookPro15,2 i5-6300U - 16GB DDR4 - UHD 520 - 500GB NVme *** Ryzen 7 5700X - 32GB DDR4 - RX6950XT - 480GB NVMe - 2TB NVMe - 2TB HDD ***
-
Wiz Khalifa
addikt
-
LamerGyuri
senior tag
A legkézenfekvőbb jut néha utoljára az eszembe
Szóval keresek valakit, aki le vagy ki tudja nekem cserélni az olajat és a szűrőt (vagy meg tudja mondani, hogyan kell, akár forrásmegjelöléssel: itt nézd meg ezt) az automata váltómban. A helyi Renault lepattintott, hogy "jójaz, örökélet, nem bántjuk, amíg nincs baja" , az itteni szervizekről meg rémtörténetek jönnek elő.
K4JB713 a motor, a váltóról (még) csak annyit tudok, hogy 4 sebességes Renault csoda.
Elmegyek vidékre is ha kell (Székesfehérvár), de nyugodtabb lenne a lelkem, ha megtörténne a csere.
Vannak mellékelt számlák a kocsihoz, de amikor leellenőriztem ezt-azt...hát, találtam furcsa dolgokat.[ Szerkesztve ]
"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
rob210
Topikgazda
válasz LamerGyuri #50593 üzenetére
Tehát az autómata váltóban szeretnél olajat cserélni jól értem?
A cuccokat megveszed hozzá, vagy te csak a kocsit hozod?Ha gazdagrét megfelel.....
Renault power
-
Gabady
aktív tag
válasz Wiz Khalifa #50592 üzenetére
Nekem 1.4 energy motoros Megane 1 volt az alany, JB váltóval. 110nél forgott kb 3000-et. Amúgy ennek a motornak kb ennyi a vége....
[kép]*** Megane 2 2.0 16V *** iPhone 11 Pro - Airpods Pro 2 *** DellbookPro15,2 i5-6300U - 16GB DDR4 - UHD 520 - 500GB NVme *** Ryzen 7 5700X - 32GB DDR4 - RX6950XT - 480GB NVMe - 2TB NVMe - 2TB HDD ***
-
Wiz Khalifa
addikt
válasz Gabady #50596 üzenetére
Ennél a motornál ami nekem van sokan a 180-190-et elérték vele de az a max és piszkálásmentes motorral.
Én 160-ig toltam de éreztem hogy még gyorsulna csak épp már elfogyott az út (ingyenes autópálya szakasz, már jött a lehajtó).
De amúgy szerintem az energy motortól jó az a 170 főleg hogy mennyi km van benne.
Smoke some weed nigga!
-
rob210
Topikgazda
válasz Wiz Khalifa #50597 üzenetére
Hajtsátok csak gyilkoljátok, meg kell élni valamiből a gépműhelyeknek.
Annak a motornak 150 felett minden km/h gyilkosság.
Szétforog elcsattan valami és kuka a blokk.
Nem erre van kitalálva. Vegyetek 2.0 ha 150 felett akartok haladni.Renault power
-
Wiz Khalifa
addikt
válasz rob210 #50599 üzenetére
Én csak kipróbáltam.
Tudom hogy nem erre való. Csak kíváncsi voltam mégis mit bír mert amióta nálam van sose mentem vele 120-nál többel. De mivel amúgy nagy részt városban hajtom éreztem rajta hogy most jót tett neki hogy kicsit ki lett taposva.
Amúgy most van fent aprón egy Clio 2 2000-es évjáratú, 2.0 16v-s. Csak szerintem sok érte 820k. És a váltónak van egy kis baja. Mondjuk ad hozzá állítólag rengetek alkatrészt.
[ Szerkesztve ]
Smoke some weed nigga!