- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Késik a következő S24 Ultra kamerafrissítés?
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Új nyomógombos Nokiák érkeztek
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
- Milyen okostelefont vegyek?
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
Hirdetés
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Magnum_
nagyúr
Srácok! kideritettük ma, hogy a jobb hátsó fékem csikorog... most "megcsinálták".. kitisztitották stb.. na de továbbra is csikorog.. szerintetek mi a fene lehet? a betét 60%-os még. ameddig garis az autó, viszem akár minden nap, csak délelőtt is megcsinálták, jó lesz? jó ám. 13.00kor vittem is vissza. 17.00kor elhoztam: jó lesz? jó ám. a nagy büdös lószerszámot. mi lehet?
I humbly and respectfully decline™
-
No-kia
őstag
hello! az I. megane couperól mika vélemények? szervízügyileg mondjuk?
Nokia 500 | Ford Sierra 2.0i | Dell N5010
-
Louies
tag
hi Renault tulajok!
Tapasztalom az utóbbi 2-3 hétben ,h az autó nem úgy indul mint a megszokott. Tovább kell néha indítóznom is. Mi lehet a gond? gyújtótrafó, gyertya új benne 0,5éves.''Okos ember leírja, ha érdekeset hall, a buta nem, mert azt hiszi, meg tudja jegyezni.''
-
AMD Power
titán
Nézzétek meg milyen cuki ez a kis gép.
De a renaultclub fórumán pont arról dumáltunk ,hogy ezekben a dCi Cliokban Delphis rendszer van ami ugye az egyik legrosszabb. Hiába szép és jó és én óvóm mindentől , ha az előző tulaj nem vigyázott a kocsira (Tescos motorolaj + Ukrán gázolaj).
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
AMD Power
titán
Számítógépes grafikákon a következő Renault Clio RS
Picit fura az eleje. De biztos állat lesz.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
ABE
őstag
Viszonylag ritka, és kevés Renault tulaj van ezen a fórumon, aki látogatja is a topicot. Szerviz szempontjából nem sokban különbözik egy 5 ajtós Megane-tól, az alkatrészek java ugyanaz, kivétel talán a 2 literes 16 szelepes modell lehet (bár azt a motort is rakták 5 ajtósba).
Szerk:
Amire ügyelni kell jobban, hogy ne egy "sportautónak" használt, elhanyagolt darabot fogjon ki az ember.
[ Szerkesztve ]
-
-
Ebit
addikt
válasz AMD Power #2670 üzenetére
Amit ő irt, abban a lényeg, hogy meghibásodott egy alkatrész megjegyzem, pont a nagynyomású szivattyú megbizhatóan javitható, felújitható aránylag olcsón./ 100 ezer alatt/
Általános vélemény kialakitáshoz a tipusra vonatkozóan nagyon kevés, a te konkrét majdani vásárlásodat érdemben nem befolyásolja./szerintem/Az általad leirtak alapján, mert neked többször volt defekted, rossz a renökon lévő gumi?
-
AMD Power
titán
Azt írta ,hogy fel lehet újítani ezeket a rendszereket pár 10K-ból. Szerintem érdemes úgy venni a kocsit illetve számolgatni a költségeket ,hogy a vásárlás után csináltatni rajta egy ilyen felújítást. És ha mondjuk 50-60000km már "fixen" jó tőle az autó már akkor megérte.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
AMD Power
titán
Ez a 200km autópálya nagyon jót tett a kocsinak. Sokkal jobban megy most.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Ebit
addikt
válasz AMD Power #2672 üzenetére
Gondold át, hogy te konkrétan, mennyit tudsz költeni tervszerű felújitásra, amikor a javitásoknál is szűkős a keret, és üzemeltetésre is alig futja.
Természetesen, az autó állandó karbantartása kifizetődő lenne,de ezeket az autókat, már házilagosan,csak részben lehet szerelni- javitani, cél szerszám,szoftver, múszer igényesek.
-
AMD Power
titán
Ebben sajnos van valami. Azért az is furcsa ,hogy ezek a új dieselek lehet ,hogy halkabbak és jobban mennek mint a régiek , de jó példának ott van bátyám 1.9TD (1994) Toldeoja. Több mint 400000km van benne. Motorikusan semmi baja sincsen. Egy újabb diesellel sajnos az életben nem fogsz menni ennyi km.
Engem mostanában a kollégáim egyre többet megszólnak az autó miatt. De jól megy neked bla bla...
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
AMD Power
titán
Istenem de jó ez a kocsi.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
AMD Power
titán
Szerintetek az normális ,hogy 120km/h 4 személlyel (kb 330kg a 4 személy) bekapcsol a hűtő ventilátor autópályán?
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
-
ABE
őstag
válasz AMD Power #2681 üzenetére
Csajom 2-es dízel Golfján is hajlamos a hőfokmérő húzósabb menet közben a piros zónához közelíteni, mégse kapcsol be a venti, leállás után sem hallani a hűtőt. Szóval szerintem ez a hőfokmérő csak ilyen tájékoztató adatot ad, álló helyzetben és menetközben más a helyzet.
[ Szerkesztve ]
-
kisninja
őstag
Jó rég jártam erre felé....
Lejrom hogy ne kelljen keresgélni Megane 1 2001 es. Irdatlan büdös a klíma... ,hogyan férnék hozzá hogy befújjam gombagátlóval vagy mit javasolnátok ?
Csak idén lett ilyen a helyzet.AMD Power: Igen bekapcsol ha eléri azt a hőfokot de nem sokat ér hiszen ilyen sebességnél, forog amúgy is. Erősebb megterhelésnél a mutató beleérhet a piros zónába is rövid ideig. Ha hosszabb ideig akkor félre kel állni mert a motor épségét kockáztatod. De pl klímánál forog alapból is.
[ Szerkesztve ]
powered by: ®MAJORMÜVEK®
-
ABE
őstag
-
ABE
őstag
válasz FRENK1988 #2688 üzenetére
Barátnőmnek van egy 55 lovas dízel Golfja. Elég rendszeresen vezetem, mentünk már vele városban, országúton, autópályán, és az autót ügyesen kezelve nem érezni, hogy olyan halott lenne (pedig van a gépben kb. 350e km). Ahhoz alapvetően sportosan kell vezetni, hogy egy 110 lovas motor ne legyen elég egy Scenicbe.
-
gessztenye
csendes tag
válasz AMD Power #2679 üzenetére
Autópályán nem illene bekapcsolni a hűtőventinek.. elvilet elég jó menetszél-hűtésnek kellene lennie. Ha jó a termosztátod, és nem vízköves a hűtő, akkor a hőfokmérő nem mehet a piros mezőbe. Ha mégis megy, akkor addig érdemes utána járni, a "miértnek" amíg nincs belőle maradandó gond.
-hűtőfolyadék ne legyen 4 évnél idősebb
-termosztát párezer forint.. egy cserét, takarítást megér.
-ha 4-5 évnél idősebb a gép, érdemes megnézni, hogy a hűtőben nincs-e vízkőlerakódás. Ha van, akkor addig érdemes tisztítani, amíg átfolyik rajta a víz.. ha már nagyon eldugul, nincs az a vízkőoldó, ami megoldja. -
gessztenye
csendes tag
Nagynyomású szivattyú dci rönóknál szépen felújítható, Maglódon foglalkozik vele egy cég. Nagyságrendben 200e Ft az egész üzemanyagrendszer felújítása. (4 db porlasztó, szivattyú, csövek takarítása ultrahanggal, üzemanyagrendszer takarítás tanktól motorig cakk-pakk, üzemanyagszűrő) Nem kell félni a dieseltől, csak meg kell találni a megfelelő szervizt hozzá. Meg be kell tartani a turbó rigolyáit.. felmelegít, lehűt, stb.. Sok ismerős van már bőven 300e felett ilyen dci-vel, különösebb gond nélkül.
A 4,5 l-es átlagfogyi meg csak-csak összehoz egy-egy "porlasztóra való" üzemanyagot.. :-)
-
ABE
őstag
válasz gessztenye #2692 üzenetére
Hát nem tudom... amennyire én tapasztalom, azért tartanak gyengének egy 1.6-os benzines motort 100-115 lóval, mert nem hajlandóak pörgetni. Na most, aki állandóan elvált 2500-nál, annak nem 110, hanem mondjuk 70 lovas autója van, így már érthető. A Golfos példát véletlenül se értsd félre: ha valaki alacsony fordulaton elvált benne, akkor megdöglik, nem gyorsul, vége van. Abszolút értékben véve egy gyenge autó, de egyáltalán nem lehetetlen tartani vele a forgalom ritmusát. Ha kell, azt is kell egy kicsit engedni, hogy pörögjön, különben szinte forgalmi akadály. És egy 1.6-os benzines motor is elviszi simán a Scenicet, csak éppen egyszerűbb a gyenge motorra fogni, hogy nem megy az autó, mintsem megtanulni kezelni a váltót. Persze ez szubjektív vélemény, és bocsánat érte, de kicsit már szúrja a szememet, amikor mindenhol azt olvasom, hogy így meg úgy szarok az 1.6-os benzines motorok, és bezzeg a dízel, mert az nyomatékos, stb. Nem vonom kétségbe, hogy egy erősebb és nyomatékosabb dízellel harmonikusabb az autó, na de azért őszintén: átlag sofőr hányszor használja ki ténylegesen a rendelkezésre álló teljesítményt?
-
Magnum_
nagyúr
válasz gessztenye #2692 üzenetére
gyanitom, hogy az az 55lovas golf nem turbós, hanem szivós.
a fékre köszi a tippet, de uj betét lesz a megoldás valszeg, de tudsz pontos tipust irni a zsirt illetöen? köszi
I humbly and respectfully decline™
-
gessztenye
csendes tag
Pont az átlag autósból indultam ki, aki nem tudja használni az 1.6-os mocit.. Azért ahhoz a nagy batárhoz tényleg kevés kicsit. Már 90-nél is el kell gondolkodni egy előzésen, autópályáról és a dinamikus vezetéshez tartozó fogyasztásról nem is beszélve. Az az 1,6-os moci egy 1-1,2 tonnás személykocsiba való. Ezt úgy írom, hogy imádom a rönci benzines motorjait.. disznómód lehet vele menni, ha tudjuk használni, és tankolni.. :-) Mindenesetre saját célra maradtam a dci-nél.. Csak nyomod neki, és megy. 1500-4000 közt majdnem egyformán.
-
gessztenye
csendes tag
válasz Magnum_ #2696 üzenetére
http://www.meganeklub.hu/index.php?Feknyikorgas
Itt találod meg. Évek óta használom, a fék néma csendben dolgozik, és nem utolsó sorban élettartama is növekszik. (amikor nyikorog a fék, a rezgés miatt a betét kopása nagyságrendekkel nagyobb, mint sima fékezésnél) Persze nem hátrány, ha nem gőzborotvával mosod a féknyerget, miután bezsíroztad a betét hátulját...
-
ABE
őstag
válasz gessztenye #2697 üzenetére
A környezetemben két fajta autóst ismerek: akinek azért mindegy az autó teljesítménye, mert bármi is van alatta, nyugisan megy, a másik típus pedig bármelyik autóval tud dinamikusan közlekedni. Amúgy a nagyon gyenge gépeket és sem komázom, pl. egy modern alsó-középkategóriás autóban kimondottan ellenzem a 75-80 lovas motorokat. Viszont azt sem szeretem, akinek addig fontos az autó teljesítménye, míg egy gyengébb autót le nem tud nyomni.
-
AMD Power
titán
Én a 64LE szívó diesel kis gépemmel nagyon jól elvagyok itt a városban és az autópályán is. Persze nem egy villám de egyenlőre elég amire kell.Én mondjuk alapban nem vagyok az a száguldó típus de a forgalmat max csak akkor szoktam kicsit feltartani ha ismeretlen környéken vagyok és nem ismerem.
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
Új hozzászólás Aktív témák
- Le Mans Ultimate
- Trollok komolyan
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- Ford topik
- Macska topik
- Milyen HASZNÁLT notebookot vegyek?
- Milyen videókártyát?
- További aktív témák...