- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- iPhone topik
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Szinte csak formaság: bemutatkozott a Pixel 6 és Pixel 6 Pro
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Realme 9 Pro+ - szükséges plusz?
- Android szakmai topik
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
Hirdetés
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Free Play Days 2024 - 17. hét: Railway Empire, Prison Architect
gp Extraként a TramSim: Console Edition című játékot is kipróbálhatják az érdeklődők.
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Fireman67
tag
válasz tkazmer #3900 üzenetére
Az Ignis, csak kitérő volt.
Opelben, meg Volkswagen - ben sokat ülök.
A Mercedes az természetesen más kategória.
De azért meg kell itt jegyeznem, hogy mentem Merci 3000 - es turbóval, (sport változat)
Az olyan volt, mint Nagyapám lőcsös szekere.
De mentem a nagy testvérével is, az "úszik, mint a hajó.
Isten látja lelkem, nem sérteném meg a Mercédeszt, de csak kényelmi szempontból dícsérem.
A volt főnököm, a Mercijét haza vezettette velem a Balcsitól. Hát az, hogy egy sebesség olyan hosszú, hogy 3 dik fölé nem lehetett tenni lakott területen, mert ugrált kínjában, az megdöbbentett.
Én a renault 5. - be leviszem 30 km/ órára, akkor sem ugrál.
Sőt hosszú éveken át járőröztem a saját dízel Renault - ómmal és 2. ba, 3. -ik ba gáz nélkül, "lopakodott.
Fireman67Fórum- Fáradt gőz - "A tűzoltók és szimpatizánsaik topikja"
-
tibi666
senior tag
mint írtam, volt mercedes és jelenlegi renault tulaj vagyok. közel 9 évet húztam le egy fullos w210-ben, jelenleg pedig a laguna legerősebb, legjobban felszerelt változatával járok. és így is érezni különbséget, pedig a laguna sokkal fiatalabb konstrukció.
viszont megy mint az állat.
-
biker
nagyúr
hol tudok venni a scenic-embe a két első ülés közé ital és egyéb tartó boxot/konzolt?
az utángyártott univerzális elemek ritka sz..okElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
-
tkazmer
addikt
válasz Fireman67 #3906 üzenetére
Jó jó elismerem, a Mercik náha lahagynak.
szerintem itt menetdinamika címén inkább arról van szó, hogy akkor nézzük meg a 60-190-es gyorsulást az M3-as autópályán mondjuk a gödöllői emelkedőtől hatvanigúgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
-
Fireman67
tag
válasz tkazmer #3907 üzenetére
ÓÓÓ!
Megint Renault írtam, a Ferrari helyett?
A csudába, bocsánat.
Ezt a két márkát mindíg összekeverem.
Eltévesztettem. azt hittem ez a Renault topik, és itt azt "fényezzük mindannyian.
Megyek a Merci topikba Renault cikizni!
Hi-hi!
fireman67Fórum- Fáradt gőz - "A tűzoltók és szimpatizánsaik topikja"
-
tkazmer
addikt
válasz Fireman67 #3909 üzenetére
tévedés, szerintem itt mindannyiunk többnyire renaultval koptatja az utakat, ennek bizonyára megvan a maga oka
csak egy szimpla hasonlítgatás során jutottunk el a merciig, amely típus hanyagolására is feltehetően mindegyikünknek megvan a maga oka...(#3908) tibi666
ok, azért írtam autópályát, mert 1.6-os motorral szerelt autót máshol még nem láttam 190-el menni de a lényeg szerintem hasonló mindkét esetben...[ Szerkesztve ]
úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
Fireman67
tag
válasz tkazmer #3910 üzenetére
Mindenben egyetértek, az előttem szólóval!
De, ha a "megvan az oka, azt jelenti, hogy anyagi okok miatt, akkor azt kell mondanom, hogy szivesen vennék, ha megtehetném, egy vadi új Renault Lagunát.
Ahogy a telefonban Ericssonos vagyok, (véletlen sem Nokiás)
úgy a kocsiban, sohasem leszek németes, csak franciás.
És ez már nem csak anyagi kérdés.
Egyetlen rosszat tudok mondani a csigaevős kocsikról, az sem az én véleményem.
A szerelők útálják szerelni, mert aprólékos, túlzottan burkolt, kicsit körülményes hozzáférni.
Na ezért nem szerelem, csak vezetem.
Gondolom ezért is készült ritkánromlós anyagból.
Fireman67Fórum- Fáradt gőz - "A tűzoltók és szimpatizánsaik topikja"
-
tkazmer
addikt
válasz Fireman67 #3911 üzenetére
nem, egyáltalán nem anyagi okokra gondoltam itt a magam részéről én sem vagyok annyira oda a németekért, ha már "álomautó", akkor aston martin db9, a mercedesek közül meg gyakorlatilag a CLS-en kívül nem nagyon van, amit szívesen vezetnék(kivéve persze a veterán merciket, azokat nagyon kedvelem). a cls-el viszont az a gond, hogy kicsit talán túl sznob autó (és én sörből is azért iszom kilkennyt, mert van olyan jó, mint a guinness, csak senki nem ismeri, ezért sokkal diszkrétebb )
a szerelők tényleg utálják, de igazából ez legyen csak az ő gondjuk. ugyanúgy utálják egy másik favoritom, a volvok szerelését is...[ Szerkesztve ]
úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
Fireman67
tag
válasz tkazmer #3912 üzenetére
Én mindíg őrzöm a kocsim szervizét, mert a legmegbízhatóbb szerelő is szereti nem visszarakni a védő burkolatokat. Mondván, legközelebb megint le kell venni.
És azt is tudni kell, hogy ezen burkolatok eltávolítása, káros menetszél hangokat eredményezhet.
Az aerodinamikához, ezek a terelők is hozzátartoznak. Ezt sokan elfelejtik, nem szólva a szabaddá tett elemek sérüléséről, szennyeződéséről.
Fireman67Fórum- Fáradt gőz - "A tűzoltók és szimpatizánsaik topikja"
-
Ebit
addikt
válasz Fireman67 #3911 üzenetére
A szerelők útálják szerelni, mert aprólékos, túlzottan burkolt, kicsit körülményes hozzáférni.
Szinte mindegyik tipusnakvan nehezen szerelhető része,inkább az a gond,hogy kellő tipusismeret/szaktanfolyam,dokumentáció,gyakorlat/ nélkül,és céleszközök hiányában állnak neki javitani,és úgy picit nehezebb.
-
Fireman67
tag
Helló!
Köszönöm a kocsim nevében a dícséretet.
Edit, Te nagyon fején találtad a szöget!
Utóbb, találtam egy speckó Renault szerelőt, aki az egyik Márka szervíz-t anyagi okok miatt otthagyta. Na az az emberke nem csak szétszedett és összerakott, az tudta is, hogy mit csinál. Azt a rejtett csavart is tudta, hogy ot van, ami nem látszott. Semmi felesleges mozdulat, rontás, bontás.
És még drága sem volt.
Fireman67Fórum- Fáradt gőz - "A tűzoltók és szimpatizánsaik topikja"
-
ABE
őstag
Szerintem próbáld megkérdezni a Megane Klub vagy esetleg a Renault Club fórumán.
-
ABnormal
őstag
itt a lehetőség,ha valaki a gyári 5x14 vagy 5.5x14-es felnijét 6x14-re szeretné cserélni...
-
meroly
veterán
Sziasztok!
Van egy 2004-es 1,5 dci clio-nk. 60e km van benne. Érdeklődni szeretnék, hogy mik a kritikus pontjai az autónak amire figyelnem kell, vagy amire számitanom kell? Valami gömbizét cseréltek elöl, meg EGR szelepet is. Ezen kivül lesz még valami szerintetek?
Cserén gondolkozom, mert kinőttük, de egyik autó se fogyaszt 5,5-et városban télen Igy lehet maradImpossible is nothing
-
csaba54
tag
a Thália és a Clio elég rossz hírnek örvend a dcisek kőrében
...nézz a hátad mögé még akkor is,ha hátrafelé mész,mert a bizalom nagyon sokba kerülhet
-
tibi666
senior tag
én úgy tudom, hogy a 105 (nem vágom fejből pontosan, lehet, hogy 110) lovas 1.5 dci-ben denso csúcsok vannak és nem is döglenek úgy, mint a delphik. de lehet, hogy keverem valamivel, ez esetben elnézést kérek.
egyébként pont a porlasztó elhalálozásának késleltetése végett érdemes 20-30 ezrenként gázolajszűrőt cserélni.
[ Szerkesztve ]
-
Ebit
addikt
válasz tibi666 #3934 üzenetére
Röviden,a gázolajszűrő gyakrabb cseréje,nálunk ,nem megoldás a problémára,az új szűrő is átengedhet szennyeződést.
A FÁK kőolajnál,inkább a gyantatartalom a gond,amit ez a szűrő ,nem fog meg./mert jellemzően oldott állapotban van/,ezért nem jelentkezik ilyen mértékben ez a probléma a nyugati országokban,ahol kevesebbet használnak belőle -
meroly
veterán
Ja értem, értem, az van rendesen cserélve, persze, erre figyelünk, meg a kocsi is "szól", ha elfelejtenénk.
Hát nem tudom, akkor a tapasztalatok alapján nem egy hosszú távú befektetés volt. Most gondolkozom a cserén, mert nagyobb lett a család, igy jó lenne valami nagyobb kocsi, és az Opel Astra H eléggé jó áron is van. Renault-ot nem vennék még egyszer szeritem, bár mondom a clio-val összességében nincs bajom, a fogyasztás mindig kárpótol. Eddig elég sokat költöttünk rá, úgyhogy most egy használt 3 éves autónál kezdeném előről az egészet, a clio meg lehet most 5 évig elmegy úgy, hogy hozzá se kell nyúlni.....Impossible is nothing
-
forceberg
veterán
Egy dCi Clioból 4.2 körüli fogyit szerintem ki lehet hozni, kevés várossal.
A legutóbbi tankkal a M II-vel 1293km-t mentem 58.7l-rel. Besípolástól besípolásig. Ez 4.55/100km. Jórészt országút 100 és pálya 110-es tempóval. A fedcomp. 3.8-as átlagot írt, kicsit alámér , de én a kútoszlopon mérem a fogyasztást, hisz úgyis azt kell fizetnem.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
meroly
veterán
Ja és a Clio nem volt még egy éves mikor vettük, csak annyira naivak voltunk és kapkodtunk, hogy meg se nézettük a festékvastagságot. Igazából azt se tudtuk hogy szoktak ilyet mérni. Aztán később mikor el akartuk adni, akkor megnézettük és mondták hogy egy-két helyen vastagabb a tetején, ami nem feltétlenül jelenti azt, hogy borult, de balesetes volt. Erre más nem utal, úgyhogy a kereskedő se tudta megmondani mi történhetett vele.... Igy már nehéz eladni...
Impossible is nothing
-
tibi666
senior tag
majd beszartam ma, miközben felküzdöttem a 18"-os alufelniket a kocsira. jó nehezek.
-
-
meroly
veterán
válasz forceberg #3947 üzenetére
Azokkal minden rendben volt. Meg úgy mérte hogy láttam én is és mutatta meg hát ismerős volt (rokon). Ő nem akart lehúzni, de nem OTP igy nem rajtam akar jótékonykodni, hogy beveszi jó áron, aztán meg kevesebbér adja el. Szerkezetileg nem volt semmi baja, ez biztos, vagy ha volt is jól megcsinálták.
Ebit: világos de nagy eltérések voltak asszem.
[ Szerkesztve ]
Impossible is nothing
-
meroly
veterán
Rákerestem ugyanilyen évjárat, ugyanilyen felszereltség. 1,2-2MFt között mozgott. Feltettem 1,4-ér, de egy deka érdeklődő, kevesebbér meg már nem éri meg akkor inkább használjuk, hamár igy megcsináltattuk.
Ja hát a kereskedő rászámitja a jutalékát is, de úgy kényelmesebb lett volna, mert ebből kiszállok, az újba beülök. Mindegy megoldottuk volna, viszont ha ennyire nincs rá kereslet, akkor marad.Impossible is nothing
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Centro Energy 410W Full Black Prémium napelem panelek
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer