- Mobil flották
- Xiaomi 12T Pro - kétszínű, mint a kétszázas
- Apple iPhone 15 - a bevált módszer
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Sony Xperia 5 V - kell-e nekünk zoom?
- Android szakmai topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Poco X6 Pro - ötös alá
Hirdetés
-
PC-s demót kap a The Alters
gp A teljes kiadás már konzolokon is elérhető lesz majd, a próbaverziót azonban csak Steamen és Microsoft Store-ban érjük majd el.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Közeledik az X Fold3 Pro
ma A kínai bemutató után megtartotta a Vivo a nemzetközit, de még nem Európában.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Gaboman #95378 üzenetére
Marmint az okoz problemat, hogy ut a tarcsa, es hozzaer a betethez, vagy micsoda? Ha uszo a nyereg, akkor tobbet mozog a csapon, a nyereg, ami ugye nagyobb kopast eredmenyezhet, ha fix, akkor a dugattyut nyomogatja amitol semmi nem lesz.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Gaboman #95380 üzenetére
Hat tobbet fog kopni a csap, mintha nem mozogna, egy egyenes tarcsanal.
A betettel nem foglalkoznek, az uszonyereg csapjat feltenem. De az is lehet hogy siman elbirja, de elmeletileg ennyit nem kene mindig mozognia, azert mondom ezt az uszonyereg csapot.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
mm89
őstag
válasz Gaboman #96142 üzenetére
Nem kell erőgép, utcára kell. Néztem a 625-öt egyébként. Nem sok van belőle
640ből a 2005 vagy utánikat nézem.
Egyébként miért nem jó?A 690 meg azért lenne jó mert mégiscsak újabb, injektoros.
[ Szerkesztve ]
ELADÓ HONOR 8 32GB KÉK | ÚJ AKKUVAL! Ááá, így már nem is eladó!
-
mm89
őstag
válasz Gaboman #96150 üzenetére
Értem. És a 625 ből miért van ilyen kevés eladó? Ennyivel jobb?
Egyébként hétköznapi használat szempontjából (kényelem, szervizelés) van különbség? Jó, nyilván ha könnyebb és erősebb az azért elég nagy különbség..
A tied eladó ha jól emékszem, meg van az még? Beszámítanám a Z-beELADÓ HONOR 8 32GB KÉK | ÚJ AKKUVAL! Ááá, így már nem is eladó!
-
mm89
őstag
válasz Gaboman #96242 üzenetére
igen, ez így pont jó lenne. Ez akkor önindítós ugye?
Az idomszettet meg a kipufogót a 640ről szedted?
A lámpa nem eredeti ktm, ugye?
Tudom múltkor írtad, hogy van rajta javítanivaló. Ha sikerül eladnom a kawát, akkor szólok. Biztos meg tudunk egyezni[ Szerkesztve ]
ELADÓ HONOR 8 32GB KÉK | ÚJ AKKUVAL! Ááá, így már nem is eladó!
-
Micsurin
nagyúr
válasz Gaboman #96250 üzenetére
@Etnies: Hyosung GT250, kis V2-es. Rángatva annyira nincs, ami nincs azt sose akarom kihozni belőle, majd egy két szezon és a nagyobból.
Na ez az a túlfeszítéstől félek mindig -> kihajtótengely csapágy.
Lánc az jó, a csapok közti távolság szerint is (manualban írja a cserehatárt) és el se lehet emelni a hátsó lánckeréktől.@Gaboman: nem hiszem, hogy a kőkemény 71kg-m gond lenne.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Geresics
addikt
válasz Gaboman #96282 üzenetére
Hát... nem tudom, hogy bárkinek van-e elég nagy a tudása ahhoz, hogy be tudjon árazni egy motort, vagy egy autót... Persze egy-egy típust a leírt állapotnak megfelelően be lehet árazni, de hogy minden típust tudja valaki reálisan? Kizárt! És akkor még nem vettük figyelembe, hogy nem olyan állapotban van, mint azt az eladó gondolja...
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Gaboman #96632 üzenetére
nalam az abszolut favorit a lancfuresz kategoriaban az RS SP azaz a sport production verziojaval, aminek a hengeret kezzel igazitottak meg a gyarban. Annyi, hogy nem keszult ropa video, mint az rc 30 nal. vezerlesi idoket egy kicsit modositottak, nagyobb boost port, nagyobb atomlocsatorna, nagyobb fotengelyszog a szivasra, mas egester, mas prestav, mas detonacios gyuru forma, eggyurus dugattyu, dlr vagy mivv - kipuffal szereltek gyarilag. Karbon membranlapok gyarilag. berugokar az idom mogott, kerekenkent 2 kg minusz a haromkullos marchesininek koszonhetoen, es mar 95 ben programozhato gyujtas ebben a kategoriaban... mindenfele allithato elso es hatso futomu 34 es karbi, melle kaptad a 28 ast, ha nagyon szabalyos akartal lenni, es a gyari kipufogot, karbon veggel.
Mindezt UTCARA.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Gaboman #96639 üzenetére
Itt a gyari grimeca felnik vannak a motoron, mellette pedig a joval konyebb marchesini.
A marchesini gyart a mai napig hozza felnit, ami a gyarilag elerheto, kepen szereplo konyitett valtozatnal is konyebb, kb 2000€ ert beszerezheto. Viszont a ket kerek egyutt nyom annyit, vagy egy picivel tobbet, mint a grimecabol csupan az elso felni.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Gaboman #96641 üzenetére
Jah, engem nem a szepsege fogott meg, mert szepnek nem neveznem, klasszikus reggiani gp masolat.
Egyszeruen ez a csomag nagyon hegyes.
A mito is elavult emelett, pedig ugy gondolom ey paraszthajszallal jobb feke, futomuve es vaza van. De a blokk. Nem negyzetes arany, ami utcai motornal semmit nem jelent, talan akkor ha elkezdesz valamilyen kupaban menni vele. Fel lehet azt is kesziteni, igazabol penzbol barmit megcsinalsz, de ha eleve a gyarbol ugy jon ki egy motor, az nagy elony.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Gaboman #96706 üzenetére
Én nem érzem azt, hogy például a P10-es Pannóniánál kiaknázták volna a fordított villa technikai előnyeit - mégis az volt benne.
szerk: vagy akár a Jawa Mustangnál, Babettánál. A Simsonon "normál" teló volt, és az legalább rugózott - a Mustanggal ellentétben.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
runner 125
nagyúr
válasz Gaboman #96706 üzenetére
Meg a legalapvetőbb előnye egy fordított villának, hogy a vastag cső arányaiban sokkal hosszabb, mint a hagyományos megoldások, ez által is növelve van a futómű merevség.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
HSM
félisten
válasz Gaboman #96837 üzenetére
Ezt nem tudom, személyesen sajnos még nem volt alkalmam kipróbálni őket.
Csak jeleztem, hogy ilyeneket lehetett olvasni a tesztekben, amiket az utóbbi pár évben olvastam a típusról (valóban leginkább a facelift előtti verzióról). Ha a tesztnél odafigyel rá, és tetszik neki, akkor nem lehet gond vele.
Minden másról leginkább csak jókat olvastam, azért is mertem ajánlani a Tracer verziót.[ Szerkesztve ]
-
imibogyo
veterán
válasz Gaboman #96890 üzenetére
Azt elfelejtettem mondani, hogy kerék nem jár a mutatványhoz...
(#96891) Pocee:
Inkább nyögések lennének azok a motor súlya miatt...(#96895) emre:
Nekem is végig futott az agyamon... Bár akkor már jobb lenne nyár végére rendezni a dolgot, mert akkorra tervezem a szigetelés felrakását. Na mindegy kerítést most is lehet festeni, vagy a kocsibejárót betonozni. -
vendingo
veterán
válasz Gaboman #96977 üzenetére
A doboz még marad egy darabig. Sajna csak erre volt zseton, célját betölti.
Ha a 3 méterre lévő élményt kihasználtam volna, akkor 6 számjegyű csekkel indulhattam volna haza. Nemzetipark, ráadásul azon belül is fokozottan védett terület.Amúgy ja, ennél jobb kiránduló motort nem találhattam volna, elnyeli a hazai utakat, nem kell kátyúkat kerülgetni, elvisz bárhová. A hatótávja meg baromi jó. 380-400km lazán megvan.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
vendingo
veterán
válasz Gaboman #97075 üzenetére
Ma mentem 300 kilométert a szokott nyugis 90-110-es tempómban, ha lett előttem egy kocsisor, akkor szép komótosan elkezdtem cikkcakkban előzni a sort. Tök jól elvoltam, élveztem a kilátást... Aztán jöttek a speed gépek és egy laza gázfröccsel végighúzták a sor mellett, nem kellett előre matekozni, hogy vajon a szembejövő kellően távol van-e, vagy hogy milyen hosszú a kocsisor. Irigyeltem őket, hogy nekem több perc gépészkedés és matek volt, amit ők egy csuklómozdulattal elintéztek.
Gondolom ők meg arra gondolhattak, hogy de jó neki azon a kényelmes motoron, biztos nem kell olyan sűrűn tankolnia se, jó a szélvédelme, tudja nyújtóztatni a végtagjait...
Mindennek megvan a pozitív oldala. Mondjuk szívesen kipróbálnék egy 990 adventure-t, hogy milyen az élet több lóval, de amúgy nem nagyon hiányzik, elvagyok én a nyugis 110-es száguldozással. Egyedül előzéskor tudnék örülni egy kis tartaléknak.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Geresics
addikt
válasz Gaboman #97199 üzenetére
Köszi a tippet, de a krosszpályázást elengedem inkább. Évi 2-3 alkalomért nem éri meg egyszerűen. Maradok annál, hogy belföldön akárhova el tudjak menni úgy, hogy út közben nem kell olajat cserélnem 2x egy Pécs-Szeged-Pécs távon.
Kemény krosszozás így elmarad, 35-ös asztalokat sem fogok már soha megugrani, de azért egy-egy könnyű endurózás jól fog esni egy 150kg alatti géppel. Világjárásra meg más lesz - legalábbis most ezek a tervek, aztán addig mégjátszhatok tboldi-tmeggondolhatom magam akárhányszor is!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
z123456789
addikt
válasz Gaboman #97207 üzenetére
Ahj már, mondjatok egy endúrót amit kis pénzért meg lehet venni, és el lehet kezdeni döcögni vele földön!
Most azonnal kimennék, annyira megkívántam.
De viccen kívül, miket érdemes nézegetni?u.i.: nincs rá egy fillérem sem, mondjuk mielőtt azt kérdezitek mennyit szánok rá. Induljunk ki ebből!
[ Szerkesztve ]
-
z123456789
addikt
válasz Gaboman #97218 üzenetére
Tetszik ez is.
Kérdezni akartam, hogy az SM-ek is jók gumicsere után? De akkor ezt meg is válaszoltad. Fordítva viszont működik a dolog?
Mármint egy enduró sm gumival működhet az utakon is? Azt hiszem pont veled dumáltuk korábban ezt. Csak mert az SM megjelenése nekem nagyon tetszik. Aztán lehet tényleg az lenne amit mondtál, hogy sosem akarnék útra menni terepezés után.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Szilícium-karbid chipekkel tompíthatnak az AI energiaéhségén
- USB to S/PDif konverter a modern RIAA, elektroncsövekkel
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- Linux kezdőknek
- Xbox Series X|S
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Politika
- Aliexpress tapasztalatok
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- A személyes adatainkkal, képeinkkel tréningezi az AI-t a Meta
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs