- Mobil flották
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Érintésnélküli fizetési megoldások - PayPass via NFC
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Magisk
- Elnéztük a mai dátumot
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- MIUI / HyperOS topik
- iPhone topik
Hirdetés
-
Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
it Figyelmeztető címkéket szeretne látni az USA tisztifőorvosa a közösségi médiában, ami főleg a serdülők számára lenne emlékeztető a platformok súlyosan káros hatásairól.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Európában is kapható az Oppo Reno 12 és Pro testvére
ma A kínai verziókhoz képest változtattak itt-ott, június 25-től 500 eurós áron indul az értékesítés.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
tboldi
nagyúr
válasz norbert1998 #140423 üzenetére
Tudtommal nincs, sőt még a leömlő is az erősebb, nem repedős fajta (ellentétben a 120 pacis T-jetekkel).
-
tboldi
nagyúr
válasz norbert1998 #140423 üzenetére
Lejárt a szerk. időm.
Úgy néz ki, csak a 16 szelepes dízelekben van (1.6, 1.9, 2.0 JTD), ez meg benyás.
-
GTVili
tag
válasz norbert1998 #140431 üzenetére
Az két külön dolog..... a T-jet egy kvázi sima turbo motor.... a Multiair meg egy változó szelepvezérlési rendszer. Immáron talán a harmadik generációnál tartanak....
GTV...
145....
147... -
tboldi
nagyúr
válasz norbert1998 #140431 üzenetére
Az a szívószelepeket birizgálja, időzítés, benyitás mértéke, időtartama, ilyesmi, és a vezérműtengelyt helyettesíti. Van T-jet nélküle (MiTo esetében 120 és 155 paci) és vele (135 és 170) is, ebben éppenséggel nincs.
szerk.: De szívóban is lehet MultiAir (77 helyett 105 ló).
[ Szerkesztve ]
-
bacus
őstag
válasz norbert1998 #140443 üzenetére
Fiatalság bolondság. Soha ennyit nem tudtam volna mondani az autómról Ma meg már nem is érdekel. Tavaly eladtam a nagy kedvencem, elment a 22 éves opel omegám, sajnos már nem igen volt hozzá alkatrész, főleg karosszéria, de már látszott, hogy ez mindenre igaz lesz..
Mit vettem helyette? (igaz lányom használja 99%), hát a legkisebb autót amit találtam a hahu-n, keresési feltétel 25e km kevesebb, 4 évesnél fiatalabb, törésmentes, apróbb sérülés lehet, 4 ajtós, szükség esetén 4 felnőtt is befér. Így lett egy 56 LE toyota aygo. Az 56 Le képest egész jól megy, mindenhova is befér, 2 személynek tökéletes kis városi autó, 5l fölé ritkán megy a fogyasztás, de 4l alá is befér, ha országúti tempóban megy, tud 130-t... ennyi volt az igény. (igaz ez a 3. autó)
Szóval a teljesítmény egyáltalán nem volt szempont, ha élvezkedni akarok, ott a motor.Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
válasz norbert1998 #140443 üzenetére
Egy alfa tulajdonos két napon boldog.
Az első az a nap amikor megvette az új alfát.
A második meg az amikor eladta.
159et venni nem racionális döntés... de... tudod...どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
norbert1998
veterán
válasz norbert1998 #140482 üzenetére
Fontos hozzátenni, hogy a GSX400 vagy 40-50 kilóval könnyebb, mint a DL emlékeim szerint, valamint a srác is egy 20-assal könnyebb nálam, szegény nem valami "bulky"
De hát ugye a GSF400 az 59 lóerő, a DL meg csak 67.
Nézz rá tehát a GSX vagy GSF400-ra, de mondok jobbat: Meglesz a sor4, a 600 köbcenti és a kevés lóerő is: Yamaha XJ600-asok. Kényelmes, kellemes, nem szaltozós fajta.
[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #140483 üzenetére
Ezeket a 90es evekbeli belpiacos 400 sor4 eket en annyira nem ajanlanam
Manapsag csak a szopas van veluk, es csak a szurkeimportosakhoz lehet europaban alkatreszt rendelni, ha egyaltalan van meg hozza. Az is egy vagyon.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
norbeerto
csendes tag
válasz norbert1998 #140482 üzenetére
Nálunk is ER6n-ek voltak javarészt amikor tanultam 0-ról a nagy A-t. Nagyon jó motorok, most is 650es sor2-n vagyok csak egy 10 évvel fiatalabbon mint amin tanultam. Az ABS jó dolog, a többi majdnem ugyanaz csak finomodott és könnyebb lett a súly. (Ninja 650)
[ Szerkesztve ]
-
dellfanboy
őstag
válasz norbert1998 #140572 üzenetére
milyen cuccokat? milyen cucc kell neked a motorozáshoz?
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #140572 üzenetére
A garazsba?
Van nekem is dobozom a turamotoromhoz, amit csak akkor rakok fel, ha satrazni megyek a garda tohoz, vagy mo-ra. De azzal 80 kornyeken szital a kormany. Es szarul is nez ki. Topcase-t sosem raknek motorra. Csak megjegyeztem, hogy utalom a dobozokat.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
válasz norbert1998 #140571 üzenetére
Hát azért ezt már azon a motoron se erőltesd, 800 felett meg pláne ne.
Tudom, vannak okosok akik szerint a fizika megb@szható, de hidd el, hogy nem.
Nagy köbcentis motoron ez a stílus szétüti a kuplungkosarat, ami annak cseréjéhez vezet.
Xxnél például viszonylag gyakori probléma ez, alacsony fordulaton 5-6ban krúzolni "hamar" oda vezet, hogy csere. 80ezer HUFどんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
A Zéé
addikt
válasz norbert1998 #140586 üzenetére
De neked magasabbra dobja a fejidom a szelet, mint egy idom nélküli motoron, azért az nagyon sokat számít.
A csomagolással amúgy én is bajban vagyok most, lehet, hogy május vége felé tolok egy 3-4 napos horvát kört, de topcase szóba sem jöhet, a hátizsák meg nem az igazi, mert nagyon rángatja a hátamon szél 100-120 felett. A legpraktikusabb, legolcsóbb egy hengerzsák lenne, és elég is lenne, de az meg olyan tróger kinézetre, hogy nincsenek rá szavak.
Just a simple Lineman...
-
Somatom
veterán
válasz norbert1998 #140591 üzenetére
Cimborám barátnője vett egy divatnapszemüveget. A szárait nem lehet behajtani. Akkora tokja van, hogy egy rendes rocker csaj abba bepakolna mindent egy hétvégére.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
bacus
őstag
válasz norbert1998 #140571 üzenetére
A kis v-stromnak csak a neve az, semmi köze a V-hez.
4,5 liter 330km-re? az akkor ugye 1,4 liter / 100 km. Ez igen, ez tényleg csoda
Szerintem nem jól számolod a fogyasztást, mást nem tudok elképzelni, mert 130 felett még a legújabb DL-k is többet esznek mint 5 liter, a 160-as tempóhoz inkább 7-8 liter a reális.Mondjuk biztosan van a testtömegünk között némi különbség , de hogy ugrik? Ez valami olyan amit 35e km alatt én sosem tapasztaltam.
Jó motor a dl650, de azért na, az én 2004-esem simán többet evett minden körülmények között mint a mostani bmw. Az új 2017 utáni DL650-ek tudnak 4l alatti fogyasztást is, de ekkor ez csak közlekedés, az élvezetes motorozástól már messze van.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Micsurin
nagyúr
válasz norbert1998 #140591 üzenetére
...asszony csere nem motor. Mi ~4 napot lehúztunk oldaltáskák + topcase-ben. röviden az volt a reakciója ha választania kell, hogy kényelem és több cucc vagy motoros nyaralás akkor ott ahova megyünk vesz mosószert és este kimos mindent kézzel de Ő autóba nem ülne nyaralás végett. Feleség material erősen!
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
bacus
őstag
válasz norbert1998 #140603 üzenetére
Rosszul mérted, kihagytál egy tankolást esetleg téged is megviccelnek, mint egyszeri zsigulis Feri bácsit, akinek mindig tankoltak a 3,5 Ft-os benzinből a zsigájába éjjelente, az meg áradozott, hogy az ővé bizony 5l alatt fogyaszt
160-as tempó mellett a 650-es kizárt, hogy csak ennyit kérjen. Még lejtőn lefele, osztrák E5 benyával is többet eszikÉrtettem elsőre is, hogy gondolta azt a fogyasztást, mármint, hogy 100km-re vetítve, de nem ezt írta és ma nem csak Geresicsnek van kötözködős/beleugatós hangulata.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Debilon
addikt
válasz norbert1998 #140603 üzenetére
kicsit nem figyelsz aztán bajban leszel, ha nem tudod lefejteni a visszatermelt benzint
hihetetlen ez a fogyasztás adat 160-as tempónál
a 19-es 650-em 150 utazónál húzott be 5,5-et...csomagok nélkül 1 személlyel[ Szerkesztve ]
Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition
-
LógaGéza
addikt
válasz norbert1998 #140628 üzenetére
Én ezt használom: Fuelio
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
veterán
válasz norbert1998 #140628 üzenetére
Spritmonitor pl jo erre, eleg nagy felhasznaloi tabora is van.
Everybody lies.
-
Geresics
addikt
válasz norbert1998 #140628 üzenetére
A legjobb app az Excel!
Ez itt egy régi kép, de a lényeg jól látható. A benzinkutak színezve vannak (zöld MOL, kék OMV, narancs Shell, stb.), a benzin pedig ha prémium, akkor sötétebb jelölést kap (itt még próbálgattam kimutatni a különbséget fogyasztásban), az üzemanyagár és a fogyasztás pedig további grafikus elemeket kapott a könnyebb átláthatóságért. Mellé lehet megjegyzéseket írni, és itt ugyan nem látszik, de ide írom a szervizeim is, hogy mikor mit csináltam, milyen gumit tettem fel, stb-stb...
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
HSM
félisten
válasz norbert1998 #140638 üzenetére
Én a kúton csak egy jegyzetet írok a telefonba, km állás, tankolt mennyiség, a többit otthon kényelmesen a blokkról.
-
bacus
őstag
válasz norbert1998 #140638 üzenetére
Én a Fuelly-t használom, régebben acar néven futott. Ez többet tud, mint amit szeretnék, több jármű minden költsége, szűrhető, telefonos app, adatok a felhőben...
Jó az excel, de ott még neked kell szűréseket tenni, meg függvényeket írni, illetve nem azonnal a kútnál viszed be az adatokat.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Geresics
addikt
válasz norbert1998 #140638 üzenetére
Blokk eltesz, fotó a km állásról, minden mást majd amikor ráérek!
(#140634) HSM
A 3 tankoásos átlagban én nem hiszek, a táblázatom tetején (rögzített helyen) van összesítés a teljes tankolt mennyiségből és a megtett km-ből számolva. Az a tuti! Minél többet mész/tankolsz, annál pontosabb lesz!
=(SZUM(C:C)-C2)/(M1)*100
ahol a C oszlopban vannak a tankolt mennyiségek (az első tankolást le kell vonni), M1-ben pedig egy összes megtett km az első tankolás óta. Csinálhatnék egy össz.tankolás cellát is, de az önmagában nem hordoz információt számomra, így nem tettem.*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
palfitom
félisten
válasz norbert1998 #140673 üzenetére
Hát igen, a VFR-hang az nagyon vonzó!
Life is too short to drive boring cars. * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Szakmai kérdésekkel NE PRIVÁTBAN keress, annak a fórumon a helye! Köszönöm!
-
csongi
veterán
válasz norbert1998 #140785 üzenetére
-
nagyúr
válasz norbert1998 #140912 üzenetére
+1
-
veterán
válasz norbert1998 #140912 üzenetére
13 ezer a tiltas eleje, de akkor nem tudom, miert mondtak egy percig 3000-en jaratast, meg hasonlok indulaskor, koszi, nem aggodok ezen.
Everybody lies.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #140912 üzenetére
A hideginditasnal a pára valoban problema, de a hengerfalrol sok minden lemoshatja az olajfilmet, a hideginditasnal nagyobb benzinmennyiseg is. Megsem fog "fokozottan" kopni a hengerfal, legalabbis nem annyira, hogy ez tobb 10e km en ketesztul egyaltalan erzekelheto lehessen.
Ezek a megallapitasok, miszerint ez-az lecsapodik, mossa a hengerfalat, igazak. amit nem lehet tudni, hogy az a fokozott kopas mennyire fokozott, vagy az a fokozott kopas mit jelent pontosan? Vashengeres a motor? Nikaszil bevonatos? Alusil?Amit peldaul az iskolapadban tanul az ember, az az, hogy az a szent olajfilm, aminek mindig meg kell lennie, kulonben azonnal baj van.
Ezzel szemben az olajgyartok a jarmugyartokkal ugy nez ki, nem pontosan erre torekszenek a szoroolajozasnal. Hogy miert? Mert a teljes olajfilmen futas nagyobb surlodassal jar, mint amikor felig a sziliciumkristalyokon felig olajfilmen futnak a gyuruk, dugattyupalast.
Ilyenkor a legkissebb a surlodas es elfogadhato a kopas erteke.
Tehat az olajfilm megszakadasa nem annyira nagy dolog, mint ahogy azt a youtube-on fb-on, forumokon olvashatjuk.Az alacsony fordulaton kinzas megint olyan dolog, amire azonnal szivehez kap az ember, mert osszekeverjuk a Göbi cikkeben levo oreg diesel auto felhigult olajanak esetet a sornegy benzines motor motorokkal. Es azonnal a benzines kozvetlenbefecses turbos LSPI jelenseget is ehhez kotjuk.
Termeszetesen a legjobb esetben nem csinal ilyet az ember, tehat alacsony fordulaton nem nyekteti az ember a motort. De mi az alacsony fordulat? 2000? 2500? Es valoban mi tortenik ennel a fordulatnal, amikor a hengertoltottseg annyira rossz, hogy nincsenek akkora erohatasok sem, amik karositani tudnanak valamit.
Hogy megint mit nem tudunk? Hogy mekkora erohatasok vannak, es pontosan mi tortenik a motorban, annal a motornal, amire ezeket a sztereotipiakat mondjuk.Egyertelmu, normalisan kell hasznalni a motort, de azt nem mondanam, hogy nagyobb kart okozna az alapjaraton jaratas.
Kornyezetszennyezo, de ezzel semmilyen nagyobb erohatasnak nem teszi ki az ember a forgattyusmechanizmust, ilyen dugattyusebessegnel es hengertoltottsegnel hatalmas erohatasok a henger-dugattyunal sincsenek. Talan a szeleptokeknel nincs akkora szoroolajzas, ezt tudnam negativumnak elkepzelni, amennyiben van szeleptoke. Tehat a veztengely butykoknek nem olyan jo. Ezert kellene turaztatni, mint ahogy a versenymotoroknal csinaljak a pitben.A suru olaj a csapagyakhoz nehezen folyik be, epp ezert a nyomas magas lesz, mar alacsony fordulaton is. Minel melegebb a motor, annal kevesebb az olajnyomas, de annal nagyobb az olajaramlas, ami a siklocsapagyaknal a leglenyegesebb, nem az olajnyomas.
Amennyiben a siklocsapagyaknal az olajzas "nem az igazi", a fotengely kemeny anyaga azonnal beragodik a csapagyfem nagyon puha anyagaba. Amint a siklocsapagynal valami "nem az igazi" az tortenik, mint az oldalrafektettet cb500 nal.
30 mp alatt vege van mindennek.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
csongi
veterán
válasz norbert1998 #140921 üzenetére
Ezek az infok le vannak egyezerusitve.
Felesleges tul bonyolitani.
Jelenleg az olaj hofokot meg lehet nezni egyes turbos autoknal. Van is belole ertetlenseg. .A moderndebb rendszereknel a belso kor liter mennyisge minimalis. A leheto leggyorsabb atmelegedes miatt. De ezt a hofokot nem monitorozhatja le mert ez is dezinformal.
Nezdmar, meleget mutat a homero de hideget fuj a futes. Szar, vihetem vissza. .
Vagy motornal, ez mar uzem meleg, mehet a nyelgaz.Keptelenseg jol informalni a kezelot. Ahany fej szinte annyi ertelmezes, tudas van hozza.
A riasztasi oldalnak kell egyertelmunek lenni. A tobbi csak van.
De ezt a felhasznalok komplikaljak. Van aki erdemben tudja kezelni van aki nem.
Pl. NT650V. Nincs hofokmero. Van riaszto lampa azt csokolom. Ment a nyavikolas, hogy hat az mennyire kellene. A 700 on lett. . El kell csalni. A mutato kozepen jo. Igaz itt mar 80 fokos a viz.
Es 103 foknal van risztas. Ergo ha valos homersekleti skalat minotorzza, akkor egy melegedos fosnak lenne tesztelve a motor, mert jajj latom, hogy 90-95 fokos homersekeleten uzemel, mindjart felforr. .
En csinaltam a 650-re. Rajottem totalis felesleges volt. . Pedig ertelmezni tudtam amit latok. -
Somatom
veterán
válasz norbert1998 #140939 üzenetére
"azzal megyek a hosszú útra, egyetemre, az ország harmadán át."
Biztosan jó lesz. Melyik ország ez?Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
norbert1998
veterán
válasz norbert1998 #140939 üzenetére
Szombathely-Fehérvár
Tudom, hogy ez sokaknak egy kajaszünetbéli kiruccanás, de azért ne ez legyen a norma. Ez egy nagyobb út egy átlag embernek. -
szetcsuszott
aktív tag
válasz norbert1998 #140996 üzenetére
Nem ezt írtam. Azt írtam, hogy amikkel tudok azonosulni azoknál 2M a kínálat alja, nem pedig azt, hogy 2M alatt általánosságban romok vannak. Nyilván van típus, ahol 2M a kínálat krémje,teteje, csak nem nekem. Sőt, biztos van csoda 3 kilóért is, meg szerencsés kezek, akik kifogják,vagy akik szeretnek szerelgetni, és belefér. Én azt írtam, hogy 2,5 fölött vannak az olyan motorok, amik nekem tetszenek és vélhetőleg nem szaladok velük cumira, annyiért meg már vannak újak, garival. Meg azt is írtam, hogy a kínálat alján hagyományosan nincsenek csodák, tök mindefy, hogy autóról, motorról, bicikliről, betonkeverőről vagy fűnyíróról beszélünk.
Kezitcsókolom, jó helyen járok? Ez itten az internett? Redmi note4 4/64, Mi11 lite 5G
-
vlevi
nagyúr
válasz norbert1998 #140998 üzenetére
Motorrevüben hasonlították a 650 Versys-t a CF Moto 650-hez.
A Versys majd 1 millával drágább újonnan, mint a CF Moto, de itt már le van írva, hogy azért majdnem mindenütt látszik, érződik, hogy a Kawa egy magasabb szintet képvisel.
De kb ugyanerre jutott a Revzilla is.
Hiába olcsóbb a CFmoto, még akkor sem lesz egy szinten a Versys-el (vagy a Triump660)-al, ha rálocsolod azt a maradék 3000 dolárt, amennyivel kevesebbe kerül, újonnan.Szóval, lehet, hogy jönnek fel a kínaiak, de még van hova fejlődniük. De addigra már nem lesz olcsóbb.
Hasonló volt pl. a koreai autókkal. Amikor a Ceed megjelent 2007-ben, az már értelmezhető konkurrense lett a Focus, Golf, Astra hármasnak, de akkor még olcsóbb volt, aztán pár év alatt a fejlesztésekkel az ára is utolérte a többiét. -
szetcsuszott
aktív tag
válasz norbert1998 #140998 üzenetére
Ez innentől hitvita, mint a kocsik esetében a 3F szabály. A japán autókat és elektronikát a 70-80-as években kiröhögték, egyet jelentett a gagyival, olcsóval. Még a 90-es évek soft chopperei is so-so, az 535-ös virgács és társai, azok már motorikusan legalább megbízhatóak, de bazáriak. Aztán hol tartanak most... Vagy a koreaiak egész 2007-ig az 1. Ceedig... Piaggio bontós szervizes volt kollégám szerint 75% Kínai a belük, csak nem mindegy melyik kínai cég milyen minőségben gyárt és milyen minőségellenőrzés mellett meg mennyiért. Pl a stihl gépek java full kínai gyártás. Horgász bitok, orsók java átcimkézett kínai lego, kivéve pár komoly gyártót, akik innoválnak még, de azok is kínában gyárttatják a termékpaletta zömét. Tudnak nagyon jó minőséget gyártani, ha megfizetik, ez már bizonyított tény. A Honda ma új motorra 2 év garit ad, a kínaiak hármat, a yamahát meg sem találtam, hogy mennyit. Amíg a kia nem adott 7 évet, addig az összes punnyadt japán meg európai gyártó 1 évet adott, a ceed után kezdett valami megmozdulni....Én el tudom engedni ezeket a dogmákat.
Kezitcsókolom, jó helyen járok? Ez itten az internett? Redmi note4 4/64, Mi11 lite 5G
-
Shadowbull
addikt
válasz norbert1998 #141006 üzenetére
"Az aftersales repair hatalmas része egy gyártó profitjának, el se hinnétek, mekkora"
Semekkora. Ez egy népszerű konteó.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
pepucs
tag
válasz norbert1998 #141006 üzenetére
Javítsatok ki ha tévedek de ezek a kínai motorok nem mindenféle gyártótól/beszállítótól összelegozott alkatrészekből dolgoznak? (nyílván nem a típus specifikus műanyag elemek)
"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
-
csongi
veterán
válasz norbert1998 #141012 üzenetére
Hidd el, jobb ha jonnek, mint ha nem.
Ha nem jonnek, monopol helyzet alakul ki.
Ezt a piacot pikk pakk felosztja maganak az Europoai gyarto csoportja.
Euro6 igy is egy baszadek.
A fejlesztesek arra emesztodnek fel.
Mikozben ezer mas dolog fejlodhetne, vagy juthatna el a kisebb kategoriakba.
Es tobb tiz eve terveznek csinalnak sajat motorokat. Csak a sajat piacukra terveztek.
Megvettek ok mar sok mindent. Technologiat, mernokoket, tervezoket..stb.
De nezhetjuk innen is.
Ne menjen el senki nekik dolgozni. -
Pocee
senior tag
válasz norbert1998 #141046 üzenetére
Így van, láttam a videót,de ennek nincs jelentősége,mert arra világítottam csak rá,hogy amíg az érdek úgy kívánta motullal fürdött.
Mr.Brightside
-
csongi
veterán
válasz norbert1998 #141047 üzenetére
Sztem össze van kavarva.
Maradjunk az ársávban.
És ne csak a motort nézd. Akkor látod tisztán.
Ha a kínai egy árban lesz a többivel akkor lehet majd nagy összehasonlítást tenni.
Amíg fele árban van, addig felesleges.
Ha majd egy kínait kimotorozik egy kezdő nem mellesleg középkorosztály, akkor ő összehasonlítja magának.
Technikailag meg akkor vacakold le a most megjelenőket, ha ténylegesen kipróbáltad és mentél vele.
Én nem mentem velük, de nem is említem egy lapon egy 1250Gs- el, de egy DL650-el sem.
Egy Dl árának a felébe sem kerül, egy CFmoto.
Ha a te szemléleted szerint nézem ne vegyen senki Dl650-et mert hol van az egy GS-hez képest? De kategórián belül mit kezd egy 700-as Tenerevel, vagy Tuareggel, vagy Triumphal? Költői kérdés volt.
Mi az összehasonlítási alap?
A kiindulás a vételi ár volt. Újat szeretne ha lehet. Ilyet kap ennyiért.
Ebből arra jutni, hogy csak szar lehet... nem tudom, sztem korai ítélet.Továbbra is kiállok az állításom mellett, hogy közúti motorozásba a motorosok pár %- a képes elérni a motor képességeinek a határait. Ennek ellenére elég bátran meghatározzák melyik motor a jó vagy nem jó.
Egy új vacak kínai is kiszolgál és élményt fog adni. Pont olyan ez mint FHD TV meg 8K tv.
Azt fogod élvezni amit otthon nézel.
Az élvezet meg mindenkinél más, ezért létezhet ennyi féle jármű.
Akinek már kevés lesz az majd vált komolyabbra.
És mindegy, hogy miről vált. A hangsúly a váltáson van.A kérdés sztem, hogy mennyire lesz tartós.
A szervizelésen fog leginkább múlni. Az alkatrész árakon feltehetőleg nem igazán.
A helyén kell kezelni és használni.
A japán vs olasz szemléletnél is ez a legfőbb gond.
A legjobb motor, ha csak olajat kell önteni bele, sőt a régit magától kifossa.
És soha nem kopik le benne semmi.
Akkor lesz a kínai fos, ha állandóan javítani kell és alkatrészeket cserélni.
De sztem ezt a szintet már elhagyták. Kiderül pár év és km, hogyan is teljesítenek a most eladott példányok.Az alkatrész beszerzés egy másik kérdés kőr. Érdemes ebből az irányból is körbe járni.
Ha komolyan gondolják, nem ezen fognak elvérezni. A logisztikai hálózatok működnek.
A robogó kismotoros világban minden xarjukhoz kb mindent is el lehet érni.
Sztem a nagymotor világban sem lesz máshogy.
Aztán a piac, vagy az irányított piacon eldől mi is lesz.
Viszont sok értelme nem sok van ezzel szemetelni a topikot.
elmegy kipróbálja és dönt, mit is vegyen.
Elméleti dolgokról beszélgetünk, majd kiderül kinek az elmélete lesz helytálló.
#141048norbert1998:
Magyarázd el neki, mivel kell együtt élnie. Nulla tapasztalattal semmit nem fog érteni belőle. Mutatnak egy km-órát .
Én a futóművel nem tudnék együtt élni .
De ezért a pénzért ezt lehet kapni. Ez van, -
csongi
veterán
válasz norbert1998 #141075 üzenetére
Értem, de el kell fogadni, ezek tudását.
Ha akarnék egy Tank méretű V8 6Literes terepjárót melyik japánt vegyem meg?
Ha 70 LE endurót akarsz, vegyél Japánt meg Eu.
Nem akarok olyat venni egy gyártótól ami neki nincs.
Akkor senki nem venne semmitHogyan határozod meg közepes tudást?
Ezeket a meghatározásokat el kell engedni. A Motor versenyt szoktam felhozni példának.
Egy versenyző aki VB milyen szinten nem tudja egy másik motorral hozni az eredményeket. Aztán jön egy másik, felül ugyan arra és körbe motorozza.Olyan van, hogy egy motor képességeit valaki megérzi ráérez, és kihozza belőle amit tud.
Egy Kinai motor kihasználásra közúton a kisebbik % a felhasználóknak.
Akinek kevés vesz másikat. Bumm, ez így működik.Illetve Pont a DL650et hozod fel. Egy túra motor. Ha érdemben kihajtanád a végéig, akkor már a fék panaszos lenne részedről. A motor erő kevés lenne, és a csere motort keresgélnéd. Vagy tévedek?
Pont azt a réteget támadja a Kínai amit üresen hagy a többi.
MI ezzel a baj?
Fordítva nézve.
Mit kapok japánból 2,5 Millért?
Ami nem 200ccm el lehet vele menni túrázni, fel mehetek a pályára lehet előzni, van rajta fék, és még menet szél sem tép le?
Mert nem a majrécsík nullás sávját akarom nézegetni, mert a biztonság érzetem, és a reflexeim nem 20éves szinten van...stb.Ilyen ez a popszakma.
Mindegyiknek megvan a maga közönsége. Így veszünk részt a KÖZúton.A tapasztalt tényszerűségeket kell szerintem közölni egy érdeklődővel.
Az hogy kínai indiai vagy marson gyártják mellékes.
A műszaki dolgokról akkor, ha lesz kellő tapasztalat róluk.Amúgy a kimotorozás egy dolog, de azért jó lenne, ha közepes tudással is már ne a motor határértékein menjen az ember. Gondolok itt akár teljesítményre (nem kell sok, de ne kelljen már tucat kilómétereken keresztül egy kamiont követni),
Megint mindegy milyen gyártmány. A BMW300 al is üvegelni kell. -
veterán
válasz norbert1998 #141113 üzenetére
Nekem pvc csovet javasoltak, egy extra alatettel alatta, hogy ne kozvetlenul usson lent.
Kertes hazbol koltoztem panelba, a szuksegesnel jelentosen nagyobb szerszamkeszlettel, mert valahogy semmihez se ereztem, hogy erdemes lenne kihivni az aktualis szerelot, mindig valami aprosag volt...Everybody lies.
-
etnies
senior tag
válasz norbert1998 #141113 üzenetére
Én ezen mindig kiakadok!
Amikor megyek szervizbe, mindig elmondom, hogy beszéljük meg, mi fog történni, mennyibe fog kerülni. Ha valami gond van szerelés közben, észrevesznek valamit: hívjanak.
Végezzenek rendes munkát, ki fogom fizetni! Ezek után ezt kaptam: 2x kellett visszamenni és végül mindent le kellett ellenőrizni, javítgatni. Kb 30 Fontot költöttem arra, hogy kijavítsam a "szakemberek" munkáját.
Ez azért nevetséges, mert én, mint nem szakember jobb munkát végzek, pedig soha nem tanultam. Kézügyességem átlagos, intelligencia szintem feletti. Vannak jó minőségű szerszámaim: Dewalt, Bosch, Beta, Proxxon és minőségi nyomatékkulcsaim. Van egy 600 oldalas, Suzuki szerelési könyvem (ha kell valakinek, 1050-re is megvan PDF-ben) és abban minden le van írva. Még csak gondolkodni sem kell nagyon.Azt várom egy szakembertől, hogy jó munkát végezzen és gyorsabban, mint én.
Nem érdekel, ha 3 órát számláz ki, de csak két órát dolgozott, mert el is várom egy szakmunkástól, hogy rutinos és tapasztalt legyen, nem zavar, ha előbb végez, mint a gyár által megadott idő. Én is egy órát szöszöltem az első tanklevételnél, most fél óra alatt fel is töltöttem a hűtőfolyadék tartályát és vissza is szereltem a tankot. Ez ilyen.Minden második évben hazamegyek a motorral és beadom egy nagyszervizre, ahol sok, felesleges dolgot is kicseréltetek, mert olyan szarok az itteni szerelők, nem akarom, hogy hozzányúljanak a motorhoz, mert ez a vége... A magyar szerelő becsukja boltot, megunta, akit pedig ismerek, 100 km-re van tőlem...
Az otthoni szerelőmmel megbeszéltük, hogy ha én viszek alkatrészt, akkor mehet a magasabb órabér, mert tudom, hogy kapnak kedvezményt az alkatrészre és nem adják tovább, nem akarom a profitját lenyúlni. Keresse meg a pénzét rajtam nyugodtan, de a munka legyen tökéletes.
És az is. Otthagyom nála a motort 3 napra, majd kifizetem a számlát és minden rendben van. Utána még soha, semmit nem kellett javítani, szerelni, pótolni. Nem olcsó, de amit megcsinál, az meg van csinálva. Ezt várom egy szakembertől, s magam is így dolgozom."önmagam hite vagyok magamban"
-
etnies
senior tag
válasz norbert1998 #141119 üzenetére
"Sok esetben olcsóbb a célszerszám, mint a szerelő, hát még ha többször is kellhet, nem csak egyszer"
Nekem így lettek meg a szerszámaim. Lánccsere 120 Font. Dewalt ütvecsavarozó (950 Nm) aksival és töltővel 160 Font (a kis lánckerék meghúzási nyomatéka 145 Nm, nem olyan könnyű leszedni kézzel, nagy erőkar kell hozzá). A Did k500r 60 Font. Két csere és már vissza is jött az ára. Én már 5x cseréltem összesen, vastagon visszahozta az árát.
"önmagam hite vagyok magamban"
-
dzsampi
junior tag
válasz norbert1998 #141130 üzenetére
Inkább robogót szeretnék, pont a pakolhatóság miatt
-
bacus
őstag
válasz norbert1998 #141180 üzenetére
Az, hogy 82 éves, az még nem lenne baj, ismertem olyat aki ennél idősebb volt és még jól vezetett, illetve van 30 éves is akitől el kéne venni a jogsit...
A baj, hogy egyiknek sincs önkritikája.Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
etnies
senior tag
válasz norbert1998 #141180 üzenetére
Úgy sikerült összeütközni, hogy szembe jött a motorral?
Az nagyon gáz szitu, nem is megelőzhető defenzív vezetéssel sem.
Tegnap beszéltem kosáredzésen egy fiatal sráccal, most kezdett el motorozni, próbáltam beleverni az alapokat a túléléshez.Engem úgy ütött el egy bácsika két hete, hogy gyalog voltam... nekem tolatott. Alig bírtam kiugrani a kocsi mögül, észre sem vette az egészet.
"önmagam hite vagyok magamban"
-
MODERÁTOR
válasz norbert1998 #141202 üzenetére
much more admin…
Egyetlen atombomba képes elrontani az egész napodat!
-
Micsurin
nagyúr
válasz norbert1998 #141202 üzenetére
Ez most komoly? Volt értelme pillanatnyi menstruáció miatt kiverni a hisztit.... ha valaki megérdemelte az pont a TG volt... eszem kezd megállni ez ment le pár éve az Xbox One topikban is.
MADcat Megkaptuk a saját pórázt?
---
Kassa környéként tudtok jó szállást két személynek? Akár az itthoni oldal is játszik, megint megejtenénk egy nyiregyi vadasparkot + idén már kassai állatkert + dinóparkot is. B verzió a wörthi-tó lett volna de nem igen látom arra felé mit lehetne még beszuszakolni.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
hroberto
veterán
válasz norbert1998 #141279 üzenetére
Igen, az kopásjelzőn volt. Otthon van az új gumija, úgy gondolta, hogy még egy Mátra belefér. Mondjuk az orbitális bakijuk után szerintem elég lett volna egy figyelmeztetés.
Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Mobil flották
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Vallás
- Apple notebookok
- Star Trek
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
- Windows 11
- Androidos tablet topic
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- További aktív témák...
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eredeti Mazda alufelni-garnitúra
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!