Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Pocee

    senior tag

    válasz pityaa23 #43751 üzenetére

    innen jól néz ki,szerelővel mész vagy legalább olyannal aki ért kicsit hozzá?vagy Te is vágod?

    Mr.Brightside

  • pityaa23

    senior tag

    válasz Pocee #43752 üzenetére

    Igen, szerelőt viszek magammal. Kicsit drágállom ahhoz képest, hogy 2001-es, de ha minden rendben lesz vele és sikerül alkudni akkor lehet nem várok a vásárlással.

  • pityaa23

    senior tag

    Na sziasztok, voltam megnézni a motort. Motorikusan rendben, jól néz ki, egyben van a motor, amiről nem tett említést az eladó, hogy korábban az előző tulajnál (külföldről lett behozva 2 éve )volt egy kis elcsúszás, ami városban lehetett, nem vészes, de a kipuff, meg a blokk egy része kicsit karcos. Továbbá a tank a másik felén van egy benyomódás, kb kisebb diónyi, fél centi mély, eredeti fényezés van rajta, nem feltűnő. A kormány, tükör, index csupán esztétika miatt lett cserélve, a régieket eladta. Továbbá a képen látható dobozt és doboztartót is már eladta. (Ez számomra fura, én a hirdetésbe beleírtam volna, ezek sem olcsó mulatságok.) Szerelő ismerősöm szerint gumicserés, bár még épp egy szezont kibírna, de nem javasolja. E mellé még jön lánc, meg lánckerék meg ami ezzel járna csere. Ez így kb 100-110 Ezer plusz nekem rögtön. A műszaki februárban lejár meg én még meg akartam vele dumálni hogy az eredet vizsgát intézze el, mert jogsi nélkül én nem tudom hurcibálni a gépet, így mondtam neki 550-et. Válasz az volt, hogy a műszakit bevállalja, de az eredetvizsgát már nem fizeti. Nekem így 700-ban illetve 720-ban ha én fizetem az eredetvizsgát, lenne a motor átpapírozva. Ennyit szerintetek ér ez? Azzal kell még számolnom, hogy a világ végén lakok, ha csak pestre fel kell utazzak nézelődni nekem rögtön 30 ropi egy út. 3-4x megindulok motort nézni az sem kevés összeg. Viszont elsietni nem akarok semmit, hülyeségbe belemenni, drágán szart vásárolni nem akarok, akkor inkább várok vele.
    Esztétikailag élőben viszont nagyon baba a gépezet, az én alacsonyságomhoz (168cm) is tökéletesen jó ez a moci.

    [ Szerkesztve ]

  • pityaa23

    senior tag

    válasz Ferdzsoo #43848 üzenetére

    Van még a jogosítvány kézhezvételig 3-4 hónapom, az alatt csak találok színben és állapotban megfelelőt. :) Jövő héten még körülnézek a közelebbi városban, az egyik benzinkúton árulnak motorokat, hátha látok ott más színben is. Meg ha legközelebb mennem kell valamerre, előtte meglesem a motoros boltokat, lehetőségeket és ott is nézelődök. A szerelő ismerősöm is járja folyamatosan az országot, lehet mondom majd neki is, hogy ha lát valamit akkor szóljon. Volt már nem olyan szép és most nagyon szép autóm, bringám és jó lenne, ha a motor is olyan lenne, hogy csak simán öröm legyen ránézni. Szeretem ezt az érzést, ennyi. :)

  • polimorf

    tag

    válasz Czimby #43936 üzenetére

    A szerelőm mindíg Motul 5100-ast tesz bele és ezzel reccsen mikor már közeleg az olajcsere.

    Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!

  • válasz Xaels #44047 üzenetére

    Én meg leengedtem a benyát, kisebb szívás a szerelőnek az 5kg mint a közel 20. :D
    Kap új gumát is előre, rendes listát írtunk annyi minden lett végül. Az olajcsere rám marad viszont.

    [ Szerkesztve ]

  • Pocee

    senior tag

    válasz Zin #44330 üzenetére

    Gyertya illetve karbiszinkron asszem 24000nél kell ha jól emlékszem,szelephézag nekem nem is volt legalábbis a szerelő nem szólt hogy csinálta volna.olajcserénél olaj-levegő szűrő olaj.

    Mr.Brightside

  • Egy jó tanács! Ha hív a szerelő, tehát ha látod, hogy ő hív, keress magadnak egy széket. Ülj le, helyzed magad kényelembe és csak utána engedd beszélni. :))

  • Herczi

    senior tag

    válasz Xaels #44544 üzenetére

    Februárban megy szerelőhöz, akkor lesz motorikusan rendbe rakva. Március a külső. 30-40k körül van a festése egyébként (volt szomszéd): [link]

  • -Mosquito-

    őstag

    válasz polimorf #45235 üzenetére

    Igen,meg szokott nyúlni használat közben, ezért is kell után/állítani. Kuplung, bowden oké akkor elképzelhető váltó a lúdas. Bár nem látom/hallom ez így távgyógyászat. :F. Szerelőnek meg kéne mutatni.

    Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]

  • Pocee

    senior tag

    válasz polimorf #45241 üzenetére

    Azért mielőtt bowdent rendelnél,nem árt tisztázni,hogy attől,hogy a feszítőd ki van tekerve tökig,a bowden megfeszül amikor elkezded húzni vagy csak az utolsó fél centin dolgozik?
    mert ha már kezdetben feszes akkor nem a bowdennel van baj,hanem van egy olyan jelenség,hogy a kuplungkosár "lábai" berágódnak és oda befeszülnek a lamellák és a szerkezet nem tud szétoldani és ezért megy a motor,persze nem biztos,hogy Nálad ez van,csak lehet,elméletileg ezt egyszer biztos,hogy ki lehet reszelni(crossnál legalábbis ki szokták),szóval ha húzós az ára azért kérdezd meg ezzel kapcsolatban szerelőd,mert ez javítható,ha véletlen ez lenne a baj.

    45235: az hogy álló helyzetben nem veszi az egyest nem jelent semmit,olyankor a kuplung nem funkcionál hiába húzgálod,valószínűleg olyan pozícióban állt le a váltó,hogy az egyes nem kapcsolható,ha elkezded tolni a motort és folyamatosan nyomod a váltót egyesbe akkor szépen beleugrik,legalábbis nekem sokszor volt már így,járó motornál meg ha az ember "csendben" akarja betenni egybe akkor kicsit megtolja magát és úgy teszi be,sokkal finomabban veszi.

    [ Szerkesztve ]

    Mr.Brightside

  • polimorf

    tag

    válasz Pocee #45243 üzenetére

    Hálásan köszönöm a segítséget :R
    Ez a reccsenés szép fokozatosan lett egyre hangosabb, csúnyább, kb fél év alatt.
    Azt hiszem el kell vinnem a szerelőhöz, mert én nem merem szétszedni a kuplungot.
    Azt tudom, hogy a bowden 15-20 euró, de amiről beszéltél "reszelés" ha nem reszeli hanem cseréli az kb mennyibe fájhat?

    [ Szerkesztve ]

    Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!

  • Bogyó bá'

    nagyúr

    Én most értem haza egy 85 km-es karikáról. Jó hír és rossz hír is van: az MZ-kormány bevált az ökörszarvas helyett, eddig mindig 50-60 km-enként meg kellett álljak kinyújtóztatni az elült testrészeimet, most a 85 km simán lement megállás nélkül, és még egy húszast tuti bírtam volna, ha nem fagyok szét a motoron "nyárias" göncömben. :K
    A rossz hír: a nagy nehezen másfél éve - egy pesti Honda szerelő közreműködésével - a japán gyártól ajándékba kapott eredeti Honda fordulatszámmérő spirálom eddig tartott, újfent megadta magát. Élt kb. 12e km-t. R.I.P. Pótolhatatlan veszteség ez számomra... :O

    Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...

  • DigitXT

    félisten

    válasz Ferdzsoo #45420 üzenetére

    Kb. nyomta ki a tömítéseken.:D De legalábbis jobban zabálta, pedig
    pont azért rakta bele anno a szerelő a 10W40 helyett, hogy ha csak
    annyi a baja, hogy kicsit kopott a henger, akkor ez jót tesz neki...:DDD
    Erre mondták a fórumtársak, hogy motort nem olajjal szerelünk.:R

    De neked amúgy teljesen igazad van, ha mindkettő viszkozitás gyári
    ajánlás nálatok, akkor nyugodtan mehet bele a 10W40 is. (Nálam ez
    a 10W50 már túl volt az ajánlotton - csak azért gondoltam, említem.)

  • DigitXT

    félisten

    válasz Kolondrum #45479 üzenetére

    Most hoztad el a szerelőtől, nem? Ha elqrt rajta valamit, akkor "verd le" rajta.:W
    (Nem mondanám, ha nem láttam volna már ilyet, hogy a szerelőtől elhozott motor
    egészen más hibákat produkált, mint amikor odavittem - egyet javít, egyet ront.:DDD)

  • -Mosquito-

    őstag

    válasz Something_ #45504 üzenetére

    Jah a Képeset olvastam én is,ennyi fotelből szerelőt.. :D

    Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]

  • válasz Czimby #45523 üzenetére

    Figyu, lehetőségeim korlátozottak, lábon kell elvinni. Pár tippet kaptam amit előzetesen a mai napról leszűrve azt fogják hozni, hogy nem hajtókat meg miegymás. Ezt is kipróbálom. Füstölni füstöl mióta nálam van, de csak hidegben és csak még fel nem melegszik. Azt, hogy most mit csinál megmondom őszintén nem néztem. Szépen kellemes 3-4k között 50-el elmászok vele a szerelőhöz. Más variáció nem is nagyon van, mert ő csinálta, ott a gari és soha semmi bajom nem volt vele, most hopp lett, senki sem tökéletes. Nem fog elzavarni, már beszéltem vele, csak influs a lelkem. :DD Letakartam, akku ki. Alszik. Naponta legalább 400ft-ot spórolva nekem.

  • Pocee

    senior tag

    attól,hogy most volt szerelőnél szinkronon még elbaszhatott valamit.
    Figyelj,ha tényleg benzines az az olaj,engedd le és vedd meg a legolcsóbbat,tedd bele és úgy menj el szerelőhöz,mert egy nem kent blokkban akkora károk keletkeznek 15 km alatt,hogy tényleg érdemes inkább felgyújtani.

    [ Szerkesztve ]

    Mr.Brightside

  • DigitXT

    félisten

    válasz eszgé100 #45570 üzenetére

    Ja, ha néha 0-t mutatott az nem extra baj. Ugyanaz a hiba visszafelé (nincs jel).
    Az, hogy gyorsításkor jó, egyenletes tempónál ugrál, megint arra utal, hogy vmi
    mozog a motorban, aminek nem kéne... Sanszos az a csatlakozós probléma.:K
    A viselkedés amit a szerelő előadott végtelenül szomorú: mintha magyar lenne.

  • canniball

    nagyúr

    válasz DigitXT #45620 üzenetére

    Osszatok még, persze! :D Az meg szerelős téma. :P

    https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...

  • Something_

    őstag

    válasz Laraxior #45665 üzenetére

    De ez most kék nem? Az már megkülönböztető jelzés?

    Symbian: elvitted már a szerelőhöz? Nem lesz semmi baja, valamit elcseszett rajta. Már csak azon múlik, hogy mennyire akarja bevállalni és le akar e venni újabb pénzzel.

  • Daywalker

    addikt

    válasz jaktib #45671 üzenetére

    Ha teli vagy, akkor az Ivanicsékhoz vidd, biztos jól megcsinálják, de nem lesz olcsó.
    Ha kevésbé vagy tele, de jó munkát akarsz, akkor Red Line...a szerelőjük korábban az Ivanicséknál meg a Big Bangnél dolgozott, eléggé ért a kawákhoz, mellesleg a red line is megkapta a márkaszerviz jogot, tehát...
    Ha tuning vagy egyéb elektronika akkor Esztergom és Prop tech...

    [ Szerkesztve ]

    "A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."

  • -Mosquito-

    őstag

    válasz Daywalker #45765 üzenetére

    70-90eFt-ért ne kapjak már 3,4,5 éves gumit busszus. 3+éves gumik általában akciósak szoktak lenni,ezekre szoktak rárepülni az emberek. Nem azt mondom,hogy meg lehet halni mert ilyen gumit kapsz/közlekedsz,de az új gumi az új. Szerelőm mutatott jó pár ezekből a variációkból vadi új meg 2-3éves gumit a motoron és bizony látható/tapintható volt a különbség. Minnél öregebb egy használt "új" gumi annál nagyobb lehet az esélye, hogy előfordulhat valami gixer vele. Ahogy áll,hasznalod/öregszik/kopik a gumid úgy tűnik el a szilika belőle. Amúgy ez meg nem úri/milliomos hóbort,hogy azt szeretném kapni a pénzemet amit. :P
    Béke. :R

    Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]

  • Daywalker

    addikt

    válasz -Mosquito- #45766 üzenetére

    Az új az új, ebben egyetértünk. :R De utcán nem fogod észre venni a különbséget soha és széthullani sem fog alattad, mert hamarabb elhasználod. Nem a gumi a szűk keresztmetszet az átlag motorosnál. Ha meg hülye vagy a jó gumi sem húz ki a szarból, sajnos ezt már tapasztaltam.
    A szerelőd lehet h belefutott rosszul/rosszabbul tárolt gumikba (bár azt írtad a motoron 2-3 éves, tehát használt - egyébként lenne sztorim a szerelők mindenféle alkatrész mutogatásáról...ők is pénzből élnek, ne felejtsd el).
    Mint mondtam, amit vettem Metzelert a büdös életbe meg nem mondtad volna róla mikori. Igen, akciósan, épp ez a lényeg, hogy nem 70-90, hanem 50e forintért ;) Én is tartottam tőle, de tapasztalatból mondom, hogy megvehető.

    [ Szerkesztve ]

    "A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."

  • -Mosquito-

    őstag

    válasz Daywalker #45769 üzenetére

    Szerelőm friss Dot-os gumikat szokot adni,viszont nem mindig párban adja el, mert a második gumit hozzák és azt szereli fel,közben örül az ügyfel, hogy spórolt x forintot. Aki keveset/nem használja a motorját és feltesz egy 3+ éves gumit és mondjuk 4-5év alatt járja le a ~15-20ekm-t az 7-8éves gumit fog letenni. Anakee3,PR3 most lesz PR4, ezek nem olcsó gumik. ( PR4-et 58eft vettem ősszel,/Dot 1614/ itt azért a - 25-30eft volt, igaz el is bactam azt a difit 2napos Zako gurira :B )

    Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]

  • Something_

    őstag

    válasz Kolondrum #45814 üzenetére

    GS-re is van teljesítményadó? :C Bocs, nem hagyhattam ki ;]
    Szerelő nem mondott még semmit? Mire tippel?

  • Something_

    őstag

    válasz Kolondrum #45900 üzenetére

    Amúgy ez szerintem VICC kategória, hogy szerelőnél volt a motor, elmondásod szerint rengeteg pénzt ott hagytál nála, mentél a motorral x kilométert és sanszos, hogy azon a részen van a bibi, amit a szerelő csinált, de 1 hétig nem ugrik neki, mert vannak előtte más motorok is.
    Nem úgy kéne, hogy a garancia gyanúst elővenni és megnézni, hogy mi van vele? Nem mondom azt, hogy csinálja meg egyből, de bammeg, legalább mondja meg, hogy mi lehet vele a baj, hogy a tulaj is tudja, hogy mire számíthat.
    Én gondolom hülyén ezt a dolgot vagy a Lali jól csinálja?

  • Czimby

    addikt

    válasz Something_ #45916 üzenetére

    Tisztelet a kivételnek nagyon sok a sumák és a kókányolós szerelő sajnos...

    Én ha bármit csinálok ismerősöknek mindent fényképezek, elmagyarázok stb.

    Múlt héten egy puntót csináltam, elégtek a fényszóró foglalatai!
    Hogy a fényszórót kivegyem le kell szedni a lököst ahhoz pedig a kereket is le kellett venni.

    A féktárcsa már ránézésre is durva volt, így mértem egyet 7.7mm, gyorsan katalógus.
    Az új 11mm az alsó határ 9.2!!!

    Ennyit a szerelőkről, mert a fékbetét ránézésre max 1 éves lehetett, szemrebbenés nélkül betette amikor a 2 tárcsa nevetséges 10e Ft.

    Átnéztem már a kocsit kicsit jobban, fékfolyadék még a gyári lehetett akárcsak a hűtőfolyadék, mindkettőt mondtam, hogy cseréljük le mert nem nagy összeg, de nagyon itt lenne az ideje.

    Hallottam már márkaszervizről is ahol az olajcsere, abból állt, hogy megtörölgették az olajszűrőt meg összelocsolták a beöntő környékét...

    Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.

  • Archer

    őstag

    válasz Czimby #45917 üzenetére

    Sokszor a kuncsaftok pénztelensége vagy sz@rrágosága is közrejátszik ám. Csak amit feltétlenül szükséges és az is csak az utolsó pillanatban alapon. Más kérdés, hogy ha olyan részéről van szó az autónak (fék, futómű, gumik pl.) akkor az lenne a normális, ha a szerelő már az elején kiköti, hogy vagy normálisan megcsinálja és kicseréli amit kell, vagy vigye máshova.
    Meg az a mentalitás, hogy Opelt meg Suzukit nem veszünk, mert az milyen égő már, inkább valami régi szutyok Audit vagy BMW-t mert az hűű meg haa, aztán ezer sebből vérzik de négy új gumira már nincs lóvé.
    Egy bizonyos részük meg sz@rik az egészre, csak hajtja az autót, volt olyan, kihajtom a leeresztőt csavart, aztán kifolyt kb. fél deci olaj...

    Daywalker: az esés után nem értet meg annyira helyre pakolni a gépet, hogy utcára is okés legyen vagy miért a pályagép?

    [ Szerkesztve ]

    Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.

  • polimorf

    tag

    válasz Bogyó bá' #45965 üzenetére

    Irigyellek, hogy számomra ilyen komplikált dolgokat is meg tudsz magad oldani, így nem kell szerelőhöz vinni, várni rá és a végén vastagon megfizetni. Minden elismerésem a Tiéd :R :R :R

    Nálam is készül az asszonynak szánt könyöklő a hátsó üléshez. Lényegében már kész van az én munkám, heggesztés, csiszolás, festés már csak egy kárpitoshoz kell elvinnem és bőrrel, szivaccsal behúzatni. Ha elkészül én is teszek fel képeket róla.

    Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!

  • Xaels

    félisten

    válasz canniball #46240 üzenetére

    Dehogy gond. Engem sajnos nem vígasztal. A múlt hónapban is végig motoroztam vígan amíg nem mondta a szerelő, hogy határ alattiak a fékeim. A tárcsák már a VÁMon vannak.

    PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL

  • FIREBLADE78

    addikt

    Szerintem egy vezetett szervizkönyves 2006-os évjáratú,2007 nyarán forgalomba helyezett sm610ie-t nem hinném,hogy 780k szar vétel volt. Azt kérdeztem,hogy hol az akksi,mert fingom sincs csak tippelek,este 11-kor vak sötétben nem volt kedvem szerelőst játszani illetve nincs is otthon akksi töltőm. Ha szar lenne az akksi,akkor hobgyan indult be a gyereknél hideg motorral? :U Habár lehet érdemes lenne venni egy új akksit,nem az a 12 ezren múlik,olaj csere az is végképp ajánlott,bízni nem lehet senkiben.
    Sajnos csak jó két utcát mentem vele,mert a1-es jogsim van és nem fizetnék bűntit illetve tényleg este 6-kor értem oda,pedig délelőtt indultunk,csak előtte menni kellett gerecséhez alkatrészért,ami kiderült ,hogy nem jó haverom mocijához (öreg gerecse szerint nem az a baja ) :O
    Gugliben próbáltam keresgetni,de semmi,jutubon sincs semmi,próbáltam angolul is. Remélem ma hazajutok sötétedés előtt és rátudok nézni.

    Extulajt most nem akarom zaklatni ,mert dolgozik. Ezért is kérdeztem itt,hátha tudja valaki,de ha nem akkor kénytelen leszek felhívni

    [ Szerkesztve ]

    Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4

  • Something_

    őstag

    válasz FIREBLADE78 #46330 üzenetére

    Lehet nem 300 métert kellett volna menni és vinni kellett volna egy szerelőt vagy elvinni valahova :D
    Habár én tavaly vásárláskor kb 50 métert mentem a motorral, kb 30-cal :D igaz ismerőstől vettem, bizakodtam, hogy nem csesz át :D

    [ Szerkesztve ]

  • Archer

    őstag

    válasz Daywalker #46845 üzenetére

    EBC betéteknek tényleg jó áruk van (a többihez képest), egyik ismerős olyat használ (Double-H azt hiszem) meg van vele elégedve pedig nem egy Miss Daisy habitusú. Egyébként múltkor nézegettem, Unix-nál vannak Ferodo betétek, az XRAC-ről elég jókat mondanak és akinek van Unix-os szerelő ismerőse, kedvezménnyel nagyon baráti áron hozzájuk lehet jutni.

    Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.

  • Xaels

    félisten

    válasz Bogyó bá' #46949 üzenetére

    Akkor jó. Bontóban lehet 1-2 példány elfekvőben darabokban attól függetlenül, hogy a tied az egyetlen működőképes darab. Esetleg külföldi bontóknál rákérdezni. Nekem is mondta a szerelőm, hogy ehhez már nem gyártanak gyári alkatrészt, ezért is próbálkozom megtanulni más nyelven az alkatrészek neveit és keresgetni amit lehet.

    PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL

  • Something_

    őstag

    válasz PoLizei #46990 üzenetére

    Amúgy ez sokkal jobban hangzana :D Hozd te az alkatrészt! 7000 Ft/óra. Nem tudsz alkatrészt beszerezni? Akkor akciósan 5000 Ft/óráért mi elintézzük helyetted és intézzük a garanciát is! :D

    Rákerestem és a legtöbb szerelő leírta, hogy azért drágább a hozott alkatrész, mert van egy óradíj, ami a szerelők fizetése és van egy rezsi díj, ami az alkatrész árba van belekalkulálva :D Szegények.

    Oké, gondolom sokan viszik a szar alkatrészt és van vele probléma. De akkor mondják azt, hogy én beszerelem, de ha szart hozol, akkor ha 1 órám van benne hozhatod a másikat, addig pörög a stopper és fizethetsz. De nem ez van, hogy nem akarnak vele szívni, hanem mert éhesek és keresni akarnak az alkatrészen is, nem is keveset :-)

    A másik meg, hogy olvastam valamelyik cikkben, hogy Németországban audi szervizben van beépítve kamera és nézheti a tulaj, hogy dolgozik a szerelő. Itt mikor lesz ilyen? Soha :D

    Sőőőt, képesmotoron van egy amerikai (kanadai?) csávó, aki motorszerelő. Be van webkamerázva a műhely, egész nap lehet nézni, ahogy más motorjait szereli :D Nem találok most a linket, talán Symbi tudja linkelni.

  • jaktib

    tag

    Így kell eladni egy motort! Lehet már olvastátok.
    Ez egy valódi apróhirdetés szövege.
    Érdekes a tulajdonos... :)) :))

    Felszereltség:

    Fém fékcső – fordulatszámmérő – információs kijelző – lábtartó – önindító – plexi – sport kipufogó – tárcsafék elöl – tárcsafék hátul – xenon fényszóró.

    Egyéb információ:

    Autóbeszámítás lehetséges – azonnal elvihető – garázsban tartott – rendszeresen karbantartott – törzskönyv.

    Leírás:

    Eladóvá vált idén nyáron vásárolt szeretett motorom, szeretem amikor a garázsba áll és csak nézem. Hibái: **ar az első gumi, kivan repedezve és leenged ezért jóformán el se megyek motorozni mert tele van a fa**om azzal, hogy állandóan fújkálom, hátsó nem ereszt viszont lassan cserélhető az is, mert kopik mint a kurva anyja. Karcos az idom itt-ott nagy részt a buzi előző tulaj baszta össze, alul gyors kötöző fogja össze a két oldal idomot. A plexi nem gyári mert hát az előző tulaj ezt se hagyta ki, hogy ne bassza szét, gyártattam rá egy másikat ami magasított, a széleit a fejidomon belül hozzá kell igazítani én már beleszarok nekem így is jó. Gusztustalan fo* már a lánc, de még bőven elmegy vele, a fékbetétek kopottak, de azért még használható. Kilométer óra olyan fa**úl mér, hogy lehet vele gyűjtögetni a csekkeket rendesen ha nem figyelsz, ha 50-et mutat már 65 el mész, ha 80-at már 110-el (nagyjából eddig méregettük), fordulatszámmérő jó. Műszerfalon minden visszajelző működik. Benzin visszajelző nem jelez és tartalék sincs, ugyanis nem gyári a benzincsap, hanem valami utólag rába**ott fa** tudja milyen noném kurva anyja amit valami agyoniskolázott buzi szerelt rá ugyan akkor nem folyik teszi a dolgát csak kicsit bosszantó, hogy mindig nézni kell, szóval mint a simsonnál, öngyújtóval belevilágítasz és látod mennyi van a tankba, ha szerencséd van be se gyullad a benzingőz. Indexek működnek, csak épp nem villognak csak világítanak, széllességjelzőnek jó az, mekkora fa**a gyerek leszel vele a faluba, itt is lehet alkalmazni a simsonos kéz kitartós módszert. Hülyeséget félretéve, ide csak egy relé kell, amit én már egyszer cseréltem benne, mert az idióta faszbaromállatok akiké volt a motor rátettek egy kétlábú csoda relét és gyönyörű szép transporter index izzókat összeforrasztgatva-hányva-hugyozva megalkottak egy csodás ellenállást, amit gyönyörűen körbe basztak szigetelőszalaggal és bebaszták a hátsóülés alá a relé mellé mer hogy mi a geci hagggyad már de tudunk mi működik aszt jóóóvan az hogy a beteg szamár szarná le az ilyen kezét a kurva anyjukat, szóval ja csak egy háromlábú relé kell oda, ott van szépen a három vezeték csak rádugod és gyönyörűen villog. Futómű nagy örömünkre nincs szétbaszva. Duda lámpa többi faszság kapcsolók jók. Önindtó szépen működik, és elmondhatjuk, hogy az akksi se egy régi fajta szóval ezekkel nincs baj. Balos tükör megvan amihez csak egy tükörtalp kell és mehet a helyére, remélem ezek után már mondanom sem kell, hogy az előző tulaj kezemunkája van abban is há bassszunk neki egy kis szilóóót oszt jóóvan az úgy se állítgatod soha meg amúgy is miagecinek tüköör faszt nézelődsz motorozás közbe. Adok a motorhoz egy H1-es xenon tompított fényszóró szettet, trafóval égővel, bár kétlem, hogy működne ezek után. Na ennyit a külalakról, ez a pár apróság van, egyikse komoly probléma kis pénzből megoldható vagy ha leleményes vagy még abból se, csak én pont telibe**arom-hugyozom az egészet. Összességében a motor nem szép, de legalább csúnya. Viccet félretéve, nem csúnya, de vannak hibái. Most jöjjön az ami jó benne: Ja olyan nincs! . na azért mégis akad A blokk, természetesen ez is a vásárlástól számított egy hétenbelül bemutatkozott nekem, mi a ge*i is történt volna ha legalább az nem szarik be. Hajtókaros lett kiütötte a blokkot, a darabok elrendezték a dolgot a váltóba is, a hibára való tekintettel komplett külföldi blokkot vettem bele, így a motorszám is maradt a régi. ( régi blokkból kiárultam VOLNA a használható dolgokat, de mivel az nem maradt a tákolmány összebaszott blokkba amiben még a tömítés is spirálfüzetből volt vágva és olajat se sokat látott szegény, így vittem szépen a méhtelepre ezerötszázkemény pénzért vasárba beszámolták mert basztam rá arra is, hogy megtisztítsam, na jó azért maradt belőle egy rozsdás gyújtás, lötyögő bendix, olajpumpa, kuplung dekli, régi henger és a régi főtengely amit oda is adok hozzá a gecibe, bár ha nem izgulsz arra, hogy alkatrészeket dugdosol a picsádba, felesleges, mert másra úgyse jó ) Amit vettem bele: 2002-es blokk, hibátlan főtengellyel, kuplunggal, váltóval, gyújtással, önindítóval, ( 60e ) Hengert itthon vettem rá 2003-as első hónolást kapta meg, vadi új vertex dugattyúval. ( 25e henger, 25e dugó ) Csapágyak, szimeringek ( 8e ), tömítés szett (12e ), olaj természetesen új, ami kell még egy új kuplung bowden, mert ami van kicsit már nehézkesen teszi a dolgát. Imádtam a buzi alkatrészekért szaladgálni fel-alá, hogy rohadna meg az egész. Szóval ezek után gecire mentem vele vagy 500-600km és rájöttem, hogy nekem ez nem kell és most ne gondoljunk arra, hogy azért mert biztos **ar lett, mert nem azért ba**tam bele ennyit pénzt ebbe a kis százhuszonötös ge*itartályba, hogy **ar legyen, a blokk most HIBÁTLAN lett. Nagyon jól motorozható, csak egyszerűen nekem már gyenge kis fo*. A motort 220-ért sózta rám az fa**rágó buzi akitől vettem, szépen leírtam mennyit költöttem bele, amiben a szerelő munkadíját és az én idegi állapotomra szolgáló kártérítést bele se írtam, meg persze még volt pofám át is íratni 35 ezerért, ahelyett, hogy gyújtottam volna fel a pi**ába és betonoztam volna bele a járdaalapba. Ezért eladom a ge*ibe mert utálom nézni is, jövőre veszek egy nagyobbat remélem nem ekkora fa**rágó patkánytól. Az árából úgyis alkudnak amit le is **arok, de ez van ez az ára, ebből egy forintot se engedek. Valakinek aki szeret egy kicsit szerelgetni biztos megéri egy kicsit foglalkozni vele és utána lesz egy full-full hibátlan motorja, ami tuti nem áll meg alatta. Azt is telibe le**arom, ha nem veszi meg senki, kitolom hátra lelocsolom benzinnel és felgyújtom a fa**omba, olyat még úgyse láttam élőben. Törzskönyv van, forgalmi van, rendszám van, érvényes műszaki 2014. szeptemberig van. Rendezve vannak a buzi papírjai is. Több képet küldök e-mailben, csak ide ba**tam feltölteni. E-mailben válaszolok a további kérdésekre. Autó csere/beszámítás érdekel, e-mailben várom az ajánlatokat képekkel, leírással. Wartburg barkas trabant kis traktor kis bicikli tricikli egykerekű kutya macska disznó ló tojás kukorica zsák krumpli maláj kurva (na jó az talán) egyéb ba**om nagy fa**ságok KURVÁRA nem érdekelnek meg se keres ilyen fa**ságal ba**d meg!

    [ Szerkesztve ]

  • canniball

    nagyúr

    TÖF-tervezet véleményezésre:

    "A vezetői engedély kategóriákról
    Jelenleg az alábbi kategóriák vannak érvényben:
    - AM kategória: maximum 50 cm³-s, maximum 4 kW/5 LE-s és maximum 45 km/h-s sebességet elérni képes segédmotorkerékpár vezethető vele. Ezzel a kategóriával külön topik foglalkozik: Mindent a robogókról / kis motorokról!
    - A1 kategória: maximum 125 cm³-s és maximum 11 kW/15 LE-s motorkerékpár vezethető vele. Mindkettőnek teljesülnie kell (!), ha bármelyik átlépi a megengedett határt akkor az A1 kategóriára érvényes jogosítvánnyal az adott motor nem vezethető.
    - A2 kategória: maximum 35 kW/48 LE-s, de 0.2 kW/kg arányt meg nem haladó motorkerékpár vezethető vele. Hengerűrtartalomra vonatkozó korlátozás ebben a kategóriában nincs.
    - A kategória: azaz a korlátlan kategória.

    Amennyiben most szerezted a jogosítványt ne feledd: a sikeres vizsga még nem jelenti azt, hogy tudsz is motorozni, úgyhogy légy óvatos! Javasolt egy vezetéstechnikai tréninget elvégezni, az olcsóbbaktól a drágábbakig széles palettán mozog ezen szolgáltatás köre, illetve alkalmanként szoktak lenni ingyenes tréningek is. Természetesen egy ilyen tanfolyamon sem fogsz mindent tudást megszerezni és persze enélkül is van motoros élet, de olyan dolgokat tanulhatsz melyeket másképp csak hosszú idő és sok kilométer alatt.

    A motorvásárlásról
    Régi jó tanács, hogy érdemes kisebb géppel kezdeni, majd fokozatosan haladni a nagyobbak felé. Manapság azonban egy-egy csere nem kis összeget emészt fel és nem mindenki engedheti meg magának ezt a fokozatosságot. Ha te is így vagy vele és dilemmában vagy, mert a kinézett gép adatlapján 100+LE szerepel ne ijedj meg! Ha van önkontrollod nyugodtan nézelődj tovább, többen is ilyen erős vason kezdték nagymotoros pályafutásukat. Általános tapasztalat, hogy alacsony fordulatszám esetén az erősebb motorok is jól kezelhetők és csak magasabb fordulaton "jön ki belőlük az állat".
    Ami viszont fontos: ilyenkor mindenkinek "viszket a tenyere", de ne hozz elhamarkodott döntést, az később nagyon sokba kerülhet! Nézd meg jól a hirdetéseket, ha valaki arra sem képes vagy hajlandó hogy pár értelmes mondatot írjon és/vagy feltöltsön néhány képet, akkor nem biztos, hogy tőle kéne vásárolni. Ha vannak képek vesd össze a gyári fotókkal, amennyiben valami nem passzol és az eladó váltig állítja, hogy minden gyári akkor az már gyanús kell legyen. Persze olyan motor szinte nem létezik ami még egyszer sem dőlt, ez ne riasszon el! A kérdés csupán az, hogy ezt miként orvosolták (rendesen összerakták vagy csak tákolták) és hogy elismerik-e.
    Ha a hirdetés alapján korrektnek tűnik az ajánlat és elmész megnézni a vasat, akkor (amennyiben vásárlási szándékkal mész) vigyél magaddal egy szerelőt vagy olyat akinek legalább valami sejtése van arról mit kell nézni. Téged valószínűleg úgyis elvarázsol a csillogás, de ami esztétikailag teljesen korrekt annak a műszaki állapota is lehet tragédia, úgyhogy jó ha látja egy hozzáértő is. Ha ezt nem tudod megoldani akkor itt vannak
    Persuader tanácsai használt motort vásárlóknak:
    ...

    Amennyiben ez alapján is minden jónak tűnik megkérheted az eladót, hogy hozza el egy általad megjelölt szerelőhöz aki átnézi mielőtt megvásárolod (ha még nem ismersz egyet sem akkor keress valakit, tulajdonosként úgyis szükséged lesz rá).

    Ha megszületett a végleges döntés, de ott és akkor nem köttetik meg az üzlet, akkor fizethetsz előleget vagy foglalót. A kettő közti különbség, hogy foglaló esetén ha te gondolod meg magad akkor nem kapod vissza a pénzed, ha az eladó lép vissza akkor pedig ő az összeg dupláját fizeti vissza számodra. Előleg esetén ha bármelyikőtök meggondolná a dolgot egyszerűen visszakapod a pénzed. Ha biztos vagy a dolgodban akkor tehát érdemes lehet a foglalót választani. Persze legyen "lepapírozva"!

    Amikor az adás-vételre kerül a sor az alábbiakra lesz szükség:
    - az adás-vételi szerződés négy példányban: egy az eladóé, egy a tiéd, kettőt pedig az okmányirodában fognak kérni
    - a motor forgalmi engedélye: ezt vinned kell az okmányirodába, ahol bevonják és ott helyben kiállítják a nevedre az újat
    - a motor törzskönyve: ezt szintén az okmányirodában bevonják és később kapod postán az újat
    - az eredetiségvizsgálatra: megbeszélés tárgyát képezi, hogy az eladó vagy a vevő intézi; az erről szóló iratot a többivel együtt az okmányirodába kell vinned
    - amennyiben "lábon" szeretnéd hazavinni a motort akkor szükséged lesz kötelező gépjármű-felelősségbiztosításra is. A megkötésének nem feltétele hogy te légy a tulajdonos, így akár már korábban is intézheted, de ott a helyszínen is megteheted ezt online. Ha enélkül indulsz útnak és valami történik, akkor saját erőből kell helytállnod. Illetve ha halogatod a biztosítás megkötését, akkor az adás-vétel dátumától számolva minden egyes nap után fedezetlenségi díjat kell fizetned.

    Ha megtörtént az adás-vétel 15 napod van arra, hogy a felsorolt iratokkal (és persze a személyiddel, valamint a lakcímkártyáddal) befáradj az okmányirodába és bejelentsd a tulajdonosváltást.

    Javasolt, hogy egy szerelőt is látogass meg, ha már a vásárlás során látta a gépet akkor azért, ha még nem akkor azért; ha mást nem legalább az alap dolgokat (pl. olajat) érdemes lecseréltetni.

    A védőfelszerelésekről
    Ha megvan a gép ne feledkezz el a védőfelszerelésről sem! Motoron egy baleset esetén jóval védtelenebb vagy mint pl. egy autóban, adott esetben ami ott csak egy-két sérült elem az motoron ülve súlyos sérüléseket jelenthet. Azt természetesen nem mindenki teheti meg hogy erre is egy vagyont költsön, de vannak olcsóbb megoldások is, a lényeg hogy valamiféle védőfelszerelés mindenképp legyen rajtad, mert "rövidnadrág-póló-papucs kombóban" szó szerint az életeddel játszol!
    HGabor89 tanácsai
    Coming soon

    Topiclakók motorjai:
    ..."

    Az olajcserén kívül mit kéne még megemlíteni a vásárlás utánra? Mit rontottam el? Mi maradt ki? Jöhetnek a megjegyzések!

    [ Szerkesztve ]

    https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...

  • Xaels

    félisten

    válasz sznorbert86 #47562 üzenetére

    Ez valami összetákolt Hornet? Egy szerelővel átnézetetném a helyedben. Ha motorikusan rendben van akkor a többi relatív olcsón helyreállítható.

    PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL

  • canniball

    nagyúr

    válasz Something_ #47503 üzenetére

    TÖF-tervezet v2 véleményezésre:

    "A vezetői engedély kategóriákról
    Jelenleg az alábbi kategóriák vannak érvényben:
    - AM kategória: maximum 50 cm³-s, maximum 4 kW/5 LE-s és maximum 45 km/h-s sebességet elérni képes segédmotorkerékpár vezethető vele. Ezzel a kategóriával külön topik foglalkozik: Mindent a robogókról / kis motorokról!
    - A1 kategória: maximum 125 cm³-s és maximum 11 kW/15 LE-s motorkerékpár vezethető vele. Mindkettőnek teljesülnie kell (!), ha bármelyik átlépi a megengedett határt akkor az A1 kategóriára érvényes jogosítvánnyal az adott motor nem vezethető.
    - A2 kategória: maximum 35 kW/48 LE-s, de 0.2 kW/kg arányt meg nem haladó motorkerékpár vezethető vele. Hengerűrtartalomra vonatkozó korlátozás ebben a kategóriában nincs.
    - A kategória: azaz a korlátlan kategória.

    Kötelező olvasmány jogosítvány előtt állóknak és friss jogsisoknak: http://www.motorozzesszel.hu/
    Nagyon sok hasznos dolgot tartalmaz ez a kis összefoglaló a ruházatról, vezetéstechnikáról és a közlekedésbiztonságról.

    Amennyiben most szerezted a jogosítványt ne feledd: a sikeres vizsga még nem jelenti azt, hogy tudsz is motorozni, úgyhogy légy óvatos! Javasolt egy vezetéstechnikai tréninget elvégezni, az olcsóbbaktól a drágábbakig széles palettán mozog ezen szolgáltatás köre, illetve alkalmanként szoktak lenni ingyenes tréningek is. Természetesen egy ilyen tanfolyamon sem fogsz mindent tudást megszerezni és persze enélkül is van motoros élet, de olyan dolgokat tanulhatsz melyeket másképp csak hosszú idő és sok kilométer alatt.
    Vezetéstechnikai tréningek (a teljesség igénye nélkül) :
    http://www.safety-hungary.hu/hu
    http://riliclub.hu/
    http://www.vezetestechnikaicentrum.hu/

    Ha netán ki szeretnéd próbálni magad versenypályán, akkor erre is lehetőséged nyílik, már akár 5000 Ft/fél naptól. Itt is sok mindent lehet tanulni, felesleges közúton száguldozni, hogyha van erre kialakított pálya.
    http://www.kakucs-ring.hu/
    http://birizdokart.hu/gokart-stadion/arak
    http://www.euroring.hu/araink/
    http://palyamotorozas.hu/hu/static/pannonia_ring/
    http://www.hungaroring.hu/hu/elmenyprogramok/motoros-nyiltnap

    A motorvásárlásról
    Régi jó tanács, hogy érdemes kisebb géppel kezdeni, majd fokozatosan haladni a nagyobbak felé. Manapság azonban egy-egy csere nem kis összeget emészt fel és nem mindenki engedheti meg magának ezt a fokozatosságot. Ha te is így vagy vele és dilemmában vagy, mert a kinézett gép adatlapján 100+LE szerepel ne ijedj meg! Ha van önkontrollod nyugodtan nézelődj tovább, többen is ilyen erős vason kezdték nagymotoros pályafutásukat. Általános tapasztalat, hogy alacsony fordulatszám esetén az erősebb motorok is jól kezelhetők és csak magasabb fordulaton "jön ki belőlük az állat".
    Ami viszont fontos: ilyenkor mindenkinek "viszket a tenyere", de ne hozz elhamarkodott döntést, az később nagyon sokba kerülhet! Nézd meg jól a hirdetéseket, ha valaki arra sem képes vagy hajlandó hogy pár értelmes mondatot írjon és/vagy feltöltsön néhány képet, akkor nem biztos, hogy tőle kéne vásárolni. Ha vannak képek vesd össze a gyári fotókkal, amennyiben valami nem passzol és az eladó váltig állítja, hogy minden gyári akkor az már gyanús kell legyen. Persze olyan motor szinte nem létezik ami még egyszer sem dőlt, ez ne riasszon el! A kérdés csupán az, hogy ezt miként orvosolták (rendesen összerakták vagy csak tákolták) és hogy elismerik-e.
    Ha a hirdetés alapján korrektnek tűnik az ajánlat és elmész megnézni a vasat, akkor (amennyiben vásárlási szándékkal mész) vigyél magaddal egy szerelőt vagy olyat akinek legalább valami sejtése van arról mit kell nézni. Téged valószínűleg úgyis elvarázsol a csillogás, de ami esztétikailag teljesen korrekt annak a műszaki állapota is lehet tragédia, úgyhogy jó ha látja egy hozzáértő is. Ha ezt nem tudod megoldani akkor itt vannak
    Persuader tanácsai használt motort vásárlóknak:
    ...
    Amennyiben ez alapján is minden jónak tűnik megkérheted az eladót, hogy hozza el egy általad megjelölt szerelőhöz aki átnézi mielőtt megvásárolod (ha még nem ismersz egyet sem akkor keress valakit, tulajdonosként úgyis szükséged lesz rá).
    Ha megszületett a végleges döntés, de ott és akkor nem köttetik meg az üzlet, akkor fizethetsz előleget vagy foglalót. A kettő közti különbség, hogy foglaló esetén ha te gondolod meg magad akkor nem kapod vissza a pénzed, ha az eladó lép vissza akkor pedig ő az összeg dupláját fizeti vissza számodra. Előleg esetén ha bármelyikőtök meggondolná a dolgot egyszerűen visszakapod a pénzed. Ha biztos vagy a dolgodban akkor tehát érdemes lehet a foglalót választani. Persze legyen "lepapírozva"!
    Amikor az adás-vételre kerül a sor az alábbiakra lesz szükség:
    - az adás-vételi szerződés négy példányban: egy az eladóé, egy a tiéd, kettőt pedig az okmányirodában fognak kérni
    - a motor forgalmi engedélye: ezt vinned kell az okmányirodába, ahol bevonják és ott helyben kiállítják a nevedre az újat
    - a motor törzskönyve: ezt szintén az okmányirodában bevonják és később kapod postán az újat
    - az eredetiségvizsgálatra: megbeszélés tárgyát képezi, hogy az eladó vagy a vevő intézi; az erről szóló iratot a többivel együtt az okmányirodába kell vinned
    - amennyiben "lábon" szeretnéd hazavinni a motort akkor szükséged lesz kötelező gépjármű-felelősségbiztosításra is. A megkötésének nem feltétele hogy te légy a tulajdonos, így akár már korábban is intézheted, de ott a helyszínen is megteheted ezt online. Ha enélkül indulsz útnak és valami történik, akkor saját erőből kell helytállnod. Illetve ha halogatod a biztosítás megkötését, akkor az adás-vétel dátumától számolva minden egyes nap után fedezetlenségi díjat kell fizetned.
    Ha megtörtént az adás-vétel 15 napod van arra, hogy a felsorolt iratokkal (és persze a személyiddel, valamint a lakcímkártyáddal) befáradj az okmányirodába és bejelentsd a tulajdonosváltást.
    Javasolt, hogy egy szerelőt is látogass meg, ha már a vásárlás során látta a gépet akkor azért, ha még nem akkor azért; ha mást nem legalább az alap dolgokat (pl. a folyadékokat) érdemes lecseréltetni.

    A védőfelszerelésekről
    Ha megvan a gép ne feledkezz el a védőfelszerelésről sem! Motoron egy baleset esetén jóval védtelenebb vagy mint pl. egy autóban, adott esetben ami ott csak egy-két sérült elem az motoron ülve súlyos sérüléseket jelenthet. Azt természetesen nem mindenki teheti meg hogy erre is egy vagyont költsön, de vannak olcsóbb megoldások is, a lényeg hogy valamiféle védőfelszerelés mindenképp legyen rajtad, mert "rövidnadrág-póló-papucs kombóban" szó szerint az életeddel játszol!

    Új ruha/felszerelés vásárlása esetén ajánlott oldalak:
    Alpinestars - http://www.auner.hu/, http://www.aunergyor.hu/, www.pardi.hu
    Spidi, Sidi, XPD - www.motorline.hu
    Spyke, TCX, X-lite, Nolan, Schubert - www.euromotor.hu
    Dainese - www.karasna.hu
    Mugen Race, Berik. Arlen Ness - www.superzone.hu
    Shoei, Imet - http://www.imet.hu/
    Icon - http://motopartsshop.hu/
    Bering - http://www.fokt.hu/
    Forcefield, Kriega - www.protektorok.hu
    Puma - http://www.dangerbikes.hu/
    Clover, Caberg, Arai: http://motoroazis.hu/
    http://www.parilla.hu/
    http://www.darazsgarazs.hu/
    http://www.kelomotor.hu/
    Használt ruha/felszerelés vásárlása esetén ajánlott oldalak:
    www.olx.hu
    www.jofogas.hu
    www.vatera.hu
    http://www.kepesmotor.hu/motoros_ruhazat/

    Topiclakók motorjai:
    ..."

    Vélemények, ötletek, kiegészítő megjegyzések?

    [ Szerkesztve ]

    https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...

  • V.Stryker

    nagyúr

    Egy kis műszaki kérdés gsx750f-ről. A haveromnak volt egy, újonnan vette, beletekert 160ezret mire eladta. Beszéltem vele a karbantartásokról, mikor mit,stb. Szóba került a vezérműlánc csere...azt mondja, neki 120ezernél cserélték, ahogy a szelepszár szimeringeket is. Azt tudni kell, hogy ő napi szinten használta, télen is ha nem volt hó.

    Na és akkor a hirdetéseknél találok normálisnak mondható motort, normális eladóval és akkor írja, hogy harmincakárhányezernél volt vezérléscsere. :Y :F HOgy a f.szba lehet, hogy egyiknél 120-nál cserélik, a másiknál 30-nál? túlszervizelés? átcseszős szerelő? hazug eladó? :U

    Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.

  • Pocee

    senior tag

    agyrém amit műveltek ezzel a kitaláljuk mennyi km van a motorban,elmész megnézed szerelővel tetszik-tetszik veszed vagy nem,kész,az egyik olyan okos hogy kép nélkül megmondja hogy a 30.000 az 130000,külön gratula neki,nem kell urban legendekre hagyatkozni,ha nem hiszel valamiben megnézel egy gépkönyvet ahol világosan le van írva mit mikor kell cserélni,abból már lehet következtetni.kb 15 motorom volt eddig ebből egy volt vadiúj,2 volt simson a többi japán és soha egyel sem faragtam be,a krossz összeomlott alattam,de mindet úgy vettem/vettük és olyan árban,hogy tudtam/tudtuk hogy mire lehet számítani.
    Ha nem bízol magadban vagy az eladóban viszel egy szerelőt és pont.miért kell hetente ezen rugózni?
    megjegyzem soha nem vittünk szerelőt,apámmal mindig meg tudtuk ítélni motor/küllem/eladó alapján,hogy érdemes e megvenni.

    Mr.Brightside

  • Daywalker

    addikt

    válasz Czimby #47699 üzenetére

    Most nem értem miért probléma, hogy megkérdezte, hogy talán eladó-e. Az én fejemben is többször megfordult, hogy vajon eladják-e, hiszen miért tartogatnák, ha nincsen ki használja vagy nem akarja senki használni? Nem követett el szentségtörést ezzel a kérdéssel, semmi erős nem volt benne. Ne legyetek már ennyire kdnp-sek :N

    Vezlánccsere: sok gépnél nem írnak konkrét időpontot/km-t a cserére, hanem amikor szelephézag ellenőrzés van, akkor nézik a nyúlását is és a feszítő pozícióját. Amikor kell akkor cserélik, ez motoronként változó. Van ahol a feszítő fossa el magát és láncot (IS) cserélnek a hozzá nem értő barkács szerelők...a 30e viszont mindenképp kevés, még ha fingatva van akkor is, főleg az nem is kihegyezett motor. A zx9-nél is általában 100e körül kell cserélni...(ekkor az okosok javasolják a blokk szétszedését is, ugyanis a gyári végtelenített láncot elvileg csak úgy lehet cserélni - persze meg lehet okosítani - és akkor ki kell/lehet takarítani az olajozófuratokat stbstbstb).

    Integra kép: vissza kéne nézni a topikot hátha megvan nagyobb felbontásban...de majd megnézem a másik gépem hátha azon rajta van.

    [ Szerkesztve ]

    "A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."

  • Something_

    őstag

    válasz -Mosquito- #47748 üzenetére

    Nem a boltban voltam, hanem szerelőnél, aki kicserélte a vizet. Aztán elugrottam egyik ismerősömhöz, nem esett az eső. Aztán hazafele indultam, akkor sem esett, útközben jött rá. De mindegy, túléltem :D

  • Something_

    őstag

    válasz Daywalker #47751 üzenetére

    Na jó, csak a két oldala, mert a hűtő is ki lett véve :D
    Ugyan ezt mondta a szerelő is, hogy a unixos víz is jó lett volna 900 ft-ért :D

    Na erre mondjál még valamit, kb 1 óra alatt felvettem a kapcsolatot a GSG gomba importőrével :D
    Lehet csak 1 oldalra is venni gombát, esetemben két fajta gombát is lehet a jobb oldalra venni, míg bal oldalra csak egy féle van, de az ugye van nekem is.
    Szóval bal oldalon ez a gomba van:

    Jobb oldalra van két fajta gomba, ezt a gyári fedél helyére kell becsavarozni, ez nekem azért lenne jó, mert nem kell fúrni az idomot. Viszont esésnél nem nyomja be a fedelet? :O

    Ezt még amit fúrni kéne:

  • Genesistibi

    tag

    válasz Kolondrum #48035 üzenetére

    Nem lovagoltam rajta, de csak normális ha először azt nézem meg ami a közelben van. Az meg már az oviban sem érdekelt mi a menő, én mindig azt csináltam ami nekem tetszett...

    Másik "nagy" problémám, hogy Szombathelyen megszűnt a hivatalos Honda szervíz,márkaképviselet. Azért szerencsére van egy jó "hobbi szerelőm".

  • Daywalker

    addikt

    válasz Ribi #48072 üzenetére

    Akkor kell cserélni, amikor a hézag határon van. Én minden komolyabb szervizelésnél megnézettem. Öregek voltak a gyertyák, bajuk sem volt, de a szerelő azért kicserélte. Semmi változás nem volt. Szóval a kor valóban nem számít :DDD

    [ Szerkesztve ]

    "A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."

  • -Mosquito-

    őstag

    válasz V.Stryker #48092 üzenetére

    Sosem értettem meg,hogy egy szerelőt egyesek akár 50-100km-ről is felkeresnek,míg valakinek kb +10-20km már nagy gondot jelent... :U

    Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]

  • Laraxior

    titán

    Mesélte a szerelősrác, hogy volt aki csak a kapuig jutott, olyan lendülettel indult kifelé :D

    Az idei szezont már kibírja a hátsó, majd év végén kap az is egy ilyet és akkor le van tudva jó időre. :C

    "Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."

Új hozzászólás Aktív témák