Hirdetés
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- iPhone topik
- Magisk
- Dupla fejezetet nyitott a Huawei Mate XT a mobilok történetében
- Apple Watch
- Motorola Edge 50 Ultra - szépen kifaragták
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Huawei Watch GT 5 Pro - egészség + stílus
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
Hirdetés
-
Őszi WTCR-es AC bajnokság az Elantra/Cupra duóval okt.3-án rajtol!
lo Az idei őszi Assetto Corsa bajnokságunkban, a jelenkori túrautós bajnokság krémjét, a WTCR-es autókat keltjük életre....
-
SWORD ART ONLINE Fractured Daydream - Elindult a nyílt teszt
gp Az open béta rajtjával együtt a készítők egy hosszabb gameplay videóban magyarázzák el, hogy mire számíthatunk a játéktól.
-
Füstös rózsaszínben is elérhetők a Sony csúcsmodelljei
ma Az 1000X szériás fül- és fejhallgató kapott egy nőiesebb opciót.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integra
titán
válasz canniball #25680 üzenetére
igen, ennyire halott a piac jelenleg. ezért van az, hogy bemész a boltba, 3.8misi listaár és azt mondod, hogy kp 2.9, kell? azt mondják, nem, de 3-3.1-ért viheted.. és akkor még mindig kerestek. valszeg ez a vfr is első gyártási éves lehet
igazsághoz az is hozzá tartozik, hogy korábbani is a vicc hitelkonstrukciók miatt pörgött a piac.[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
fagylalt
senior tag
válasz canniball #25926 üzenetére
Hallottam, hogy kényelmetlen, de melyik sportmotor nem?
(#25927) Buster17:
Ki kell, hogy ábrándítsalak, de (sajnos) nem tetszik, pedig sokan javasolták már.(#25928) Daywalker:
Nem nagyon méregetem magam, de olyan 175-6cm körül vagyok, szóval nem vagyok magas (és még pehelysúlyú is vagyok).
Nekem a váltogatás tuti bejönne (legalábbis az elején).Motorozni szeretnék, ezért szánok rá 600-at rá.
Milyen 4T motorokat ajánlanátok még? Honda CBR125?
Nem nyúzni venném a motort, tehát nekem az az elvárásom tőle, hogy ha pl. Gyöngyösről Budapestre megyek, akkor ki tudjam tartósan használni a megengedett 90km/h illetve legyen még benne erőtartalék, ha előzni akarok, ne az legyen, hogy ott kell araszolnom a pupákok után...
[ Szerkesztve ]
-
TommyGun
őstag
válasz canniball #25974 üzenetére
Ez igaz sajnos, de motornál hatványozottabban beleszámít az élménybe mekkora blokk van benne, míg egy autónál a motor akár sokadlagos szempont is lehet, míg nekünk gyak az első helyen szokott állni, és ha belegondolok hogy ezért a 6 kilóért már egy jókis motort lehet kapni...
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
DigitXT
nagyúr
válasz canniball #25977 üzenetére
De ha csak A1-e van, és rendes gyerek akar lenni, akkor lejjebb kell adni
az "igényekből": "Csak annyit elvárok tőle, hogy ne legyen meg az, hogy
gondolkodni kelljen egy előzésen vagy sem." Ezt egy A1-be besorolható
motor egyszerűen nem tudja, azzal lendületből tudsz csak motorozni, és
mindig gondolkodni kell, hogy belefér, vagy sem (90-es tempó környékén
a legtöbbször nem: ahogy már írták, marad az araszolás a pupákok után).
Ha egy kihegyezett 125-ös 2T tud ott ugrani, akkor az meg nem A1.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz canniball #26193 üzenetére
Nekem .mf topictársunk szerzett echte japán nyelvű service manualt a belpiacos kis csótányomhoz, szerinted mennyit értek belőle? Viszont a részletes rajzok felbecsülhetetlenek számomra!
(#26194) alvaro: ugyan motorkerékpárokkal ezidáig nem foglalkoztam, de gépészmérnök volnék... ...igaz, csak tervezek, de azért nem okoz nehézséget, ha össze kell piszkolni a kezemet. Autókat (a sajátjaimat) viszont általában magam javítom, igaz, mióta Yarisom van, azóta nem kellett semmihez sem nyúlni. Sajnos szerszámokkal már gyöngébben állok, meg garázsom/műhelyem sincs...
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz canniball #26196 üzenetére
Ezzel a helyzeti előnnyel kétségtelenül rendelkezem....
Mondjuk azért nem mindig segít: a japán manualban a "beállítási adatok", "mérendő értékek" oszlopában csak ilyen "kisszék" meg hasonló krixkraxok találhatók. Azt látom a rajzon hogy hol és hogyan kell mérni, de azt nem tudom, hogy mennyit!
példa: itt vannak a legfontosabb műszaki és beállítási adatok (ebben még európai karakterek is vannak, ez még nagyon könnyű részlet):
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
-Mosquito-
őstag
válasz canniball #26347 üzenetére
Háát ha látnád élőben sztem akkor kive...éd örömödben.. Gyöngyház fehér/metálbordó. Ahol megáll,ott mindenki bámulja. Múltkor gyrosoztunk Gárdonynál,nézegeti egy pár majd megdicséri milyen gyönyörűen fel lett újítva,meg hány éves is..
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz canniball #26362 üzenetére
Igen ám, csak ez is éppen olyan japán belpiacos kis szörnyeteg, mint a mostani. A kis Hondával eddig szerencsém volt, de alkatrészügyben ez is elkeserítő: a másfél hónapja elszakadt, és akkor frissiben megrendelt fordulatszámmérő-meghajtóspirálra jövő hónap 10.-ét ígértek. Japánban most gyártják!
szerk: mondjuk elvileg 3.760,- forintba fog kerülni, de hiszem ha látom!Gondolj bele, ha bármi nagyobb baja lenne... ...tolhatnám ki a MÉH-telepre?
Nem akarok jövőre is még egy ennyire öreget venni (2000 utáni kellene, Európában is forgalmazott típusból), de azok meg nem ennyiért mennek sajnos...
Csak a naked gépek között van ilyen, ilyesmi áron: CBF 250, Suzuki GS 500. Kawa ER.-5 Azok viszont nem ennyire szépek!
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
félisten
válasz canniball #26362 üzenetére
Beszámoló a fapados GS500-ról
Ekkorát?? Lemerült a GPS (azaz teló) pest előtt 60km-el és a 241km, kitolódott vagy 250-re, mert arra mentem amit ismertem, nem pedig arra amire emlékeztem, hogy talán arra mutatta. Meg itthon még tettem bele picit, tagnap 330km-t toltam. Estére fájt a fejem és szédültem mert elfelejtettem enni meg inni, de megérte!!!!!!. Kurávra élvezem még ha csak 50 paci is!
Ami eddig nagyon tetszik az a hangja! Az nagyon üt! Főleg ha tegyük fel 6.-ba 100-nál elengedem a gázt és olyan 70 táját elkezd durrogni. Minden sebességnek megvan, hogy hol durrog. Oda vagyok érte!
Akkuját már ki is nyírtam, mert rajta maradt a gyújtás még felöltöztem most reggel. Tavasszal meg kell lepnem magam vele.A kawa után gyenge (de erősebb lényegesen mint a tanuló GS500), az nyitotta ki az ujjaimat gyorsításkor, ez nem, de azért ez is harap... Lazán lehet vele előzgetni. Ma is mentem vagy már 100km-t.
Minden motoros köszönt, ami nekem nagyon új és szomorú, hogy a robogósok meg már nem. Pilisszentlászló - Visegrád és környékén voltam.
Nem idegen a vezetése, valahogy úgy kézre áll, de dönteni nem merem. Hazafelé sok körforgalom volt és kínosan 20-al, közben mások ott kielőztek. A fékeket már kitanultam hol csúsznak meg, jó nagyot bólint egy intenzív fékezésre, a futómű sztem jó alig érzem a kátyújkat. 1x volt hazafelé gond amikor bejött az amit csak sejtettem. Más 60-ról lassulni meg más 90-ről. Le is izzadtam, de sztem az autó vezetője is amikor csak nőtt a tükörben a motor. Kellett, hogy nagyobb követési távot tartsak. Robogónál pikk pakk megálltam, itt azért más.
Azzal egyelőre nem tudok dűlőre jutni, hogy mit kezdjek a rántásokkal amikor akkor vannak mikor váltok vagy elengedem a gázt nullára majd újra meghúzom. A kawa és a másik GS500 is rántott, nem hiszem, hogy hiba, nekem nem megy még (vizsgán ez hibám volt). A váltás néha még jelent némi gondot. Főleg hol az üres megálláskor rész.
Nem eszik sokat, ez óriási jó pont. Több mint 300km-t mentem és elég sok volt még benne, de kapott ma 5lityót.
Az is új, hogy ennyit kell melegíteni, kb minden új. De közel fél ezer km-el a hátam mögött amit 2 nap alatt hoztam össze jól haladok. Nagyon fog hiányozni ha le kell tennem!!!
Sajnos le kell írni, hogy többet nem robogózok! Az a gyorsulási élményt, a kattanásokat, a munkát amivel berakod mások fokozatba, a robogó nem tudja überelni. Sőt elmondható, hogy hiba volt 50cm3-ra ráülni. Sőt az is elmondható, hogy az élményt már más jelenti!
A bukó, na azt már lehajtom, soha nem tettem eddig, csak ha fáztam. Hazafelé 2 loccsant szét rajta akkora bogár, hogy érzetem az ütést. [link][ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz canniball #26528 üzenetére
6.-ba 60-al is akár! Mert alig pörög. Na jó 5-be járok max városban, de melóba és haza ha nem jönnek elmászok 70-el 6.-ba szépen komótosan. Nem szeretem ha közel 5000-et forog mert itt nagyon ráz. Vagy alatta vagy felette. Felette meg azért nem mert bántó a hangja. Tehát marad az alig forog rész.
Felfelé váltással amúgy nincs baj, nem dobott még ki soha 1 sebességet sem. Elég zajos váltója van, a lábamban érzem is a "csattanást". Főleg az 1-est.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz canniball #26675 üzenetére
Nem tudom, a GS-nél hogy van, de például a Suzuki Savage LS650 csopperen a benzincsap három állása a következő:
1., Zárva (ez akkor kell, ha a vákuuumos automata beszarna, és járó motor nélkül is folyna, csepegne).
2., Vákuumos, üzemszerű állapot (ez működik a legritkább esetben...)
3., Nyitva (ez akkor kell, ha a vákuuumos automata beszarna, és járó motorral sem folyna).Ez sajnos nem vicc, a Savage-os haverjaim folyamatosan sz*pnak a "nem túl jól" sikerült Suzuki vákuumos benzincsappal. Tartalékról szó sincs!
(#26674) stifi: Tolni az oktatómotort?! A mögötted jövő oktató menjen el a kocsijával egy kanna benzinért. Majd megvárod legfeljebb...
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz canniball #26721 üzenetére
Belém tegnap este a sz*r is belém hűlt: helyi motorostalálkozó, oda-vissza összesen 15 km, és én marha a nyitott (vigyorgós) bukóban mentem ki, mert azt ugye szemüvegesként némileg könnyebb "kezelni". Na szóval este 9-kor irány haza (már nagyon fáztam, pedig tűrhetően fel voltam öltözve). Lehetett kb. +3 fok. A nyitott bukó totálisan bepárásodott, hiába törölgettem. A haza utat teljesen felnyitott plexivel kellett megtennem, hogy lássak is. Merevre fagyott az arcom ez alatt a 10 perc alatt....
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
ALI_G
veterán
válasz canniball #26742 üzenetére
Hát ez a mugen csizma nem tűnik jobbnak így képről. Probiker már vállalható márka. Nekem bőrruhám volt tőlük és minőségben tényleg gyengébb mint az arlen ness és társai, de fele annyiba került. Szóval ár-minőségben szerintem jó cuccok. Egyébként ez a louis saját márkája.
-
őstag
válasz canniball #26744 üzenetére
Én ezen darabot vettem még a jogsi megszerzése előtt, kemény 12000 Forint volt a listaár. Nekem -10 törzsvásárló és kb -7% körüli "hát egy csomó minden vettem itt hagyok nálatok 90.000 Forintot" -nyekergésért
Nem panaszkodhatok rá. Kényelmes mind kb 7000 km motorozást vele tettem meg. Egyszer elestem akkor a lábamnak nem lett baja, egy részen felszakította az aszfalt hátul. Nem tudom, hogy történt valami kanyarított rajta egy kis ablakot.
Egy cipész 450 Forintért visszacsinálta, azóta sem vettem másikat. Mondjuk azt hitten a váltó résznél fog elkezdeni tönkre menni, de nem így lett. Ahogy lépek benne két oldalt van egy picike repedés ami majd ugyan még sokára, de egyszer a végét fogja jelenteni a cuccnak. Csizma kivitelbe nem fér bele az alsó csülköm ezért ezt vettem.“Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift of God, which is why we call it the present.” --- Grand Master Oogway
-
TommyGun
őstag
válasz canniball #26762 üzenetére
Gyári plexim van a markolatot pont nem védi, a visszapillantó picit tereli onnan ugyan a levegőt de közelében sincs a túra plexihez képest. Eddig csak jó tapasztalatom van vele kapcsolatban. Múlthéten amikor hajnalban ilyen fagyközeli állapotok voltak nem fázott benne a kezem, a szél nem jön be rajta, kényelmes.
Ahhoz képest hogy egy olcsó darab korrekt a minősége. Kecskebőr az egész és pár helyen ilyen hasítottbőrféleséggel meg van erősítve. Belül nem közvetlen a bőrrel érintkezik a bőröd van benne egy vékony puha bélés. Egyelőre nem bántam meg hogy megvettem, kérdés majd hogy bírja de kimondottan jónak tűnik egyelőre. Elvileg vízzálló is. Nyárra van nyári kesztyűm ezt tényleg csak arra vettem hogy tavasz elején ősz végén használjam.[ Szerkesztve ]
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
#25954560
törölt tag
válasz canniball #27207 üzenetére
azert az a tablazat eleg gaz h mekkora sebessegnel milyen a szel hangereje. konyorgom... csak dobaloznak a szamokkal, mindenfele konkretum nelkul a meresi korulmenyekrol.
nem kisebbitem maganak a fuldugonak az erdemeit, de ez a tablazat azert kimeriti a mokusvakitas fogalmat. -
Daywalker
addikt
válasz canniball #27210 üzenetére
Azokat én sem mértem ám ki (elég nehézkes lett volna.)...ezeket az alpine adta közre, de szerintem már kimérték ezeket valahol. De...ha a számoktól el is vonatkoztatunk (azok csak számok), akkor is van abban igazság, hogy kell füldugó...nekem legalábbis igen.
Az a baj, hogy ez megint olyan dolog, amihez egyikünk sem ért, én legalábbis nem vagyok fül-orr gégész...ha kell használd, ha nem érzed szükségét, akkor ne használd, nem?[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
#25954560
törölt tag
válasz canniball #27210 üzenetére
nem vitatom a fuldugo letjogosultsagat.
csak ezek a szamok magukban nem jelentenek semmit.
milyen motor (csupasz/idomos?), milyen plexi (sport/tura?), milyen buko (zart/nyitott?), stb legalabb csak viszonyitasi alapkent.
lehet egyszerusiteni a merest, siman lehet h ugy is volt:
szelcsatorna, mikrofonos mereshez hasznalt probafej, valamilyen buko.
de ugye itt abszolut nincs pl a motor szelvedelme figyelembe veve. peldaul. -
#25954560
törölt tag
válasz canniball #27215 üzenetére
Daywalker irasaban korrekt tablazat van, azt irja h a fulunk mennyi ideig mekkora zajt kepes elviselni karosodas nelkul. elfogadva. ugy gondolom h ez jol merheto, tesztelheto. bar eleg gaz betenni tablazatot forrasmegjeloles nelkul
a fuldugo letjogosultsaga megkerdojelezhetetlen.de ezt athuzni ugy motorozasra, hogy a dB erteket ex has atvaltjak km/h-ra, na az nagyon csunya. szerintem komoly ceg nem csinalhatna ilyet. innen kezdve mar csak marketing.
jol van, befejezem
-
polimorf
tag
-
vlevi
nagyúr
válasz canniball #27250 üzenetére
En lattam nagyon hasonlot itthon, 1200RT-vel. A kulonbseg csak az volt, hogy kozben fel kezzel magyarazta nekunk, "tanuloknak", hogy mikor, mit kell csinalni. Tobb kevesebb sikerrel, es joval tobb ido alatt, de azert csak sikerult megcsinalni. Sot, volt olyan, aki Goldwinggel jott el erre a vezetestechnikai trenimgre -
vlevi
nagyúr
válasz canniball #27266 üzenetére
"ha az történetesen egy Goldwing akkor Goldwinggel."
Ahogy mondod. Vagy legalább hasonló gép legyen. Az említett embernek pl. sokkal kevesebb segítség lett volna ugyanez a tanfolyam egy 250-es nakeddel. Igaz, abban kevesebb a kár, ha eldől, de a kétszerakkora tengelytáv, kétszerakkora súly, satöbbi. -
Integra
titán
válasz canniball #27210 üzenetére
volt motosafe is, igen, azt most apum használja, szereti, elégedett vele, bár ő is mondja, hogy azért 2 óra motorozás után már érzi a fülében. ez is egyben a motosafe hibája. idővel egyszerűen nyom. ellenben könnyebb behelyezni a kis stifttel, higiénikusabb is. jól vágja a motor és a szélzaj frekiket és a pár száz ft-os dugóknál meg a semminél fényévekkel jobb.
a hallójáratra kiöntött saját füldugó még jobb. még csöndesebb, még jobban vágja a szél és a motorzaj frekit. igaz, közben egy picivel a beszédet és a környezeti zajokat is csillapítja, ezek valamivel a motosafe-ben jobban hallatszódnak. azt vettem észre, hogy emiatt sosem volt problémám és így is mindent meghallok, dudától, szirénáig és emberi beszédig amit kell. sokkal kényelmesebb, felmelegszik és beleolvad a hallójáratba, egész napos motorozás után sem nyom soha. viszont bekell nyálazni ahhoz hogy betedd a füledbe, mert különben nem megy be. úgyhogy fontos, hogy tisztán tartsd, meleg szappanos vízzel mindig lemosd és letöröld, és úgy tárold. nem szabad emiatt finnyásnak lenni, mert ha ez nem megy, akkor marad a motosafe.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
fattyu
veterán
válasz canniball #27481 üzenetére
mert kiköltekeztem ez már csak tavasszal lesz névre íva. Addig télire pihen. Nem érdemes most kapálózni már. Nem beszélve hogy sokkkkkal agilisabb fickándozósabb jószág mint a hetes. Nem hideg aszfalton takonyban kívánok megszokni. türelem erényét gyakorolom....... f@xt
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen