- Drágábban indíthat az új iPhone SE
- Honor Magic V2 - origami
- Xiaomi Redmi Note 4 - B20
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Mindent vitt 2024 elején a Galaxy S24 Ultra (Androidon)
- Dobhatja a Google az Exynost és a Samsungot
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Nubia Neo 5G - olcsó játék
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Premier előzetesen a napokban megjelent SERUM korai kiadása
gp Az early access verzió egyelőre kizárólag PC-n érhető csak el.
-
Fekete misztikum: DeepCool Mystique 360 vízhűtés
ph Fekete ventilátorokkal, visszafogott világítással, de LCD kijelzővel érkezik a gyártó új topmodellje.
-
Magyarországon is megjelent a Honor Band 9
ma Fekete színben már megtalálható a Honor friss aktivitáskövetője a nagy elektronikai áruházakban.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
zgospel
őstag
válasz runner 125 #108659 üzenetére
"gyakorlatilag a városon kívüli km-ek jó részén az életüket kockáztatják"
Szerinted miért ültek le sörözni?(#108658) mm89 én egy egyszerű ember vagyok, ha egykerót meg gumifüstölést látok nyomok egy lájkot.
Más: amíg mi arra hokizunk hogy a hátsó gumin nincsen majrécsík addig Marquez új rekordot döntött 66 fokkal [link]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #108659 üzenetére
Neztem regi ama superbike versenyt, ahol z1000, cbx1000, es ilyen nakaedekkel mentek.
Bar a cbx 1000 akkoriban nem volt versenykepes (meg maskor sem), igy azert ugy nez ki, mint ami azt csinalja a tobbiekkel, mint a viking a hableannyal.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Agostino
addikt
válasz runner 125 #108682 üzenetére
hát erre sajnos nem tudok mit mondani : ) teljesen valós dátumok, mindent feljegyeztem vagy az idővonalamról olvastam vissza. ez budapesten volt, azért hozzá kell tennem.
hey friend listen, i know the world is scary right now but its gonna get way worse
-
vendingo
veterán
válasz runner 125 #108682 üzenetére
Mostanság 3-4 hónap egy jogsi. Nekem is 1,5-2 hónap volt mindig.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
MCs88
aktív tag
válasz runner 125 #108682 üzenetére
Ez sajna mostanában ilyen. Én tavaly áprilisban kezdtem és aug.30 volt a forgalmi vizsga. Csak a kresz vizsgára 1 hónapot kellett várni. (Szeged)
-
KatonaT
aktív tag
válasz runner 125 #108682 üzenetére
Vidèken most csak 3-4 hetet kell várni egy vizsgára...
Meg gondolo. Az sem mindegy hogy mikor tud menni vezetni az ember[ Szerkesztve ]
-
Geresics
addikt
válasz runner 125 #108712 üzenetére
Hát, sokakkal ellentétben nem szégyelltem elmenni egy rakás tréningre, és ez alapján mondom azt, hogy egy kezdő ebből tanul a legtöbbet!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
zgospel
őstag
válasz runner 125 #108721 üzenetére
A fém csőtől a fékhatás nem lesz nagyobb. Viszont szerintem is nagyon megéri, mert határozott nyomáspontot ad és sokkal jobban adagolható vele a fék, jobb a visszajelzés.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
vendingo
veterán
válasz runner 125 #108727 üzenetére
Nekem az SV-n csapatós szerpentinezés közben folyton elpuhult a hátsófék. Váltottam fém fékcőre, meg asszem 5.1 folyadékra, és sokkal jobb lett a nyomáspont, illetve nem tudtam elforralni a folyadékot.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
#31733248
törölt tag
válasz runner 125 #108746 üzenetére
Ma mentél a Könyves Kálmán körúton a Lágymányosi felé? Mert akkor igen.
-
vendingo
veterán
válasz runner 125 #108767 üzenetére
Mi ugyanígy voltunk a vespaval. Azt se szeretik sehol.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Micsurin
nagyúr
válasz runner 125 #108767 üzenetére
A motor nem önszántából ment el, én nyakig benne vagyok...
Várható volt a CDI elhalás, a Delphivel szereltek mind elpusztulnak de jóvan az úgy elven egy időre jó lesz, a vezérlés valahol megint ne bántsd a patront ha nem tudod szétszedni dolog.Itt nem a Hyoval lenne a fő gond hanem velem, meg a drága szerelő úrral.
Szeretem A2-ön belül talán le se cserélném, hiába veszek egy szög biztos Japánt ha nem tetszik a forma stb, motor autó nem racionális Golf 3-at vettem rizikós? Ja, a ritkább csak pár évig gyártott AFT motor rizikós? Ja de szeretem tetszik ha költeni kell rá költve lesz.
Négy év és 30XXX Km alatt másodjára kell javítani, nem kirívó szerintem. A vezérlés nem ugrik át ha nem buzerálom vagy figyelmesen teszem vissza a feszítő patront.
Az elektromos részéről meg tudtam mikor megvettem, hogy ott a gyenge pont. CDI, Feszszab, generátor egyben 60K még nem vágok eret.
Csak jó lenne ha már lenne motor így 2,5 hónap után (két hete dolgozik rajta talán) Mirek motorshoz meg azért nem mentem mert mondták minimum három hét mire beférek....
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
nyogo83
senior tag
válasz runner 125 #108767 üzenetére
Ehhez csak annyit fuznek hozza, hogy aki egy ilyen viszonylag egyszeru 2 hengeres, karbis gepnel csak hummog hetekig, meg csak talalgatas megy hogy mi lehet, az egy normalis japannal is ugyanezt csinalna egy ugyanilyen hibanal.
A fizika/mechanika nem valtozik markatol fuggoen, vannak merheto es diagnosztizalhato dolgok.Az hogy az alkatreszek/blokk minosege milyen es mennyire birja a strapat, mas kerdes.
[ Szerkesztve ]
-
Geresics
addikt
válasz runner 125 #108785 üzenetére
"Most először talán egyetértünk. "
Akkor inkább nem is így gondolom!
...amúgy szerintem nem most először*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
csoki46
aktív tag
válasz runner 125 #109064 üzenetére
Engem a műszaki vizsga biztos tekintete is érdekelne aki EZTmeglátja
1 órája voltam rutin vizsgán, két keréken de sikerült. Remélem a forgalmi vizsga is hasonlóan gyorsan fog menni és végre (legálisan) róhatom hazánk útjait a kis ER6-tal.
-
-Mike-
addikt
válasz runner 125 #109102 üzenetére
És általában ezek a neonszínű motorosok mennek mindig a leglassabban.
-
gonger
senior tag
válasz runner 125 #109102 üzenetére
Köszi mindenkinek a választ bukó ügyben! Végül abban maradtam a bolttal, hogy jófej módon berendelnek nekem méretet a fehérből is és a fekete/neon színűből is és majd élőben megtekintve eldöntöm, hogy melyiket hozom el.
A motorom sajnos (vagy nem) nem különösebben színes, ui. egy gyöngyházmetál Piaggio Liberty. Mivel csak 50-es így biztos nem én vagyok a leggyorsabb motoros a városban, de 50-el is nagyot lehet perecelni, így azon a véleményen vagyok, hogy mindegy mivel mész, fel kell öltözni.
Következő szezonra már remélem lesz nagyobb gép alattam, a napi közlekedésben már értem, hogy miért jó még a hangos dob :-)
De ma reggel végig refiztem a rakpartot, LÉNYEGESEN hamarabb észleltek az autósok és 99%-uk egyből lehúzódott az araszolás közben. Egy kevésbé intelligens jelölt volt aki az első generációs Swiftjével mindent megtett, hogy balról ne tudjak mellette elhaladni. Aztán mikor lendületből ezt megtettem, még rám is húzta a kormányt. Én dudáltam, neki még arra is volt ideje, hogy visszadudáljon és lehúzott ablaknál csúnyákat üvöltsön ki. Egy pillanatra felhúzott aztán csak nevettem az egészen. -
etnies
senior tag
válasz runner 125 #109113 üzenetére
Szerintem ugyanannyi a "túlbiztosított" kezdő, mint a nem, csak pont a láthatóság miatt jobban észreveszed. És pont ez a cél.
Én nagyon bénán motoroztam, amikor elkezdtem, kb 6 év után értem el az átlagos motoros szintjére. Akkor nagyon erőlködni kezdtem, hogy közúton meglegyen a lábtartó és a gumi széle. Ez belesodort néhány necces helyzetbe, megbeszéltem magammal, hogy motorozni és élni is szeretek, de élni jobban, úgyhogy visszavettem, lehiggadtam, láthatósági mellényt kezdtem viselni.
Van egy általam biztonságosnak gondolt tempó és viselkedés kultúra és azt követem.A láthatósági mellényt nem véletlenül hívják így, tudományosan igazolt, hogy jobban látszódik, ezzel kár vitatkozni. Aki nem visel, ne tegye, de ne gyártson mögé elméleteket. Neki ciki vagy kényelmetlen, ennyi. Ez is érthető, de szerintem 10 motorossal több fejezné be a szezont otthon minden évben, ha mindenki használná.
"önmagam hite vagyok magamban"
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #109133 üzenetére
eegen... epp a pride ra sietek.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
baboss
őstag
válasz runner 125 #109128 üzenetére
A fiam szeretne nagyon menni, ő állja a költségeket, (de adok bele én is) direkt ezért jön haza Izlandról, nem akarom elrontani a lelkesedését, nagyon várja már. Megkért tervezzem meg az útvonalat, és ő intézi a szállást. Az elején még sátorozásról volt szó, (nincs meg hozzá semmi, meg kellene venni ) de nemsokkal drágább egy rendes szállás. Számolgattam én is, nem olcsó. Nincs km limit, és külföldi felár. Bérlés - tankolás - kaja - szállás - 2000 - 2500km 35 - 40k / fő / nap. Még itt a legolcsóbb a bérlés, van dupla, vagy tripla áron is. A következő szezon elején veszi meg magának a motort, meg nekem is besegít.
-
tboldi
nagyúr
válasz runner 125 #109249 üzenetére
Én tegnap hoztam el a harmadikat, egy Monstert.
-
tboldi
nagyúr
válasz runner 125 #109266 üzenetére
Cheater!
-
Micsurin
nagyúr
válasz runner 125 #109266 üzenetére
Mikor még egy Shelles promócióban is csalsz?!
@boldi: Jazz itt is ritkán jár kúton... a Golf meg hát szegény, nagyon iszákos a szentem a maga 8,5-9,7 közti ingadozásával, vagy csak ólmozott a nyamvadt Vans igaz egyszer összejött vele a 7,9 is mióta elhoztam.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
vendingo
veterán
válasz runner 125 #109369 üzenetére
Pár hete láttam egy videót, amiben 2 turbó fújt egy ilyen motort.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz runner 125 #109507 üzenetére
Amolyan kétpálcás....
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
whYz
addikt
válasz runner 125 #109507 üzenetére
Es ha igy importalom magyarorszagra akkor lenne belole problema?
-
whYz
addikt
válasz runner 125 #109517 üzenetére
Ha megnezted voltna a piros/kek marhasag csak opcionalis, termeszetesen nem azt szeretnem.
-
KoVee84
senior tag
válasz runner 125 #109507 üzenetére
Tudok olyan helyet ahol egy talicskát is leműszakisztatnak
szóval inkább az a kérdés, hogy hová viszed és mennyit vagy hajlandó fizetni érte pluszban[ Szerkesztve ]
-
#31733248
törölt tag
válasz runner 125 #109567 üzenetére
Én azért jobban bízom a saját Forcefield Pro Shirt X-V Level 2 protektoringemben, számomra meggyőzőbb ütésvédelem szempontjából a habprotektor.
KTM 1290 Super Adventure R. NÜRBURGRING Nordschleife. CRASH!! - a végén a lényeg.
-
zgospel
őstag
válasz runner 125 #109580 üzenetére
Idén a Dainese új, drágább ruhái már komplett level 2 protektorokkal vannak szerelve, ami azért újdonság, mert eddig a gerincprotektorok kivételével csak a level 1 térd, könyök és váll protik voltak az elterjedtek. Ha a Dainese meglépte ezt, akkor rövid időn belül a többi márka is kénytelen lesz követni ezt a trendet, és az végül nekünk vásárlóknak lesz jó.
Továbbá a level 1 és a 2 között ha jól tudom nem csak az energiaelnyelő képesség a különbség, hanem a minősítés megszerzésének a módja is. A level 1 tanúsítványt a gyártók saját tesztjei alapján kapják meg, a level 2-t meg a központi hatóság/szervezet tesztjei alapján. Legalábbis ezt már több motoros boltban is hallottam, remélem nem csak valami urban legendPár hónapja szintén a Dainese piacra dobott egy különálló légzsákos mellényt, amit nem csak az arra előkészített bőrkabát alá lehet felvenni, hanem bármilyen kabátra rávehető, vagy akár önmagában különálló mellényként is. A marketinganyag szerint 7-szer jobb védelmet nyújt így mint egy level 2-es gerincvédő (azt nem adták meg hogy melyikhez viszonyítják), és ezredmásodpercenként monitorozza a motoros viselkedését. Továbbá nem csak a gerincet védi, hanem jóval nagyobb felületet a felső testen.
Ez a jövő. Az a 600 euró amit kérnek érte már most valamivel olcsóbb mint az integrált légzsákos kabátjaik (D-Air), és ahogy 5-10 évente fejlődik majd ez is új termékekkel, úgy fog lentebb csordogálni az olcsóbb kategóriába, szerintem.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Chris0321
addikt
válasz runner 125 #109613 üzenetére
Köszönöm a fordítást. Ezek valós veszélyek vagy csak annak gondolják?
-
Chris0321
addikt
válasz runner 125 #109620 üzenetére
Köszönöm a részletes választ.
-
Gaboman
nagyúr
válasz runner 125 #109669 üzenetére
Senki nem becsüli le.Szerintem szó sem volt arról hogy bárki is leszólta volna.Csak nem estünk át a ló túloldalára a típussal kapcsolatban.Helyén kell kezelni, ennyi se nem több, se nem kevesebb.Egy XR650R is el megy nevetve ennyit, mindezt úgy hogy mellette nagyobb élményt kapsz.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz runner 125 #109671 üzenetére
Persze hogy viszik mivel megbízható, senki nem állította az ellenkezőjét.De hogy nem látsz mást ez itt a probléma.Szerinted nem létezik másik opció, csak a DRZ.Hatalmasat tévedsz, azt hogy a KTM nem hoztam fel példának nem azért van mert nem megbízható.Persze 100 ezret nem megy el.Viszont mellé nem is azt kapod mint amit a DRZ-től.Ha veszel endurózni.Persze mint én is belenyúlhat bárki a sz@rba.De ez egy drz-nél is ugyan így megeshet.Nálad a valós gond hogy nem is igazán mentél másikkal.Ebből a tévhitből kellene kizökkentened magad azzal hogy más gépeket is kipróbálsz.Csak a három típus közül bármelyiket is amit ajánlottam többször is neked.Hányszor kikérted a véleményemet, ott is elmondtam a drz-ről meg a többiről is.Semmi gond nincs abban hogy szereted a motorod, csak ne egy másik ligában játszó géppel szemben magyarázd meg hogy van olyan jó, sőt jobb..... Mert itt bukik meg a dolog.Lehet hogy egy KTM csak 60 ezret megy el nagyszervízig, de az terepen az 20 szezon.Hol lesz az meg bármelyikünknek.Ellenben az élmény fokozottan nagyobb rajta, és ezt addig felesleges vitatnod amíg nem mentél vele.Volt szerencsém nem egy DRZ 400 E-hez, SC, Smc, Te-hez.Szóval hidd el van összehasonlítási alapom, ellenben veled.A DRZ egyetlen előny hogy többet megy el, persze ha tényleg jót fogsz ki belőle.Minden másban alulmarad, ezt is kár vitatnod, tuningolhatod bárhogy akkor sem kapsz olyat amit a másik alapból tud.Élményre alul marad, futásteljesítményre felülkerekedik.Pont....
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #109669 üzenetére
Senki nem becsuli le. Mondjuk ezzel a km teljesitmennyel nem vagyunk elorebb sokkal.
Ehhez a km teljesitmenyhez ovnod kell a motort, ennyi a titka. Szedtem mar szet darabokra drz400 blokkot, es meregettem ki mindenet, henger-dugattyut, az mondjuk ennek a tavnak kb a harmadanal mar dugattyucsere kozeleben volt. Mert a tulaj elegge kihasznalta a motort. Amit mindig szajkozok, a hasznalat modja a legfontosabb. Pl 30 ezer km ig ket blokkot is csereltethetsz gariban, ha egyfolytaban egykerekezel vele. A harmadik blokkcserenel mar csunyan fognak radnezni es feltetelezik, hogy nem ugy hasznalod a motort, ahogy a tobbseg. Azt mar ki fogjak veled fizettetni. Szarazkartekes olajzas ide, vagy oda. (Ez egy anekdota, egy sracrol, aki nem tudott ket kereken kozlekedni) Ha nem nyuzod, akkor kimegy a vilagbol. Kerdes, ez a hasznalat mennyire valosul meg nalam, vagy nalad, vagy akarkinel, aki ezt a rengeteg 9est leolvassa a muszerfalrol. Ha valaki ennel jobban hajtja, annal nem fog ennyit elmenni.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Gaboman
nagyúr
válasz runner 125 #109689 üzenetére
Illetve, hiába van nevesebb futómű alatta, egy 650-es enduro vázgeometriája, villaszöge, tengelytávolsága, súlypontja is teljesen más, mint egy 400-as gépnek. Igaz én nem veszek 3 havonta másik motort, de ettől még próbáltam már jó néhányat és van egy általános piacképem amit le tudtam vonni pár órás próbák során.
Ha te próbáltál volna ilyen gépeket akkor tudhatnád hogy a DRZ-nek semmivel nincs jobb súlypontja, sőt orr nehéz a többihez képest.
Tengelytávja semmivel nem kisebb mint egy TE610-nek vagy XR650R-ek, súlyban is tök hasonló kategória.
Az hogy valami 60+ paci nem azt jelenti hogy nem kezelhető, sőt a többlet cm3 köszönhetően alul is nagyon jól húz, pincéből van már kellemes nyomatékod.
Olyan helyeken mész el vele alapjárat fölött amit egy kis cm3 el sem tudnál képzelni.
Haver műhelyében pont most volt egy DRZ400, hasonló a súlya mint a TE-nek.
Semmivel nem kisebb motor mint az 610, nem is értem ezt a nagy cm3 való távolodásodat.
Nem mellesleg te voltál az XR650R-ért oda, aztán most hogy meglett a DRZ már el is felejtetted ezt.
Csak hogy emlékeztesselek a múltra mit is írtál:Aztán eszembe jutott a DRZ400 is. Bár elég sok kiritkát olvasok róluk. Nehéz, gyenge, szar fék, szar futómű.. aztán a fene tudja. Amire nekem kellene (erdőben krúzolni, csapákon tempósan krúzolni, kis buckákat kihasználni enyhe ugratásra) lehet elegendő lenne az is.
Milyen érdekes hogy akik kicsikéét is értenek hozzá tudják mire számítsanak.
Köszi a DRZ tippeket, B alternatívának mindenképpen az van beállítva.
Itt is leírtad hogy nagyon nem az elsődleges cél volt, az hogy aztán ebből ez lett az egy dolog, ebből találtál jó állapotút, de kb 30 másik gép állt az érdeklődésedben a DRZ előtt, csa B alternatíva volt.Most meg ő a világ legjobb gépe!
Köszi a tippet, amúgyma Husqvarna vonal is baromira szimpatikus, főleg mint írtam azért számít nekem a külseje is. S, pont azt látom én is, amit írtál. Kecsesebbek, sőt, talán egyedibb idomokat is kapnak, mint a nagy átlag enduro/ supermoto vonal. Stílusabb valahogy.
Ezt mintha elfelejtetted volna, később meg nagy mint egy hajó stb.........
Belőttem ezt is figyelőnek, bár a tömege alapján kicsit lehet necces, 145kg-kat találok róla.
TE610 lehet nyerőbb, az még könnyedebbnek tűnik.
Nagy nehéz gépnek tűnik, akkor most hogy is van ez, amióta a DRZ megvan ez meg nehéz, nagy darab?
DRZ-t kihúztam. Iszonyú pofátlan árakat kérnek már értük.. De tényleg, a szebbek milla vagy fölötti áron mennek, úgy h 2008-ban 0 thm-mel a Suzuki 1,280-ért az emberek után dobta újonnan...
Aztán mégis az lett, árban is hasonlóan alakult már!
Csak kicsikét nézzél már arra vissza mi hogyan is volt, mert ha találtál volna egy XR650R-t akkor most nem a DRZ állna a garázsban.Aztán hogy abból nem volt olyan áron ahogy te szeretted volna az egy dolog.
De milyen érdekes hogy minden más típus előrébb állt a Suzukinál.
Manapság meg úgy viselkedsz mintha ez lett volna az elsődleges cél, a fenéket........
Tényleg szép állapotú, meg megbízható, csak kérlek ne állítsd már be úgy ahogy nem kellene.Azt hogy én hány havonta veszek gépet az a magánügyem, én sem foglalkozok azzal ki mit csinál a pénzével, saját dolga.
Igaz nem is kellett vennem, mert szerencsés vagyok hogy sokat tesztelhettem, próbára odaadták stb.......
Én olvastam már a CRF tesztet, de elhiteted az a CRF messzemenőleg a DRZ előtt áll mindenben, azt hogy a blokkja nem olyan erős az egy dolog, de a futóműve stb.... fényévekkel van a DRZ előtt.Nagyon nem egy kategória a kettő, nem is értem az összehasonlítást![ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #109689 üzenetére
Eegen... ezek a palya-kepek csak megerositetrek bennem azt, hogy miert van benne ennyi km, srry
De ezen osszeveszni nem fogunk, en mast tapasztaltam.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #109697 üzenetére
Ja neeem, nem ezert irtam, hogy ki hogyan tolja.
Nem foglak meggyozni, csak reagalok ezekre, hogy mi nem koherens az en tapasztalataimmal. ilyesmi eszmecseret mar amugy is folytattunk kb 3 evvel ezelott itt a forumon. Akkor is ugyanezeket fejtettem ki, mint amit most megint le fogok irniSzoval akkor azt irtam, hogy palyan a motor erodalasaval kapcsolatban nagyon fontos a korido. Egy bizonyos ido alatt egyszeruen hatvanyozodik az, amit kap a motor. Ezert van az, hogy egy szalonbol kitolt felkeszitetlen sportmotor fel oran belul lehet uzemkeptelen csupan 5 masodperc idokulonbseg eseten a hringen, mig ennyivel lassabban tizezreket kepes elmenni uzembiztosan.
Ezert nem jo elohozakodni a palyazassal. A 700e merfoldes f4 esnel is palyazott a tulajdonos. A kuplung gyari volt. Ez nem terheles, amit ott csinalt, hiaba palyan ment korbe. A video az gyalazatos volt errol a mutatvanyrol, ahogy arra szamitani lehetett. Ugyanigy a legendas szerelo vfr je, (veletlenul sem akarom megbantani, csupan objektiven nezzuk ezt) ami 100e felett volt, es pedig "palyazott" vele. Aztan megneztem az euroring koridejet.1 30 felett nem beszelhetunk terhelesrol egy ilyen motornal, meg akkor sem, ha esetleg egyesben megy vegig. De ha egy ember kerdezi, hogy megis mennyire szolgal jol az egeszsege annak a draga jo motornak, elhangzik a "pedig palyazik is vele" es en ilyenkor azt latom, hogy lapon van a motor, es pirosban a fordszammero. De nem. ahogy erre szamitani lehetett ilyen futasteljesitmenynel.
Na most a drz s fotokra ugyanugy szamitottam. Ezert irtam ezt, nem azert, hogy fenyezzem magam.Az en tapasztalataim alapjan nem hiszem, hanem TUDOM, hogy ilyen futasteljesitmenyt 80-90 km/h aszfalt hasznalattal, turazva, sok kmt egyszerre lehet megtenni, mashogy nem.
Endurozva, a rengeteg szart nyelve az a motor nem fog elmenni ennyit. Jo motor, de a 100e km egy extremitas, amit szokvanyos felhasznalassal nem lehet elerni.Es nyilvan azt fogja mondani a gazdaja, hogy nagyon kuldi neki, de megis nagyon birja. Mint a fogyasztasnal, amikor kerdezed.
Epp ezt fejtettem ki 3 evvel ezelott, hogy ket embernek nem ugyanazt jelenti a nyelezes.
Namost en ezt egyszeruen nem hiszem el, mert ha utve van, ez leterdel mint a szar. Ezt tapasztaltam.
Ugysem fogjuk egymast meggyozni, de remelem valamennyire asszimilalod amit leirtam, es jol erted, nem latsz bele olyat, amit nem is akartam irni.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Gaboman
nagyúr
válasz runner 125 #109697 üzenetére
El mondtam neked már többször, nagyon szívesen odaadom a TE610-et.Bármikor mehetsz vele hogy mennyire lesz bejövős.Figyelj lassan kezd ez kicsikét az SV650 irányába elmenni, azt a témát is lezártuk hála az égnek.Szerintem tegyük ezzel is.A te géped, szeresd, ha neked ő a ne tovább akkor így a jó, neked!!! Neked a DRZ nekem egy másik típus.CRM-nek a KTM, Persunak
kicsike 2T. A privátról, ha te az én magándolgaimba ütöd az orrod amihez az ég világon semmi közöd akkor én se nagyon foglalkozok vele hogy privát, ugye érthető.Értelmes embernek ismertelek meg, szomorú lennék ha az ellenkezőjét mutatnád.Egyszer eljössz velünk motorozni, aztán elkenjük a szájukat.Részemről a dolog lezárva.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Tamás9x
őstag
válasz runner 125 #109755 üzenetére
Milyen gyorsan tud haladni? Mármint ami még élvezhető, és engedélyezetten biztonságos?
Irigylésre méltó túra.https://www.youtube.com/@kisstontour
-
-Mosquito-
őstag
válasz runner 125 #109755 üzenetére
Edelweissspitze, Glockner az alsó.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Gaboman
nagyúr
válasz runner 125 #109755 üzenetére
Hogy hogy?
Van enduród is hogy ne legyenek rövidek a szezonok!
A téli szezon is állati jó vele, hóban elmenni motorozni egy külön élmény, érdemes kipróbálnod![ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
veze
őstag
válasz runner 125 #109755 üzenetére
Hogy van már a térded? Saját ( és az orvosok) megités(e) szerint is javul ?
-
tboldi
nagyúr
válasz runner 125 #109768 üzenetére
Jobbulást továbbra is!
jó pár centi különbség van kerületben legfőképp combnál...
Én már több, mint négy éve így élek. -
z123456789
addikt
válasz runner 125 #109768 üzenetére
Annak 380 € darabja?
Dagadt bokára legjobb a RICE módszer, meg egyébként az is olyan, hogy ha erőlteted, hamarabb használható lesz, és hamarabb lemegy a duzzanat. Persze az erőltetéstől mozogni fog majd, estére bedagad, reggelre meg megint feszülni fog a sok víztől. De idővel ez javulni fog. Nyilván amíg kihat a térdsérülésed rá, addig, nem tudsz mit csinálni vele. Kitartás!
-
Gaboman
nagyúr
válasz runner 125 #109768 üzenetére
Jobbulást!
Az én jobb térdem 4 éve tropa, műtve is volt már de sajnos újból ugyan úgy jártam.
Azóta próbálom erősíteni, kisebb sikerrel, a hátammal 20 éve küzdök, azt is lehetne műteni de nem akarom.
Volt olyan időszakom amikor azt mondtam kénytelen leszek abbahagyni, meg is hirdettem a gépet, de aztán úgy döntöttem nem teszem meg.
Inkább még jobban tornászom/erősítek rá, de az endurózást nem szeretném abbahagyni, a közúti motorozásról letudnék mondani, de a terepről nem.z123456789
Van a Wishen, jó áron!
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
PoLizei
aktív tag
válasz runner 125 #109768 üzenetére
Gondolom, azért is fáj a bokád, mert az most jobban terhelődik, részben átveszi a munkát a térdedtől pl. lépéseknél a csillapítást.
P*L****
-
-Mosquito-
őstag
válasz runner 125 #109768 üzenetére
Voltam már igen. Jövőre is tervezem + Dolomitokkal összefűzni,esetleg Garda tó.
Igyekszem igyekszem.Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz runner 125 #109881 üzenetére
Na meg a forgalom sokszorosa a tizenpár évvel ezelőttinek, a balesetek miatt sebességellenőrzés szinte mindenütt, a büntetési tételek is igen magasak. Ezek sem a hasalós sportmotornak és a 200-as tempóval való száguldozásnak kedveznek...
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen