Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • macilaci78

    nagyúr

    Szerdán ültem egy Versys és egy V-Strom DL650 nyergében. Próbakör nem volt, nincsenek forgalomba helyezve az eladás előtt álló motorok. A BMW-re nem ültem fel, túlmutat a kereten. Volt ott még pár Ténéné is, mint nagy nyeregmagasságú motor, de a lábtartó legalább annyival volt magasabban, mint a nyereg, így a lábszögön nem segített volna, nem is ültem rá.

    A Versys keskeny, erővel kell összezárnom a combjaimat, hogy a motort oldalról körbezárjam. Az ülése is keskenyebb.
    A DL650 esetében a kényelmes terpeszben kb majdnem rásimul a combom a motor oldalára. A nyereg is szélesebb, hátul is, illetve nincs a hátsó nyereg közepén hosszában egy kis dudor. Talán az utasnak is kényelmesebb így.
    A dobozos motorra felszállást majd gyakorolni kell.
    Mindkettő kényelmesebb, nagyobb volt, mint a Honda NC.

    Szerintem nézek egy párszáz km-re bérelhető V-Strom-ot következő lépésként.
    Van ezeknek valami típushibája, sajátossága, amit vásárlás előtt érdemes figyelembe venni?

    Nagyon noob kérdés: ilyen 250 km-es útra mit érdemes vinni? Ahogy kocsival mentem, a szélvédőn elpusztult bogarak adják a kérdést. :D Robogóval jellemzően 10 km-es etapokat megyek, garázsban meg ott az ablaktisztító és a papírtörlőkendő. Pár év alatt nem lett karcos a plexi. Gondolom, van ettől hatékonyabb megoldás is, amit van értelme cipelni.
    Sisakban tapasztalható menetzaj csillapítására milyen füldugó javasolt? Van egy pár 3M szivacsos füldugóm, alváshoz használom néha, de nagyon kizárja a külvilágot. Gondolom, van olyan füldugó, ami a menetzaj frekijét jobban csillapítja és a duda, sziréna, stb hangokat beengedi. Azért 200 km autópályán biztos lefárasztana a folyamatos, monoton és nagy zaj.

    Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552

Új hozzászólás Aktív témák