- iPhone topik
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Xiaomi Mi A3 – egy csepp ellentmondás
- Megérkezett a Poco M6 Pro 4G
- Vodafone mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Felpörög az asztali CPU-piac a következő pár hónapban
ph A friss pletykák szerint az AMD és az Intel is a frissítésein dolgozik.
-
Tényleg három színben érkezett a Nothing Phone (2a)
ma Csak mindhárom ugyanazon a hátlapon csoportosul, az új, limitált kiadású Phone (2a) megjelenése így még mozgalmasabb lett.
-
Mozgásban a Conscript
gp A túlélőhorror PC-re és konzolokra érkezik, a steames új demó jövő hónap elején lesz kipróbálható.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
zgospel
őstag
válasz 3800+ #142698 üzenetére
Nézd, szerintem ne gondold ezt ennyire túl, pláne így a lóerőket hasonlítgatva. A csendőr motorja egy nagyköbcentis V2 lehetett, kevés lóerő, de nyomatékos, plusz az ember motorozni is tud, nyilván máshogy használja. Azt nem tudom te hogyan motorozol a csendőrhöz képest, de a CBR650F ebben a kontextusban egy nyomatékszegény sornégyes motor, messze nem veszel ki a gumiból annyit, mint ő.
Nekem kezdő koromban volt Power 2CT-m a Yamaha FZ6-on, az 98 lóerő, csak ugye 600 köbcentis sornégy, 5-6 ezres fordulatról nem csavart el semmit. Túrázgattam, szerpentinezgettem, párszor Euroringeztem vele. A hátsó 12 ezer km-t ment el.
Utána vettem Rosso Corsa 2-t, és mintha egy új motort kaptam volna. Sokkal jobb volt minden tekintetben, hűvösebb időben is jobban tapadt, hamar bemelegedett, a meredekebb profil miatt pedig sokkal könnyebbé vált a kanyarodás és a motor irányítása. A visszajelzés is sokkal jobb volt, a 2CT csak úgy a semmiből képes volt elforogni vagy beblokkolni elöl.
Abba 6 ezret tettem, akkoriban már főleg Héreg, Mátra, Euroring, meg a budapesti ingázásból állt a repertoárom, a csuklóm is jóval bátrabban működött, aztán eladtam a motort és így volt hátul kb 40-50%-os, elöl meg kb 70.Nyilvánvalóan már csak a 10-15 évnyi technológiai különbség miatt is sokkal jobb volt a Corsa.
"valószínű nem használnám ki a képességeit"
Én úgy gondolom, hogy nem is kell, jobb az, ha a pilóta a szűk keresztmetszet, nem pedig a technika. Különben mindig a technika határait feszegetnéd, aztán abból vannak ám nagy bajok. Épp elég a saját tudásodra figyelni.
Nyilván ezt is bizonyos keretek között értem, mert egy vágott slicket nem fogsz tudni felmelegíteni, szóval nem kell a skála végéig menni, de egy utcai használatra tervezett Rosso IV-et egész nyugodtan feldobhatsz, jobban fogod vele élvezni a motorozást. Már amennyiben a kicsit sportosabb karakterét ki szeretnéd használni.
Ha meg csak a túrázgatós gurulgatás a cél, akkor is inkább valami felsőkategóriás gumit választanék abból a szegmensből, pl Road 5, vagy nem is tudom mik vannak már.A mondanivalóm lényege röviden annyi, hogy az új fejlesztésű gumik sokkal jobban viselkednek minden körülmény között, mint a 10-15 évvel ezelőttiek, én a helyedben ilyet néznék, és nem problémáznék azon, hogy vajon kihasználom-e 100%-ban.
A 2CT meg már a megjelenésekor sem számított egy fú de erős terméknek, el kéne már felejtenie mindenkinekhttps://www.flickr.com/photos/zpapa/
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest