Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • benisti

    csendes tag

    válasz gingerbalm #41578 üzenetére

    KB. 2 hete tiltva van a sim kártya, 4gb adatkártya tavaly december óta használtam. 1 hét után írtam nekik emailt, hogy állítsák helyre a szolgáltatást, leírva hogy mikor volt az előleg befizetve, márciusban küldtek 2 havi díjbekérőt, amit át is utaltam nekik aznap. Természetesen a beígért 2.havi díjelengedés sem teljesül ami az első utaláskor van megjegyeztem. Erre eltelik plusz 1 hét lassan, semmi válasz... írtam még egy emailt hogy várom a kérdéseimre a válaszokat. Leírtam hogy nem feltétlen kell náluk maradnom ha ennyire ügyfélbarátok ha 1 hét alatt sem tudnak válaszolni. Felhivtam a figyelmüket hogy kicsit nézzenek körül, hogy milyen általános vélemény alakult ki róluk...
    S erre már egyből tudnak válaszolni, hogy részükről ennyi volt küldjem vissza a kártyát, de arra nem tudnak válaszolni hogy mégis miért nincs 2 hete internetem.
    Ahogy látom valószínűleg már az email címem is tiltva van, mert a délutáni válasz emailemre már az automatikus emailjük sem jött meg :) no comment
    Van élet iq-n kívűl is...

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák