Hirdetés

  • AMD Radeon undervolt/overclock

    lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...

  • Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?

    ma Nagy az aksi, gyenge a hardver, amiből hosszú üzemidőre lehetne következtetni. Tényleg így van?

Új hozzászólás Aktív témák

  • sifarr

    senior tag

    válasz apatyas #4008 üzenetére

    Ez a változtatás nem érinti a tarifát, csak a szerződésbontásról szól.

    Tehát a Tré július 1-től nem emel.
    Addig biztos, hogy nem is fog, amíg az adó maximumának a csökkentését elfogadják.
    Szerintem pedig utána sem változtat.

    A Voda mai esete csak erősíti ezt a feltételezésemet.
    Ugye az új adó ellen a 3 grácia együtt küzdött. A fogyasztókat is maguk mellé állították. Nem volt nehéz, minden adót mindenki utál.
    Az új adót bevezették.
    Telenor elsőnek bejelentette, hogy áthárítja. De a konkrétumokról mindenki hallgatott. Mind arra várt, mit lép a többi.
    Ma kellett közzétenni a változásokat, hogy júliustól bevezethető legyen.
    A Vodánál elszakadt a cérna. :DD Bejelentette az emelést. Nem mindhárom, kettő sem lépett együtt! És hogy reagálják a fogyasztók? A Mobilarena jó fogyasztó tesztelő fórum, mert sokan olvassák és aktív, tudatos fogyasztók. Akik, ha anyáznak, elmondják másoknak is. Hát anyáznak is rendesen.
    És mivel nem mind a három emel azonnal júli 1-től, ezért a fogyasztók a voda, a szolgáltató ellen fordulnak. :K A voda nagyot hibázott.
    Már hiába próbálja kommunikálni, hogy ha a parlament csökkent, akkor azonnal visszacsökkentjük, meg januárban megint. Ez veszett fejsze nyele.
    A vodát csak az mentheti meg, ha a másik kettő hasonló arányban emel. Azaz visszaáll a kartell. :)
    De ez most nem biztos, hogy érdeke a többinek.
    Telenor. Ha betartja a korábbi ígéretét, akkor is kisebb arányban fog emelni. Bár itt sem kizárt, hogy lenyeli. Ő a fő előfizető vesztő az elmúlt években.
    Tré. Szerintem nem emel. A voda által teremtett helyzet (megspékelve egy telenor emeléssel) jól kihasználható az ügyfélhűség erősítésére. Marketing szempontból pedig jól kihasználható. Szerintem már csinálják júliusra a reklámokat: érted vagyunk - nem emeltünk! :C
    A négyeske miatt nagyon kell az ügyfélmegtartás. a pozitív szolgáltatókép erősítése.

Új hozzászólás Aktív témák