Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • suste

    veterán

    válasz energy4ever #75817 üzenetére

    Én már írtam régebben, hogy 4-5 évig használtam egy Tauris Samba-t, 12000 ment bele, évi 2000-2500km-t , napi 10-50km-t mentem vele.(Mellékesen ez az 50ccm kb erre a távra való szerintem.)
    -150.000ft volt újonnan,
    -évente új gyertya, légszűrő pucolás,
    -egy darabig szivatott a tankspaka, mert nem nyitott a levegőzője, így hosszabb úton leállt, aztán 1 perc után elindult könnyen. Golyót kiheréltem belőle, utána nem volt gond :C
    -5-7000km között valahol a km meghajtó a keréknél meghibásodott, kiesett egy biztosító tüske, pótoltam egy csavarral :K
    -taposó alsó burkolat csavarok elengedtek, de mivel gyors megoldás kellett, kapott szőlőkötözőt. Mivel színben passzolt és tökéletesen ellátta a feladatát, így is maradt (a mai napig)
    -10.000-nél variátor dob+görgők+szíj csere (5-6000ft volt kb :D ), hajtáshoz új olajat
    -véigig stabilan 2,5l/100km -t fogyasztott, 12000-nél eladtam havernak.
    Ez így szerintem elég korrekt tartós teszt.NEM hagyatm ki semmit, minden más gyári (fékek, futómű, gumik, stbstb)

    Havernál 19000-nél jár, még mindig 2,5-et eszik, még mindig nem volt megbontva a blokk, gyertyán kívül nem cserélt semmit. Gondolom jön a 2. variátor csere....

    Most 4. éve használom a 125-ös Benelli Velvet-et (újonnan 350+regadó!), ami régen olasz volt, de megvette a kínai (Keeway).
    A Keeway alkatrészek ehhez is olcsók, Benelli-ként rendelve méregdrága (lenne).
    Itt a hajtással jóval több gondom volt, de csak mert zavart a gyári tökéletlensége (a fülemnek túl magas fordulaton járt).
    Egyébként ezzel sincs gond, 19000-nél jár, most volt gumi, fékbetét, lesz első teló javítás.

    Nekem nincs bajom a kínaival, ár/érték arányban teljes mértékben rendben van. Mind a kettő bőven visszahozta az árát 3-4 év alatt csak az üzemanyaggal számolva!!!

Új hozzászólás Aktív témák