- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Fotók bizonyítják, tényleg szárat növeszt a Galaxy Buds 3
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
- Több Redmi, mint kolbász
- Apple Watch
- iPhone topik
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
Hirdetés
-
Premier előzetest kapott a nemrég megjelent Dystopika
gp A kizárólag PC-re elérhető alkotásban egy saját cyberpunk város építése lesz a feladatunk.
-
Új tablettel készül a HMD
ma A Nokia/HMD T21 sem egy erőmű, de a HMD Tab Lite még egyszerűbb szerkezetnek ígérkezik.
-
Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
it Figyelmeztető címkéket szeretne látni az USA tisztifőorvosa a közösségi médiában, ami főleg a serdülők számára lenne emlékeztető a platformok súlyosan káros hatásairól.
-
Mobilarena
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
macilaci78
nagyúr
Hát, megszívatott a BW's. A deklin lévő legelső csavarhoz sehogy sem lehet hozzáférni a lábtartótól. A lábtartót tartó csavarok pedig az alsó műanyag idom alatt vannak, amihez a lábtartó idomját kell levenni, amihez az akkut tartó idomot kell levenni, amihez levettem a térdnél lévőt, ami persze a vázhoz a lámpát tartó idom alatt van csavarozva... És a hab a tortán, hogy a lábtartót tartó egyik csavar imbusz fejét el is nyalta, szóval Dremel koronggal csiszoltam le a fejet...
Ez ugye azért lényeg, mert tavaly kértem a szervizt Eleven Motors, hogy vegye ki a fojtást belőle. Az a jelzés jött vissza, hogy nincs benne fojtás, mi több, a gyári alkatrészek (20 éves, 5,5 k km) hibátlanok.Viszont a kompresszor egy pici port sem hozott ki a dekniből, a gyári görgők hengeresek, a pályájuk jól kivehető a variátorban, a variátor kopásán látszik, hogy nem fut ki, a szíj nem foszlott, de merevebb az újnál.
Az új variátort összeraktam, a gyári ellendarabot féktisztítóval beáztattam, letöröltem, amennyire lejött. A kuplungot nem szedtem szét, így a kuplungrugó maradt a gyári.A karburátorral nem foglalkoztam, nem volt hozzá türelmem, viszont az alapjárat magas. Kb 6-8 km-t mentem vele most hazafelé, reggeli indításnál nézek egy gyertyaképet, nem felejtem el.
Tapasztalat: a gyári variátor helyett a Stage 6 Sport Pro előrelépés: egyenletes gyorsul nyélgázzal 60 km/h-ig, nem torpan meg sehol (, a gyári kb 30 km/h-nál picit megtorpant), 55 km/h helyett 65 km/h fölött van a vége (az én hab testemmel), 60 km/h utazósebesség megvan kb 85%-os gázzal.
Volt itt szó a minap, hogy az anya lejött a kuplungtengelyről. Lidl-s légkulcs leggyengébb állásában lettek meghúzva a dekliben az anyák, ez elég, vagy tépjem meg erősebben? 3 fokozatból a legerősebb 400 Nm.
Képek: [kép] [kép] [kép] [kép] [kép] [kép] [kép] [kép] [kép] [kép]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552