Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • sityupityu

    Topikgazda

    válasz macilaci78 #72700 üzenetére

    Ki lehetett volna csavarni a legelső csavart is anélkül, hogy szétszedtél volna mindent. A lábtartó hátsó részénél lévő utolsó csavart (ami ugye alulról van becsavarva) kellet volna csak ki kiszedni, utána kettépattintani a fölső és alsó részt, majd a résen keresztül egy hosszú csavarhúzóval hozzáférsz ahhoz az egy csavarhoz.
    Nem tudom, hogy mennyi a leggyengébb állás azon a kulcson, de 150-200Nm bőven elegendő, a 400 az már sok.

    --albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--

  • suste

    veterán

    válasz macilaci78 #72700 üzenetére

    Kíváncsi lennék a tuning varioval meddig fut ki a szíj.
    Na meg arra is, hogy ha az általam linkelt módosításokat megcsinálnád a régi szettben, akkor hogy menne?
    Nem kell elvinni esztergályoshoz, satuban le lehet reszelni a dobot meg a tárcsát. A görgőpályát meg csak meg kell nyitni a tieden (fűrész+fogó+reszelő, ehhez is van youtube-on videó ;) ). Látszik a képeden, hogy felütkőzik a görgő az öntvényen.
    Én a helyedben megcsinálnám, jó lesz tartaléknak ;). Persze új szíj mérethez igazítva.

  • macilaci78

    nagyúr

    válasz macilaci78 #72700 üzenetére

    Ma is szétszedtem a BWS-t.

    Felraktam a lábtartót pár kép erejéig.[kép] [kép] [kép] [kép]
    sityupityu, nem tudok továbbra sem rájönni, hogy férhettem volna hozzá ahhoz a deklicsavarhoz a lábtartótól. Nem maga a lábtartó volt útban, hanem a lábtartó és a váz közti préselt laposvas.

    Levettem a deklit is, hogy megnézzem a hajtást.[kép] [kép] [kép]
    Stage6 sport pro variátor, Dr. Pulley görgő szett 6,5g., Malossi X special szíj.
    A variátor nem fut ki teljesen, viszont beállt alacsony alapjárat mellett is forgatta a hátsó kereket rendesen. Megnéztem és a csapszeg belső felétől egy lapos csavarhúzóval húzva a szíj belső peremére felugrott a csavarhúzó hegye. A gyári alátét 1,3 mm vastag, a Stage6-hoz kapott 0,5 mm-est tettem be. Beállt alapjárat mellett alig forog a kerék, kb mintha kimondottan lassan tolnám. Nem tudom, végsebességben mit ad majd elő.
    Gyorsulásban sem induláskor, sem menet közben nem tapasztaltam változást.

    Felraktam az oldasztendert is. Valóban megfelelően illeszkedik a vázhoz, az alsó idomon van is neki hely előkészítve, ki is van könnyítve a kivágandó rész. Sajnos nem olyan, amit a biciklinél megszoktunk, ha lenyitom, nem marad úgy, lekerül róla a motor súlya és egyből fel is rántja a rugó. A motor közel függőleges helyzetben van egyenes kormánnyal, de kanyarra állítva sincs gond. Viszont ha valaki meglöki esetleg a motort, az oldasztender felugrik, a motor meg elborul.

    A légszűrőt kipucoltam, kapott Malossi szivacsot, előtte sok-sok féktisztítót és kompresszorral is is fújtam.

    A km-óra nem működik, ennek oka, hogy egyszerűen elszakadt a spirál. [kép] [kép] [kép] [kép] Ilyet hol lehet kapni? Mármint épet. :D Az óracsoportban egy izzó kiégett, az is kéne.

    Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552

Új hozzászólás Aktív témák