- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Mobil flották
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Samsung Galaxy S10 és S10+ duplateszt
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Touroll J1 - amikor az átlagos is elég
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Akciófigyelő: Humble Games Bundle - Nightdive FPS Remasters
gp Számos remek játék szerezhető be PC-re az elkövetkező több mint húsz napban.
-
Elhozná az olcsó önvezető autók korát az Xpeng
it Gyümölcsöző az Xpeng kutatás-fejlesztési részlegének munkája, a Volkswagennel való együttműködés. Az Xpeng négyes szintű önvezetésre és olcsó önvezető EV-kre készül.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
szőröscica
addikt
Idézek magamtól: ,,De ez az előnye csak az első piros lámpáig tart, mert akkor ablaktörlő híján a hátsó kilátás megszűnik létezni. "
Városban szedánnak is kellene ablaktörlő, csak sajnos nincs. Jó kompromisszum az 5 ajtós kialakítás. Menet közben száraz, álló helyzetben meg lehet törölni.
[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
válasz parandroid #92045 üzenetére
A kombi változatok népszerűségét még meg is értem, de hogy egy kis szedánban mit lehet szeretni, arra sosem fogok rájönni, révén nap mint nap tapasztalom egy nagy szedán hátrányait.
-
szőröscica
addikt
válasz runner 125 #92101 üzenetére
A prémium vonalnál sem egyértelmű ez, az E39 és a W210 is szeret rohadni.
-
szőröscica
addikt
válasz #81556480 #92134 üzenetére
Laguna 1.9 dci-ből simán kapsz 2004-2005 körülit. De lehet már 2.0 dci-k is vannak.
Nagy, halk, kényelmes, nagyon jól felszereltek és keveset fogyaszt. Típusspecifikus fórumon utánaolvasnék a helyedben, egy nem lefingott példány korántsem olyan reménytelen betegágy, mint ahogy páran szeretik hangoztatni.
-
szőröscica
addikt
válasz jozefgucci1 #92141 üzenetére
Nem Super B, nem SuperB, hanem Superb az autó neve, én nem tudom mi ez a super b-zés, de egy csomó helyen láttam majd.
Ejts szuperb, nem szuperbé.
-
szőröscica
addikt
válasz runner 125 #92218 üzenetére
Hű, egy jó kis X-Trail a 175 ló körüli 2.0 dci-vel...
-
szőröscica
addikt
válasz albiosz #93257 üzenetére
Szia Barátom!
Én ha már 450 ezret összekuporgattam, ahelyett hogy gondtalan fiatal éveim alatt elpiáltam volna, akkor biztos olyasmit vennék, ami nem jön velem szembe minden sarkon. Azt akarod, hogy mindenki letoljon az útról, forgalmi akadálynak nézzenek, és egy olyan guruló ketrecben ülj, amiben ha elütsz egy fácánt, az röhögve továbbmegy, téged pedig a tűzoltóknak kelljen kivágni? Akkor vegyél Swiftet.
De ha egyéniség vagy (márpedig az, hiszen a mai 26 évesekkel ellentétben te félretetted a pénzt, nem pedig a saját hányásodban ébredtél szombat reggelente a bulik után), akkor mindenképp valami egyedire lenne szükséged, amivel hangsúlyozhatod, Te elértél valamit. Státusszimbólum kell neked!
Itt ez a Merci. Annyi extra van benne, hogy a kábelkorbácsa nehezebb mint a Swift, amit linkeltél.
Sajnos az E Klasse futóműve elég érzékeny, szóval ha felétek rosszak az utak, nézhetsz valami komolyabb gépet is. Friss műszakival is simán belefér a keretbe, és ezzel garantáltan nem fognak szívózni az utakon. [link]
De gondolom szereted a jó filmeket. Akkor pedig az ideális választás egy falat amerika! [link] Ilyeneket láthatott bármelyik reggel Mel Gibson mikor a Halálos Fegyver 4 forgatására igyekezett. Kell ennél több?
-
szőröscica
addikt
Igen, és ez nem is olyan új dolog. Volt szerencsém egyszer egy 1999-es 540i-hez, 120 körül utazva 105 fok környékén volt a vízhő, míg padlózva visszahűlt 88 fokig. Érdekes volt látni. Persze a vízhőfokmérő végig középen állt, gondolom, hogy ne zaklassa a usert a mozgással, de a titkos menüjében mutatta a változást.
-
szőröscica
addikt
Van nálam egy J Astra, 1.6 benzin, 20 ezer km-el.
Ezt a szart...Az egy dolog, hogy az elektronikája egy hulladék, mert random felbőgeti a rádiót és reggelente, mikor hideg van kint, alacsony hűtővízszint miatt panaszkodik, holott majdnem maxig van.
De hogy valami ilyen szinten ne menjen, az számomra hihetlen. Az egyetlen pozitívum amit el tudok mondani róla, hogy alapjáraton nem hallani a motort és nincs semmi vibráció. De már 100-nál bőven hallatja a hangját, arról meg ne is beszéljünk, hogy a tűzfalon át kell nyomnom a gázpedált, hogy valami gyorsulásnak nevezhető dolgot produkáljon. Kb. az első két fokozat, ami ér is valamit, de harmadikban nyolcvanról besorolni az autópálya-felhajtóról már kihívásnak számít.
Mellette ma a 7. kerből kijönni 30km-t, amiből 20 az m0-n volt 110-el, sikerült 7.1-es fogyasztással.
Vicc. Két dologra jó ez, hogy megtanuljam megbecsülni a saját, 9 éves, 187 ezret futott kocsimat, és hogy tudjam, el kell vinni futóműveshez, mert az Astrához képest sokkal bizonytalanabb a kormányzása. -
szőröscica
addikt
Nem is hasonlítanám a sajátomhoz, az nem fair, de ennél még a Transit Custom-ünk is érezhetően jobban megy. Igaz az 155 lovas, de alaphangon 1800 kiló és sokkal nagyobb a homlokfelülete, végtére is egy teherautó.
Tényleg csalódást keltően lomha, pedig egyébként egy nagyon szép autó és a beltér is kellemes, viszonylag csendes, kevés a szélzaj.
-
szőröscica
addikt
-
szőröscica
addikt
válasz Tom1939 #94194 üzenetére
Zajszintről annyit, hogy menj el és hajtsd meg a kiválasztottat autópályán. A J Astrát meglehetősen halknak mondják, közben a Ford Transit Customban sokkal nagyobb a csend. Utóbbi egy teherautó, C-s gumikkal és a B oszloptól hátrafelé farostlemez burkolattal kárpit helyett.
A Qashqai 1.6 benzin egyébként jó lehet, biztos igazi tetű és zabál, de japán motor van benne, nem fog elromlani.
-
szőröscica
addikt
válasz neduddki #94204 üzenetére
Nekem 10km taxizás sok volt belőle. A saját véleményemből a testmagasságomból adódóan nem szűrtem volna le sok mindent, de a csajom 175 centi és ő is megjegyezte, hogy ez fél óránál hosszabb távra max. gyerekeknek kényelmes, felnőtt embernek nem.
Kompromisszummal felnőtteknek szvsz egy Espace lehet jó, de igazi kényelemben csak a korábban említett kisteherautó-alapú járművekben lehet utazni, ha legalább 5 ember szeretne elférni.
-
szőröscica
addikt
Nem tudom, 806-ban nem ültem, de egy Transit C/Multivan/Trafic egészen más utazási komfortot biztosít, ha a helykínálatot nézzük mint ezek a kompakt/középkategóriás egyterűek. Elöl lehet nincs különbség, de a középső sor már érezhetően szarabb.
Sőt, mondhatnám, hogy jártam Dél-Spanyolországban ötös BMW-vel és Transit Custommal is, és utóbbival kényelmesebb volt, sofőrként is. Egy percig sem vitatva azt, hogy a BMW sokkal, de sokkal jobb autó.
-
-
szőröscica
addikt
Voltam tegnap a parkoló parádén, szép autókat lehetett látni.
Bár nekem a BMW-kből kicsit sok volt, ennyi szétpimpelt E36-ost még egy helyen nem láttam.Pólót is vettem, az korrekt árazású volt, viszont a büfé szerintem pofátlan drága, tekintve, hogy 400 forintról indult a legolcsóbb kávé egy kis szar Saeco kávéfőzőből. Ennyiért Olaszországban a tengerparton ittam az espressot, nem a hungexpon egy fabódéból.
A társaság korrekt volt, rengeteg vidám, mosolygó arcot láttam, jól lehetett szórakozni.
-
szőröscica
addikt
-
szőröscica
addikt
válasz newwave0507 #94586 üzenetére
Egy férfi nem a fenntartási költségeket, hanem cm3/ft arányt figyeli.
-
szőröscica
addikt
Egyébként gondolom mindenki meglepődött, hogy az ADAC teszten a Continental nyert idén a téligumi-teszten.
-
szőröscica
addikt
Ez az új X-Trail milyen jellegtelen az elődhöz képest. Bármikor látom a reklámot a tv-ben, azt hiszem, hogy a qashqait reklámozzák.
-
szőröscica
addikt
válasz blt.62 #95274 üzenetére
A gond ezekkel az autókkal az, hogy idősek, és emiatt nagyon sok alkatrészük, ami műanyagból és gumiból van, egyszerűen elöregednek, és a lehető legvéletlenszerűbb időpontokban törnek borsot az orrod alá. Persze ezeket meg lehet előzni, ha vásárláskor mindent kicserélsz, de az nem két filléres móka lesz.
Ennek ellenére én azt gondolom, hogy ha már ennyi ideje szemezel velük, akkor egy jó állapotú példányra csapj le, és használd örömmel.
-
szőröscica
addikt
2M körül már nagyon jó 530dA touringokat lehet kapni.
Az automata váltóra kell figyelni, ha az rendben van, akkor nagy meglepetés nem érhet más dízelekhez képest.Nekünk volt. Óra szerint 270-el vettük, 380-al adtuk tovább, valójában ki tudja mennyi volt benne. Isten egy autó, nagyon kényelmes, szuper vele utazni, keveset fogyaszt, kényelmes, tényleg panasz nem lehet rá.
Csak azért adtuk el, mert már rohadt. De az facelift előtti volt, ráadásul itt-ott törve is volt. Ha találsz egyet megbízható forrásból, akkor az még nagyon sok ideig hű társad lehet. Én is úgy járok reggelente dolgozni, hogy a nissanomból és a vonatról mindig felidézem milyen kurva jó kocsi volt az a BMW, és hogy egyszer újra lesz BMW-m.
-
szőröscica
addikt
válasz !Overdose! #96529 üzenetére
Azért 230 ezer km alatt, ha valaki ésszel használta és elvitte néhanapján szervizbe, nem nagyon kell baja legyen egy kocsinak. De persze az is lehet, hogy ami nálad vagy nálam ésszel használás, az másnak túlzott óvatoskodás és odafigyelés. Nem tudom. Én olyan családból származom, ahol a tulajdonunkat megbecsüljük és ez az autóra is igaz.
Persze ettől még elforgatom tiltásig, ha kell.
-
szőröscica
addikt
Most héten egy 12 ezer km-t futott új Aurissal járkáltam.
A korábbi Opel Astrához hasonlítanám: bár ez az Auris csak 1.33-as volt, sokkal jobb a motorja, mint az Astra 1.6-osa. Ennek viszonylag élénk gázreakciói vannak, lehet érezni, hogy szeretne menni, csak éppen nincs ereje. Valahogy kívánja, hogy tapossa neki az ember, kétszer is sikerült limiterig forgatni. Az Astránál néhány próbálkozás után letettem arról, hogy hajtani próbáljam. Ennek ellenére az Auris majdnem 1 literrel kevesebbet fogyasztott. Hiába van benne hatos váltó, óra szerinti 140-nél közel 4 ezret forog.Egyébként az összeszerelési minősége rosszabb, az Astra betonbunker feeling volt, ennek meg nyöszörgött a műszerfala rossz úton. Az Astra sokkal csendesebb, az Aurisban már 110 körül olyan szélzaj van, mintha magas fordulaton menne a szellőzés. Továbbá az Astra futóműve is jobb, az Auris kormánya erősen túlszervózott volt nekem. Plusz 1: a kék műszerfal-világítást én utálom, ez nyilván ízlés dolga, az én szememnek a narancssárgás, pirosas kellemesebb este.
Azt hiszem, ezek után nem is kérdés, hogy melyiket választanám a kettő közül: egyértelműen az Aurist. Egyszerűen van benne valami, ami miatt a fentebb leírt negatívumok ellenére is bármikor szívesebben visszaülnék bele, mint az Astrába. Jobban éreztem magam az utastérben. Ez a maga módján számomra szerethető autónak tűnik, míg a korábban vezetett Astra minden pozitív tulajdonsága ellenére is csak egy benzinzabáló lomha dögként marad meg az emlékeimben.
-
szőröscica
addikt
válasz Tothgera30 #97717 üzenetére
Igen jó alap: elbontani.
-
szőröscica
addikt
Szerintem motor után minden autó unalmas lesz.
Vegyél egy szívó benzines első generációs X-Trailt. Motorikusan remek, terepen jó gumikkal szinte bárhol elmegy (no offense, de az autó valószínűleg többre képes, mint amit Te tudsz offroadon), praktikus és szerintem jól is néz ki. -
szőröscica
addikt
válasz runner 125 #97976 üzenetére
Alvázszám alapján egyszerűbb lenyomozni szerintem az autót.
7 éves a kocsi, van benne 300 ezer km. Nem hiszem, hogy sokkal több lenne ennél benne.
Új hozzászólás Aktív témák
- Háztartási gépek
- Trollok komolyan
- Projektor topic
- Azonnali notebookos kérdések órája
- MSI Thin: gamer notebook két változatban
- Még a nyár előtt megérkeznek a G.Skill új Ripjaws memóriái
- Külpolitika
- Kompakt vízhűtés
- Star Trek Online -=MMORPG=-
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- További aktív témák...
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- NETATMO időjárás állomás eladó!
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs