Hirdetés
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Milyen okostelefont vegyek?
- VoLTE/VoWiFi
- Dupla fejezetet nyitott a Huawei Mate XT a mobilok történetében
- iPhone topik
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Apple iPhone 16 - ígéretek földje
- Apple iPhone SE (3. generáció) - szélsebes múltidézés
- Samsung Galaxy S9 és S9+ duplateszt
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
Hirdetés
-
Jól felszerelt, 4K-s üzleti monitor a Philips értelmezése szerint
ph A 68,58 cm-es képátlójú, láncba köthető újdonság Thunderbolt 4/USB Type-C dokkoló is egyben.
-
StarCraft hírek: Készülhet egy új játék, miközben Game Pass-be tart a széria
gp November elejétől az előfizetők hozzáférést kapnak a sorozat első részének remaster kiadásához és a folytatáshoz.
-
CASE gőztraktor: 110 LE / 4000 Nm
lo CASE 110 tractor pullingol (érdemes végignézni a látványért):Ugyanebből a 150-es 36 ekét húz, ez már tényleg az összes...
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
válasz parandroid #187640 üzenetére
1.3 Multijet(/jtd/cdti) esetén én lánc problémákkal találkoztam, hosszú állás után indítva 1-2 talán mintha füstölt volna (amire egyelőre nem láttam magyarázatot), illetve a részecskeszűrős verziók érzékenyebbek talán. EGR és szívósor koksz is előfordul, elvégre kis motor, kis átmérők, nagy turbó, nagy korom - tisztítás megoldja legtöbbször, csere ritka. Összességében a hosszú periódushoz a vezérműlánc rövid élettartamát kötném talán. Viszont pl tök jó, hogy létezett belőle egytömegű lendkerekes verzió, és Bosch befecskendezős lévén viszonylag tartós&könnyen felújítható az üzemanyag rendszer.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest