- Magisk
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Spanyolországban kezd a Vivo V40 5G és V40 Lite 5G
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Mobilhasználat külföldön
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Huawei P40 Pro - kilökték a célegyenesben
- DIGI Mobil
Hirdetés
-
Star Wars Jedi: Survivor - Egyre közelebbi a PS4 és Xbox One verziók érkezése?
gp Kíváncsian várjuk, hogy végül megkapjuk-e az előző generációs változatokat.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
it Figyelmeztető címkéket szeretne látni az USA tisztifőorvosa a közösségi médiában, ami főleg a serdülők számára lenne emlékeztető a platformok súlyosan káros hatásairól.
Aktív témák
-
zoo8800
veterán
válasz
Tothgera30 #36147 üzenetére
Király hobbiautót lehetne belőle faragni.
Tényleg szép kívül, de a kerekeket rendbe kéne tenni.
ja meg az a szíves kormányvédőpro70
'94 qvarég volt ám[ Szerkesztve ]
rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
Annyira azért ne irigykedj
mert ha 94-ben 9 voltam, akkor most 2010-ben 25 vagyokMeg tiszta hülye vagyok.
Stilókat nézegetek, idén talán bele is huppanok egy 1,6-osba. 1 milláért oda is adják ezeket. Az összes hajam ki fogom tépni a szarjai miatt, de tetszik.rip and tear, until it is done
-
VR6-Fan
veterán
válasz
Tothgera30 #36147 üzenetére
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
pro70
tag
válasz
zoo8800 #36155 üzenetére
Hát, a Golf, amit '96-ban vettünk, az 2,3M volt, most 400e ér, az új pedig 5M Arra gondoltam, hogy akkor még csak 9 éves voltam.
Pedig aszittem tök jó matekos vokk
Fentiekből 23ra következtettem
u.i.: teccik nekem fekete 3 ajtós stilo de semmit nem tudok róla
[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
válasz
dízelracer #36158 üzenetére
Jó ez így is
hasmagasság
(lengőkar bekötési pontja)
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
dízelracer
senior tag
válasz
VR6-Fan #36159 üzenetére
Azért f@x@ lehet úgy nekiindulni a városnak, hogy előtte fejben végig kell menni az útvonalon hol szar minőségű az út, merre hány darab és mekkora fekvőrendőr van stb...
De ha már szóba kerültek a G1-ek. Ezt a CS tuning show-n fényképeztem. Szerintem a legszebb VW konszernhez köthető autó volt a kiállításról. [link] Mit nem adnék egy ilyenért.
Ez a fényezés meg egyenesen parádés...
[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
válasz
dízelracer #36161 üzenetére
VRT-n a karter 6cm magas, ott is játszik az útvonal tervezés, meg mondjuk nálam is helyeként, bár én a 9-10cm-vel elég nyugisan elközlekedhetek
nem akarja behozni a képeket
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
zoo8800
veterán
válasz
tibi666 #36163 üzenetére
nekem se tetszik, se az ennyire kilógó kerekek (3.kép), se a porig ütletés nem fasza szvsz.
inkább a lila G2 ott mellette...anyámék Érden laknak, ahol 3ból 2 utca nincs aszfaltozva. Azon a környéken elkopna a kocsi alja
1-2x a gyári hasmagasságú G3om lököse is leér
#36165
szép[ Szerkesztve ]
rip and tear, until it is done
-
Integra
titán
a svéd cetex akku töltőkkel van valakinek tapasztalata, használ valaki ilyet?
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
zoo8800
veterán
válasz
dízelracer #36165 üzenetére
wow, ott látok egy Avalanche-ot a hátterben.
az nem semmi dög.rip and tear, until it is done
-
VR6-Fan
veterán
válasz
tibi666 #36163 üzenetére
kinek a papné kinek a lánya
a gyári felni is el van rakva illetve futómű, kb 60perc vissza állítani teljesen eredeti gyári állapotba
de ez kb olyan mint hogy az én kocsimra porkhe felni nem való
dízelracer: nem rossz, de tuti hogy erre még műanyag löki és nagy tükör való? tévedtem 78-ban volt a váltás
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Dare2Live
nagyúr
válasz
zoo8800 #36155 üzenetére
unokatesom nem tudom, hogy csinálja de a ~2003as Stilojan az eddigi össz extra kiadás a fényszoró izzó volt. pedig 800fts olajszürőt meg ocsó olajat önt bele azt se sürün. (Pár év múlva el akarja adni és így fölösleges
)
vr6: nemkéne, de hangulati értéke meg kell hagyni van.
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
-
Tothgera30
Ármester
...Hú, mennyi hsz. a Golf-al kapcsolatban...
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
...és kétszer ment el...
ui.: Előző képeken látható Golfon BBS felni van? Nagyon csúnya.[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
VR6-Fan
veterán
válasz
Tothgera30 #36172 üzenetére
jah, ilyen, RM.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz
Tothgera30 #36175 üzenetére
maradjunk annyiba hogy az felni krómot pont nem látott
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz
Tothgera30 #36177 üzenetére
és szemre mi különbbség van a teli polir és a króm közt?
azon kívül hogy itthon borzasztóan krómoznak....[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Tothgera30
Ármester
válasz
VR6-Fan #36179 üzenetére
A polír nem csillog olyan szépen. A felnit felpolírozzák, az esetleges "hibákat" eltüntetik, akkor a felülete sima és fényes lesz, viszont sokkal jobban kell rá vigyázni mint a króm felnire, de sokkal olcsóbb, így leírtam a króm felni előnyét és hátrányát is. Azért nem mindenhol políroznak olyan rosszul, én ismerek pár normális olcsón dolgozó jó krómozó szakit itt a környéken.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
VR6-Fan
veterán
válasz
Tothgera30 #36180 üzenetére
amit eddig itthoni krómot láttam az mondjuk egy német krómhoz képest borzasztóan csúnya, illetve sérülékeny volt.
de persze ez nem nagyon szokott feltűnni a nagy többségnek
polir fényét valóban idő igényesebb fent tartani, de vannak már magas fényű lakkok
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Alvin_ti4200
félisten
Baj van, elkezdtem beleszerelmesedni a 406 kupéba...
-
zsoltee10
addikt
válasz
Alvin_ti4200 #36184 üzenetére
nem vagy egyedül, nekem nagyon régi titkos vágyam egy szép metálzöld, mogyoró bőr belsővel, és (tekintettel az üzemanyag árakra) 2.2 HDi motorral....
-
Alvin_ti4200
félisten
válasz
zsoltee10 #36185 üzenetére
elég röfögős az a motor, persze nem dobnám rögtön a kukába, csak ott nagyon sok pénzt el lehet bukni a porlasztócsúcsokkal. A 3 literes kezdő vezetőként maga lenne a beutaló a hullaházba, még akkor is, ha én abszolút nyugodtan közlekedek, a 2 literes benzinest céloznám meg (elméletben, mert pénz az még sehol hozzá) 132 LE-vel. Nekem nem kell feltétlenül, hogy menjen, mint a disznó, inkább csak a kényelmes meg a külső/belső kinézet
De hogy alig van eladó példány idehaza, az egyszerűen no comment, ráadásul százalékosan is túl sok a sárga
-
pro70
tag
Miért W és mért nem V?
A V8-as motorok hengersoronként négy, egy sorban álló hengere nem fért volna el a motorházban, így a hengereket nem sorban egymás mögé, hanem egymáshoz képest kissé elforgatva építették be. A hengerfej úgy néz ki, mintha két V4-es erőforrást építettek volna egybe. A képzeletbeli V4-es hengerei 15 fokos szöget zárnak be egymással, a két V4-es egység közötti szög 72 fok. Ennek köszönhetően a W8-as motor 420 milliméteres hosszával világ legkompaktabb nyolchengerese lett.
-
dragonfx
veterán
válasz
VR6-Fan #36187 üzenetére
van olyna motor nálatok hogy W8??mesélj már róla.
passat W8 4.0???
az meg milyen???
minap állt itt egy passat a 10 kerbe. sötétkék W8 ..mondom ez valami jampituningembléma 500ft.é...de ezek szerint tényleg van ilyen??mit visz a gép??"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
hobizoli
nagyúr
"Thema 8.32
The ultimate Thema, the '8.32' ("8" standing for the number of cylinders and "32" for the number of valves) was assembled at Lancia's S. Paolo plant in Turin.[3] It used a 2927 cc Ferrari V8. This engine was based on the unit used in the Ferrari 308 QV and some of the componentry was assembled by Ducati[4] from castings made at Maranello. The engine differed from other Ferrari V8s of the time in that it was equipped with a cross-plane type crankshaft rather than the usual flat-plane crankshaft, smaller valves and different firing order. All this to make the engine characteristics more suitable in a four door luxury saloon
...
This version of the Thema also sold in limited numbers in Italy with 2370 Series 1 built between 1986 and 1988 and 1601 Series 2 built between 1989 and 1992. 64 numbered vehicles were made, 32 series 1 and 32 series 2. These were only available in Ferrari-red"hobizoli
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
pro70
tag
válasz
VR6-Fan #36194 üzenetére
Ami a pénzt illeti, ez a kocsi eladhatatlan.... Enyém messze volt a makulátlantól de kompenzálta az árával! 98as a4re fizettem rá 470et úgy hogy a benne lévő zenét nem adtam hozzá és 150k-ért el is adtam. Ebbe komoly zene van nem is hiányzik! a4 6 kilóba volt nekem zenével + 470 - 150k = 920
Ennyibe volt nekem a passat mikor elhoztam! Gondolom láttál már banki visszavett kocsit.............., szal nem úgy nézett ki mint most
Lényeg a lényeg van bele egy 102 lovas makulátlan motorom váltóval az összes kütyüjével, kipufogórendszerrel. Nem értek a lovakhoz
, de hátha azt mondod érdemes kib@szni belőle ezt a motort!
Aktív témák
- GARIS!! Gamer PC/Ryzen 5 2600/RTX 2060Super 8 GB/16 GB/250 SSD/1 TB HDD
- Kezdődik újra a bányászszezon! Rig Építés/karbantartás/felügyelés stb.
- Eladó hibátlan Sony PlayStation 5 (PS5) Slim Konzol (1TB), 2 Kontroller (+ Diablo IV opcionálisan)
- AMD Gamer PC / AMD Radeon RX 7900 XTX / AMD Ryzen 7 7800 X3D
- iphone 14 Pro Max 128gb, független, makulátlan, 100% akku