-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
bandus
veterán
az a jo a lizingben, hogy akkor visszaadom es kerek egy masikat
BBD: egyelore igen, megiscsak van egy alairt szerzodesunk ra amiben a felmondasi feltetelek kozott nem szerepel a “ph!-n azt olvastam, hogy…” kezdetu bekezdes ha meg majd szarakodik (ha egyaltalan ideer), akkor visszaadom.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
Puma K
nagyúr
válasz Gabesz87 #206605 üzenetére
Köszi szépen!
Másik topikban közben ajánlottak direkt ehhez a művelethez való zsírt: Renolit RHF1
[ Szerkesztve ]
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Biqci
aktív tag
Woáááá! Szuper! Megnyugodtam
Kicsit csodálkoztam is, hogy egy 28Ah-s akkuval megelégszik
De jól láttam amúgy, hogy önindító sincs benne? Ha tényleg így van, akkor értem, hogy olyan furcsa a hangja indítózáskor, valahogy másabb, le sem tudom írni. Lehet, hogy a villanymotor, ami a benzinmotor és a váltó között van, végzi az indítást?"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
gooool
őstag
Időket én sem tudok, meghagyom azt az izgalmat mire jönnek a videók, de volt egy pályára optimalizált 1,6 8V F Astra, elképesztő szépen mozgott, egy kívül-belül hibátlan autó volt, minden tiszteletem a tulajnak.
És még amire számíthattok:
BMW Z3, Opel Manta 1,9 versenyautó, Audi S1 rallycross, Nissan Skyline R32, a Lotusok közül a 410 lovas Exige, ja meg egy full gyári Datsun 280Z is, ha minden igaz.
Ezeket jegyeztem meg nagyrészt.Üdv, Balázs
-
MC Pite
veterán
válasz Biqci #206614 üzenetére
Ez komoly kérdés?
Sehol nem sikerült meg lámpát beállítattni.
-nincs sín, csak kereken guruló cucc (párhuzamosság bukó)
-nem használják a pálcát vagy a lézert a fényszóró középponthoz (magasság nagyon bukó)
-több helyen a 15⁰os törés tetejét nézik a vízszintes rész helyett (facepalm)
-nem nézik a szórt fényt, vagy a fényerőt
-ködlámpánál nem tudják mennyire kell állítani (1,3%) - sőt, nem egy helyen hallottam hogy szerintük szórt fényt ad+1: 101%ban úgy hagyják a szerelők ahogy van lámpa csere után. Izzócserénél se nézik.
Minek, ha műszaki se nézik egyiket se; és a sok ... még le is tekeri.
Kivétel: A psa-s szerelőm mikor lámpákat cserélt, beállította. Jobbra, mint bármelyik célzott lámpa állíttatásomnál (mindhárom autónál kézzel rákorrigáltam szemre mert másfél-két csíkkt világított meg!). Ezzel elmentem hazáig, és csak ott korrigáltam saccra, majd később pontosan.
Barátok, ismerősök autóinal tucatja kerülnhozzám, hogy állítsuk be, ami 95%ban TYC vagy Depo, és részlegesen beállíthatalan .Teszem hozzá az új autóknál pont ugyanígy van beállítva sokszor - sehogy. A suzukik (ledes projektoros) azért királyak, mert valami csoda folytán azt beállítják (gondolom, mert normálisan világítanak).
De akinek itt a topikban beállították jól, hogy 90-120 méterre, nem fölfelé, nem kancsalon világított, jelentkezzen, utalok nekik egy radler/sör árát Revoluttal, és koccintunk! Plusz tegye közkinccsé a műhely elérhetőségét.
Projektorosoknál is megég a foncsor, de sűrűbbennelőforduló eset, hogy csak a por ég rá, meg a lencsére - érdemes kitisztítani!
[ Szerkesztve ]
Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
joshua7
veterán
válasz gooool #206656 üzenetére
Mi hiányoltuk a Taycant meg az új RS6-ot. De összességében jó rendezvény volt.
Amik voltak még: Mach-E, B250e, I20 N, GT86, aktuális Octavia RS (dízel?) 1.9 TDI Ibiza meg Fabia, gokartok, BZ is ment utóbbival.
Időt is mértünk, a Manta meg az Exige erőset ment.Semper Fi
-
Integrale
veterán
Igen, ez még az. 4000-es fordulatig jól fogyaszt, az nincs 130 GPS szerint, utána száll el. A végáttétel lesz hosszabb, szóval 500 fordulatot fog csökkenni minden fokozatban, ami több szempontból is ideális, városban 3.-ban megyek ezzel is, de ennél már kicsit keveslem, a 4. meg szerintem éppen sok, szóval városban is jótékony hatással lenne a csere, de még nem vettem rá magam, hogy váltót vegyek.
Ez a fogyasztás egyébként M0-M5, 31 és mérsékelt városozás (kerülöm a csúcsidőszakot)."Bad reklám is reklám too"
-
gooool
őstag
válasz joshua7 #206660 üzenetére
A Taycan vs. RS6 már le volt játszva pár hónapja, nem?
Mondjuk ettől függetlenül jöhettek volna, szívesen néznék két olyan eszeveszett gépet.
Az ilyen "köznépi" vasakat nem említettem, bár az i20N pofás, azt elfogadnám boltbajárósnak.
Sajnos 3-kor el kellett jöjjek, így BZ gokartos menetét nem láttam, de egy fotót csináltam vele, nagyon jófejek a srácok, egy élmény volt.Üdv, Balázs
-
barnam_
nagyúr
Eddig kétszer kellett cseréltetnem szélvédőt, mindkétszer kókány munkát végeztek (szélzaj, hanyagul visszarakott díszlécek). Az első az autouvegek.hu, becsületükre legyen mondva másodjára már jobban ment nekik.
A másik pedig tavaly volt vidéken, nem is olyat rajtak be amit kértem (napvédő csík fölül), ráadásul ez is szélzajos... nem is reklamáltam, csak kellett a csere a műszakihoz, ráadásul Covid idején....
Majd ha ki lesz lakatolva, úgyis ki kell szedni a szélvédőt. -
Qru
MODERÁTOR
válasz barnam_ #206663 üzenetére
Nekem a Fay ui VW markakerben csereltek. Beazott es tul sok ragasztot toltak amitol dudorok lettek a belterben (A oszlop).
Masodjara autouvegek.hu ott nekem tokeletes lett. A tukor az elejen remegett alapjaraton de ahogy szilardult a ragaszto ugy szunt meg fokozatosan.
#nincsbennetarcsi
-
MC Pite
veterán
válasz bandus #206615 üzenetére
Tükör, beázás, üvegszilánkok a szellőzőrendszerben(örökre), vagy a még lágy a ragasztó és úgy rakják be, zörögni fog bizonyos fordulatnál/kátyúnál ahogy a kaszni és üveg összeér.
Vagy feszül, és hamar megreped. Vagy nem hővédőset rendelnek és éget majd a nap. Elszakad a matrica, és új rendszám kell. Eltörik az A oszlop takaró egyes pöckeit. Nem a helyére, hanem egy ricbivel odébb rakják vissza az ablaktörlőt. Általában csak gyanús, törölsz egyet jó tűnik. Majd nagy esőben lakotton kívül vagy pályán rájössz, hogy a fura hang onnan jön, hogy összeakadnak a lapátok.Biqci: Az nem lesz jó, AGM akksi nélkül rinyálni fog az autó, előbb utóbb valami itt feladja, jobb esetben az akksi/kb sose áll le a motor, de nem tudod miért.
[ Szerkesztve ]
Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
MC Pite
veterán
Igaz, ha még olvasható, akkor cserélik.
"A megrongálódott regisztrációs matrica utángyártása akkor engedélyezhető, ha az azon feltüntetett rendszám vagy vonalkód alapján a matrica még azonosítható."Volt akinek elveszett, és azt akkor nem tudták máshogy papírozni, csak rendszámcserével
[ Szerkesztve ]
Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
MunezXBK
nagyúr
Csütörtökkel mizu, ki várható?
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz MC Pite #206671 üzenetére
Nekünk volt, hogy gy a kereskedő nem ragasztotta fel új autóra és elveszett a címke. Ez úgy tűnt fel, hogy a rendőr elvette a pár ezer km-es autó forgalmiját a matrica hiánya miatt. Okmányiroda legyártotta az újat gond nélkül.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
Paxker315
addikt
válasz focvis #206674 üzenetére
Kb március tájékán elegem lett az állandó orrdugulásból, gyakori arcüreg-gyulladásokból, éjszaka átjárhatatlan légutak miatti gyakori ébredésekből. Elpancsiztam 3 flasi "Rinogerminát", azóta minden baba, még klímás helységek után is. (Korábban klímázott helyeken történő hosszabb tartózkodás után gyk. garantált volt egy kis láz, torokfájás, fürjtojás nyaki nyirokcsomók)
Rinogermina. Még az illata is jófajta.! : ) Hátha segít [link]
[ Szerkesztve ]
-
Biqci
aktív tag
válasz MC Pite #206667 üzenetére
Az a helyzet, hogy sehol nem ír speciális akksiról. A gyári tipus alapján ami 38B19L-MF mindenhol normál akksikat hoz fel. Az eredeti Furukawa, de ilyen a Yuasa, Varta stb. Sehol nincs utalás a speciális igényre. Pont ahogy Qru is írta
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
MC Pite
veterán
válasz MC Pite #206667 üzenetére
Biqci:Ja, hibrid, addig nem jutottam . Akkor AGM erre nem vonatkozik, csak általánosan.
CactuS: Akkor vagy itt balfaszoskodtak, vagy már enélkül is mehet az új matrica, passz.
Itt (Esztergom, kb 8 éve) jó darabig ment a cécó, parkolás, matricák átiratása, elég nagy szívás volt.[ Szerkesztve ]
Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
nagyúr
válasz Biqci #206679 üzenetére
A töltési karakterisztikától függ az aksi típusa.
Ha nem generátorról tölti (például hybrid), akkor AGM aksi lehet az ajánlott.
A sima is bele megy, de rossz töltés miatt, 2-3 évre csökken az élettartama, de még így is megérheti, mert Yuasa AGM aksik simán 40-50000Ft-tól szoktak kezdődni, viszont az élettartamuk hybrid autóban 8-10 év."Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
_NCT
őstag
Sziasztok!
Skyfol HP Pro 05-öt tetettem fel kb 1 hete. Apró légbuborékok vannak az egyik oldalon, azt mondták ez majd eltűnik. Ez mennyi idő? Van valakinek tapasztalata? Illetve mikor lehet belül áttörölni az ablakot és mivel?
-
MC Pite
veterán
Simán törölni két nap, ablaktisztítóval. Frissen nem nagyon kéne buborék legyen, max 1-1 icipici. Inkább szaporodni szoktak mint eltűnni, de várj egy két hetet (napon).
Más, #első fólia legálisan:
Nekem a 208on először van legális fólia elől (idáig 80-85-ösök voltak, tökéletetesek; a Meganeon is) de az NT Ceramic 90 meg fényudvaros, azaz mintha könnyes szemmel néznénk a fényforrás felé. Nem ért ennyit az körömnyi matrica . Elsőboldalsókon még Ceramic nélkül már 4 autómon volt 90-es, ott nem volt vele baj, meg a 208 első lejáróin sincs gond.
Megane/208 hátul 80-as amúgy, meg gyárilag színezett ablakosak, azok is jók, nincs ilyen jelenség, a telepítés pöpec, és májusi.
Nejemet nem zavarja, telepítő szerint nagyon ritka az ilyen, inkább tetőablakosok panaszkodnak tükröződésre, más kollégáknál se nagyon panaszkodnak. Talán a lapos szélvédő ront a helyzeten, passz.Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
#89309696
törölt tag
Állok a tér melletti parkolóban. Ezer pad van ahova ülni lehet, de nem, mellém ülnek. Rágyújtanak mindketten mikor látja bent ülök a kocsiban lehúzott ablakkal és hömpölyög be a füst.... Átálltam másik parkolóba...
-
-
-
bandus
veterán
[link] a változatosság kedvéért áremelés.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
Doki16
addikt
válasz bandus #206697 üzenetére
Most már ott tartunk, hogy megint megéri tölteni fizetős oszlopról a plugint. Mobiliti oszlopon töltve kb 1600 Ft/100km. Pont tele kellene rakni a Passatot, mert kifogyott 2 hónap után az üzemanyag. Bár ilyen ritkán tankolva annyira nem jelentős a benzin ára.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Biqci
aktív tag
válasz Dluinet #206681 üzenetére
Csak azt nem értem, hogy ha hibridnél agm az ajánlott, miért nem írják sehol. Se a kezelési, se a gyári alkatrész lista, se az egyéb utángyártott alkatrészek listája. Bennem fel sem merült a kérdés eleinte, mikor a kereskedő mondta, hogy új akksit tettek bele, mert a régi meghalt. Örültem is mint majom a f.szának a vadi új Varta miatt. Csak utána körvonalazódott benne a kétség...
De amúgy, ha 2-3 évig bírja, akkor is jó, legfeljebb akkor veszek bele másikat, mert most feleslegesnek tartom az új akksit lecserélniQru nemár, hol? Japánban? Közelebb nem volt hely, ahol vezetni lehetett volna?
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest