- Netfone
- Mobil flották
- Honor Magic V2 - origami
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Nálunk is telepíthető a One UI 6.1 a Galaxy S22-re
- Yettel topik
- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Poco X6 Pro - ötös alá
Hirdetés
-
Három éve fontos döntést hozott az AI-ról az Apple
it A Bloomberg szerint saját chipekkel működtetné az AI-szervereket az Apple.
-
Megjelenési dátumot kapott a PO'ed: Definitive Edition
gp Az új kiadás kevesebb mint egy hét múlva már elérhető lesz.
-
Enduro változatot kapott a Mobvoi TicWatch Pro 5
ma WearOS 3.5 rendszerrel és kettős FSTN és AMOLED kijelzővel érkezik az új modell.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
#89309696
törölt tag
-
forceberg
veterán
válasz tboldi #186505 üzenetére
Én próbálom figyelni, hogy lassítás után hányasban fogok továbbhaladni, rá szoktam nyomni a gázra, nem a kuplunggal "köszörültetem" össze a fordulatszámokat. Ugye az a "baj", hogy ehhez el kell addig engednem a féket. De ez már rutinból megy, max. annyi látszik, hogy lassításnál egy ideig nem ég a féklámpám.
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
Coccolino_O
őstag
Hali!
Megkérdezem itt is, talán valaki tudja, mi ez.
Tudnátok segíteni alkatrészt illetően? Fogalmam sincsen hogy mi a neve ennek a cuccnak, de autószerelés közben természetesen a fele a kezemben maradt. Inlet manifold (szívócső magyarul?) tetejéről indul el és a motor tetején fejeződik be. Boltos elmondása alapján ez össze függ a turbó mükődésével, de nem találok semmit az interneten. 2008 Renault Twingo GT (1.2-es turbós, benzines). Köszönöm. -
veterán
Az állítás nem a szavak jelentésére, hanem az elterjedt szóhasználatra és azok által takart procedúrára vonatkozott.
Míg itthon a rádugott külső dobozt tuningboxnak hívják és az ecu átprogramozását chipelésnek, addig ha angolul keresel ilyet a külső doboz (amiben van valamilyen chip) az a chipelés, míg az ecu átprogramozása (a különböző input-output paramétereket tartalmazó lookuptable-ök módosítássa) amit inkább remap-nak neveznek.https://tinyurl.com/rasoapro
-
-v-
addikt
válasz Integrale #186511 üzenetére
A nissanban így működik:
[link]"Pressing in the clutch pedal triggers the system, and when it detects movement in the shift lever, the engine control unit calculates the target engine speed and adjusts the electronic throttle accordingly.
The gearshift sensors monitor gear position as well as side-to-side shifter movement and are sensitive enough that you can hold down the clutch pedal and watch the revs jump precisely to the right rpm if you merely hint at moving the shift lever to a lower gear."
-
Qru
MODERÁTOR
válasz #89309696 #186490 üzenetére
Jah visszavaltani benecsakan valt mert egy kuplung kezeli a parosokat es egy a paratlanokat. Ezert parosbol parosba vagy paratlanbol paratlanba lassan/benan valt. De a legidegorlobb az R-bol D-be (1-be) valtas mert okosan a ruki is a paratlan oldalon van.
Az ujabb 7 sebis dsg-k am javultak ezen a teren.#nincsbennetarcsi
-
#89309696
törölt tag
válasz forceberg #186508 üzenetére
Én se azzal köszörültetem, de az a szintű rutin, hogy eltaláljam pontosan a fordulatot, hogy se hang, se billenés/érzés ne legyen visszaváltásnál attól igen messze vagyok. Egy jó 500-ast el szoktam tévedni fordulatban, mondjuk az nem olyan tragédia, mint alapjáratra küldeni a háromezret forgó váltót.
Vannak egyébként olyan gázpedál reakció késésű kocsik, hogy tényleg kihívás ezt megoldani, mert lenyomod és fél másodperc múlva engedi meg Gréta, hogy emelkedjen a fordulat, de akkor sem ám akárhogy, nehogy tüsszentsen a kipu egy kis károsanyagot, még jobb mikor ezt random teszi a szonda pillanatnyi mérése által.
A féket el kell engedni problémára vannak a sportpedálok, hogy tudd sarokkal csapkodni a gázpedált. Mondjuk napi használatra az szerintem meredek és ha nem jól csinálja az ember pont ugyanannyira káros, a reakciókésésú pedálokon meg semmit se segít. Azokra először is chiptuning kell, hogy ne foglalkozzon a környezettel semennyire, akkor csak a digitális késés marad az meg nem sok.[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
Model Y volt már? [link]
(HAndras alert) -
forceberg
veterán
válasz stickermajom #186517 üzenetére
Hát ez sem egy fürgenyúl, gyorsan felpörögni nem szeret, az biztos... mondjuk lehet, hogy bemesélem, de lehet javított úgy mindenen a 3 tank MaxxMotion.[link] Az első két tank MaxxMotion alatt 130-200km-enként regenerált az autó. Aztán egyszer csak megszűnt a sűrű regenerálás, gondolom elfogyott a sok xar, amit kioladhatna.
Mivel jó helyen van az Aldi, így oda járok az önkiszolgálóra, OMV dízelt adnak, a számla is OMV-s. Egyelőre az lesz, hogy sima Aldis OMV, meg minden 3-4. tank lesz Maxx. Azért 60+ Ft/l a felár, az rengeteg...[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
Richard!
addikt
-
ziyan
tag
Ha jól tudom, a Focus ST lefelé váltáskor is csinálja ezt (megemeli a fordulatot), az én mezei ezresem viszont csak felfelé, ráadásul csak 2 fokozatig. Ha mondjuk 3-adikból 6-odikba váltok, akkor az 5-ödikhez állítja a fordulatot, el kell kezdenem felengedni a kuplungot, hogy elengedje. Ettől eltekintve egyébként kényelmes, vakon is le lehet ugrani a kuplungról váltáskor csak a minimum időt kell kivárni, hogy leessen a fordulat.
[ Szerkesztve ]
-
Integrale
veterán
válasz Richard! #186526 üzenetére
Nekem Peugeot 405-e volt a legrosszabb, igaz, volt benne km rendesen, az Audie sem volt egy alom, Alfa GT szerintem remek (ha a bovdenek vegein levo muanyag perselyek megkopnak, akkor mar karcos, de addig pontos) de a 8 gen. Accord volt a legjobb.
"Bad reklám is reklám too"
-
MasterMark
titán
válasz Coccolino_O #186509 üzenetére
Leginkább valamilyen vákumcsőnek tűnik. Melyik része ment tönkre? Ha csak a cső, akkor bármilyen vákumcsővel helyettesíthető, aminek jó az átmérője.
szerk.: Plusz ahogy nézem, amit bejelöltél az a karterszellőztetéshez megy. Rákereshetsz vacuum pipe vagy rocker cover breather pipe néve. De mondom ha csak a cső szakadt el, akkor rakj oda bármilyen vákumcsövet.
szerk.2: Valami cikkszámféle: 8200611946
[ Szerkesztve ]
Switch Tax
-
MasterMark
titán
válasz MasterMark #186531 üzenetére
Ja igen, a turbóhoz közvetlen nincs köze, csak közvetetten. Ha a turbó állítható geometriás, azt vákum szokta vezérelni, illetve az EGR-t is, meg egy rakás más dolog is függ a vákumtól, azaz ha nincs vákum akkor sokminden nem működik jól.
Switch Tax
-
Integrale
veterán
Csikós is pattan a TC-tôl.
"Bad reklám is reklám too"
-
barnam_
nagyúr
válasz Integrale #186533 üzenetére
A totál károsaknak agyára ment a reklámblokkolók tiltása, még Edge-ben is reklamál, hogy kapcsoljam ki - pedig abban nincs is reklámblokkoló
Szóval a cikket nem tudtam elolvasni, de helyeslem a távozását, menjen valami normális helyre.szerk.: ha jól értem, Gajdán pedig megy a TC-hez. Az ő videóit bírom, bár egy kicsit túl magyarázza a dolgokat. Meg névrokon
[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
Robogóra hogyan mondjam fel a biztosítás? Mindenáron kérni akarja az online felület a K&H-nál az adásvételit. De robogónál nem kell adásvételi, bármikor megszüntethetem az L1 kategóriánál, akkor hogyan tovább?
Nem akarom megvárni az egy éves elévülést amivel magától megszűnik, most akarom felmondani. -
#89309696
törölt tag
válasz ivana #186539 üzenetére
Van egy évfordulós felmondás menüpont is, ott nem kellett adásvételi, felmondtam azon keresztül. Aztán, hogy ott jó-e azt nem tudom, majd hívnak ha gondjuk van, de elfogadta a rendszer a felmondást a többire meg csak rájönnek.
Viszont azt írta, hogy csak az évforduló után küldik ki a papírokat. Ezek szerint nem küldik vissza azt a 2000 Ft-ot sem ami visszajárna. Vagy lehet igen, csak a rendszerüzenet nincs felkészítve robogóra (2020-ban lol).Nem tudom, de már szarok rá az egészre. Tegnap rongyosra hajtottam a blokkot úgyhogy biciklizek.
Hazasétáltam, visszamentem érte a Kangooval csak úgy recsegett ahogy a 90 Kilós motort bevágtam a raktérbe. Itthon meg fejtetőn van a sövényben, ahogy a kocsiból kilöktem úgy ott is hagytam.
Egy kicsit ingerült voltam na.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz #89309696 #186538 üzenetére
Írsz egy kamu adásvételit A4-es fecnire egy fiktív névvel. Jobbat nem tudok, nekem már a kötéshez is kellett (ismerőstől vettük, 2 évig használtuk papirok nélkül falun belül, de mikor már kimerészkedtünk a faluból inkább kötöttem rá egy
KGSTKGFB-t, és ehhez hasonló képpen jártam el. Bár lehet tényleg annak a nevét írtam rá akitől vettük.https://tinyurl.com/rasoapro
-
Magnum_
nagyúr
válasz bandus #186545 üzenetére
Amikor eladsz, akkor a szerzodesre magad irod ra a vevo adatait a kipakolt iratokrol ES kiteteted a tanuk papirjait is, tanu neve, alairas, cime ala megy a szem.ig.szamuk szepen, meg AZNAP lejelented uffelkapun az eladast meg felmondod a biztositast.
Igy ez szerintem ok.
Ravkos cartars altal irt dolog (es remelem, hogy neki is csak meselte valaki) meg szerintem nem csak az okirathamisitast meriti ki, hanem mast is.
[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
-
veterán
válasz bandus #186545 üzenetére
Nehezen mondanám trükkös csávózásnak.
Huszon pár évesen meg mertem venni egy robogót adásvételi nélkül, nem is tudtam hogy kéne, ahogy arról sem hogy kéne biztosítás rá.
Mikor évekkel később felmerült az igény a normális, biztosított használatra már nem voltunk olyan kapcsolatban az ismerőssel akitől vettük, hogy utólag megírjuk.
A másik lehetőség az lett volna hogy betolom a sufniba és nem használom soha többé, de dolgozni kellett vele járni. Vagy van jobb lehetőség?https://tinyurl.com/rasoapro
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Motoros topic
- Netfone
- Mobil flották
- Honor Magic V2 - origami
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- sziku69: Szólánc.
- Samsung Galaxy Tab S6 Lite 2024 - a visszatérő
- GoodSpeed: Új alaplap, vagy BIOS frissítés után beállítandók II. Secure Boot
- Tőzsde és gazdaság
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen