- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Milyen okostelefont vegyek?
- Yettel topik
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
Hirdetés
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
paramparya
őstag
Sziasztok!
Ez mitől lehet?
VW Bora 2002-es benzines, kb 90k km-rel.
Svájcban vagyunk, és csak ideiglenesen jött ki az autó ahogy egy évet tudom itt import nélkül használni ideköltözés után.
A telet szinte végigállta, aztán két hete bevásárlás után nem volt hajlandó indulni. Ott bebikázták, haza jöttünk vele, lemértem hogy kb 12.2V van az akksiban.
A svájci árak miatt generátorhibától félek (legalább az autó értékének a felébe kerülhet megjavíttatni), de amikor bebikázás utána rámértem, akkor szépen 14 volt körül mutatott.Feltöltöttem az akksit, aztán a héten nekiindultunk megint. 10 km után jön az akksi hibajelző a műszerfalon. Visszafordultunk, aztán megint megmértem beindítás után, megint szépen 14 volt fölött mutatott a multiméter, viszont gázadás után lement 12.8-ra (annyit mutatott az akksi állva). Leállítás és újraindítás után ugyanez: indítás utáni alapjáraton töltőfeszültség, gáz után semmi.
Lehet úgy halott a generátor hogy indítás után, az első gázadásig valahogy mégis nagyobb feszültséget mérek?
Ctek MXS 5.0 töltővel töltöttem az akksit, az nem jelezte hogy baja lenne, és azt a feszültséget simán megtartotta három hétig az akksi.
Azt is kiszúrtam az első lehalás után a motortérbe nézve, hogy egy kábel a hűtőventillátorhoz ér:
Tavaly cserélték a kuplungot az autóban mielőtt kijöttünk, talán akkor sikerült így összeraknia a szerelőnek.
Szépen le is köszörülte:
Ezt akkor leszigeteltem (a két szálat elválasztva), de lehet hogy nem sikerült tökéletesen, de az is lehet hogy ennek semmi köze ahhoz ami az akkumulátor-generátor vonalon történik.
Otthon már el is vittem volna szervízbe nyilván, de itt egy ránézés is aranyárban van.
Viszont ingyen "újrahasznosítják" , lehet az leszTudja valaki, hogy ez sima generátorhiba-e, és hogy az a kábel amúgy honnan hová megy?
Új hozzászólás Aktív témák
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: MárkaLánc
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...