- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- iPhone topik
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Telekom mobilszolgáltatások
- Termékoldal buktatta le a Huawei Watch Fit 3-at
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- iOS alkalmazások
Hirdetés
-
Célkeresztben az OnlyFans, amiért pornót nézhetnek a gyerekek
it Az életkorhitelesítési intézkedések miatt kezdenek vizsgálatot a britek az OnlyFans ellen.
-
Eleglide C1 - a középérték
ma Szintet lépett az Eleglide, az egyébként egész korrekt M2 után a C1 sokkal komfortosabb közlekedésre alkalmas.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
tboldi
nagyúr
válasz fant0mi #165101 üzenetére
Én is voltam, csak 6-7 órával korábban, apummal megtankoltuk a WagonR-t az egykori ÁFOR kútnál.
Kéne egy 311-es Wartburg, olyan szép!
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz tboldi #165102 üzenetére
Volt belőle coupe is, az hajaj...
Tatra 603 osztott hátsó üvege jutott eszembe hirtelen, valamiért nagyon tetszik, elegáns, pedig nem túl praktikus. Eleje már kevésbé begyere Faternak volt M24 Volgája, annak a frontja meg tiszta cougar vagy nem is tudom, csak a lámpák nem tűnnek el
[ Szerkesztve ]
-
Magnum_
nagyúr
Fake NGK.
[link]I humbly and respectfully decline™
-
-
válasz Szoszo94 #165098 üzenetére
Na a carens bent van a garázsban, a fal ott van, ahol nálad a kazán kéménye
Kiállás: csomagtartó kicsit kinyit (nincs hely felfele teljesen kinyitni) kihúz, lecsuk, gurul, a garázs előtt már ki van járva "gödörre" az autó kigurul és előre hatra gurul míg a gödörben megáll. A honda civic-el is ez volt az "eljárás", csak az volt 1000 kg, ez meg 1400 kg. Azért viccesen nézett ki mikor mutter a (160cm és 50kg ) magassarkúban tipegve kihúzta a hondát a garázsból.
fant0mi: valahogy így , csak a carens kicsit nagyobb[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz fant0mi #165107 üzenetére
Ja a garázs nyitása most lesz elektromos, mert fő a praktikum és kényelem
Amúgy olyan 1600 nm a telek a szüleimnél, szóval hely az lenne nagyobb garázsnak ok manapság egy autó árát el lehet költeni garázs építésre. A szomszéd 1,5 M Ft-ért csináltatott elektromos nyitást a garázsra (autóm olcsóbb volt, szerintem lehúzták)
Apu amit beszereltet, az olcsónak mondható 350-400eFt-ban fog megállni.
A beállásnál meg a jobb tükröt be kell hajtani, az kimaradt[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz kisza25 #165108 üzenetére
Szereljetek az autóra egy fogantyút, ki se kell akkor nyitni a csomagtartót. Vagy vannak ezek a fonott köteles kutyajátékok, egy olyat beteszel a csomagtartóba, úgy, hogy a kötél kilógjon, annál fogva ki tudod húzni.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
simonjoe
senior tag
válasz kisza25 #165108 üzenetére
..ezzel (is) foglalkozunk garázskapu-kapu automatizálás. A másfél milla irreálisan magas, bár nem tudom mekkora a kapu. Mi NICE olasz rendszereket telepítünk, az a kaputechnikában a top kategória egyike, és már 100e alatt van egy jó szett. Nekem viszont nincs, a garázskapumon. A motor kényelmi funkciót lát el, de abban a pillanatban amikor felszereled a motort a kapu biztonsága nagyban romlik! Ugyanis a motor mechanika ami reteszel, ellenben nálam pl. ahol a Hörmann két ponton zár. Ezeket a zárakat ki kell iktatni automatizáláskor. Egy izmos pajszerrel meg lehet "roppantani" az automata kapu mechanikáját és már bent is vannak. Ezt kevesen tudják, mondjuk nem is nagyon kérdezik, de időnként elmondom, h ez csupán kényelmi funkció és a biztonságtechnikától igen távol van. Van egy komoly zár a kapun, és én inkább kiszállok, akár esőben, fagyban. Vagy riasztó beszerelése jelenthet megoldást a garázsban is.
Joe
-
hacki87
senior tag
válasz parandroid #165109 üzenetére
Vonószem beteker, vontató kötél beakaszt.
-
rbalint88
addikt
válasz simonjoe #165110 üzenetére
Ilyenkor orulok, hogy fuggoleges hevederzar van a garazsajtomon. Ha azt ki is nyitja valaki, addigra a holtak is felkelnek, olyan zajt csap vele. Gondolkoztam en is motoros kapun, de ez igy meggyozott, hogy nem annyira fontos.
A redonyoknel is van az, hogy ha tejesen leengeded, akkor befeszul es nem lehet feltolni. Az valod vagy azt is fel lehet akkor feszegetni igy? -
nagyúr
Vessetek rám (virtuális) követ, de a múlt héten kénytelen voltam autózni.
Szülőmnek kellett segítség, így 2x500km-t utaztam.
Volt benne tök jó élmény: mivel Tolna – Pécs között összesen 3 (! tényleg ennyi) autóval találkoztam, kipróbálgattam az eddig nem ismert extrákat, mint pl.sávtartó automatika, beavatkozással
Végülis nem rossz, de nem midig konzekvensen működik. Viszont amikor működik, akkor azért érezhető. Bizonyos szakaszokon lazítottam a kormányfogáson, és amikor már harmadszor avatkozott be, akkor azért kiírta, hogy “ te fogd má’ meg az a kormányt, he!”.
Alapvetően nem szoktam használni, de akár jól is jöhet egy hosszabb úton, ha az ember figyelme kissé lankad (de nem pótolja a pihenést).
limiter
Ráértem az utazással, ezt is kipróbáltam. 110-es táblánál nem ment többet 115-nél (előre beáíítva a +5km/h).automata reflektor
Meglepődve tapasztaltam, hogy működik. Ami még meglepőbb, hogy egyszer sem hibázott.
A tempomatot azt már nem kellett próbálni, de gyakorlatilag D.újvárostól Pécsig nem kellett fékeznem, elég volt a tempomat/limiter ki-be kapcsolgatása.
Fogyasztás, első út: 8,32 | második út: 7,88
A kettő között összesen az eltérés ~70kg volt
Szóval a benzines tömegérzékenysége a fogyasztásra erősebb, mint a dízelé (ezt mondjuk eddig is tudtam, de most szépen kijött ez számszerűsítve). Ugyanannál a kútnál, töltőfejnél, ugyanolyan táltost kapott mindktét esetben. Persze még így is biztosan van mérési hiba benne. (0.6l meg egyébként sem a világvége különbség)
Ami ezkenél jóval fontosabb, hogy mehettem, mert kellett, illetve élvezet vezetni ezt a bódét az 1.5 turbó benzinessel is.Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
válasz parandroid #165109 üzenetére
Egy új (2 éves) autóra nem fog fogantyút szerelni, meg már abban a korban van, hogy nem fogad el tőlem tanácsokat
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
nagyúr
válasz vans? #165113 üzenetére
Best garázskapu story ever, amikor sógoromék gumis műhelyébe jött egy Tesla Model S kerékcserére. Beáll, elkezdik a melót, a tulaj baszogatja kicsit a Tesla kulcsát, mire a garázskapu beindult. Sógor és a főnöke Mátrixba illő jelenettel vetődött a műhely végében lévő távirányító után, de már késő volt és a kapu rábaszódott a Tesla seggére. Mondanom sem kell, volt pillázás. Valószínűleg egyező rádiófrekvencián kommunikált a kapu és a Tesla kulcsa. A biztosító fedezte a kárt.
-
válasz simonjoe #165110 üzenetére
Ez a garázs az udvar közepén van, eddig se volt bezárva, csak becsukva az ajtó és az helyett lesz valami redőnyös elektromos cucc, a szomszédnál falat is bontottak, meg betonoztak is, mert jóval nagyobb lett a bejárata, mint volt. Nekem meg garázs sincs, de nem is lesz, max egy féltető a térkő felett, de az sem mostanában
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
EQMontoya
veterán
válasz tboy93 #165121 üzenetére
Alapvetoen - sajnos - egyetertek, annyi kulonbseggel, hogy a jelenlegi utaink es parkolohelyeink mellett mar nem sok novekedesi lehetoseg van az autoknak, mert nem fog beferni sem a savba, sem a tesco parkoloba.
Volt a csaladban egy jo allapotu E osztaly, amit megvehettem volna kedvezmenyesen (W211), a kicsit rizikos muszaki alap (220cdi + automata) mellett az riasztott el igazan, hogy a ceges parkoloba teljesen eselytelen lenne beallni vele.
Mar az IS sportcross is szenvedos, az E Merci meg plusz fel meter hosszban, es 10cm szelessegben...[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
nagyúr
válasz molnarpeter #165122 üzenetére
általában kickdown-nal
ööö... az mi?Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
BigBlackDog
veterán
válasz cappa72 #165124 üzenetére
Mikor a gázpedált megpróbálod a tűzfalon átpaszírozni, hogy mozogjon már az az jótett lélek autó.
Viccet félretéve padlóig nyomott gázpedál. Általában (automatáknál, de találkoztam már modern kézi váltós VAG esetén is vele) a koppanásig nyomott gázpedál végállásánál vagy egy pont, ahol megakad és onnan kicsit nagyobb erővel még lehet beljebb nyomni egy kattanásnyit. Ez a kickdown tudtommal. Ilyenkor szégyen nélkül visszavált, amennyit csak tud (legalábbis én így tapasztaltam).
[ Szerkesztve ]
-
Szoszo94
őstag
válasz molnarpeter #165099 üzenetére
Van, cserépkályha a nappaliban, amivel négy vödör fa két nap fűtésre elég. Ez csak plusz, vész esetére
Kisza: Jesszus, az egy jó kör lehet minden alkalommal, mikor autóba kell ülni Én vagyok annyira lusta, hogy inkább be sem "járnék" a kocsival
[ Szerkesztve ]
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II Limousine 1.5dCi // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
nagyúr
-
stickermajom
addikt
válasz bulikavagyok #165131 üzenetére
Nálam az adaptív fényszóró az itthoni autópályákon használt árnyékolás miatt nem veszi el, így kamionoknál bele kell nyúlnom. Plusz nem lehet beállítani, hogy 110 fölött ne csak a jobboldali világítson, pedig pont a takarás miatt mehetne mindkettő ezerrel.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz stickermajom #165132 üzenetére
Érdekes amit írsz. Nekem soha egyetlen kamionos sem jelezte, h "levilágítanám" őt. Ettől persze lehet, h megtörtént..
[ Szerkesztve ]
-
EQMontoya
veterán
válasz bulikavagyok #165133 üzenetére
Hogy jelezne? A lampaja a korlat vonala alatt van, nem tud "atvillogni".
Max valami teton levo keresofennyel tudna rad villantani, de az nem is mindenkinek van, ez kozuton tilos hasznalni.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
simonjoe
senior tag
válasz rbalint88 #165114 üzenetére
A redőny lelkivilágából hiányos a tudásom, de nem lehet egy komoly mechanika az sem. Ezen a téren a fém (alu) profilú zsalúziát emlegetik mint egy biztonságtechnikai megoldás is az árnyékolás mellett.
(#165128) stickermajom : teljesen jól látod, ráadásul már az újabb generációs "csendesebb" kivitelek nem is láncosak, hanem szíjasok, még xarabbak. Ezért írtam, h a motoros kapu-garázskapu kényelmi mintsem biztonságtechnikai megoldás. Én nem mondom, h csudijó dolog, főleg rossz időben, h nem kell kiszállni, ráadásul egyre több autóba is opció a garázsvezérlési lehetőség. El kell dönteni, kinek mi a fontos.
Joe
-
simonjoe
senior tag
válasz kisza25 #165120 üzenetére
úgy már érthető a magas ár a szomszédodnál. Én csak a kapunyitó szett áráról tudok nyilatkozni, ebben semmi építmény, kapu nincs. Neked meg úgy természetesen "zártabb" a rendszer, én egy tipizált sorgarázsban tartom a kocsit, és ezért nem akarom automatizálni, bár rálátok az ablakból, de így a legbiztonságosabb számomra.
Joe
-
Flashback
addikt
válasz Doki16 #165043 üzenetére
Most a kocsi utánn kérdeztem a Toyotánál is.
Azt mondják eddig mindent megcsináltak rajta idöben a digitális szervízkönyv szerint. Ami nagyon jó hír. Csak ezt a 90e váltó olaj cserét nem. 25e-t és kb egy órát mondtak rá.Szóval ez a váltó olaj csere opcionális ?
[ Szerkesztve ]
Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)
-
válasz BigBlackDog #165129 üzenetére
Egy sima ketallasu kapcsolo, ami annyit mond a valtonak, hogy az elerheto fordulatszamtartomanyon belul pakolja a leheto legalacsonyabb fokozatba
-
nagyúr
-
Doki16
addikt
válasz Flashback #165137 üzenetére
A magyarországi Toyota szerint igen. De a valóságban nem. Ez olyan mint, hogy a Volvo automatáiban soha nem kell olajat cserélni, mert élettartam olaj van benne. Ez annyit jelent, hogy 250-ig megy kb és vége. Ha jót akarsz az E-CVT-nek akkor kicseréled 90-nél 180-nál és így tovább. Márkaszervizben sem drága, de otthon is könnyen kivitelzhető, csak egy sima olajpumpa kell. Ez megy bele. [link] Nem egy nagy drágaság.
Amúgy a táblázat amit linkeltél tök rendben van. Mindent úgy és akkor csináltak amikor kell. A váltóolajat csak külön kérésre cserélik.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
6030D
Ármester
válasz EQMontoya #165134 üzenetére
Rám villantott már felső szúrófénnyel kamionos, olyan, mintha vakuznának.
Milyen kulturáltan kinéző megoldás létezik hátsó ablakok alkalmankénti sötétítésére? Gyerek miatt kell, fóliáztatni nem akarok, ezek a bolti téglalap alakúak meg annyira nem tetszenek, mert nem fed teljesen.
Ez tök jó megoldás, csak egyrészt húzós az ára, másrészt nekem elég lenne csak a két ajtóra, de csak szettben árulják. 40e Ft-ért
youtubeMerida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
-
válasz EQMontoya #165134 üzenetére
Nekem már jelzett párszor kamion autópályán, hogy refivel megyek kb ionágyú amikor mindent felkapcsol a kamion. Mondjuk fura nekem, hogy ott zavarja, de nem egyszer fordult már elő
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Qru
MODERÁTOR
válasz stickermajom #165132 üzenetére
A Skodáé sem veszi el. Rám is villognak a kamionosok pályán auto. távfénynél, nem is használom inkább én is utálom ha vakítanak.
6030D: Ez a carcapitos jó lehet, így kép alapján. Olyan mint a gyári roló, csak ez még passzentosabb.
Nekünk van gyári roló de a gyári fóliázással együtt sem sötétít eléggé. A sajátra ezért ment fel a 4%-os fólia. Na ott tényleg nem látnak be (cserébe én se ki ).#nincsbennetarcsi
-
Szoszo94
őstag
válasz tboy93 #165119 üzenetére
Érdekes, a mi ditec nyitónk (Hörmann kapuval) ha érzékeli, hogy nem megy le a kapu, visszanyit. Sokszor volt is régen, hogy már csuktam lefele de elfelejtettem kihozni valamit, csak gyors aláraktam a kezem, kicsit ellentartottam és már nyílt is vissza. Kárt nem tudna tenni az autóban, akkora erővel nem nyom. Műhelyben azért illett volna erre gondolni, mikor a szerkezetet kiválasztották
6030D: bár nem fóliát kérdeztél, de nemrég jött ki egy új Skyfol fényre sötétedő fólia, ami este nem zavar úgy a kilátásban, mint a sima fóliák. B oszloptól hátrafele én fix sötétítésűt akarok műbizonylattal, de valami enyhén fényre sötétedő jó lenne az első két ablakra is
Kamionos téma: nekem nincs automata refi, viszont én is jártam már úgy, hogy átvillogott a pályán a kamionos akit már későn vettem észre. 10/9 kamiont ki lehet szúrni éjjel, de akadnak az alacsony felépítésűek közt olyanok, amiket már csak akkor veszel észre mikor már vakítod szegényt.
[ Szerkesztve ]
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II Limousine 1.5dCi // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
-
Szoszo94
őstag
válasz 6030D #165149 üzenetére
Ach so, hogy céges...akkor viszont az a szett amit találtál, jónak tűnik. Ilyet pedig, amit linkeltél már láttam élőben, de nem tudom mennyire jó megoldás. Nyomja-e a kédert körben, esőben tud-e mellette beszivárogni a víz? Lobogással nem lenne gond, elég feszes és a levegőt is átereszti nagyrészt.
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II Limousine 1.5dCi // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
Új hozzászólás Aktív témák
- GoodSpeed: SAMSUNG Galaxy Buds FE (SM-R400NZAAEUE) a 9 éves SONY SBH20 utódja (nálam)
- Autós topik
- Renault, Dacia topik
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Óra topik
- BestBuy ruhás topik
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Tőzsde és gazdaság
- További aktív témák...