- iPhone topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Eleglide C1 - a középérték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android szakmai topik
- DIGI Mobil
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
ph Megkezdődött az NPU-k elleni hadjárat, de egy fontos részletet nem említ a cég.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Egyre közelebb a Poco F6 startja
ma Újabb ár/érték csatát nyerhet a Xiaomi almárka.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
#89309696
törölt tag
válasz kisza25 #147150 üzenetére
Ez a bent ülőknek nagyon nagy megnyugvás.
Na nem mintha 60 liter benzinen ücsörögni olyan kellemes volna. Ez a veszélyesség az elektromos autókkal sem szűnik meg, 1500-2000 Kilós tárgyak pár másodperc alatti felgyorsítása és többszáz Km-en át hurcolása kis méretű energiahordozóból az hatalmas energiasűrűséget jelent, ami ha kiszabadul pusztít. -
pit stop
addikt
[link] - érdekes lesz ez a Skoda pozicionálás, úgy tűnik cseheknek annyira azért nem tetszik.
Szerintem felmérték ők, hogy az emberek fejében ki mit hova tesz és ezt dobta a rendszer.Oroszlánszívű Richárd - az első szívátültetés.
-
aktív tag
válasz kisza25 #147148 üzenetére
Felhasznaloi oldalon csak az auto van, igen, es a kritikus populacio alatt a potencialis veszely inkabb elmeleti erdekesseg, mint valos rizikofaktor.
Sokkal inkabb a kiszolgaloi infrastruktura es a hozza kotodo logisztika a kenyes kerdes; pl. egy dupla/tripla falu tanker plehdoboz egy likvidgaz-szallitohoz kepest es emellett (emiatt) a fajlagos hasznosterhe is alacsonyabb; vagy pl. ha a 'lellei benzinkutnal (ha van...) lefo a kave, akkor legfeljebb egy par nagyon xar napja lesz mindeniknek; egy nitrokut (?!) balesete utan pedig lehet ujraparcellazni a kornyeket.
Megfelelo biztonsagi infrastruktura kiepitesevel vagy a lokacio megvalasztasaval lehet lejebb vinni a potencialis rizikofaktort, de az meg gazdasagossagi kerdeseket vet fel; pl. bp-i viszonylatban: lehet a Hungaria krt-on allomas, csak egy komplett blokott kell felaldozni hozza (azt pedig valakinek fizetnie kell), vagy mindenki az M0 vonalan kivulre jar tankolni ugyanarra az 5-10 helyre, mert arrafele amugy is gyeren laknak, es egyebkent sem erdekel senkit, hogy mi van veluk...
Nevermind...
-
válasz LZs?! #147153 üzenetére
Amúgy robbant már fel kút
Van Blellén 2db (omv, mol), Bogláron 1db (shell) meg Blelle-Bboglár között a pályán 1db (marche)Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
rbalint88
addikt
válasz Magnum_ #147146 üzenetére
egy tuti, 320si-t ne vegyél, az híresen fos ugye az a wtcc homologizációs modell, 100k körül lesz kuka a motor, de legalább hirtelen.
ahogy nézem n46, újabbakban n43 motorok vannak benne, azok nem tudom mennyire olajevősek. viszont azt vedd figyelembe, hogy SOKKAL nehezebb az E46-nál, úgyhogy a 320i se lesz érzésre besorolósabb, mint a mostani 318i -
K Norbi
addikt
YT Alert
marad a száguldozás -
Szada85
aktív tag
válasz Magnum_ #147146 üzenetére
Érdemes utánaolvasni, az E90-nél a legtöbb nagy benzinesnek relatíve rossz a megitélése, a 25i-ket, és a 35i-ket szidják talán a legtöbbet.
Én is egy ideig szemeztem ilyenekkel, de nekem elment tölük a kedvem. 25i-kben újfajta anyagú dugattyúgyürükkel kísérleteztek, amik jobban kopnak a futásteljesítmény növekedésével, így a legtöbb durván olajfogyasztós, másik sarokpont a hengerfej alulméretezett olaj járatai miatt szokott lenni, ami miatt a hidrotökék szeretnek kelepelni (hidegen szinte mindig, de van sok, amelyik melegen is), plusz az elégtelen kenés az élettartamuknak sem tesz jót. 30i másfajta gyürüket kapott, azokkal kevesebb gond szokott lenni, de megnövekedett olajfogyi annál is könnyen lehet.
Plusz a legtöbb fórum oldal a FL elöttieket szokta ajánlani, FL utániak már direkt befecsisek, így érint(het)i öket a kokszolódás témaköre is.
A 35i meg kraftos, meg húzható is, van elég sok 4-5-600 lovas single turbós videó YT-on, de a gyári turbók, az üzemanyagszivattyú (HPFP) elég gyakran kotlik meg rajtuk. -
K Norbi
addikt
válasz rbalint88 #147164 üzenetére
Becsületesnepper
BMW E46, N42 318i 143 lovas
Beépített hengerfej repedéssel készült.
Láncproblémák.
Eszi az olajat, letapad a gyűrű. -
Szada85
aktív tag
-
Magnum_
nagyúr
-
#89309696
törölt tag
válasz Magnum_ #147170 üzenetére
Motorok strapabíróságának négy fő kategóriája:
-ha figyel az ember is széthullik
-ha figyelnek nem hullik szét, ha nem figyelnek széthullik
-ha nem figyelnek sem hullik szét
-TseAz a tipikus elsőgenerációs TSI a másodikba tartozik, ha figyelnek rá jól bírja, ha nem figyelnek rá nem bírja.
A Becsületesneppert meg már régebben is megemlegettük, hogy mégse olyan faszagyerek ő.
Bár valamilyen szinten megértem, mert nehéz használtan karbantartottat találni és inkább lefosozza mindet, hogy ne azt keressék és akkor ő se szopja be a vevői panaszokkal később. -
#89309696
törölt tag
-
szabonagyur
félisten
MOL kúton vettem pálya matricát (pénteken)... az online lekérdező szerint nincs érvényes matricám, na ilyenkor mi van?
Itt az igazolás amit kaptam, jól van kitöltve (rendszám, országjel, kategória, stb.) de akkor miért lehet ez?
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
MasterMark
titán
válasz szabonagyur #147182 üzenetére
A lekérdező csak az online vett matricát tudja, amit kúton veszel azt nem látja.
Ki is van írva oda ahol lekérdezed:
Kérjük, vegye figyelembe, hogy az érvényesség lekérdezése kizárólag a Nemzeti Mobilfizetési Zrt. viszonteladói hálózatában online vagy SMS-ben vásárolt e-matricákra vonatkozik!
[ Szerkesztve ]
Switch Tax
-
szabonagyur
félisten
válasz MasterMark #147183 üzenetére
Ja akkor rosszul értelmeztem... késő van
Én láttam egy vesszőt a hálózatában után, így tényleg más.
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
EQMontoya
veterán
A mai olvasni nem szerető bepróbálkozó egy ML320 CDI 4 matic volt. Úgy döntött, hogy az elfogyó sávja vége előtt majd bejön elém. Mindezt kb. 50-ről.
Hát, nem.Same rules apply!
-
Magnum_
nagyúr
válasz EQMontoya #147188 üzenetére
Passz. En most rendeltem egy ilyet, mert akksirol elmegy ugy, hogy hetkoznap 2x2.5km es nagy buko nincs rajta. Hosszabb utra meg mehet a szivargyujtora
Microsd-m van.
[link]Megprobalnam valahol felul rogziteni a tukor mellett anyosules fele, hogy minel kevesebbet zavarjon
[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
-
EQMontoya
veterán
válasz MasterMark #147193 üzenetére
Thx! Gondolom, az utastér világításától nem olyan bonyolult 12 voltot vinni neki a tükörhöz.
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz MasterMark #147195 üzenetére
Nyilván ez a szakszerű, de nem kevés bontást igényel.
Same rules apply!
-
MasterMark
titán
válasz molnarpeter #147197 üzenetére
Adnak hozzá ott a linken, csak ki kell választani milyen kell a legördülő menüből.
Bontani meg típusfüggő, de elég csak az A oszlopot, meg a műszerfal oldalát takrót levenni.
Switch Tax
-
#30610944
törölt tag
+1 a Viofo-ra.
En a129 duo-t hasznalok. Nem rossz cucc. Nem tokeletes de az arahoz kepest jo. -
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- NETATMO időjárás állomás készlet eladó!