Hirdetés
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Motorola Razr 50 Ultra - ajtó, ablak
- Google Pixel Watch 3 - képpontos idő
- Kiszivárgott a Xiaomi 14T modellek eurós ára
- 6 Android főverziót ígér a Samsung
- iPhone topik
- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
- Huawei Watch GT 5 Pro - egészség + stílus
- Huawei P50 Pro - emlékkép
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
Hirdetés
-
Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
it Az Apple-nek meg kell nyitnia a rendszereit a riválisok felé, ebből az EU nem enged.
-
Színpadon a hardverzenekar
ph A hangeszközöké és monitoroké a rivaldafény, de asztali gépekről, komponensekről, notebookról és egérpadról is szó esik.
-
E61 blog 2. rész
lo [Előző rész]Folytatnám a történetét a E61-nek. A sztereotípiákkal ellentétben még nem kerültem anyagi csődbe, és nem...
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
jjeahh
nagyúr
válasz flash- #214549 üzenetére
Outim nincs, ezért ahhoz nem értek, de a kalkulátor appom, ha tubeless és ha 10 kiló a bringa, előre 5.2 bart ajánl, hátra 5.5-öt. Ha nem tubeless, 5.9/6.2 bart ajánl. De szerintem ezek csak kiindulópontok, ki kell kísérletezni magadnak.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
rétisün
veterán
válasz flash- #214549 üzenetére
az az 5.25 bar alighanem a gyártó által ajánlott minimum nyomásnál is kevesebb.....nincs rajta a gumin, mekkora nyomás javasolt? bár általában inkább csak a max értéket szokták feltüntetni, min. értéket talán a Conti honlapján talász.
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
addikt
-
-
bszg@
tag
válasz flash- #214549 üzenetére
Ez a kérdés engem is érdekel.
85 kilóval az egyszerűség kedvéért egy mázsát szoktam beírni, de úgy látom, a kalkulátorok ajánlásai jócskán eltérnek.
Megnézted már, hogy a gyártó mit ajánl, mi van a gumira írva?
Szintén 28 mm-est használok. Az enyémre 6.0-6.5 bar van írva, végül ezt fogadtam el, tehát elöl 5.8-ra, hátul 6.0-ra fújom. -
válasz Hasaggymeg #214557 üzenetére
Sram nx vezetékes 11 speed.
Sajnos valami nem jó vele. Próbáltam beloni de a valtoful is szarul állt, lefelé nem váltott rendesen.
Xt sor van hátul és valami PC 1110 lánc de valahogy fős az egész. Gondoltam cseréljünk minden. Legalább bowden sem lesz.Ja, hajtómű, raceface hajtókar, raceface 32t nw tányér, kozepcsapagy hibátlanul forog.
[ Szerkesztve ]
Stay up Stay humble Ride hard Get stoked
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz CaNNa3IS #214558 üzenetére
Azt is te csináltad, vagy gyári? Elvileg más nem kell, NW (vagyis láncot megtartó) első tányér van, 12 sebis lánc, sor, váltó lesz ...ugyanakkor az ilyen átalakításoknak mindig van némi kockázata, jó lett volna tudni pl. a másik is miért nem működött, a "fos" elég tág fogalom. ...eléggé kell klappoljon ott minden ahhoz, hogy szépen működjön.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
MPowerPH
félisten
válasz CaNNa3IS #214558 üzenetére
Azert valt rosszul, mert az NX nem eppen csucs kat, sot, elvileg nagyon rossz rendszer, foleg a 11 sebesseges. Es keverni sem jo az alkatreszeket mas gyartoeval.
Freehubot miert nem cserelsz? Akkor felmegy a 10-52T GX sor.
GX valto az tulajdonkeppen azt tudja, amit az XX1/X01, csak nehezebb, meg fele annyiba kerul. Az emlitett sor az gyengebb, nem bir annyit. A lanc az egyetlen, ami elmarad a felso kategoriatol, abbol erdemes a jobbat venni. Egyszer kell jol beallitani, es nagyon jo kis rendszert kapsz.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Ma felultem a kecskere, miutan utanallitottam a valton. Kicsit vicces, hogy rajta kell uljek a nyergen, amig a felesegem imbusszal belovi, hogy a valto jo pozicioban legyen.
A kerekek paradesak. 785g -al lett konnyebb a cucc, de mintha kilok estek volna le. Tiszta dinamikus lett, foleg indulaskor, es maszaskor nagyon feltuno a valtozas, kozel nem kell annyi ero, hogy hirtelen ritmust valtsak. Merevebb a cucc, direktebb lett a kormanyzas... Olyan furcsa, nehez leirni, de azonnal ereztem, amint raultem es elrugtam. Egyenlore ennyi, mar sotetedett, sok nem fert bele.
A Duke agy az parades. Megtekerve allvanyon majd ketszer olyan hosszu ideig forog a hatso kerek. Hangja nagyon erdekes, inkabb zummogos, nem kerepelos, es nem is tul csondes. Mintha egy dongoraj jonne. Es eleg direkt a DT utan, iszonyat gyors.Tobbit majd hetvegen kitapasztalom.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz MPowerPH #214561 üzenetére
Ezeken a rossz rendszereken mindig csodálkozok, én meg vagyok győződve, hogy a Claris meg a Tourney, vagy az SX meg az Apex sem "rossz" a kategóriájában a neki szánt felhasználás és felhasználó mellett és leginkább beállítás kérdése, hogy vacakol-e, vagy teszi dolgát. Én ha nincs szétverve egy ilyent is beállítok úgy, hogy jól működjön, pedig aztán ez a legalja amin még Shimano felírat van... Persze ha nem rendeltetésszerűen van használva, pl. egy vaddisznó keményvonalas használ SX-et és szétrázza/gyötri terepen akkor természetesen hamar kijönnek gyengeségei, ahogy a különböző rendszerek kiforratlan össze-vissza kevergetése is hamar gyatra működést eredményez.
Ami új kerekedet illeti, a sűrű reteszelés az olyan zümmőgő lesz ha megpörgeted állványon, végül már majdnem vinnyog. ...pedig enyém csak 9° (10?) ami 36 reteszelés körönként.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
MPowerPH
félisten
válasz Hasaggymeg #214563 üzenetére
Szerintem MTB -nel, ha mar valamirevalo, akkor azert van egy hatar, ami ala nem kell bemenni. Sram -nal ez a GX, szerintem, olvasva, hogy az NX -el azert mar szivnak, az SX meg katasztrofa. Shimanonal azert nagyobb a mozgaster, mert az SLX -nel igazabol nem nagyon kell jobb, es 300EUR a teljes szett. De meg a Deore is boven elheto. Sot, pl. az uj Deora hidros fek nagyon jol sikerult ketyere lett.
Igen, zummog, a vegen meg mar vinnyog. Szokatlan, anno a Novatec agyaim is kerepeltek, ez az elso, hogy mas muzsikat hallok hatulrol.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
válasz Hasaggymeg #214560 üzenetére
Ami nem gyári az pont a váltás mert xt volt rajta mielőtt én megvettem.
Igazából nem is mentem még vele csak pár próbakört. Mind1 ennyi belefér.MPowerPH: sajnos a freehub xd-re várni kéne ezért gondoltam, hogy átmenetileg sor és lánc kapcsán valami budget lenne.
[ Szerkesztve ]
Stay up Stay humble Ride hard Get stoked
-
-
itouchfan
senior tag
válasz MPowerPH #214564 üzenetére
Nekem amúgy 11-es NX rendszerem van, 11-12-es XT-t próbáltam már, ilyen nagyon felső kategóriás cuccokat nem volt lehetőségem még (sajnos). Szerintem átlag felhasználónak teljesen jól használható, engem nem szokott zavarni semmi benne. Megbízható, ha be van jól állítva és tiszta a lánc és meg van kenve normálisan akkor egészen gyors is, nekem nincs semmi kivetnivalóm az NX-szel kapcsolatban (benne van szűk 4000 km nálam, kapott már esőt sarat, felpattanó botot, port, stb). De ez csak egy vélemény.
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
flash-
veterán
válasz bszg@ #214556 üzenetére
A Continental gp5000 28c dobozán a táblázat egyik oszlopában 6.5bar-t ír(de nem írja hozzá hogy ez minimum lenne - e csak egy nyomásmérő piktogrammal jelzi) a maximum amit megad az pedig a 8bar
Azért ott a silca-nal tobb ezer adat alapján csinaltak a kalkulatort, biztos hogy nem lesz lassabb azon a nyomason amit kiad nade kérdés hogy defektre memnyivel lesz a nagyobb esely, bar állítólag inkabb a túlfújásnál van nagyobb esély a defektre? Nekem mondjuk mas a tapasztalat, max kozelin hasznaltam a trekkinget nagyon keves defekttel.. Vagy alacsony nyomasnal a becsípődéses defektre nagyobb az esély??
A bikefun pumpa mérője szerint 6barra fújtam (az sks airchecker majd holnap jön meg kíváncsi vagyok mi lesz az eltérés).
Amúgy a sima, vagy átlagos minőségű aszfalton nem volt kényelmetlen de az úthibákat hirtelen ütésként érezni (oké 37es trekking gumihoz vagyok szokva) meg ez a lesodródás baromi szokatlan országútin, az hogy ahol az út széle lefelé lejt vagy más az út szélének a vastagsága vagy gyűrődés van az út külső negyedén, azzal rohadtul kellfigyelni mert letolja az embert az útról pedig nem vagyok 50 kiló
Hát szokni kell de ezt még emészteni kell hogy alig tekertem de már 28at mutatott az óra szélben 🙂 nagy élmény🙂🙂Karbon villa:meghúzásánál kell figyelni a gyorszárral? Könnyű megroppantani vagy nyugodtan rábikázhatom érzéssel? Vagy inkább kommyebbre húzzam?
[ Szerkesztve ]
-
Manitou
addikt
válasz MPowerPH #214564 üzenetére
Egy 11-es Deore M5100 bestbuy szerintem. Az bőven elég sokmindenre. 11-51-es sor +meg előre erőnlét szerinti hajtás (nem feltétlen deore M5100 ) Bár a hátsó sor nem egy súlybajnok, de sramtól olcsóbb.
Most építek egy 29/27,5+ trail bikeot, arra ez a kis 5100 szett megy( h.váltó+v.kar, sor, lánc)
Fékből egy régebbi Deore szett ami nálam már bizonyított.
Egyébként a használatban lévő bringáimon én még mindig 1x10-et hajtok ( könnyű 11-46 Sunrace sor + 34TNw kuplungos XT (786) )[ Szerkesztve ]
-
andrisbandi
őstag
válasz itouchfan #214567 üzenetére
+1
11xNX
11xXT
12xXTHétvégi bingásként 10/10 mind.
Ahogy a főnök mondta, user error ha az NX-el (valójában bármelyikkel) problémát tapasztal a felhasználó.
- Nem a céljainak megfelelőt vett (nem "elég" gyors működésű, nem bírja a terhelést..)
- Probléma még a nem megfelelő szervízelés/megelőző karbantartás, alaktrészek kutyulásaDell 5580 - i7 -akku 5ó _ https://hardverapro.hu/apro/dell_latitude_5580_15_6_fhd_i7_8gb_ddr4_512gb_ssd/friss.html
-
bszg@
tag
válasz flash- #214568 üzenetére
Továbbra is úgy gondolom, hogy az az 5.pár tized kevés. A 25-öst mennyire fújtad?
Azzal, hogy minden egyenetlenség kegyetlenül üti a csuklódat meg a hátsódat, sajnos együtt kell élni a karbon villa ellenére is. Azt a sodródó érzést nem tudom értelmezni, remélem, csak az össze nem szokottság okozza.
Visszatérve a nyomásra. A GCN egyik videójában kivesézték a guminyomást, az alapján álltam rá a 7 barra 25-ös gumin, ahhoz képest is arányos a 6 28-ason. Aztán az is lehet, hogy az airchecker okoz majd meglepetést, ha rámérsz. Én is annak hiszek, még a kocsimhoz is azt használom. -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz flash- #214568 üzenetére
Szerintem a gyorszárat csupasz kézzel aligha lehet túlhúzni.
#214572
bszg@...ezt válaszolta nekem is a Cube, mikor megkérdeztem ugyan biza hogyan számoljam ki a gyorszárnál nehogy túlhúzzam a karbon váznál a nyeregcső bilincset. Vicc![ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
nagyúr
válasz Hasaggymeg #214573 üzenetére
pontosan, ilyenkor nem tudod rányomni. esetleg ha nagyon erős vagy, akkor letöröd (mint én a gyerek lidlis rollerjén), de túlhúzni nem fogod.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
MPowerPH
félisten
válasz Hasaggymeg #214563 üzenetére
Meg jo, hogy tegnap mondtam, hogy tok kellemes hangja van. Ma bejottem vele meloba, es siman csak gurulva majdnem teljesen elhallgatott. Ha hatrafele beleforgatok, akkor van csak erosebb hangja.
itouchfan: Megeshet, hogy en kevertem, es csak annyi volt leirva, hogy az NX ar-ertek aranyban mar nem veszi fel a versenyt az uj 12 sebis Deore -vel. SX -re biztosan irtak, hogy katasztrofa. NX ugye mar nem kapta meg azt a felepitest, amit a felso 3 megkapott, a Deore meg nagyon hasonlo.
Teljesen igazad van, hogy felhasznalas fuggo az egesz. Hetvegi rovid bicajozasokra ertelemszeruen nem veszel XTR -t, de meg SLX -et sem. Ellenben nekem is volt mar dolgom Deore alatti valtokkal Shimano fronton, es szokatlan volt egy XT hajtasszett utan.Egyebkent meg ott a Microshift Advent X is, ami mar versenykepes lehet ebben a kategoriaban.
Az a vizet nem szereti, baratomnak a brutal sarazas majd mosas utan megragadt a kuplungja. Arra meg nem jottunk ra, hogy hol kell kibontani, es kenoanyagot juttatni bele.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
andrisbandi
őstag
Lehet szőni a terveket
- Nálunk 17 fokok lesznek, naplemente este 6kor. Szélvihar-eső nuku.
[kép]Dell 5580 - i7 -akku 5ó _ https://hardverapro.hu/apro/dell_latitude_5580_15_6_fhd_i7_8gb_ddr4_512gb_ssd/friss.html
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz velizare #214574 üzenetére
Direkt megkentem azt a gömbölyű csukló szerű részét mely elfordul egymáson és korábbi bringáimon úgy sem sikerült eléggé meghúznom sem a nyeregbilincset (folyton recsegett), sem a hátsó kerék gyorszárát (terhelésnél mocorgott). Valam 3x olyan hosszú erőkarral talán, de azzal a kis sz@rral mely egy fél bilincs hossza biztos nem tudod túlhúzni...pedig voltak komolyabb gyorszáraim is, XT, Mavic...
#214575
MPowerPH...csak a szokásos, szétkente belül a gyárilag csak úgy belekent zsírt, ott nincs idejük félórákat forgatni mielőtt kiadják a boltnak. Idővel, ahogy szépcsapja rendesen a kenőanyagot majd újra hangosabb lesz, legalábbis ezt tapasztaltam. A Shimik hidegben elhalkultak, melegben hangosabbak lettek, a Mavic ID360 pedig változatlannak tűnik hőmérséklettől függetlenül.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
MPowerPH
félisten
-
bszg@
tag
válasz Hasaggymeg #214573 üzenetére
Azzal egyetértek, hogy a karbon váz már inkább a nyomatékkulcs terepe semmint a gyorszáré, de nekem nagyon tetszenek az ilyen örökbecsű praktikák.
Más.
Van itt aki hord magánál sprayt kutyák és rossz emberek ellen? Erdélyből nem ér válaszolni -
andrisbandi
őstag
válasz MPowerPH #214575 üzenetére
Freehub Oil
Freehub Greasefreehub oil vs grease youtube
Szerintem dikrekt állítják be csendesebbre a természetbe szánt bringák hangját.
Több gyártó is kínál ezekre megoldást.- Minél "hígabb" a kenőanyag, annál hangosabb lesz. Ez az állapot - a hangos- tartós is marad.
- A habosított olaj vagymi, ilyen híg zsír kinézetűvel lehet csendesíteni. Nálam teljesen elnémítható - lopakodó lesz a gép aszfaltos gumival...
Ez nem teljesen állandó állapot. A nagy rázkódásoktól, és a hőmérséklettől is függ a hangja. Kicsit elmozog/nehezebben megy vissza a helyére a zsír.A hydrába ezek valók (gondolom másba is okésak);
Dumondetech Freehub Oil
Dumondetech PRO X Freehub GreaseDell 5580 - i7 -akku 5ó _ https://hardverapro.hu/apro/dell_latitude_5580_15_6_fhd_i7_8gb_ddr4_512gb_ssd/friss.html
-
flash-
veterán
válasz bszg@ #214571 üzenetére
25össel vettem de kb 1x használtam azzal kint utána görgőztem úgyhogy igazából a héten lesz az első kör hogy megyek országútival egy rendesebbet szabadban
ez a sodrodó dolog valószinü meg kell szokni, nincs az első keréken közel sem akkora súly és gondolom ezért is lehet, megyek is ma és kezdem a szokást
kezdem F6.5/R6.7 bar-al a tekerést aztán majd meglátjuk így nem megyek alá az ajánlott nyomásnak.[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz MPowerPH #214578 üzenetére
Akkor az idő neked dolgozik. ...egyrészt melegedik az idő, másrészt meg kenődik, fogy a zsír.
#214580
andrisbandi...nekem ilyen van, mintha a kettő keveréke lenne, mert bár fehér zsír, olaj csapódik ki rajta és fel kell keverjem használat előtt mint a tejfölt. ...egyébként meg jó büdös.🤮[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
MPowerPH
félisten
válasz andrisbandi #214580 üzenetére
Lehet. Bar a DT ezzel nem igen foglalkozott, az a bejaratas utan meg hangosabb lett. Es az nem zummogott. Elonye annyi, hogy lefele jovet elobb meghallanak, vagy csak siman a gyalogosok automatan felrealltak, mikor meghallottak, hogy valaki jon. De a DT az tenyleg hangos volt. Csengom nincs(bar neha mar elgondolkodok, kellene), es igy neha lehetnek kellemetlen meglepetesek.
Don't Tread On Me
-
andrisbandi
őstag
válasz MPowerPH #214583 üzenetére
DT Swiss 350 van az egyik bringámban, az halknak számít az Industry Nine Hydra Classic - olajos beállításhoz képest.
A bringás+gyalogos alugútban szoktam terrorizálni a bicajos részen ténfergőket. Ha vissza felé tekerek brutál jó repülő hajtőműhöz hasonló, -tekeréssel szabályozható-fokozható hangja van... állat nagyon Industry Nine Hydra hub sound
[ Szerkesztve ]
Dell 5580 - i7 -akku 5ó _ https://hardverapro.hu/apro/dell_latitude_5580_15_6_fhd_i7_8gb_ddr4_512gb_ssd/friss.html
-
Ringman
nagyúr
DT Swiss 350 szerintem elég halk, a gyári cube/novatec agyakhoz képest is.
Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Ringman #214586 üzenetére
ID 360 ...bár a hangtompító gumival kissé csendesebb, ennyire meg nyilván leginkább állványon pörög.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Ringman
nagyúr
válasz Hasaggymeg #214587 üzenetére
ez már a hangtompított.
Yes in this video i have noise dampening ring installedEladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
Lacerta
aktív tag
válasz gabro0 #214559 üzenetére
Ilyen.
Sajnos a magas fényáram bin, és a high CRI ütik egymást, de ez elég jó választásnak bizonyult.
A valós CCT valahol 4500 és 5000K között van, ezért jobbnak tűnnek a színei, mint amilyenek valójában ( én mondjuk erre speciel nem vagyok háklis ) de valamivel amúgy biztosan jobb a CRI a valóságban is, mint egy hidegfehérnél.
Ugyanakkor magas fényáram bin, ami pedig szempont volt.A kompaktság nem volt feltétel, csak annyiban, hogy hosszban és magasságban férjen el.
A lednek kellett a nagy bumszli ház, máskülönben nem bírná stabilan tartani a 2300lm-t. Mértem is, valahol 50 és 60 fok között áll meg a hőmérséklete a LED mögötti részen. Gyári megoldásban ezt valóban sokkal kisebb méretben megoldanák, csak menetszél hűtés nélkül gyorsan visszaszabályozna a felére, azzal együtt meg kicsit később.
A dobozban 4X18650 telep lakik, az annyi helyet foglal, amennyit. Plusz kell hely az elektronikának, meg a kábelezésnek ( vastag vezetékek, nagy áramok mennek kis feszültségen ), és nem árt, ha szerelhető is. Valamit lehetett volna fogni a méretén, de sok munkával keveset. A doboz meg standard, és az egyel kisebbe nem fért volna bele sehogy. -
szabeska
addikt
Sziasztok!
Adott egy Bianchi Via Nirone 7, illetve egy 97-es Gazelle versenybringa, amihez szeretnénk valamiféle kocsikát (1 db-ot, ami mindkét bringával kompatibilis), hogy a 11 kg-os kutyusunkat magunkkal vihessük rövidebb utakra. Használ itt valaki ilyet, illetve van ajánlott típus/márka/akármi?
[ Szerkesztve ]
F1
-
addikt
-
zsocy
őstag
válasz szabeska #214591 üzenetére
Szerintem egy országútira ilyesmit kötni több szinten is rossz ötlet. Erre a trekkingek valók nem a kikönnyített outik, de persze mindenki úgy töri el a bringáját ahogy akarja. Ha mindenképpen vinni kell a kutyust akkor igazából bármelyik ilyen jó lehet, mind meg fogja sérteni a vázadat a csatlakozásnál. Ha van pénz lóvéra akkor a Thule nagyon jó minőségű szállítókat gyárt. Az is megkarcolja majd, de a celeste Bianchi mögött nagyon menő lesz majd a Bischon Havanese élete benne.
-
anorche1
őstag
Az alu országúti bringámat át szeretném alakítani fixinek, ehhez pedig ki kellene cserélni a papucsot, és átfűzni a kereket egy másik aggyal.
Pesten ti hova vinnétek, hogy megcsinálják ezt az átalakítást? Körülbelük mekkora összegre számíthatok aggyal, külőkkel, papuccsal + szereléssel?"It never gets easier, you just go faster." Greg LeMond
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Diablo IV
- Cyberpunk 2077
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- Ukrajnai háború
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Mobilinternet
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen