Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • flash-

    veterán

    válasz bszg@ #214556 üzenetére

    A Continental gp5000 28c dobozán a táblázat egyik oszlopában 6.5bar-t ír(de nem írja hozzá hogy ez minimum lenne - e csak egy nyomásmérő piktogrammal jelzi) a maximum amit megad az pedig a 8bar

    Azért ott a silca-nal tobb ezer adat alapján csinaltak a kalkulatort, biztos hogy nem lesz lassabb azon a nyomason amit kiad nade kérdés hogy defektre memnyivel lesz a nagyobb esely, bar állítólag inkabb a túlfújásnál van nagyobb esély a defektre? Nekem mondjuk mas a tapasztalat, max kozelin hasznaltam a trekkinget nagyon keves defekttel.. Vagy alacsony nyomasnal a becsípődéses defektre nagyobb az esély??

    A bikefun pumpa mérője szerint 6barra fújtam (az sks airchecker majd holnap jön meg kíváncsi vagyok mi lesz az eltérés).
    Amúgy a sima, vagy átlagos minőségű aszfalton nem volt kényelmetlen de az úthibákat hirtelen ütésként érezni (oké 37es trekking gumihoz vagyok szokva) meg ez a lesodródás baromi szokatlan országútin, az hogy ahol az út széle lefelé lejt vagy más az út szélének a vastagsága vagy gyűrődés van az út külső negyedén, azzal rohadtul kell

    figyelni mert letolja az embert az útról pedig nem vagyok 50 kiló
    Hát szokni kell de ezt még emészteni kell hogy alig tekertem de már 28at mutatott az óra szélben 🙂 nagy élmény🙂🙂

    Karbon villa:meghúzásánál kell figyelni a gyorszárral? Könnyű megroppantani vagy nyugodtan rábikázhatom érzéssel? Vagy inkább kommyebbre húzzam?

    [ Szerkesztve ]

    "Embrace our fellow man, no longer vilified"

Új hozzászólás Aktív témák