-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz andrisbandi #214649 üzenetére
😆😆😆
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
andrisbandi
őstag
válasz Hasaggymeg #214653 üzenetére
Nézted a képet?
T alakú szelep, elvileg két oldalra fújna, de neki csak az autószelep felé...Szedtem már szét hasonló pumpát, kicsavarozható betétek voltak a szelepre cuppanó részek.
[ Szerkesztve ]
▓▒░ Dell - i7 - akku 5ó ░▒▓█► https://hardverapro.hu/apro/dell_latitude_i7/friss.html
-
MPowerPH
félisten
válasz andrisbandi #214654 üzenetére
Akkor is ott fujja ki, ha a presta reszen nem jo. A nem jot ertsed ugy, hogy zero a nyomas. Nekem is eloszor ujjal be kell nyulnom a szelephez, es belulrol befogni, rapumpalni, es onnantol mar helyen van a tortenet, lehet pumpalni folfele.
Don't Tread On Me
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz andrisbandi #214654 üzenetére
Nem igazán, de nekem ilyen van, elvileg minőségi német, és ez is csinál néha olyanokat, hogy nem azon a lyukon építi fel a nyomást, vagyis fúj ki, melyet éppen ráillesztek a szelepre...nem tudom mi működteti a váltószelepet emi eldönti egyik, vagy a másik lyukon fújja a levegőt, de ha vacakol megrázom, tenyerembe ütögetem kicsit és utána már jó.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
bszg@
tag
válasz Dark Archon #214593 üzenetére
És flash-
Köszönöm. -
jjeahh
nagyúr
válasz andrisbandi #214654 üzenetére
Ha már témánál vagyunk, azt meg lehet oldani valahogy, hogy csak a prestán fújja a levegőt? Ha csak egy lyukon nyomná, gondolom könnyebb lenne vele a tubeless gumit felpumpálni. Sks Twentyniner a pumpa. Valamikor szét kell szedjem és megnézzem, valahogy ki lehet-e iktatni az autószelepet.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #214658 üzenetére
De hát egyszerre mindig csak az egyiken nyomja, nem?! Szép is lenne ha kétfelé oszlana a nyomás és miközben fújod egyiket a másikon is jönne a levegő, sosem tudnád a keményedő gumit a benne növekvő nyomás ellenállásával szemben felfújni úgy, hogy közben van egy nyitott lyuk is ahol elmehet a levegő. Ezek a pumpák az összes képződő nyomást arra az egyetlen lyukra irányítják melyet éppen használsz, ha pumpálás közben az éppen nem használt résen is kifúj, az a pumpa (fejegység) hibája.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
addikt
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Dark Archon #214660 üzenetére
Az ilyen még érthető, hisz egy kis 2 irányú irányváltó csap van rajta mely meghatározza éppen melyik irányba mehet a levegő, de azoknál a kihajtható/lehajtható kallantyúsoknál a levegő irányától függetlenül a kart ugyanarra kell elmozdítani, ott a szelep benyomódása a lyukba idézheti elő az irányváltást.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
bzs73
őstag
Üdv!
Kérdezném hogy ez a [link] SL-MT800-IL SHIMANO Seat post Dropper Lever most jó első telóhoz is? Rock shox reba van Rock Shox lock-out kar-al, de ez fékkarra szerelhető, jobb lenne.If a second or you are the first to lose.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz bzs73 #214662 üzenetére
Derítsd ki mennyit húz a Rock Shox One Lock és ha az is 7mm kébölsztrókkal műxik, vagyis annyit húz, akkor akár jó is lehet...közben látom is, hogy a telóé 10mm-t húz, tehát necces.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
eddie1978
senior tag
Azt hiszem megőrültem. Nem tudok dönteni. Rendeltem egy Orbea Oiz M11 AXS bringát. Egy kör után vissza is küldtem. Nem bírom megszokni az egyenes kormányt. Előtte korábban egy évig próbáltam. Akkor sem jött be. Sosem gondoltam, de elkezdtem nézegetni az Allroad/gravel kategóriát a CX mellé. Kell az 50mm gumi vagy elég lehet a 45mm? Van valakinek tapasztalata a két méretről? Most 33mm-rel mindenhol elmegyek ahol tudok. Próbára rendeltem bele 40mm széleset. Ebbe ennyi megy bele max.
-
bzs73
őstag
válasz Hasaggymeg #214663 üzenetére
köszi, akkor majd lemérem, mert gyárilag 10mm-t ír.
If a second or you are the first to lose.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz eddie1978 #214664 üzenetére
Ezt visszaküldeni?! Ááááhhh, te áruló! ...amúgy meg mit akarsz megszokni egyetlen kör után? ...bár írod előtte sem tetszett.🤔 Ugyanakkor gravelt a CX mellé olyan lehet mint trail kerékpárt az XC mellé, vagy Fitneszt venni a Crosstrekking mellé, vagyis nem tűnik valami ésszerűnek. Szerintem...
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Csokicsibesz
tag
válasz bzs73 #214662 üzenetére
Én úgy tudom, hogy nem cserélgethetőek ezek a karok.
Engem a szervízben lebeszelték arról, hogy ezzel próbálkozzak.Hasaggymeg #214666: Nem tudom miért van minden új XC bringán Fox villa. Már egy ideje nézegetem a lehetséges utódokat, de kb. minden bringán Fox villa és tag van.
A karbantartási nehézségek miatt én nem igazán szeretném ezt bevállalni. -
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #214659 üzenetére
Azt elfelejtettem írni, hogy csak akkor csinálja, amikor ki van csavarva a szelepmag. Így tbb levegőt lehetne egyszerre átnyomni a szelepen, ha nem fújná ki a levegő felét az autószelepen.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
bzs73
őstag
Rendben, köszi mindenkinek.
If a second or you are the first to lose.
-
Ringman
nagyúr
válasz eddie1978 #214664 üzenetére
Sosem gondoltam, de elkezdtem nézegetni az Allroad/gravel kategóriát a CX mellé. Kell az 50mm gumi vagy elég lehet a 45mm
mi a terep/mik a kényelmi követelmények?esetleg mtb + surley corner bar?
vagy evil chamois hagar?
Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
flash-
veterán
válasz Dark Archon #214660 üzenetére
-
addikt
-
eddie1978
senior tag
válasz Hasaggymeg #214666 üzenetére
Az elmúlt 25 évben volt 5 MTB. Egyszerűen fura. Pedig adtam időt a dolognak. Nézegettem, hogy nekem kb 20 fok hátrahajlás kellene. Majd kimérem pontosan. Abszolút jogos, hogy nagyon közel vannak a kategóriák. Ezen kattogok, sőt az Orbea miatt is ezen járt az agyam, hogy kihasználom-e egyáltalán.
@Ringman
Terep a könnyebbek közül. Velencei-hg, Balaton-felvidék. Nem zúzok a fejméretű köveken hatvannal lefelé a fák között. Ezzel az Oiz-zal 33 volt a max lefelé Kőszárhegy Szár-hegy oldalában. Nem esett jól és picit parás is volt. Szerintem öregszem. A kényelem az nagyon jó lenne, de lehet inkább maradok a merevnél.Lehet rendelek egy Cube Nuroad-ot vagy építek egy Niner RLT 9 RDO-t.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Csokicsibesz #214668 üzenetére
A Dr.Bikenál mikor Judymat oda vittem a télen nekem azt mondták minden bringán Judy van mert nincs más, minden elfogyott. Szerintem biztos lehet egy kényszer azt tenni ami éppen van, ugyanakkor a Fox felső polcos termék volt mindig, a legolcsóbb Fox is már Sid árban van, ebben az Orbeában is 800 eurós Fox van...ami szervizelését illeti, nem ugyanúgy megy ugyanott, elviszed, kifizeted és szervizelik.
#214675eddie1978...pedig talán a több fogás kivételével mindenben kényelmesebb egy XC mint CX, vagy éppen gravel. Szélesebb, ballonosabb, így jobban csillapító gumiktól az első telón át az üléspozícióig minden kényelmesebb mint amazoknál. A Balatonfelvidék pedig nagyon jó terepező hely, csómó faxa trail van arrafelé...33 km/h pedig éppen elég köves, murvás, vagy éppen erdei úton a nyakadat kitörni. Nekem köreimen néha ír a Strava ilyen 50, vagy 60km/h maximális sebességeket, de előbbi is csak pillanatokra jöhetett össze (én olyant még terepen nem láttam a mérőn szememmel) , utóbbi meg sime mellémérés, a 40 az amit nagy ritkán látok, hogy pár másodpercre talán meghaladom...nekem bőven elég.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Ringman
nagyúr
válasz eddie1978 #214675 üzenetére
a nuroad mellé meg lehet a cx is felesleges lesz, az eléggé a "gravel-spektrum" közepén van, 45 mm-es gumit fogad (elöl vsz. 48-as is beleférhet, ha nem hagysz helyet a sárnak).
ami szívás vele:
- nem lehet normális pálcás sárvédőt rátenni, a 2021-es modelltől kezdve leszedték a szemeket és sima csomagtartót sem (ugyanezen okok miatt)
- a felsőcső síkja alá befutó támvilla miatt (ezt a baromságot) van olyan rácsatolható sárvédő is, amelyik nem kompatibilis - pl. ezt nem tudtam rátenni: [link]
- a cube-specifikus sárvédő/csomagtartó nem kapható.ha jó lenne a kényelem, akkor lehet egyből egy 650b×48 mm-es verziót is nézhetsz.
ha építenél, a windspace gravel vázról is alapvetően jókat írnak. [link]
nuroadnál a felső kategórián kívül a gyári kerékszett egyből cserés.
Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
MPowerPH
félisten
Most az osszkep is rendben van, mar annyira nem is zavar a sarga Maxxis felirat.
A heten kerestem, hogyan lockolhato a hatso telo, mert ennek ranezve csak 2 allasa van. A gyari oldal is azt irja, hogy DPX2 Factory kerult ezekre, gyari kepek alapjan is, es a bringa leirasaban is. Azon tenyleg van lock allas. Erre viszont mar az uj Float X Factory kerult, ami valtotta az elozo modellt. 2022 -es peldanyok mar ezzel jonnek.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
addikt
NW Rebel cipőt használ itt valaki? Gondolkozom egy jobb cipő vásárlásán, de nem tudom, miért néz ki focis cipőnek. Vagy inkább a Spider 3? Jelenleg ILYENEM van, szóval valszeg bármelyik jobb. Főleg cross/trekking felhasználásra kell, de ne kelljen levenni, ha néha gyalogolni kell benne.
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7
-
-
6030D
Ármester
válasz Dark Archon #214680 üzenetére
Nekem Rebel 2 van, nem hajlik a talpa, úgyhogy gyalogtúrázni nem ebben kell. De ha gyalogolni akarsz, akkor minek karbon talpú?
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
-
Maximum1
őstag
válasz Ringman #214677 üzenetére
Nekem bírja a gyári kerékszett, alexrims vagy mi.
Télen, ősszel az van rajta 40mm gumival, semmi baja nem volt eddig, 3ezer km.
Oké nehéz meg ilyenek, de második szettnek simán jó, nem kell egyből lerúgni.
Bár újabban az a trendi, hogy fejlesszük anyjáig a gépet a kondi meg 0-a.[ Szerkesztve ]
-
Jester01
veterán
válasz flash- #214673 üzenetére
Több helyen lehet olvasni, hogy az 5000es szériával ez előfordul. Ismerős bringáján is csak nehezen tudtam úgy megigazítani, hogy ne üssön forgás közben. Gondolom idővel bekopik úgy is.
Egyébként ez hányas gumi? Megmérnéd mekkora a valós mérete? Itt küzdök most, hogy a 4000-es után mit vegyek csak kevés a hely a villában. Mármint nem a lakásba nem fér be, hanem a biciklibe
[ Szerkesztve ]
Jester
-
Ringman
nagyúr
válasz Maximum1 #214684 üzenetére
nálam kb 1 év után már darált az első kerékagy (kónuszos), a szervizben sem tudtak vele mit csinálni, elvileg nincs baj, gyakorlatilag meg van hangja.
2. szettnek én is meg fogom hagyni, majd a téligumi rámegy.
Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
addikt
válasz 6030D #214682 üzenetére
Nem akarok gyalogolni alapvetően, de megeshet, pl. homokon, vagy egy kerékpártúrán bámészkodva. Ha tudom, hogy gyalogtúra lesz, oda másik cipőt húzok. Szóval inkább kerékpáron legyen hatékonyabb.
jjeahh: köszi, megnézem azokat is.
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7
-
flash-
veterán
válasz Jester01 #214685 üzenetére
köszi az infót, majd kiszedem a belsőt még párszor és vissza de annyira nincs rá most hangulatom, örülök hogy végre mehetek, gondolom azért a gumit ezzel nem cseszem szét..
a 28mm-es GP5000, digitális tolómérővel 28-28.6mm(gondolom pont a pici egyenetlenség miatt van eltérés attól függően hogy melyik részén mérem a guminak) körül van amit mérek tolómérővel 6.5 baron, a kerék 19x622-es legalábbis az van ráirva (Specializednek a gyári , Axis Classic nevű kereke - megdőbbentően erős, 95 kilómmal kiállva baromé szépen gurul) szerintem ez a belső átmérője, mert egy teszten 24.5mm-öt írnak(az akkor a külső átmérő lehet).
a 25ös lugano volt majdnem 28mm, úgyhogy ez egy keskenyebb gumi lehet de gumifüggő-(+felnifüggő),mert ugyanazon a teszten ezen a felnin a 25-ös Espoir gumin ők 28mm-ert mértek.a bikerollingresistance oldalon most gyorsan ránéztem neked ott a gp5000 26mm, még a gp4000 rs meg 4000S II az 27 mm széles, magassága a GP5000nek viszont 24, mint ahogy a 4000rs-nek is.( A 4000 rs II pedig 25mm magas.)
Szóval ez alapján elvileg picit keskenyebb a gp5000 mint a gp4000 fenti változatai.[ Szerkesztve ]
-
flash-
veterán
válasz Jester01 #214689 üzenetére
hát ez azért kicsit lutri, nekem az volt de szerencsém volt
andrisbandi fórumtárs javaslatára én innen rendeltem, ha nem fér be visszaküldheted azt mondták itt a többiek,és visszafizetik.max először csak az egyiket bontod ki és azzal próbálkozol elől, de aztán ha csak hátulra fér be az is jó megoldás lehet mert max előre meg majd teszel egyel kisebbet.
március 16-án rendeltem meg délelőtt,és tegnapelőtt délelőtt már hozta is a postafutárkocsis.(a szállítás 7.5 euro)
ami a legnagyobb öröm volt még hogy kézzel röhögve fel tudtam tenni szerszám nélkül pedig én és a szerelés hát van még hova fejlődnöm e téren[ Szerkesztve ]
-
sebgutkopf
őstag
válasz MPowerPH #214679 üzenetére
A sárga maxxis még jobban is megy a factory színeihez mint a fehér. Szép így egyben!
Az ott a képen csak nem a gyári műanyag YT pedál, amit kényszerből adnak hozzá?
Float X-eden meg látszik, hogy amit kell azt tudja. Van a két állású kar, és van a piggyback végén a kék tekerő, ami pedig a low speed compression. Örülj, hogy nincs ratja több állítási lehetőség, legalább nincs mit elrontani rajta
A felső polcon a technózást manapság már túlzásba viszik a bringa gyártók, építve a mély pénztárcájú vevőkre. Nagyon okos felfüggesztések vannak, aminek tudását és főleg paraméterezhetőségét csak a pro riderek tudnak kihasználni, de őszintén szólva ők is csak a verseny mérnökükkel közösen konzultálva, ellenben pályáról pályára hangolják a verseny különböző szakaszainak és a pálya begyakoroltságának a függvényében.
Ehhez képest civil bringásoknak odaadni olyan felfüggesztéseket, amik baromi kifinomultan paraméterezhetők minimum egyenes út a rosszul beállított felfüggesztés és a problémáját megfogalmazi képtelen bringáshoz. Jobbik esetben beállítják a fox gyári táblázata alapján és úgy hagyja örökre (ebben nincs nagy kockázat). Ellenben az benne a szép, hogy amelyiken meg 2 tekerővel kevesebb van az alapból úgy van beállítva, mintha a sok tekerőset a gyárira kezdő beállításra lőné be. -
Toobee
veterán
válasz sebgutkopf #214691 üzenetére
Számomra is rémálom a hangolás témakör. Nekem se tudásom, se tapasztalatom hozzá. Gyártói értékek és viszlát. Maximum a nyomással játszom.
Az a pedál nem tűnik veretésbarátnak. Mondjuk a sípcsontot biztos nem hasítja majd fel, mint nekem a Stamp.
A bringa pedig brutál komoly
[ Szerkesztve ]
-
Wombath
HÁZIGAZDA
Sziasztok, aki I-Spec EV fékkarral kombinált SRAM váltót, annak melyik adapter vált be? Wolftooth, Bikeyoke, 3min19? Most még SRAM fék van, így adott a matchmaker, de nem tudok megbarátkozni vele, lecserélném valószínűleg 8120-ra, ám a SRAM váltókar egyelőre maradna.
Vagy létezik olyan bilincs, ami szimplán ad egy olyan alapot, amire fel lehet tenni a matchmakerhez passzoló SRAM kart a jobb oldalon, a bal oldalon pedig a szintén matchmakeres dropper kart a fék mellé, ahogy pl a sima bilincses fék és váltókarokat is el lehet helyezni egymás mellett, mint pl. Shimanóéknál? Ilyet is kerestem, de nem találtam. -
MPowerPH
félisten
válasz sebgutkopf #214691 üzenetére
De. Jelenleg cserelgetem. En nem montis cipoben tekerek, hanem a pille konnyu, kenyelmes terepfuto cipomben, aminek a talpa nagyon puha. Ezt az XT platform pedalom azokkal a tuskekkel eleg gyorsan szetszedi, elkezdte megenni. Reszben ezert nem is vettem meg pedalt, mert pont e miatt a hegyes tuskek nem jatszanak. Most mar muanyagot nezek... A YT pedal pedig muanyag tusis. Sima cipovel nem jo, mert lecsuszik rola a labad, de a futócipő az nem mozdul el.
Most kell talaljak egy olyan platform pedalt, ami tartos, es kimeletes a cipovel. Ez a cipo ra fog ragadni, meg a nagyon rovid tuskekre is.
A telot es tagot en belottem YT ajanlas szerint, majd kicsit probaltam, es jelenleg is probalom finomhangolni. A tag jonak tunik, de a teleszkop meg nem, nem elegge erzekeny, az apro egyenetlensegeket nem simitja olyan jol ki. Ehhez ido kell. Nekem az kell, hogy a kezdeti tartomanyban legyen erzekenyebb.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
6030D
Ármester
válasz Dark Archon #214687 üzenetére
Annyi sétára jó.
Wombath: ez az új bringa? Jöhetne majd kép, meg infó. Milyen Sram fék nem jön be?
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
sebgutkopf
őstag
válasz MPowerPH #214694 üzenetére
Ha már ilyen komoly géped van, akkor megérdemelne egy komoly pedált és hozzá való igazi bringás cipőt. Sőt neked akár a két pedál, 2 cipő verziót is elképzelhetőnek tartom. Amikor a könnyű kerékkel tényleg teljesímény orientáltan tekersz, akkor simán az spd az irány.
A másik verzió, amikor durvulni készülsz (bikepark, hazai épített trail-ek), amikor visszateszed az erősebb gyári kerekeket, akkor pedig egy rendes fém csavaros/szöges konkáv platform pedál és ahhoz pedig rendes flat pedál cipő, aminek a talpa arra való. Kellően merev és jól tapad. pl: five ten freerider-ek (esetleg pro), shimano GR széria, és a többi...Futócipő semmiképpen se való erre a célra. Azt amikor elfutottad (ki mikor cseréli, én 1000km után) lehet benne sétálni, konditerembe járni, kutyának játéknak adni... de semmiképpen se egy ilyen szintű jeffsy-n második életet adni neki.
Látni elég sok esős videóban youtube-on (friday fails fele is ilyen), amikor a friss bringatulaj az új gépével kedvet kap a mókához aztán futócipőben az első buckánál, vagy ugrónál, lecsúszik a lába az egyik oldalt, majd megbokrosodik a gép, pattog rajta a rider össze vissza és már szinte megváltásként jön a várva várt OTB, persze mindezt térdvédő nélkül XC sisakban, de már legalább trail géppel. -
sebgutkopf
őstag
válasz MPowerPH #214698 üzenetére
Ne már! Kiadtál sok ezer €-t egy komoly gépre és Aliról akarsz pedált venni?
Az a kb 100€, amibe egy normális pedál kerül (meg még 100€ a megfelelő cipő) a bringa értékéhez képest elenyésző tétel. Sokkal magabiztosabb érzés és biztonságosabb a megfelelő felszereléssel menni, ráadásul a megcélzott intenzitás alapján, amit tervezel, ezek bőven ki lennének használva, nem csak dísztárgynak vennéd.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest