- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
ma Részletes képek, specifikációk és euróban megadott ár is van a legendás modell újraélesztett verziójához.
-
Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
ph A vállalat ezért irgalmatlan pénzt fizetne a FIFA-nak, és ezzel rajzolná át az online streaming platformok háborújában a frontvonalakat.
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dolby
senior tag
Akku bekerült és végre rávettem magam a hátsó hangszórók berakására is. Hepi és bódogság Köszi tboldi a tanácsokat!
[ Szerkesztve ]
- Nyugalom, a hosszú élet ritka!
-
Kobe
veterán
válasz ---Lasali--- #55303 üzenetére
Mivel valami idiota szarra karcolta a burat, ezert elotte el kene tuntetnem valahogy
-
BigBlackDog
veterán
6gen Accord kétliteres benzinmotorjára mennyire jellemző az olajfogyasztás?
-
Kobe
veterán
Nah, kezdek a klimaba is belebolondulni kicsit.... Nagyon troger kerdes, de a klimanak hogyan is kene pontosan a ventillatorral mukodnie?
Nemreg teljesen elszallt a klima, egyaltalan nem hutott semmit, a ventillator is eleg gyeren csak a meleg fujta be.
Kiderult a klimarele a ludas, szarul zart, hol kapcsolt, hol nem a kompresszor
Rele cserelve. Utana ket napig istenesen megy, varosban szoszerint jeges kavalkad jon belole, ha a ventillatort is felraktam ra magas fordulatra, akkor is. Le balcsira palyan szinten huvos jeges levegot fuj, 21 fokra belove kbVisszafele balcsirol a palyan meg mar megint csak ilyen picsafust kategoriaju langyos levego jott belole, akarhogy allitgattam, auto modba, kezi modba, ventillstor ki
Letezik hogy ket napig birta egy gyari rele?
-
agabe
addikt
válasz yodamester10 #55273 üzenetére
Ha van masik amit megvennel mert tetszik es jo, penz is megvan ra nomeg fiatalabb akkor miert ne adnad el ? Barmilyen jo egy kocsi ahogy oregszik ugy igenyli egyre jobban a torodest, igaz a tied varhatoan/remelhetoleg par evig meg hirtelen nagy beruhazasokat nem igenyel mivel folyamatosan karban tartod. Vagy megtartod, es egyszer csak egyre inkabb zsebbenyulos dolgokat is megcsinaltatva elvezed a kocsit, vagy egyszercsak eladod. Ha egyszer eladod akkor azt akkor kell amikor megerik benned ra a gondolat, vagy ha mar felmerult akar most is lehet, de ha meg jol erzed magad benne es nincs hianyerzet az ujabbakban talalhato ujabb fejlesztesek irant akkor par evig tartanam. Mondjuk ha valaki ra van kattanva biztosan jobb arat kapsz erte mintha csak beszamittatnad vagy hirdetned, de lehet az nem annyira sok penz mint amennyit a jelenlegi hasznalatanak elmenye nyujt meg 2-3-4 evig.
Ha jol remlik az uj civic-et nezted mar. Ha az tetszik, jol erzed magad benne akkor egy uj kocsival hosszu evekig nem sok mindent kell csinalni, de persze nem lesz akkora hatotavja egy tankkal mint a mostani dizelnek...hacsak nem dizelt veszel megint, bar mint tudhato ertekvesztese a benzineshez kepest joval magasabb lesz.
Nekem kicsit az a bajom, hogy meg semmi nem tudhato elore ezek a kis turbosok mennyire fogjak birni. Ha ra lennek kenyszerulve, akkor azok kozul a legnagyobbat az 1.5-ost valasztanam legalabb, de az meg csak a sportba rendelheto exe-be pl. nem. Sebaj...epp nincs 8-10 millam, hogy ezen fajjon a fejem[ Szerkesztve ]
-
Dan-szan
senior tag
Sziasztok.
Kettő dolgon morfondírozok.
8gen Civic. Az első ablakokra akarok légelterelőt venni, megszoktam az előző kocsinál és szerintem nem rossz dolog.
Illetve a hátsó ablakokat fóliáztatni. Ez utóbbira vagyok inkább kíváncsi,kinek mi a véleménye? Elég kicsik az ablakok,nem tudom jó ötlet e. Valakinek van e így fóliázva ?Az igazság csak nézőpont kérdése ! ** Xiaomi Mi MIX 3 ** "Mert játszani jó!" #csakaHONDA
-
lazac_
tag
Nekiestem a Citynek, kész az idei mekaful tyuning, ez a "rejtett" rendszámtáblatartó legalább 5LE/db, jól sejtem?
Illetve szomorúan vettem észre, hogy a tankbetöltő körül igen csipás a lemez (-10LE ). Érdemes ezt megpiszkálni házilag valami passziválóval, vagy szétszedés és teljes hozzáférés nélkül nem sokat ér?
-
tboldi
nagyúr
válasz Dan-szan #55309 üzenetére
Nekem fóliázva van a B-oszloptól hátrafelé. Skyfol HP Pro 15-öst választottam, kívülről egész sötétnek tűnik, de belülről egyáltalán nem vészes. A hővédelem és az UV miatt marha jó, sokkal kevésbé melegszik fel így is az utastér, hogy csak a fele van lefóliázva az ablakoknak. És mivel nincs fényre sötétedő tükröm, a sok refivel közlekedő gyökér ellen is jó.
(#55310) lazac_: Szét kell szedni, anélkül nem sokat érsz. Valószínűleg a fekete műanyag alatt is ilyen. Viszont meg kellene csinálni minél előbb, amíg még nincs szükség vágásra, hegesztésre.
[ Szerkesztve ]
-
nandow
aktív tag
Tegnap kapott az Accord egy ECU reflash-t.
Ég és föld lett az autó. Ami engem nagyon zavart, az az elektromos gázpedál. Egyszerűen nem tudtam megszokni, a váltás nagyon rosszul ment.
Ez a reflash korrigálja picit a gázpedál késését, érzetre kb bowdenest csinál belőle. Sokkal jobb vele váltani, ha magasabb fordulaton váltom el, nem ránt egy gyors váltás után.Ezen kívül jótékony hatása még, hogy alsó és középső tartományban picit erősebb lett az autó, határozottan jobban használható. 10-12 lóerőt tud kb hozni, de ez nem csúcsban értendő!
Sokat gondolkoztam rajta, de abszolút megérte, ha tudom mit csinál az autóval, már rég megcsináltattam volna.
-
yodamester10
őstag
Ha el is adom nem maradok a márkánál.
Ő a kiszemeltMég futok pár kört aztán eldöntöm. -
nandow
aktív tag
válasz sunny84 #55319 üzenetére
7gen, 2006-os. Az enyém csak 2.0. De azt olvastam korábban, hogy ezt is megéri megcsinálni.
És nekem megérte. Ahogy írtam korábban, engem nagyon zavart az elektromos gázpedál, és annak késése.
Ezzel ez ki lett javítva. Nah meg ugye lett egy kis teljesítmény többlet is, az sosem hátrány.Szabolcs csinálta, igen. Mondta ő is még a további lehetőségeket, amiket Te is írsz, de nekem ennyi elég. Egy leömlő árban már elég húzós.
(#55321) honda23
Én csak ajánlani tudom a dolgot.
Nagyon sokat vacilláltam a dolgon, mert a legtöbb emberben egy ilyen azt váltja ki, hogy "boyracer" vagyok. Közben meg nem, abszolút nyugisan vezetek. De ezzel jobb a váltás, alacsony tartományban van egy kis plusz, városban jobban használható az autó, összességében nagyon megérte![ Szerkesztve ]
-
xigris
őstag
Sziasztok! Az asszony hall valami kis kopogást de nem tudja pontosan elölről vagy hátulról. Én a magnótól nem nagyon hallom ,habár ő is csak kis egyenetlen úton.
Mik szoktak lenni,kereket levettem ránézésre a szilentek elől nincsenek rossz állapotban.
Ja jazz lenne az áldozat. -
Bjorngolf
tag
Sziasztok Májusban vettünk egy 2009-as Civic-et. Szeretjük nagyon, viszont most előjött egy hiba. Mégpedig a légkondink ledöglöt Hiába kapcsoljuk be csak a meleg v enyhén meleg levegőt fujja csak (igen bekapcsoltuk az A/C-t). Mivel első autónk, ezért érdeklődök, hogy mi lehet ennek az oka? ezt én házilag is meg tudom oldani, vagy inkább majd az éves szerviz előtt nézessem meg?
Köszönöm előre is -
Tiszteletem a topiknak!
Urak egy érdekes hibajelenséggel jelentkezem, nem kívánom senkinek, de hátha hasonlót már tapasztalt valaki.
A történetben szereplő 4gen. Accord (F20A4) két éve nálam van, eddig még nem produkált ilyet, illetve környezetemben sem tapasztaltunk hasonlót, így marad a töprengés és az autóvillamossági szerelő, ha nem jutok a végére.
Teljesen mindegy, hogy épp közlekedem, vagy álló helyzetben melegítem fel próbaképp, a motor egy idő után megáll. Nem fuldoklik, nem dadog, szimplán, mintha leállítanám, megáll. Kizárólag hideg motornál, nagyjából 5 perc után produkálja. Üzem meleg motort leállítva 2-3 óra állás után sem jön elő a probléma, csak hidegindítás után.
Próbáltam szűkíteni a kört, mivel a típushibás főrelé probléma két éve nyáron előjött, első dolgom az volt, hogy ellenőriztem a forrasztásait, minden rendben volt. A benzinpumpa reléje kattanik minden kulcsfordításnál ahogy kell, a pumpa maga rendben van, levegőt kap, gyújtás rendben.
Itt lettem tanácstalan, hogy akkor milyen japán agybaj vágta tarkón a technikát.Nagyjából egy hét után addig jutottam, hogy valóban csak felmelegedésnél produkálja. Amint leállt, utána vagy sikerül elindítani... vagy nem. Utóbbi esetben kb. 15 perc után megint pöccre indul. Ez igaz ahogy fentebb írtam akár menet közbeni üzemre, vagy álló helyzetre is.
Amint már meleg, vagy beindul a hűtés attól kezdve ismét semmi gondja nincs, ezt bizonyítja, hogy az utóbbi napokban kénytelen voltam így használni, hogy idehaza felmelegítem, megvárom míg megkotlik, majd újra elindítva a ventilátorok kapcsolásáig nem indulok útnak. Utána viszont tettem próbaképp egy 50, majd másnap egy 200 kilométeres kört, hogy az elméletem bizonyítást nyerjen, semmi baja melegen.Itt a gyanú tovább szűkült, vagy valami jeladóra, vagy az automata szivató vezérlőre ami fogalmam sincs merre keresendő, vagy hogy van-e külön ilyen egyáltalán. Esetleg egy reléje rakoncátlankodik, zárlatot okoz ami letiltja a gépet, vagy valami jelszint nem ott van ahol kéne és ettől áll le a vas, vagy teljesen pitiáner dolog amit észre sem veszek...nem tudom. Passz. Tényleg passz.
Használni már sajnálom így állva melegítve, hosszú távon nem tesz jót neki. Villamossági szerelővel már beszéltem, a héten fogadja, de nem hagy nyugodni a dolog.Tudnátok nekem tanácsot vagy tippet adni ezzel kapcsolatban?
Az egészben az a szép, hogy ettől eltekintve nincs gond a kocsival, 26 éves korához képest semmi.
[ Szerkesztve ]
CPU tálcák és bővítő kártya állványok: http://bit.ly/3tOpQyO
-
DeathAdder
veterán
válasz czundermák #55333 üzenetére
F20A4 Prelude-nek néhány hete ilyen pont ilyen hibája volt havernál, a map szenzor volt a gond
-
válasz DeathAdder #55335 üzenetére
Nagyon szépen köszönöm!
Ezzel is közelebb, csere megoldotta a gondokat?CPU tálcák és bővítő kártya állványok: http://bit.ly/3tOpQyO
-
DeathAdder
veterán
válasz czundermák #55336 üzenetére
Igen volt neki néhány F20-as accord alkatrésze (korábban bontotta), és a csere után meggyógyult.
Remélhetőleg nálad is ez lesz, legalábbis a szimptómák nagyon hasonlók -
hülyegyerek
addikt
válasz Bjorngolf #55332 üzenetére
A 8.gen leggyengébb pontja a klíma, két típusa létezik : amelyik már elromlott és amelyik hamarosan el fog. 2db Ufónk volt, mindkettőben kellett javítani.
Első körben a klímarelét cserélném a helyedben Mitsuba gyártmányú újra, azt te is ki tudod cserélni, és kb. 5-10 ezerből megvan.
Ha ez nem jön be, akkor vidd el klímáshoz, vagy a mágnestekercs, vagy a klímakuplung halt meg.Más: túl vagyok az első olajcserén 7400km-nél, 39 Mátyást kért el érte a márkaszerviz. Nem is vészes ahhoz képest, hogy a Kia ugyanezért 30-at kért, pedig abba 5w40 ment, ebbe meg 0w20. Balga fejjel persze elfelejtettem szólni, hogy ablakmosót, szelfibotot, fluxuskondenzátort nem kérek bele, így egy ezresért utántöltötték az ablakmosómat kemény 1l gyári folyadékkal
[ Szerkesztve ]
hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
-
agabe
addikt
Tesomek neznek egy civicet (2008-as), es minden rendben vele ugy tunik (80ezer km sincs benne, hazai vasarlas), csak egy dolog ami nekem nem tetszett. A tulaj elegge rendben tartotta, es azt mondta szereloje most cserelte le a fekfolyadekot meg a hidraulika folyadekot is, de tesom szerint a hidraulika folyadek pirosas / rozsaszines azaz nem a gyari. Elotte meg az eredeti folyadek volt benne. Egyreszt nem ertem hogy lehet egy szerelo ennyire nem kepben, masreszt a kerdes az, hogy ha azzal meg nem sokat ment a jelenlegi tulaj akkor annyira nem nyirhatta ki a pumpat ?
-
Qru
MODERÁTOR
válasz hülyegyerek #55338 üzenetére
Az nagyon jó ár! Még az 1k-s lehúzás ellenére is.
#nincsbennetarcsi
-
agabe
addikt
válasz tboy93 #55340 üzenetére
Nekem azt mondtak mindenhol, hogy accordba csak gyar hidraulika folyadekot. Gondolom akkor civic-be is az a javasolt. Kulonbsegek a folyadekok kozott azert lehetnek ha aprok is ... ket 0W30-as motorolaj sem egyforma.
Mondjuk lehet azert mert accord regebbi es nem elektromos a kormanyszervo, es annal jobban szamit ?[ Szerkesztve ]
-
Kobe
veterán
válasz hülyegyerek #55338 üzenetére
Klimaval en is szopok rendesen.... Eredetileg nem is kapcsolt a kompresszor, kicsereltuk a relet, akkor mukodott, viszont valami vezerleses gond az fennallhat, vagy a hofokszabalyzo vagy nem tudom.... Maga a kompresszor mukodik, kapcsol, huteni is tud de a szabalyozassal nem kerek valami.
Legalacsonyabb hofokon suvit, megy mint allat, kapcsol automatikusan is a keveres stb, de ha 2fokkal feljebb rakod, vagy 20-21 foknal mar csak "csordogal" belole a kozepes levego, semmi legkeveres.
Ha meg rarakod a ventillatort akkor meg "keveredik" a kinti meleggelNah, update: voltam szerelonel, valoszinu hofok szabalyzo, erzekelo vagy klima vezerlo (ez nem a rele lenne?)
Klima elektromossagra valami szakit tudtok aki ezekre ra tud nezni?
-
tboldi
nagyúr
Előbb tisztázzuk azt, hogy mit értünk hidraulika folyadék alatt. Az ufo Civic nem tudom, hogy elektromos szervós-e, ha igen, akkor annak nincs, de ha nem, akkor olyan színű kell bele, mint ami gyárilag volt. Ha meg a kuplungéra gondolunk, abba sima DOT4-es fékfolyadék kell.
-
lazac_
tag
válasz flegga92 #55342 üzenetére
Innen rendeltem, 4 nap volt szállítással. Igaz sok értelme nincs, de vérszemet kaptam, miután valaki az egyik FB Honda csoportban ilyet keresett...
-
eisento
addikt
Hello. Tegnap lefoglaloztam a kiszemelt accordot alig aludtam az ejjel alig varom, hogy hazahozzam holnap (paksrol)
2004-es 2.0 AT Sport
nem tokeletes de nem is varja el az ember egy 14 eves autotol. szerkezetileg egyben van megneztuk retegvastagsag merovel mindenhol jok az ertekek motorikusan is jo automata valto nem ut nem csatog nem csorog nem ugrik at fokozatokat, most eloszor is olajcsere valtoolaj csere szurok ami a legfontosabb, klimat fel kell toltetnem mert ha all az auto jobb oldalon hideget fuj vezeto oldalon langyost, ha elindulunk vele egy par perc utan mar ott is huvosebb levego jon, klimasom azt mondta valszeg keves a gaz benne (esetleg a motoros? lamella nem okes, kell egy jobb elso ajtozar mert nem zar le csak manualisan kulcsra nem... gyari alufelni marad teli felninek mert mar elkezdett kopni a festek rola nyarit veszek majd egy 17-es alut gumival, na megy egy b oszlopos foliazas, ha ezek meglesznek mar nyugodt es elegedett leszek
Motorola Edge 40 | PSN ID: HUN_Ejzi
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest