- Yettel topik
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- iPhone topik
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Mobil flották
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
ph A cég elég olcsón megússza az ügyfelei félrevezetését, de az üdvözlendő, hogy az Egyesült Államok hatóságai nem siklottak el az ügy felett.
-
A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
it Vissza akarják szorítani a gyerekek és tinédzserek közösségi média- és okostelefon-használatát.
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
hülyegyerek
addikt
válasz kisgyerek85 #55050 üzenetére
Igen, ott az a gyenge láncszem
hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
-
Quqesz
nagyúr
válasz yodamester10 #55042 üzenetére
Nem vettem, mert ragasztani(kétoldalú) kellett volna, az meg nem gyere be...
BBD
Apóséknak van egy Toyota Auris hybrid is, ami CVT.....egy fos! Nyomod neki, bőg a motor, a kocsi meg alig gyorsul....jobb a Kia megoldása.Fotóban nincs gixer, ha van nálad egy Pixel! 7pro
-
BigBlackDog
veterán
válasz Quqesz #55052 üzenetére
Gondolom nem ugyanaz a motor. Én eddig úgy képzeltem el, hogy a CVT mindig a gyorsítási "igényhez" (gázpedál álláshoz) igazítja a motor aktuális fordulatszámát, ezáltal az aktuális teljesítményt. Ha tövig nyomod, akkor bőgni fog, ezáltal konstans maximális teljesítménnyel fog a motor üzemelni. Egy hagyományo automata meg folyamatosan változó fordulatszám mellett fogja használni a motort, ezáltal a teljesítmény is vissza-vissza esik váltások után. Még régebben találtam egy ilyen videót.
-
szabonagyur
félisten
válasz BigBlackDog #55053 üzenetére
Így megy a CVT a valóságban is ahogy elképzeled
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
nandi17
tag
Sziasztok , ert valaki a kabelozashoz ?
Civic 6gen lenne szó
Jelenlegi motor D14A8 és d15z8 szeretnék bele rakni
Belső kabelozast nagyjából megcsináltam csak megerősítest kérnek H jó e csináltam
Képet később tudok felrakni[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #55053 üzenetére
Ez egy nagyon jó írás: igazságot a cvt váltónak
Füllel szokni kell a mert ahhoz vagyunk szokva, hogy nem konstans a fordulat gyorsításkor de igazából ez a leghatékonyabb. Nem csak gyorsításkor hanem fogyasztás terén is.
Nézzük a kis Jazz-t: a manuális 1,3-as 130-nál 4000-et forog, ugyanez cvt-vel 2900 rpm. Na ez a nem mindegy...[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
válasz #31733248 #55017 üzenetére
Nézd, anno én úgy mentem be a Ford szalonba és általában minden szalonba, hogy 4.5 millió a keret, 5ajtós, benzines, klímás autót szeretnék. Bocs, a 4.5millió kp + a 2009-es évjáratú Honda Jazz beszámítva. A Jazz-re több helyen 1.6-1.7közt mondtak árat. Ebből könnyen kiszámolható, hogy épp azon az árszinten mozogtam, amit leírtál. És egyetlen Ford szalonban sem emlegették a Mondeo-t mint opció akkoriban. 2017 márciusáról beszélünk.
Plusz ahogy látom, a jelenlegi akció Ford Credit finanszírozás esetén érvényes. A kp-s ár 3-400ezerrel több általában. De lehet ekkora akció esetén még több, hiszen a konfigurátor szerint a Business felszereltség alapára bőven 8millió fölött van
-
#31733248
törölt tag
válasz hdanesz #55058 üzenetére
Rosszul spekulálsz, 190 500 Ft a finanszírozási kedvezmény és akkor is jár, ha a vételár egy részét finanszíroztatod. Egészében véve 30 százalékos árkezdeményt adtak a listaárból, pedig ezúttal magánszemélyként vettem. A legtöbbször a középkategóriás modellek szóba sem kerülnek, a kereskedők többsége igyekszik egy felextrázott alsó-közepesre rábeszélni a vevőket. Így aztán sokan vesznek kb. Mondeo árban 1.0 literes alsó-közepeseket magasabb felszereltségi csomaggal. A kedvezmények pedig sajnos erősen márkafüggőek, a japánok sajnos szűkmarkúan mérik - talán ők állnak legközelebb a listaárhoz az összes közül.
[ Szerkesztve ]
-
válasz #31733248 #55059 üzenetére
Én nem szerettem volna semmit finanszíroztatni. Annyit ajánlottak fel, hogy finanszíroztassak egy minimum összeget, mondjuk 2-300ezret. Aztán az első törlesztés után kérjem, hogy egyben kifizethessem a fennálló tartozást. De úgy döntöttem, hogy ennyi plusz ügyintézést illetve utánajárást nem ér meg.
Attól is függ az autó típusának kiválasztása, hogy kinek mire kell az autó és mi fér el. A Mondeo azért elég nagy tepsi.
Nekünk a garázs pedig eléggé limitált....465centiben.A Civic is épp befér a maga 452centis hosszával.
-
hülyegyerek
addikt
Az autós topikba írtam egy kis beszámolót, beteszem ide is, mivel páran csak itt vagytok aktívak.
A kormányrásegítés eleinte nem tetszett, de most kiderült, hogy be volt kapcsolva az aktív sávtartó, ezért belekormányozott. Ha kikapcsolom, akkor tökéletes.
hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
-
Hondacco
csendes újonc
válasz hülyegyerek #55063 üzenetére
Köszi a részletes beszámolót.A képek is nagyon jók,a kocsi pedig nagyon tetszik .Legyen benne sokáig örömötök.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz hülyegyerek #55063 üzenetére
Kész! Még egy motorkódot tudnál nekem mondani? Rákerestem de így hirtelen nem találtam.
#nincsbennetarcsi
-
-
agabe
addikt
válasz hdanesz #55058 üzenetére
A 6,1 millios arat lehet csak a keresedesben adjak meg ha bemesz, de 6,5-ert business modellt hirdetnek is kp-s vasarlas eseten 6,7 milla, finanszirozassal 6,5
Mar ez sem egy rossz ar ! De ha 6,1-bol kijon az meg durvabb. -
Dan-szan
senior tag
válasz hülyegyerek #55063 üzenetére
A beszámolót köszi,megnéztem a többi képet is nagyon szép !
Gratula és balesetmentes kilométereket vele .Az igazság csak nézőpont kérdése ! ** Xiaomi Mi MIX 3 ** "Mert játszani jó!" #csakaHONDA
-
Quqesz
nagyúr
válasz hülyegyerek #55062 üzenetére
Elolvastam a beszámolód és a könyöklős dolgot kivéve egyetértek. Nekem van még adaptív lengő is, az teljesen ráfeszíti az útra a kocsit. Viszont alapból is zseniális a futómű, ritkán használom.
Nekem a nyitás/zárás van túlkomplikálva kicsit, de szokható.
Könyöklő
Nekem teljesen jó helyen van, de ez egyéni preferencia. És elférünk rajta 2-en is.Fényszóró
Hazakisérő fény van gyújtás levét után, aminek van időállítási lehetősége. Ezt is fegyelembe vetted? Bár nekem mindég auto állásban van a lámpa.
Azért járasd be a motort, én még direkt nem pörgeten 3000 fölé nagyon, majd kb 3000 km után.[ Szerkesztve ]
Fotóban nincs gixer, ha van nálad egy Pixel! 7pro
-
#31733248
törölt tag
válasz hdanesz #55060 üzenetére
(#55060) hdanesz
Én is így vettem, a tartozás kifizetésének költsége mindössze 6 ezer forint, ennyit megér a 190 ezres kedvezmény.
(#55061) tboy93
"Én a corsával úgy kell beálljak, hogy hungarocell van az autó előtt és érintőre veszem "
Nem semmi...
(#55062) hülyegyerek
Jól hangzik! Sok örömöd legyen benne!
-
Qru
MODERÁTOR
-
hülyegyerek
addikt
válasz Quqesz #55071 üzenetére
Na igen, a nyitás-zárás, meg hogy hosszan kell nyomni a gombot, hogy behajtsa a tükröket is....túl lett bonyolítva. A Kiánk tudja azt, hogy mikor bezárom, alapból becsukja a tükröket is.
A hazakísérő fény se kellene hogy bezavarjon, a Kiánál akármilyen állásban van a kapcsoló, leveszi a világítást a gyújtással együtt.
A könyöklő meg igazából azért zavar ennyire, mert az ufóban iszonyatosan kényelmes, a mostaninál nagyobb könyöklő volt pont a nekem jó magasságban. Hozzászoktam.Tesztautó volt, úgyhogy a bejáratást megoldották helyettem Nálam már simán le is tiltott a motor vagy 3-4x, szoknom kell, hogy ezt hogy nem lehet 6500-ig pörgetni.
Qru : Egyelőre hagyom így, hátha meg tudom szokni.
[ Szerkesztve ]
hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
-
Quqesz
nagyúr
válasz hülyegyerek #55074 üzenetére
Volt nekünk is Kia(Optima), imádtam. Van ami ésszerűbb benne.
[ Szerkesztve ]
Fotóban nincs gixer, ha van nálad egy Pixel! 7pro
-
Qru
MODERÁTOR
válasz hülyegyerek #55074 üzenetére
Hol tilt le? Meddig lehet forgatni?
Ebben is túl alacsonyan van, nem tudom milyen gibbonokra tervezeték... pedig nekem is elég hosszú a karom, mégsem ér le rendesen.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz hülyegyerek #55078 üzenetére
Elég az, van nyomaték a pincétől a padlásig. Ezzel úgy sem erőből autózol, hanem nyomatékból.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz hülyegyerek #55081 üzenetére
Végülis az csak egy indító fokozat meg komoly emelkedőhöz jó.
#nincsbennetarcsi
-
i-sti
senior tag
válasz hülyegyerek #55078 üzenetére
Kicsi Jazz 6500nál tilt, 1-4ig.
5-ben pedig sebesség korlátozás van, hamarabb letilt az elektronika, minthogy a fordulat.Novum Forum Siculorum
-
NSX82
csendes tag
Sziasztok!
Egy 2001es em2 civicet hasznalok immar 9 eve. komolyabb problemam sose volt vele eddig. igyekszem nem elhanyagolni. nemreg egy furcsa hangra lettem figyelmes. ezugyben szeretnem kikerni a velemenyetek. hatha valaki tapasztalt mar hasonlot.. Valami egesz biztos a veget jarja, de probalnek rajonni hogy mi, es h anyagilag mennyire fog fajni. A jelenseg a kovetkezo: foleg tobb perces hasznalat es bemelegedes utan hallatszik jobban, de osszessegeben egy nem tul hangos zugo-zorgo-kerrego-sziszego hangnak mondanam. inkabb magas frekvenciaju. ha pl kettes vagy harmas sebessegbe a motor 1000-1500at fordul es megnyomom a gazpedalt, olyankor hallatszik gyorsulas kozben (talan a nyomatek hatasara). amint leveszem a labam a gazrol megszunik ez a hang. en ugy erzem h csak akkor hallani ha a motornak nagyobb erot kell kifejteni. ha egy adott sebesseget tartok akkor nem igazan hallom. tehat inkabb gyorsitasokkor hallhato. eleinte azt gondoltam hogy a legbeomlo hangjat hallom ahogy a motor levegot sziv, vagy a klima kompresszort, de kis fordulatszamon szerintem nem sziv tul sok levegot a motor es a jelenseg kikapcsolt klima mellett is fenn all. inkabb a hajtaslancban lehet valami csapagy. miota megvan a kocsi normalisan hasznalom. nem hajtom allatkent, nem nezem sportkocsinak. egy kicsit talan oreg urasan is valtok. az eredeti kuplungjat par eve kicsereltettem egy utangyartottra. mert egy nagyon zavaro jelenseg volt. bizonyos kuplung allasban berezonalt az egesz auto, igy razkodott (indulasoknal). a kicserelt kuplunggal ez a jelenseg megszunt,(a kiszerelt gyari tarcsan volt egy pupli) de lett egy masik furcsasag. megpedig az, hogy ha gaz nelkul lassan engedem fel a kuplungot, a kocsi nem elore megy hanem elkezd remegni, le fel. ha egy icipicit is nagyobb a fordulatszam (800-1000) korul akkor mar nem erezheto ez, indulasnal meg alltalaba adok egy kis gazt ugyhogy ezzel a jelenseggek megtanultam egyutt elni az utóbbi idobe. am az a velemenyem h a problemahoz koze lehet ennek is. esetleg a kuplung nem kozpontos? vagy a lendkerekkel lenne baj? csapagyaknak a kuplung kornyeken? esetleg diferencialmu? Meg egy fontos adalek, sokaig kis tavokra hasznaltam a kocsit alacsony sebessegkorlatozasok mellett. es igen soka derult ki szamomra hogy a bal hatso fek neha nem enged rendesen vissza. ez nyilvanvaloan extra terhelest rott az egesz hajtaslancra mig meg nem lett javitva. mostanara minden fek rendben van. a problemat mindenkepp a hajtaslancon belul keresnem. hatha valakinek van hasonlo tapasztalata es van tippje.
koszi elore is, bocsi az ekezetek hianyaert es a hosszu postert.
-
Vezu
csendes tag
Sziasztok,
www.gardenauto.hu - Kecskeméten ismerős valakinek? Mennyire megbízhatóak? Neten alig találtam róluk infót.
Van egy elég csinos Accord nálunk, 2009-es automata váltós, 2.0 benzines motorral. Ezek az F1 váltós automata váltók mennyire stabil konstruckiók?köszi ismét a segíséget.
[ Szerkesztve ]
-
agabe
addikt
-
szabonagyur
félisten
A klímának kezd néha traktoros hangja lenni, mitől lehet? Beadja a kulcsot?
Mennyibe fájhat ha esetleg tényleg megadja magát?
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
i-sti
senior tag
Mai autómosás [link]
Novum Forum Siculorum
-
tboldi
nagyúr
válasz szabonagyur #55091 üzenetére
Honnan hallod? Nekem pl. az autó orrában lévő ventinek van kissé morgó (csapágyas) hangja.
-
tboldi
nagyúr
válasz szabonagyur #55094 üzenetére
Ezzel nem lettünk előrébb.
Igen, van elöl venti a manuálisban is.
-
agabe
addikt
válasz Aladdin #55090 üzenetére
Na akkor a kilometert nem jol tudtam, de meg az eveket sem
Nem az a kerdes hanyadik csere (remelhetoleg volt a 6. evben), hanem ha volt is es 3 eve megy a cserelt folyadekkal akkor meg mar erdemesebb most mindennel egyutt megcsinalni mint 1 ev mulva, es az meg lehet, hogy sosem fog kiderulni tenyleg csereltek-e 3 eve.
Na asszem tulragoztam[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz szabonagyur #55091 üzenetére
Attol fugg mi fossa el magat. Kompresszor 120+
-
#31733248
törölt tag
válasz Graphics #55099 üzenetére
Azért itt nagy különbségek vannak motortípusonként... A TSI-k például sokkal hajlamosabbak, mint az 1.5 Ecoboost.
Most írt az egyik fórumtárs az Octavia vételéről:
"Én most rendeltem egy Style 1.5 TSI-t.
A listaár 7.3M volt, amikor rendeltem (van benne még pár apró extra).
5.5M-ra sikerült az árat lealkudnom."Ez sem rossz ár egy elég jól felszerelt, 150 lovas, 1200 kilós autóért.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Új állapotú Ubiquiti Unifi G4 Doorbell Pro + Chime dobozában eladó - UVC-G4 Doorbell Pro UP-Chime
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen