- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- iPhone topik
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Yettel topik
- Poco F4 - uzsonna tavalyi receptből
Hirdetés
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Nemzetközi piacra érkezik az Amazfit Helio Ring
ma Elsőként az Egyesült Államokban lehet majd megvásárolni a gyártó első okosgyűrűjét.
-
Jövő hónapban érkezik Apple eszközökre az Assassin's Creed: Mirage
gp Az előzetes információk szerint a játék első 90 perce ingyen elérhető lesz bárki számára, a teljes verzióért természetesen fizetni kell.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
sasa311
veterán
válasz ANDROID??? #8271 üzenetére
Rosszul csinálhatod
Asztalt veri nem habzó szájjal üvöltözve kell.
Bemész, elmondod a nyűgödet ők meg nyilván leszarnak. Akkor elkéred szépen a vásárlók könyvét és szépen leírod benne, hogy neked mekkora kellemetlenséget okoz, hogy már X napja nincs terméked illetve mennyire rossz, hogy már 4x kell szerelni, egyúttal leírod, hogy ragaszkodsz ahhoz, hogy az üzlet vagy cserélje neked a láthatóan javíthatatlan hibás terméket vagy elállsz a szerződéstől.
Ez sokkal inkább működik, mint a láncfűrész.
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?