Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • zsámoly

    tag

    Sziasztok!

    Garanciális ügyintézésem a vége felé közeledik. Egy hibás videókártyát vittem vissza( vásárlás napján meghibásodott). E-mail váltások után pénteken közölték, hogy tesztelik de semmilyen hibát nem tapasztaltak. Most reggel jön az üzenet, hogy: "Befejeződött a garanciális ügyintézése, azonban a terméket sajnos sem kicserélni, sem megjavítani nem tudtuk, annak vételárát jóváírjuk Önnek"

    Lehet rosszul gondolom, de ha garanciális cserét kérek, akkor ki kellene cserélniük nekem egy ugyanolyanra. Révén hogy vadonatúj (HD 7850), ráadásul a boltban raktáron lévő termék, úgy hogy nem tudják kicserélni?

    Csak azért gondolom hogy gázos a dolog, mert a vásárlás óta 11000 ft-tal kerül többe ez a kártya, így ha ugyanilyet szeretnék akkor szabhatom

    [ Szerkesztve ]

    ''Rohadjon meg az is,aki behoz ide még...egy...brazil sorozatot. José don Padrafos''(Hofi)

Új hozzászólás Aktív témák