- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Na, még egyszer, csak ezúttal OnePlus Open néven
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Asus Zenfone 8 - komplett kompakt
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Fotók, videók mobillal
Hirdetés
-
Már tudjuk, hogy mikor jön az idei Xbox Games Showcase
gp A showt egy külön Direct előadás követi, ami szinte biztosan az idei Call of Duty lelepelzése lesz.
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
zsámoly
tag
Sziasztok!
Garanciális ügyintézésem a vége felé közeledik. Egy hibás videókártyát vittem vissza( vásárlás napján meghibásodott). E-mail váltások után pénteken közölték, hogy tesztelik de semmilyen hibát nem tapasztaltak. Most reggel jön az üzenet, hogy: "Befejeződött a garanciális ügyintézése, azonban a terméket sajnos sem kicserélni, sem megjavítani nem tudtuk, annak vételárát jóváírjuk Önnek"
Lehet rosszul gondolom, de ha garanciális cserét kérek, akkor ki kellene cserélniük nekem egy ugyanolyanra. Révén hogy vadonatúj (HD 7850), ráadásul a boltban raktáron lévő termék, úgy hogy nem tudják kicserélni?
Csak azért gondolom hogy gázos a dolog, mert a vásárlás óta 11000 ft-tal kerül többe ez a kártya, így ha ugyanilyet szeretnék akkor szabhatom
[ Szerkesztve ]
''Rohadjon meg az is,aki behoz ide még...egy...brazil sorozatot. José don Padrafos''(Hofi)
-
zsámoly
tag
válasz localhost #7670 üzenetére
Köszönöm a választ.
Most akkor ha jól értem, a garanciát b@szhatom, de megvehetem még egyszer, csak pluszba ráfizetek egy tizest jól értem? Ez ám a nagyvonalúság.
Pusztán csak annyit vártam el, hogy kicseréljék, ahogyan sokszor ez megtörtént a múltban más helyeken. Raktáron lévő termék miért nem tudják akkor kicserélni?
[ Szerkesztve ]
''Rohadjon meg az is,aki behoz ide még...egy...brazil sorozatot. José don Padrafos''(Hofi)
-
zsámoly
tag
Nos úgy tűnik megoldódik a dolog. Pár levél után megállapodtunk az érték egyeztetés nélküli cserében (noha ezt a lehetőséget elsőre nem ajánlották fel), újrarendelés után 0ft-os számlát kapok.
''Rohadjon meg az is,aki behoz ide még...egy...brazil sorozatot. José don Padrafos''(Hofi)
Új hozzászólás Aktív témák
- Proxmox VE
- Politika
- Elite: Dangerous
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Gaming notebook topik
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- LEGO klub
- Na, még egyszer, csak ezúttal OnePlus Open néven
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- További aktív témák...
- AKCIÓ Új Dobozos Macbook Pro dokkoló új ára 70.000 forint
- ThinkPad Hybrid USB -C USB -A Dock 40AF Új ára 80.000 Forint Ingyen szállítás
- Xiaomi Redmi Note 9s 128/6 GB 34.9E !!!
- Új Hp Pavilion 15-eh Fémházas Szuper Laptop 15,6" -30% AMD Ryzen 7 5700U 8Mag 16/1TB FHD MATT
- ATI RADEON RX 480 -8 gb DDR5 256 bit videokártya