- Yettel topik
- Motorola Razr 40 Ultra - jó volt a terv
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- iOS alkalmazások
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Amazfit GTS 4 - divatos megjelenés
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Redmi Note 12 5G - ez lenne az ász?
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
Konzolokra is megjelenik a Deathbound
gp A PC-s verzió mellett megkapjuk a teljes kiadást PlayStation és Xbox platformokra is.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ariadne
őstag
válasz Gyuri27 #4498 üzenetére
A vásárolt terméket kell visszahoznia, vagyis szerintem a kártyát és a hűtőt is. Boltosként preferálnám, ha az általa rászerelt hűtővel hozná (plusz leadná a saját hűtőt is), mert akkor talán jobban látható, hogy maga a szerelés okozta-e a hibát, és ha garos a hiba, akkor persze visszakapná a rászerelt hűtőt, mert az az ővé. Alapból szerintem is visszaszerelve kellene visszahoznia.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)