Hirdetés
-
Premier előzetesen a Wrath: Aeon of Ruin konzolos változatai
gp A PC-s változat után a minap PlayStationre, Xbox-ra és Switch-re is elérhető lett a program.
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Csaba_20_
őstag
1. Én azt mondtam, hogy a gyakorlat van elrugaszkodva a jogszabályoktól. Viszont a te esetedet nem ismerem, vagy már nem emlékszem rá. Az én véleményem szerint a vásárláskor pontosan tájékoztatni kellene a fogyasztót arról az összegről, amit a kötelező szervizek alkalmával ki fog fizetni, vagy beleépíteni a vételárba ezeket a várható összegeket, hogy a jótállás ideje alatt annyi legyen a fogyasztó dolga, hogy időszakosan elviszi szakszervizbe, ahol megcsinálják a kötelező dolgokat, aminek költségei számára nem látszódnak. Gyakorlatilag úgy látja, hogy ingyenes, ahogy a jótállás ideje alatt lennie is kéne.
2. Egyébként mi csak abban az esetben szoktuk javasolni a forgalmazónak a jótállási igény megtagadását, ha egyértelműen látszódik, hogy olyan szakszerűtlen beavatkozás történt a készülékbe, ami a meghibásodást okozta. Ha rakott a végfokra az illető még egy ventilátort, de nem az okozta a meghibásodást, akkor nem. De amikor a 575-ös fémhalogén izzó hűtésére szolgáló ventit kicseréli világítós, halk ventilátorra és emiatt megolvad a készülék, akkor értelemszerűen fizetős lesz neki a buli.
3. Nem, te arra utaltál, hogy a fogyasztó kötelezettségeiről nem nagyon esik szó. Mert amikor a fogyasztó jogairól beszélek, akkor egyszerre a forgalmazó kötelezettségeiről is beszélek. Tehát nem igaz, hogy csak a jogokat említem, a kötelezettségeket nem. Úgy viszont igaz, hogy a fogyasztó kötelezettségeit nem szoktam sorolni, amikor a forgalmazó kötelezettségeiről vitatkozunk. A fogyasztónak egyébként kötelezettségei közé tartozik a vételár megfizetése, valamint ha úgy vesszük, akkor a rendeltetésszerű használat(természetesen, ha igényt tart a jótállásra/szavatosságra), illetve a hiba tekintetében tájékoztatási kötelezettsége van. Szavatosság esetén a hiba felfedezésétől számítva 2 hónapon belül jeleznie kell a forgalmazónak a hibát. Jótállás esetén a teljes jótállási idő alatt megteheti ezt, függetlenül attól, hogy mikor vette észre a hibát. Együttműködési, illetve a teljesítést érintő körülményekben tájékoztatási kötelezettsége van.
Új hozzászólás Aktív témák
- Dell 7920 2x Intel Xeon Gold 6148 (80 szál, 3,7GHz), 192GB - 1,5TB DDR4 ECC, 1TB NVMe SSD 1400W, ÁFA
- Exklúzív! Ilyen SEHOL MÁSHOL NINCS! MAGIC MOUSE KÉK! BLUE!
- HP OMEN Gaming 16-xd0009np - ÚJ 16" FHD GAMER laptop - Ryzen 7-7840HS, 16GB, 512SSD, RTX4050 (6GB)
- ARCTIC Liquid Freezer 360 II A-RGB rev.3 ( Garancia )
- NAD M25 7Ch Master Series végfok végerősítő