- MIUI / HyperOS topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Android szakmai topik
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- MG4 menetpróba
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Netfone
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
Hirdetés
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
net84
őstag
válasz Csaba_20_ #4476 üzenetére
Nem írók annyit, inkább számozom a Te hozzászólásod alapján.
1 - az autók esetében nem elrugaszkodott a jogszabály, hanem a hatóság is a homokba dugja a fejét...lásd az én esetemben, amikor is első 2 körben még nekem adtak igazat a szervizzel szemben, majd amikor levélben értesítettek az ügy lezárásáról, akkor már nemhogy igazam nem volt, én voltam a büdös bunkó, aki szegény szervizre akar ráverni mindent
2 - erre leszek nagyon kíváncsi...
3 - Nem konkrétan ide értettem, csak úgy általánosságban jegyeztem meg, mert arról sehol soha senki nem ír, hogy kinek milyen kötelessége van...ezért is írtam off-ba.
Ha ide kanyarítjuk ezt a részt, akkor kötelezettsége annyi van az ügyfélnek, hogy rendeltetésszerűen használja, tehát nem módosítja, a gyári állapotba nem avatkozik be. Azaz a hűtőcsere megint kérdés és visszakanyarítottam a 2-es felvetésemre az egészet...Ez már nagyon érdekel engem is
Read only...