Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Gyuri27

    félisten

    Speed(R): az istennek se érted.
    1 ne telefonon döntse el, hogy az a cucc user hibából ment tönkre.
    2 ne állitson olyat, ogy egy komplet egység néhány darabja nem garis.
    3 "A Ptk. 305/A.§ (2) már ott bukik, hogy közölték, eddig minden rendben volt és a repedés tartós használat után\közben jelentkezett." Ez elég nagy baromság. Már elnézést kérek. A termékek legalább két féleképp lehetnek rosszak. Egy ami a kicsomagoláskor látszik. Ott van a 3 napos csere. Kettő a termék később a gari ideje alatt romlik el. Mert általában az úgy szokott lenni, hogy használja az ember és egyszerribe elromlik.

    "Ez nem aprónak vélt hiba, hanem felhasználói hiba, jó lenne megérteni." Ha megmondja az eladó személyesen és bizonyítja akkor elhiszem. De ameddig a cuccot át sem veszi és telefonon gyógyit addig kétséges mind az eladó, mind a bolt korrektsége.

    "lehet arcoskodni" Sok kiskernek a garis ügyintézés arcoskodás. Gratulálok neked is. Ez olyan mint mikor a mm-be vettem egy telefont. Nem bontottam ki ott csak otthon. A telefon szarrá volt használva, sérült volt + az imei számok se stimmeltek. Vissza vittem és az ügyfeles csaj majdnem leköpött mert milyen köcsög vagyok, hogy ebben az országban merek garanciát intézni. Szóval nem arcoskodás ez, de mikor a pénzemről van szó akkor durci vagyok. Nevezheted ezt bárminek. Mint mondtam próbálok minden problémát először nyugati, civilizált módon elintézni a megélhetési boltossal. Ha nem megy intézzük máshogy. Megmondtam nem kérek elnézést, hogy a kiskerek a pénzemből élnek.

    "Vizesék köztartozása nem azért született mert mocskoskodnak a garizásnál." Nem? Csak mivel nagyon kell a lé azt sem cserélik amit törvény szerint kellene. Szvsz ők se húzzák már sokáig.

    [ Szerkesztve ]

    Amd - Radeon - Ryzen

Új hozzászólás Aktív témák