- Magisk
- Samsung Galaxy A72 - kicsit király
- MIUI / HyperOS topik
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Fotók, videók mobillal
- Android szakmai topik
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Letartóztatták a bitcoin-Jézust
it Amerikai adókerülés vádjával, Spanyolországban tartóztatták le a bitcoin-Jézusként ismert Roger Vert.
-
Senua's Saga: Hellblade II - Íme a végleges gépigény
gp A folytatás megjelenéséig kicsivel több mint két hetet kell már csak várnunk.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Speed®
HARDVERAPRÓD
válasz Gyuri27 #2182 üzenetére
1. Közölve lett az eladóval, hogy tartós használatban repedt meg a blokk. Nem átvételkor, nem gyártáskor, üzembehelyezés és használat után.
2. Nem ezt állította, hanem azt, hogy nem áll módjukban a garit érvényesíteni. Repedés-törés-égés-fizikai sérülés a legtöbb esetben nem garis hiba.
3. Ne kérj elnézést, megszoktam már. A 3. lehetőség erre a felvetésre a júzer error, ebben az esetben a túlzott rácsavarozás.Ha te jobbnak találod azt a verziót, hogy az eladó beveszi a terméket átvizsgálásra aztán ~hét elteltével visszakapod ugyanúgy a megállapítással, miszerint te voltál a balf@sz, akkor valóban elítélhető a forgalmazó hozzáállása. Utána meg hepajkodhatsz ahogy akarsz, bevizsgáltathatod független szakértőkkel, a végén csak még szegényebb leszel.
"próbálok minden problémát először nyugati, civilizált módon elintézni"
"Az eladónak meg rá kell mászni az arcára. Panaszkönyvbe egyből beirni. A cuccot othagyni és kegzőkönyvet kérni róla. Majd az eladó alapos és módszeres megvárása zárás után és magán beszélgetés folytatása a kialakult helyzetről."
Ez számodra korrekt? Bizonyára szeretnéd ha veled szemben is ilyen hozzáállásal viseltetne bármelyik ügyfeled.Vizesék továbbra sem a garis szivakodások miatt állnak ahol, hanem az ÁFA és vámügyleteik miatt. Garis témában nem sok panaszt hallhatsz rájuk, a legkorrektebb helyek közé tartoznak.
Jelzem, ezzel lezártnak tekintem a beszélgetést részemről, már a másik topikban is épp eléggé szükségtelen volt belebonyolódni. Kösz a megértést.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- EDIFIER R1700BTS hangfal pár makulátlan, új állapotban, 2 év hivatalos garanciával, alkalmi áron
- LG OLED55B23LA 2 Év GYÁRI GARANCIA
- Apple iPhone XR 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer PC , i7 12700KF , RTX 3080 Ti , 64GB DDR5 , 960GB NVME , 1TB HDD
- Intel PC , i5 8500 , 1660 6GB , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 500GB HDD
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen