Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Llew

    senior tag

    Fejlemények az ügyben:
    Telefonált a bolt, hogy mielőtt hétfőn átadom a futárnak készítsek róla képet, meg azokat az alkatrészeket tegyem helyre amik látszólag nem ott/úgy vannak ahol kell nekik. Mondtam nekik, hogy én nem szeretnék belepiszkálni a gépbe, mert abban így is elég nagy a rumli. Azt mondják azért, hogy ha nem sérültek, csak elmozdultak a helyükről akkor a visszaúton se menjenek tönkre. Ha vissza ért akkor megvizsgálják, meg továbbítják a futárcég felé, hogy mik a károk. Aztán engem igyekszenek kártalanítani minnél előbb.

    Ariadne:
    Írtam is feljebb, hogy tudom, Ti mondtátok, hogy náluk ne. Ez van. Ezt már bebuktam. :( Legközelebb már mindent centiről centire megnézek, ha afutár ott vár fél órát is, de ezen a helyzeten az már nem segít.

    Az általad írtak alapján ezen esetben az Ők küldik a futárt és remlhetőleg cserélik a hibás cuccott. Viszont ha a cserénél maradok akkor kérhetem a Mr. Teddy által javasoltakat, miszerint mindent küldjenek gyári csomagolásban és majd én összerakom? Mert direkt azért kértem az összeszerelést, hogy ha gond van akkor elkerüljük a "nem szakember szerelte össze" dolgot.

    Most akkor a céget, és azt a tényt ismerve, hogy már jeleztem a cucc sérülését választhatom a vásárlástól való elállást? Mikor lesz abból pénz vissza?

    [ Szerkesztve ]

    Az emberiség olyan, mint a krumpli: a java a föld alatt van.

Új hozzászólás Aktív témák