Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Toobee

    veterán

    Sziasztok!
    Én is Media Markttal jönnék. Azért esett rájuk a választás, azon belül is egy adott gépre, mert csak ők adták 5 év garanciával. Egy KITCHENAID 5KSM7591XESM az áldozat. Rendben meg is érkezett, szuper cucc, viszont feltűnt, hogy nem töltötték ki a garanciajegyet, ezért írtam az ügyfélszolgálatnak, miután ellenőriztem, hogy a számlán nem szerepel a gép szériaszáma, sem a garancia hossza. Szóltam nekik, hogy kérnék szépen egy kitöltött garanciajegyet, illetve felhívtam a figyelmüket az 5 évre is, ugyanis a gépben lévő, de kitöltetlen jegy típusonként felsorolja, hogy mire mennyit vállal a gyártó, ami az enyém esetén 2 év.

    Itt jön a lényeg, ezt a választ kaptam tőlük:
    Tisztelt xy

    Köszönjük türelmét!

    Tisztelettel tájékoztatjuk, hogy illetékes osztályunktól kapott információ szerint a rendelésben szereplő termék adatlapján beviteli hiba történt, a készüléket webáruházunk 24 hónap gyártó garanciával forgalmazza, nem pedig 60 hónappal.

    A kellemetlenségért szíves elnézését kérjük!

    Továbbá kérjük, a garanciajegy meglétét legyen kedves ellenőrizni még egyszer, mert a beszállítótól kapott információ szerint az minden esetben megtalálható a használati útmutatón belül.

    Amennyiben a terméket a fentiek tudatában nem szeretné megtartani, úgy kérjük, legyen kedves és küldje vissza a nem kívánt termékeket webáruházunk raktárába, melynek címe:

    Media Markt Saturn Holding Magyarország Kft.
    1239 Budapest, Ócsai út 7.

    A csomaghoz mellékelt levélben írja meg rendelési számát, valamint a visszaküldés okát, és azt, hogy másik terméket szeretne, vagy a befizetett összeg visszautalását szeretné (ebben az esetben szükséges elkérnünk a banki adatait).

    Továbbá tájékoztatjuk, hogy hibás teljesítés esetén a postaköltséget utólag megtérítjük, melyhez kérjük, küldje el e-mailben a feladóvevény másolatát (akár lefényképezve), illetve azt a belföldi bankszámlaszámot, melyre a visszafizetést kéri, valamint a számla tulajdonosának és a számlát vezető pénzintézetnek a nevét.

    Megértését, együttműködését köszönjük!

    Továbbiakban is készséggel állunk rendelkezésére.

    Üdvözlettel:zy

    A visszaküldés nem opció, ajándékról van szó, meg nem is akarok foglalkozni már ezzel, azt szeretném, ha vállalnák a szerződés rájuk eső részét, ugyanis visszaigazolták a 60 hónap garanciát, ezeket le is mentettem nekik természetesen. Most ezt a választ küldtem, érdekelne, hogy ki mit tenne még hozzá, hogy egyértelműsítsem nekik, nem a 25. Terike nénit kell most átbaszni.

    Tisztelt zy,
    Köszönöm a válaszát! Tisztában vagyok a lehetőségeimmel, jogaimmal. Nem csak a megrendelésben, de a visszaigazolásban is szerepel a 60 hónap garancia (az egyszerűség kedvéért csatoltam is), innentől kezdve pedig egészen más fogyasztóvédelmi szabályok vonatkoznak Önökre, idéznék innen: https://fogyasztovedelem.kormany.hu/
    "A vásárló és a webáruház közötti szerződés akkor jön létre,
    ha a vásárló termék/szolgáltatás megrendelését követően
    olyan visszaigazoló levelet kap, amely tükrözi a vállalkozás
    egyértelmű szándékát a megrendelés elfogadására.
    Vagyis, ha az e-mail tartalmazza a vevő nevét, címét, a
    rendelés számát, a megrendelt termék/szolgáltatás díját és
    az egyéb költségeket."
    Természetesen kompromisszumkész vagyok, nem balhézni szeretnék. Átadott ajándékot nem fogok visszaküldeni Önöknek. Árleszállítást szeretnék kérni (15%-ot) vagy a visszaigazolásban megadott 5 év garanciát.

    Garanciapapír pedig volt a dobozban, csak éppen kitöltve nincs. Mivel a garanciának nem feltétele a garanciapapír, elég a számla is, ezért a kinyomtatott visszaigazolásukkal, illetve a számlával érvényes kell, hogy legyen. Ennek ellenére szeretnék kérni egy kitöltött jótállási jegyet. Szintén a fogyasztóvédelem oldaláról idéznék:
    "Javasoljuk, hogy a jótállási jegyet mindig töltesse ki és érvényesíttesse az eladóval, a későbbi jogérvényesítési problémák elkerülése érdekében. Ugyanakkor a jótállási jegy szabálytalan kitöltése, vagy át nem adása miatt a fogyasztót - jogszabályi védettségből adódóan - joghátrány nem érheti. Jótállási jegy hiányában a számla bemutatásával érvényesítheti a kifogást."
    Várom a megtisztelő válaszukat! Kérem írják meg, hogy az 5 évet szeretnék teljesíteni vagy az árleszállítást.
    Köszönettel,
    xy
    ui.: még egy kis jogszabályi áttekintés:
    Hibás teljesítés
    A termék eladója, a szolgáltatásnyújtást teljesítő fél hibásan teljesít, ha a szolgáltatás a teljesítés időpontjában nem felel meg a szerződésben vagy jogszabályban megállapított minőségi követelményeknek.
    Nem teljesít hibásan a kötelezett, ha a vevő a hibát a szerződéskötés időpontjában ismerte, vagy a hibát a szerződéskötés időpontjában ismernie kellett. Fontos szabály, hogy fogyasztó és vállalkozás közötti szerződésben semmis, tehát érvénytelen az a kikötés, amely a vonatkozó törvényi fejezetnek a kellékszavatosságra és a jótállásra vonatkozó rendelkezéseitől a fogyasztó hátrányára tér el.

    [ Szerkesztve ]

    https://barbieripnk.hu/

Új hozzászólás Aktív témák