Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Toobee

    veterán

    Sziasztok!
    Én is Media Markttal jönnék. Azért esett rájuk a választás, azon belül is egy adott gépre, mert csak ők adták 5 év garanciával. Egy KITCHENAID 5KSM7591XESM az áldozat. Rendben meg is érkezett, szuper cucc, viszont feltűnt, hogy nem töltötték ki a garanciajegyet, ezért írtam az ügyfélszolgálatnak, miután ellenőriztem, hogy a számlán nem szerepel a gép szériaszáma, sem a garancia hossza. Szóltam nekik, hogy kérnék szépen egy kitöltött garanciajegyet, illetve felhívtam a figyelmüket az 5 évre is, ugyanis a gépben lévő, de kitöltetlen jegy típusonként felsorolja, hogy mire mennyit vállal a gyártó, ami az enyém esetén 2 év.

    Itt jön a lényeg, ezt a választ kaptam tőlük:
    Tisztelt xy

    Köszönjük türelmét!

    Tisztelettel tájékoztatjuk, hogy illetékes osztályunktól kapott információ szerint a rendelésben szereplő termék adatlapján beviteli hiba történt, a készüléket webáruházunk 24 hónap gyártó garanciával forgalmazza, nem pedig 60 hónappal.

    A kellemetlenségért szíves elnézését kérjük!

    Továbbá kérjük, a garanciajegy meglétét legyen kedves ellenőrizni még egyszer, mert a beszállítótól kapott információ szerint az minden esetben megtalálható a használati útmutatón belül.

    Amennyiben a terméket a fentiek tudatában nem szeretné megtartani, úgy kérjük, legyen kedves és küldje vissza a nem kívánt termékeket webáruházunk raktárába, melynek címe:

    Media Markt Saturn Holding Magyarország Kft.
    1239 Budapest, Ócsai út 7.

    A csomaghoz mellékelt levélben írja meg rendelési számát, valamint a visszaküldés okát, és azt, hogy másik terméket szeretne, vagy a befizetett összeg visszautalását szeretné (ebben az esetben szükséges elkérnünk a banki adatait).

    Továbbá tájékoztatjuk, hogy hibás teljesítés esetén a postaköltséget utólag megtérítjük, melyhez kérjük, küldje el e-mailben a feladóvevény másolatát (akár lefényképezve), illetve azt a belföldi bankszámlaszámot, melyre a visszafizetést kéri, valamint a számla tulajdonosának és a számlát vezető pénzintézetnek a nevét.

    Megértését, együttműködését köszönjük!

    Továbbiakban is készséggel állunk rendelkezésére.

    Üdvözlettel:zy

    A visszaküldés nem opció, ajándékról van szó, meg nem is akarok foglalkozni már ezzel, azt szeretném, ha vállalnák a szerződés rájuk eső részét, ugyanis visszaigazolták a 60 hónap garanciát, ezeket le is mentettem nekik természetesen. Most ezt a választ küldtem, érdekelne, hogy ki mit tenne még hozzá, hogy egyértelműsítsem nekik, nem a 25. Terike nénit kell most átbaszni.

    Tisztelt zy,
    Köszönöm a válaszát! Tisztában vagyok a lehetőségeimmel, jogaimmal. Nem csak a megrendelésben, de a visszaigazolásban is szerepel a 60 hónap garancia (az egyszerűség kedvéért csatoltam is), innentől kezdve pedig egészen más fogyasztóvédelmi szabályok vonatkoznak Önökre, idéznék innen: https://fogyasztovedelem.kormany.hu/
    "A vásárló és a webáruház közötti szerződés akkor jön létre,
    ha a vásárló termék/szolgáltatás megrendelését követően
    olyan visszaigazoló levelet kap, amely tükrözi a vállalkozás
    egyértelmű szándékát a megrendelés elfogadására.
    Vagyis, ha az e-mail tartalmazza a vevő nevét, címét, a
    rendelés számát, a megrendelt termék/szolgáltatás díját és
    az egyéb költségeket."
    Természetesen kompromisszumkész vagyok, nem balhézni szeretnék. Átadott ajándékot nem fogok visszaküldeni Önöknek. Árleszállítást szeretnék kérni (15%-ot) vagy a visszaigazolásban megadott 5 év garanciát.

    Garanciapapír pedig volt a dobozban, csak éppen kitöltve nincs. Mivel a garanciának nem feltétele a garanciapapír, elég a számla is, ezért a kinyomtatott visszaigazolásukkal, illetve a számlával érvényes kell, hogy legyen. Ennek ellenére szeretnék kérni egy kitöltött jótállási jegyet. Szintén a fogyasztóvédelem oldaláról idéznék:
    "Javasoljuk, hogy a jótállási jegyet mindig töltesse ki és érvényesíttesse az eladóval, a későbbi jogérvényesítési problémák elkerülése érdekében. Ugyanakkor a jótállási jegy szabálytalan kitöltése, vagy át nem adása miatt a fogyasztót - jogszabályi védettségből adódóan - joghátrány nem érheti. Jótállási jegy hiányában a számla bemutatásával érvényesítheti a kifogást."
    Várom a megtisztelő válaszukat! Kérem írják meg, hogy az 5 évet szeretnék teljesíteni vagy az árleszállítást.
    Köszönettel,
    xy
    ui.: még egy kis jogszabályi áttekintés:
    Hibás teljesítés
    A termék eladója, a szolgáltatásnyújtást teljesítő fél hibásan teljesít, ha a szolgáltatás a teljesítés időpontjában nem felel meg a szerződésben vagy jogszabályban megállapított minőségi követelményeknek.
    Nem teljesít hibásan a kötelezett, ha a vevő a hibát a szerződéskötés időpontjában ismerte, vagy a hibát a szerződéskötés időpontjában ismernie kellett. Fontos szabály, hogy fogyasztó és vállalkozás közötti szerződésben semmis, tehát érvénytelen az a kikötés, amely a vonatkozó törvényi fejezetnek a kellékszavatosságra és a jótállásra vonatkozó rendelkezéseitől a fogyasztó hátrányára tér el.

    [ Szerkesztve ]

    https://barbieripnk.hu/

  • Toobee

    veterán

    válasz Toobee #20820 üzenetére

    Fejlemény a lenti levelemre. Az életben nagyon sokszor bebizonyosodott már, hogy első, második, sokszor harmadik körben is megpróbálják elnyomni, lepattintatni az embert, de végül célba lehet érni. Azt kell csak eldönteni, hogy megéri-e befeketetni az energiát vagy nem. 40e Ft-ról van szó, veszek belőle valami kiegészítőt a géphez.

    Tisztelt xy!

    Köszönjük türelmét!

    Tisztelettel tájékoztatjuk, hogy illetékes osztályunk visszajelzése alapján a 71745937 számú rendelésében található 1281599 cikkszámú KITCHENAID 5KSM7591XESM Heavy Duty robotgéphez tartozó garancia idő végett, kérésének eleget téve, biztosítjuk a termék 15%-át MediaMarkt által kiállított elektronikus ajándékkártyán.

    A fentiekben leírtak végett, kérjük adja meg azon e-mail címét, melyre továbbítani tudjuk a kártya leírását és adatait.

    Együttműködését köszönjük!
    További kérdés esetén állunk rendelkezésére!

    Üdvözlettel:
    zy
    MediaMarkt Online Ügyfélszolgálat

    https://barbieripnk.hu/

Új hozzászólás Aktív témák