- Yettel topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Motorola Edge 40 - jó bőr
Hirdetés
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
válasz Narxis #20791 üzenetére
ez jó hír, akkor van jótállásod
akkor mivel elutasították az igényedet, a következő lépcső a békéltető testülethez fordulás
ha neked adnak igazat és mégsem cserél/javít a bolt akkor polgári pert kell indítanod majd
fontos tudni, hogy te ne foglalkozz a forgalmazóval és azzal, hogy mit mondd állítólag, te a bolttal vagy jogviszonyban
mivel ők szerelték össze a cuccot, ezért eleve képtelenség hogy hibás szerelésre hivatkoznakcryptot minden termékemért elfogadom