- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
- Jót tapadó hátlappal futott be a Realme C63
- Mobil flották
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Redmi Note 12 4G - valaki fizetni fog
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
Hirdetés
-
[SoP] God of War Ragnarök - Szeptemberben jön a PC-s kiadás
gp Az új kiadás elkészülésében a Jetpack Interactive is részt vett.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
EU: a bankoké a felelősség, ha AI-t használnak
it Az EU tőzsdefelügyelete szerint ha AI-t használnak a bankok és befektetési cégek, akkor övék a felelősség.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
ML320
aktív tag
válasz Ariadne #1897 üzenetére
Korábban pont te írtad:
"Egyrészt ha tudnak ugyanolyat adni, azt el kell fogadnod, és akkor nem kapsz vissza pénzt, nincs levásárlás - kivéve persze ha maguktól belemennek az üzletben más megoldásba."
Ezek után: "aktuális áron levásárlás" például egészen biztosan soha nem lesz jogszerű?A jogszerűségbe most nem mennék bele. Nekem ez inkább elvi kérdés. Én továbbra is azt látom, hogy a környező piacon megforduló "utolsó napokban meghalt a cuccom, és azonnal kérem vissza a pénzt" emberkék aránya nő. Az indokuk pediglen nagyon sok esetben a nyerészkedés. És sajnos ez a réteg az, akik miatt nem fogunk sohasem mindenkinek megfelelő és elfogadható törvényt kapni. Amíg van kihasználható kiskapu, azt páran kihasználják.
A gyártói garanciával egyetértek, viszont hozzátenném, hogy a gyártóknak is kellene valamilyen formában egy országos hálózatot megszervezni. Nálunk Szombathelyen röhej, hogy nincs pl Samsung márkaszervíz. Bezzeg amikor jön a telefonos elégedettség felmérés, mindig a képükbe vágom: átlag júzer hóna alatt a monitorral megy Pestre? Ebben a vasutassztrájkos időszakban? Na, ez a jelentős kényelmetlenség.
Sajna mindenért a kisker van pellengérre állítva. Akár hardver, akár szoftver. A gyártók továbbadják a felelősséget. Ők szarnak nagy ívben a piacra. Ha az ő felelősségi körüket jobban be lehetne határolni, akkor talán lenne esély a gyorsabb és rugalmasabb garügyintézésre. Addig viszont marad a kiéleződésektől teli kisker-ügyfél kapcsolat. IMHO
Ember tervez, Isten perverz...
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
- Ukrajnai háború
- Formula-1 humoros
- Jót tapadó hátlappal futott be a Realme C63
- Hisense LCD és LED TV-k
- Reklámblokkolók topikja
- Konteó topic
- Mobil flották
- Viszonylag pénztárcabarát lett az AOC 280 Hz-es VA monitorja
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest