Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ML320

    aktív tag

    válasz Ariadne #1897 üzenetére

    Korábban pont te írtad:
    "Egyrészt ha tudnak ugyanolyat adni, azt el kell fogadnod, és akkor nem kapsz vissza pénzt, nincs levásárlás - kivéve persze ha maguktól belemennek az üzletben más megoldásba."
    Ezek után: "aktuális áron levásárlás" például egészen biztosan soha nem lesz jogszerű?

    A jogszerűségbe most nem mennék bele. Nekem ez inkább elvi kérdés. Én továbbra is azt látom, hogy a környező piacon megforduló "utolsó napokban meghalt a cuccom, és azonnal kérem vissza a pénzt" emberkék aránya nő. Az indokuk pediglen nagyon sok esetben a nyerészkedés. És sajnos ez a réteg az, akik miatt nem fogunk sohasem mindenkinek megfelelő és elfogadható törvényt kapni. Amíg van kihasználható kiskapu, azt páran kihasználják.

    A gyártói garanciával egyetértek, viszont hozzátenném, hogy a gyártóknak is kellene valamilyen formában egy országos hálózatot megszervezni. Nálunk Szombathelyen röhej, hogy nincs pl Samsung márkaszervíz. Bezzeg amikor jön a telefonos elégedettség felmérés, mindig a képükbe vágom: átlag júzer hóna alatt a monitorral megy Pestre? Ebben a vasutassztrájkos időszakban? Na, ez a jelentős kényelmetlenség.

    Sajna mindenért a kisker van pellengérre állítva. Akár hardver, akár szoftver. A gyártók továbbadják a felelősséget. Ők szarnak nagy ívben a piacra. Ha az ő felelősségi körüket jobban be lehetne határolni, akkor talán lenne esély a gyorsabb és rugalmasabb garügyintézésre. Addig viszont marad a kiéleződésektől teli kisker-ügyfél kapcsolat. IMHO

    Ember tervez, Isten perverz...

Új hozzászólás Aktív témák