- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Apple iPhone 11 - népalma
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Realme 9 Pro+ - szükséges plusz?
- Telekom mobilszolgáltatások
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Yettel topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
Hirdetés
-
Már tudjuk, hogy mikor jön az idei Xbox Games Showcase
gp A showt egy külön Direct előadás követi, ami szinte biztosan az idei Call of Duty lelepelzése lesz.
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
tibtype
csendes tag
válasz Superhun #17758 üzenetére
Köszönöm a választ.
Úgy néz ki, megoldódik a dolog, ma megint telefonáltam, hogy ez így nem lesz jó, találjanak ki valamit. Erre valamilyen furcsa módon megkerült a gép, bent van a t-pontban, pedig tegnap délután "állítólag" még a szervizben volt. Igaz, a papíron az szerepel, hogy házhoz szállítják, de kicsire nem adunk
Holnap megyek be érte, kérni fogok valami combosabb jóváírást is ( az 5 ezres "jófejekvagyunk,fogaddel,azissok" nem lesz elég), ha nem kapok, akkor kettő korlátlan előfizetést már viszek is el tőlük. Jövő héten jár le a hűség.Köszönöm még egyszer a választ.